Jump to content

Bataie motor [Passat CC]


Popelu
 Share

Postare recomandată

Salutare, am passat cc si cand e rece afara am urmatoarea problema:  in plaja de turatii 1600-1900 am o cloncaneala la motor, suna a planetara defecta, pana la 1600 nu se aude, dupa 1900 sunetul se diminuiaza iar dupa 2100 se aude normal motorul, la schimbarea vitezei iar se aude cand intra in intervalul asta de turatii, dupa ce apa ajunge la 50°C sunetul se diminuiaza progresiv pana la 70-80°c unde dispare si motorul se aude perfect, am schimbat saibe de foc, capace, garnituri, suruburi etansare injectoare, la cald injectoarele au valori bune(dupa cum zice mecanicul) la rece nu am reusit sa le verific, cloncaneala persista si in linie dreapta dar si in viraje, nu se modifica in functie de pozitia rotilor, a fost cumparata in februarie si atunci se auzea mai incet, vara s-a auzit f putin, dar acum la temperaturi de 6°c parca se aude mai tare fata de primavara, orice parere e binevenita😅

Passat cc 2011, 170cp, dsg, cod CFGB, 4motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, cred ca am fix aceasi problema de vreo 3 saptamani.. eu am un Passat B7 CFGB DSG fara 4Motion....am acea "cloncaneala" la fel de prin primvara ( 😅 )si recent a inceput sa se auda si o bataie foarte persistena cand motorul e rece si proaspat pornit..deci mult mai grava decat clasica cloncaneala cu care eram obisnuita deja...ce disapare dupa 5-10 minute de mers, "cloncaneala" ramanand...

Am postat pe un alt grup problema mea si pun aici comenentariul de la un tip, ce m-a ajutat pe mine:

 

"Passat-ul meu dimineata cand e rece in accelerare face exact la fel,ca si cum ar merge doar in 3 pistoane. Eu zic ca este un injector de vina. La relanti si in frana de motor lucreaza tot normal. Asta timp de 2-3 minute cat se incalzeste putin,pe urma lucreaza tot bine. Problema asta este de cand am luat-o de 3 ani si la fostul propietar tot a fost asa. Am luat-o la 170.000 si acum are 235.000. Treaba e ca daca mergi la service si pui testerul o sa arate totul bine daca e motorul cald. Eu am pus testerul cand am pornit dimineata la 4 grade si pe injectorul 4 erau valori de -1,5 la relanti si -2,99 in accelerare. La celelalte injectoare erau ok valorile. Dupa ce s-a incalzit putin motorul valorile pe injectorul 4 au inceput sa se regleze pana au devenit la normal. Pe masura ce valorile ajung la normal incepe si motorul sa mearga bine. Asa ca ar fi o solutie sa verificati si injectoarele dar parerea mea sa le verificati la prima cheie dimineata cand e frig apoi si cand se incalzeste. Stiu ca se recomanda sa fie verificate la 90 grade temperatura la apa dar cand e cald functioneaza totul bine si verificam degeaba."

 

Dupa ce am citit acest comentariu, am facut si eu diagnoza si la rece (prima poza), la 2 minute dupa pornirea motorului, dupa ce accelerez un pic masina la 2.000 turatii..am 1,79 deviatia pe injectorul 1. Dupa 5-10 minute de mers normal, dupa ce se incalzeste masina, toate valorile revin al normal fie ca vorbim de relanti, accelerare sau mers normal (poza 2).

Am aratat poza cu deviatia de 1.79 unui mecanic si mi-a zis direct ca e dus injectorul 1 si ca trebuie schimbat 😅.

Dupa asta, am inceput sa ma uit pe net la preturi si la reconditionari si am dat de postarea ta 😅 sper ca te ajuta un pic...si daca nu e cea ce trebuie macar e un punct de pornire.

 

Eu voi cauta probabil sa reconditionez injectorul 1 sau eventual sa iau unul nou Bosch..am vazut ca firma asta se recomanda mai mult, poate nu gresesc.

Spor si astept pareri! :)

 

 

 

 

248187713_405108997775836_7706890428543912752_n.jpg

247294463_262133909042254_5619204258836242957_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Bataie motor [Passat CC]
  • 5 months later...

Salutare ! De doua săptămâni se aude un zgomot metalic la relanti ( o bataie), doar atunci când e motorul cald . Nu are erori , trage foarte bine , nu scoate fum . Ce credeți ca ar putea fi ? Am un clip dar nu îl pot posta pt ca are mai mult de 4 mb

Modificat de sorinbv92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil de ghicit.Incearca sa pui un link cu clipul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispare . volant am schimbat-o acum 2 luni 

Modificat de sorinbv92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi din cutia de viteze un rulment. Eexcalade respect +1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul asta apare după 20 km de mers mai sportiv . Dacă ar fi acel rulment , e o reparație mai serioasă ? Nu ma pricep foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! @sorinbv92, ai reusit sa-i dai de capat? am exact aceeasi problema ca urmare a inlocuirii kitului de ambreiaj fara volant. Dupa ce merg in jur de o ora cu masina si se infierbanta bine apare acest zgomot metalic. 

Un sfat, o idee? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 CAYC, cutie manuala 6 trepte. Intamplarea sta cam asa: concediu - transfagarasan- pompa ambreiaj cedeaza, cei de la service au zis ca a cedat din cauza ambreiajului, schimbat pompa, schimbat kit ambreiaj, totul merge perfect, pedala usoara, ca noua. Dupa ce se infierbanta face acel scartait, fara bataie in pedala sau cutie, doar zgomotul scartait fier pe fier. Mentionez ca mecanicul spune ca volant e in stare perfecta, plus e si masa simpla si nu are motiv de inlocuire. 

Modificat de alexandrun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaj AM, corect?

Sunetul este ca in video postat mai sus?

 

On 09.04.2022 at 15:19, sorinbv92 a scris:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ambreiaj LUK, cam asta este sunetul poate putin mai accentuat spre scartait metalic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul acesta, la ambreiajele de la motoarele PD, provine de la o placuta de metal care astupa o gura de vizitare a ambreiajului, mai precis a placii de presiune.

Se manifesta cand se monteaza un ambreiaj AM, dupa un parcurs care permite incalzirea placii de presiune, aceasta incepe sa atinga in aceasta placuta.

Solutia, se inlatura aceasta bucata de tabla de pe gura de vizitare.

 

Piesa are codul 038103648H, 038103648G sau 038103648H pentru motoarele PD.

La CAYC in ETKA nu este listata aceasta componenta, insa din alte relatari am inteles ca ea exista.

 

Verifica si tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!