Jump to content

Probleme ABS


Scorpion
 Share

Postare recomandată

Ai putea sa-mi spui unde ii pot gasi fizic? Sunt la roti sau unde? Pot sa ii schimb eu sau trebuie sa apelez la un mecanic?

Si care ar fi pretul lor?

 

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    69

  • Al Bundy

    53

  • jantorero

    13

  • catalin24

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce an e masina ta?


LA masina ta cei 2 senzori sunt in modulul electronic al franei de mana. verifica alimentarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ceasuri, daca nu a facut retrofit - este 2009.

 

da, senzorii sunt in calculatorul franei de mana. Ca sa ajungi la el, trebuie sa dai jos consola centrala - cotiera, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa codul ABS este pana in 2008 inclusiv. De aia intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

 

Anul fabricarii decembrie 2008. Deci fizic se afla in partea din fata mijloc sub cotiera. Cam cat costa?


Se poate repara modulul sau trebuie inlocuit. Si daca cumpar altul nou, trebuie codat pe masina sau facut un reglaj ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU prea se repara.  dupa inlocuire codat, calibrare senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii se pot eventual curati? Unde as putea gasi o schema cu pozitia lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poat curata, sunt in acel modul de care vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

 

Unde as putea gasi niste instuctiuni ca sa demontez partea centrala ca sa ajung la senzor fara sa stic ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii sunt in interiorul modulului.... nu ai ce sa cureti....

 

ti-am pus link, cu un DIY pentru montare autohold - ai toti pasii, chiar si cum sa scoti modulul. Acolo se opresc asemanarile.

 

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=189

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru link. Este foarte util.

 

Cum am putin timp, ma apuc sa demontez modulul cu senzorii. Poate dau peste un contact imperfect sau o lipitura rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare sunt nou pe forum asa ca aveti rabdare cu mine .... aceasi problema o am si eu la prima pornire mi se aprinde martoru p-taiat din panou turati sau cateodata  martori abs si esp totul durand 1-3 secunde. Am inteles ca poate fi bateria in prima faza de verificat ? 

va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate.... dar intai fa o scanare, sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic si mi-a spus ca atat timp cat nu-mi ramane in permanenta aprins nu ii va da nici o eroare sa merg asa pana imi ramane apris......sfatul fiind sa nu mai folosesc frana de mana ca poate de la frig imi apare eroarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile raman stocate.... fa o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,  fac scanarea si revin .

o zi placuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm si eu ca problema cu martorii aprinsi la pornire poate fi din cauza bateriei. Saptamana trecuta am patit si eu asa: cand bagam cheia in contact, dupa ce asteptam sa se stinga beculetele din bord apasam sa pornesc motorul. In acel moment masina pornea din prima, fara probleme insa se aprindeau din nou pt o secunda martorii de ABS, ESP si airbag. Cateodata facea si cate un bip scurt. Si asta doar la rece, la prima pornire dimineata. Stiam ca bateria e cam slaba si la sfatul consilierului de service primu lucru facut a fost schimbarea acesteia. Problemele au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc .... tind sa cred ca aceasi problema e si la mine dar am tot fost plecat si nu m-am putu ocupa ........cum rezolv problema revin . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu aceeasi problema dimineata cand e motorul rece. bateria e schimbata acum 6 luni cu una varta blue dynamic de 60Ah care e mai mult decat suficient pentru un motor 1.4. acum nu mai tin minte exact, dar cand o mai las macar 10 secunde dupa ce se sting martorii, nu imi mai apar martorii cand pornesc motorul. mai testez si revin. posibil sa nu incarce alternatorul cat trebuie, fiind porniti mai multi consumatori decat in sezonul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am patinat putin prin zapada si cred ca nu i-a placut. 

Stiti ca ESP-ul ..ma rog (TCS cum scrie pe MFI) taie acceleratia cand simte ca patineaza chiar daca o tii calcata la maxim. Astazi a mers asa pana cand s-a turat odata peste 4000 cu ESP activat prin zapada si am ramas cu niste martori aprinsi in bord si un beep la pornire. Martorii nu s-au stins nici la repornire.Am si miscat masina si tot au ramas. 

In plus in acele momente aveam mesajul ESP ERROR.  Acum vad ca nu mai apare dar martorii raman aprinsi. Ce e de facut? 

Mentionez ca butonul de ESP nu mai activeaza/dezactiveaza ESP-ul cand apas pe el.

post-108391-0-01843900-1391874599_thumb.

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esp -ul nu taie acceleratia (tu poti avea doua doua roti motrice, si esp-ul actioneaza pe toate 4 roti).

Esp-ul infraneaza roata.

Pt a vedea ce erori ai stocate, necesita o scanare.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu inteleg chestia asta la masina. Daca apas pe ESP imi apare in bord TCS ON/OFF si asta face ..taie acceleratia am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat franeaza roata, scade viteza implicit acceleratia, de aici senzatia ca se deccelereaza. De fapt, se franeaza roata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia de spre ce face fiecare sistem nu-si are rostul aici, ASR taie din puterea motorului.

 

GNR: fa o diagnoza si vezi ce problema este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Probleme ABS

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!