Jump to content

Probleme ABS


Scorpion
 Share

Postare recomandată

De regula senzorii ABS defecti sunt detectati la diagnoza. Ciudatenia mare e cu cele 2 erori de la ABS care apar si dispar aleator (01200 - ABS Valves Supply Voltage 014 - Defective, 00003 - ABS Control Module 014 - Defective)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    69

  • Al Bundy

    53

  • jantorero

    13

  • Adi b6 4motion

    8

Pentru DTC 01200 vezi aici. Verifica sigurantele in primul rand apoi modulul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In final am tras o concluzie: becurile de la ABS si ESP se aprind atunci cand se supraincalzeste unitatea ABS.

Problema este in felul urmator: acum temperaturile sunt de 39 grade Celsius, si dupa folosirea masinii, mers, oprit repornit, se aprind becurile de la ABS si ESP (apar codurile de eroare de mai sus). Cand temperaturile sunt normale totul e OK.

Masina are DPF-ul dispus destul de aproape de unitatea ABS, dar are un scut metalic de protectie la caldura DPF (heat shield) care atunci cand se incalzeste, datorita tranzitivitatii termice, transmite caldura la ABS.

Cred ca de fapt supraincalzirea ABS duce la disfunctii in functionarea acestuia.

Parerea mea e ca sunt posibile urmatoarele solutii (rationamente):

1. Izolarea termica a scutului de protectie termica astfel incat sa nu se mai incalzeasca si sa nu mai transmita caldura la ABS.

2. Schimbarea lichidului de frana (oricum trebuie verificata obligatoriu calitatea lichidului de frana si respectarea ciclului de schimb la 2 ani) cu unul DOT5.1 care are pct. de fierbere mai ridicat.

3. Schimbarea unitatii ABS cu una care nu are aceasta sensibilitate la caldura.

Modificat de MihaiXp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema este faptul ca ABS-ul e defect, deci solutia este ,,3. Schimbarea unitatii ABS cu una care nu are aceasta sensibilitate la caldura''. Din pacate la Passat nu exista o circulara pt. supraincalzire ABS (cum a existat la Golf, Bora 2001-2002) si trebuie schimbat contracost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. am o problema la b6 : acum citeva zile, din senin s-au aprins martorii de ABS si ESP la plecarea de pe loc. dupa alte doua zile, a inceput sa palpaie spirala. Am crezut ca e ceva la bujii ... Fiind mai circumspect, am facut o scanare :

VAG-COM Version:

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 FP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1538

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E73A033171 AUZ6Z0B0119961

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

dupa un mic studiu, am vazut ca nici stopurile de frana nu se mai aprind.

Asa ca am schimbat switchul pedalei de frana - un intrerupator de fapt, merg stopurile de frana, merg franele ca lumea, dar martorii ABS si ESP nu s-au stins. Ma gindesc la senzorul G201 daca tot a spus vag-ul despre el... Se poate desface, curata ? Este dispus sub vasul de expansiune al lichidului de racire ?

Astept idei, sfaturi, solutii .... Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca poti repara g201. e in interiorul partii hidraulice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar se poate schimba g 201 ? In elsa-win arata ceva despre el ca si pozitionare, dar nu si alte detalii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. As mai avea o intrebare : unde este conectat capatul celalalt al cablului de la Brake Pressure Sensor 1 (G201) al modulului ABS ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. dupa schema ta, cred ca la : switch frana mana / control unit dashboard sau gresesc ? Ma intereseaza pentru ca din cele trei fire care intra la mufa lui G201, unul este rupt si vreau sa remediez problema. Nefiind un prea remarcat electrician .... Deci, mai pe romaneste, unde aflu capatul celalat al conectorului de la G201 .... ? Multumesc mult.

Modificat de pisti19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care fir, ca sunt 3 acolo,

Ce treaba are frana de mana /dashboard ? Uite cele 3 fire, pleaca de la ABS la senzor.

post-1788-0-46235100-1318360889_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema rezolvata. Dupa ce am innadit firele intrerupte din cablul senzorului G201, la sfaturile lui Al Bundy am schimbat doua switchuri pedala frana. ;) . Treaba e ca nu m-as fi gindit ca un switch nou, ce-i drept pe producator, luat din magazin,sa faca aceleasi probleme. Dar a fost inlocuit ieri dimineata cu unul original, de la mama lui cum se spune si problema a fost remediata. :icon_thumright:

Multumesc mult lui Al Bundy pentru sfaturi si ajutor. Raman dator ...

:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

De cand a venit frigul afara, am constatat la pornirea la rece a motorului ca se aprind 2 martori de ABS si ESP in bord plus un beep. Procedez astfel:

- introduc cheia (cardul) in contact si astept sa se stinga martorii;

- apas din nou pe cheie si porneste motorul (acum fiind mai frig afara astept cam 2 secunde pana porneste);

- imediat dupa ce a pornit motorul se aprind martorii la bord de ABS si ESP si se aude un singur bip, dupa care martorii se sting. Chestia asta cu martorii + bip-ul nu mi s-a mai intamplat pana acum.

La urmatoarea pornire nu mai apare acest comportament si se intampla doar la o noua pornire la rece (dimineata).

Mentionez ca masina este un Volkswagen Passat B6 din 2007, 2.0 140CP pe motorina cu 75.000 km la bord.

Aveti idee de la ce provine acel bip si martorii aprinsi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti face figuri bateria. Scaneaza si vezi ce eroare gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi face si mie doar ca NU imi bipuie, am inteles ca e de la baterie...

Modificat de aTItudINe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de cei 2 martori se mai aprinde ceva? la mine a facut asa de la xenon ca e china power, dar se aprindea ori becul de la presiune ulei ori de la frana si piuia de 3 ori pe langa cei 2 martori, apoi ramanea aprins si palpaia.

Modificat de mihai.cezar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, astea sunt toate simptomele, nu se mai aprinde altceva. Nu am xenon pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome si la golful meu: pun contact, martorii se sting, dau cheie, se aprind cei 2 martori pentru o secunda si apoi se sting. Asa mi-a spus mecanicul si mie ca e de la baterie.

Am mai auzit de la cineva ca ar putea fi de la calculatorul de ABS dar nu vreau sa vorbesc prostii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci fi antena, acelasi lucru cu martori mi se aprind si mie aceeasi, in primul rand cu pornirea la rece la 2 secunde nu e ok, eu am diesel si trebuie sa porneasca mai repede.in primul rand sa verifici bujiile incandescente ca eu din 4 buji nu mai funtiona nici una din ele.am cumparat baterie noua ca am uitat sa le verific si dupa 3,4 zile facea la fel cu martori la prima pornire dimineata.dupa ce verifici bujiile, banuiesc ca si tu ai 1 sau mai multe defecte, sa verifici si bateria daca s-a slabit si dupa aia cu siguranta nu o sa ti se mai aprinda nici un martor.nu mai credeti pe toti care va spun ca e stricat abs sau eu stiu ce piese la masina.o sa functioneaze corespunzator.spor.

Modificat de timady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am de azi problema cu martorii aprinsi... de ESP si Volan galben - ...fix dupa ce am schimbat bateria.!

ceva recomandari sa dispara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mergi cu masina cativa km. Ar trebui sa dispara martorii de pe bord.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc pentru sfaturi. Am fost la un test de baterie si testerul a zis: "baterie functionala 64%, inlocuiti". Am schimbat-o si am schimbat si toate bujiile (pentru ca nu umblasem niciodata la ele, in carte scria ca trebuie schimbate la 60.000 km si eu am 76.000) si a disparut simptomul. In plus, porneste foarte usor, imi ia cheia din mana cum se spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,am si eu aceasta problema enervanta la pornire cam de cand a inceput iarna si anume : pun contactul,se stinge spirala bujiilor,pornesc iar martorii esp si abs raman aprinsi pentru cca 1 sec si se aude un triplu bipait,asta se manifesta doar dimineata la prima pornire ,dupa aceea peste zi nu mai face.Am inteles ca poate fi din cauza bateriei (care este cam "batrana" dar merge)si din cauza frigului mare care a fost ,ei ...dar acum sa incalzit afara si tot asa face.Tot asa face si dupa ce bateria este incarcata cu redresorul,....banuieste cineva cauza ? multumesc.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu incarcatul bateriei.... desii s-ar putea sa nu rezolvi nimic. Fa si o scanare si vezi daca ai stocata vrei eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.trebuie sa schimb un calculator de ABS la un A4 din 2003 1,9 TDI pentru ca se intareste pedala la franare si pe diagnoza i-mi da "aparat comanda defect".diagnoza este facuta cu un tester Bosch.oare ma indruma cineva cum sa schimb calculatorul de ABS?dupa ce l-am schimbat fizic,trebuie initializat cu testerul pentru a fi recunoscut de calculatorul motor?sau rescris cel nou in memoria calculatorului?va rog ceva indrumari.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Probleme ABS

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!