Jump to content

Schimb ulei DSG


alex1500ro
 Share

Postare recomandată

dq200 nu are mentenanta. este o cutie de viteze mecanica si are 1.7 litri ulei G055512A2.. ulei de cutie manuala, care nu se schimba

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cutiile de viteze sunt mecanice prin natura lor. Si zi toata povestea, oficial, producatorul nu specifica vreo forma de mentenanta preventiva. Motivele sunt multe si nu in avantajul celui care vrea sa tina masina un timp cat mai indelungat. Iar cutia asta are doua tipuri de uleiuri, cel specificat de tine si uleiul hidraulic din mecatronic. 

 

Vezi aici mai multe detalii in legaura cu schimbul fluidelor:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis suficient pentru utilizatorul normal.

 

Mai exact, nu ai de ce sa te joci sa schimbi uleiul din mecatronica sua pe cel din cutie, nu s-a documentat niciunde defectarea prematura a cutie sau mecatronicii din cauza uleiurilor respective

Ce vezi pe net e doar marketing de luat bani. Chiar si ei spun ca diferenta e "vizuala". Nu se poate cuantifica. orice ulei se murdareste, dar nu inseamna ca e uzat. 

ca de exemplu filtrul de ulei din mecatronic de ce nu il schimba nimeni ? e totusi un filtru nu? 

 

utilizatorul normal o sa traga de cutia asta 15 ani si nu se va strica din cauza uleiului.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de cost-beneficiu, pe asta se bazeaza si ideea de mentenanta preventiva. Filtrul e relativ dificil de schimbat comparativ cu uleiul si ceva e mai bine decat nimic. Sa inteleg ca VW nu face marketing cand impinge aproape orice interval de mentenanta la maximul posibil, eventual indeajuns cat sa nu ai probleme in garantie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Azi am fost la reprezentanta Vw(nu vreau sa fac reclama negativa si din cauza asta nu dau nume) si am schimbat uleiul in cutie(dsg dq250). Sincer,mi s-a parut bataie de joc: filtrul de ulei ca sa mi-l schimbe,mi-au cerut 300 lei si doar pe ulei am dat 1420 lei. Nivelul la ulei s-a facut cand cutia avea 43° si cand zic ca s-a facut,i s-a scos furtunul de umplere si s-a pus imediat busonul cand uleiul navalea afara,fara a-l lasa sa se scurga si nici motorul nu era pornit. In toata bataia asta de joc,ce as mai putea face ca sa fie cum trebuie? Am comandat filtru pe original ca sa i-l schimb maine si nu stiu daca sa mai umblu la nivel sau nu. Ajutati-ma cu un sfatce as putea face ca sa nu am probleme cu cutia! Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul de ulei la cutia de viteza nu îl faci in fiecare an. Asa că nu este un capăt de țară să faci macar schimbul de ulei la cutia de viteza in reprezentanta. Alternativa, este o mașină cu cutie de viteza manuala. PS am plătit anul trecut 1600 RON schimbul de ulei la cutie si nu am pățit nimic. Când îți cumperi o mașina trebuie să știi ce îți permiți să faci la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati citit postarea mea si ce anume m-a nemultumit sau ati simtit nevoia sa ma mustrati si atat? Nu ati facut nimic altceva decat sa poluati topicul degeaba,fara a avea o opinie pertinenta referitoare la problema mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara 1L ulei si fa nivelul cum trebuie ,la cineva care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ma duc tot la ei sa iau 1L de ulei,ptr ca nu stiu exact ce cod a avut uleiul. Uleiul a fost adus intr-o stropitoare,probabil il au la butoi mare. Ciudat a fost faptul ca uleiul era maroniu si nu auriu,asa cum ar trebui sa fie. Probabil asta ptr dsg este altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, cosminwon said:

Salut! Azi am fost la reprezentanta Vw(nu vreau sa fac reclama negativa si din cauza asta nu dau nume) si am schimbat uleiul in cutie(dsg dq250). Sincer,mi s-a parut bataie de joc: filtrul de ulei ca sa mi-l schimbe,mi-au cerut 300 lei si doar pe ulei am dat 1420 lei. Nivelul la ulei s-a facut cand cutia avea 43° si cand zic ca s-a facut,i s-a scos furtunul de umplere si s-a pus imediat busonul cand uleiul navalea afara,fara a-l lasa sa se scurga si nici motorul nu era pornit. In toata bataia asta de joc,ce as mai putea face ca sa fie cum trebuie? Am comandat filtru pe original ca sa i-l schimb maine si nu stiu daca sa mai umblu la nivel sau nu. Ajutati-ma cu un sfatce as putea face ca sa nu am probleme cu cutia! Mulțumesc!

te intorci inapoi ,la ei sa repete procedura  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O vor repeta dar pe banii mei,din pacate! M-am crucit cand mi-au cerut 300 lei DOAR pe manopera inlocuit filtru ulei cutie. Bataie de joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!