Jump to content

schimb pompa frana


althomas
 Share

Postare recomandată

Salutam colegii si propun urmatoarea problema:

La ovalul din dotare / 1955, vreau sa schimb pompa frana simplu circuit in dublu circuit. Tija din pedala - care actioneaza pompa - ramane aceeasi lungime, sau trebuie scurtata/lungita ?, avand in vedere ca pompa dublu circuit e mai lunga decat cea simplu circuit.

Problema e ca acum am dereglat lungimea tijei din fabrica , sau oricum nu garantez ca era originala.
Cineva care ma poate ajuta cu o masuratoare a tijei ?
In plus, din ce am citit pe samba, s-ar parea ca trebuie sa aliniez si pedalele sa se opreasca in opritorul din podea, apoi sa incerc sa reglez lungimea tijei astfel incat sa ajunga aproape de capatul pistonasului.

 

Multumesc ptr raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de la pompa simplu circuit la dublu circuit fara sa schimb tija. Partea dinspre tija e identica ca prindere si distanta. Posibil sa fie nevoie de un reglaj fin al tijei, cel mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am schimbat pompa simplu circuit cu una dublu circuit fără modificări, cum a zis si Ionuț.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. Sa speram ca lungimea tijei e la fel si la pedalele de oval. Zic asta, ptr ca am modelul de pedale la care daca apas ambreiajul, se apasa si frana :)).
Si da, sunt originale; au facut o serie cu acest "defect".
The design of the Split Oval pedal assembly’s where a small percentage of sets of pedals have a condition where when the clutch pedal and brake pedal are depressed at the same time ( as when coming to a stop) the brake pedal will stay depressed until the clutch pedal is released,

( Designul ansamblului pedalei Split Oval este în care un procent mic de seturi de pedale au o condiție în care, atunci când pedala de ambreiaj și pedala de frână sunt apăsate în același timp (ca atunci când se oprește), pedala de frână va rămâne apăsată până când ambreiajul pedala este eliberată )

 

Din ce am mai citit, trebuie obligatoriu sa reglez pozitia pedalelor , sa se opreasca in opritorul din podea, apoi sa ajustez tija sa atinga capatul pistonasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!