Jump to content

Epurator la BMM


albinaru
 Share

Postare recomandată

Va salut dragi prieteni.Am un motor BMM pe Touran si as vrea sa i curat epuratorul.

 

In prinincipiu stiu cam in ce zona se afla dar nu am desfacut.

Intrebare: epuratorul se afla in capacul culbutorilor? pentru al curata trebuie sa desfac capacul? Se mai poate monta inca un epurator exterior?

 

Am ulei pe furtunele de intercooler desi turbina este intr-o stare destul de buna, nu are joc mare in lateral , nu suiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am mai desfacut capacul culbutorilor. Am pus inca un epurator  intre carter si admisie.

 

Intre timp am spalat si intercoolerul.

 

In epuratorul extern nu s-a colectat nimic , asta inseamna ca epuratorul din capac face treaba.

 

Dupa spalarea intercoolerului nu mai recunosc motorul, pur si simplu zbarnaie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut @albinaru

si eu am avut un epurator, ce-i drept o chinezarie luata de pe alibaba, care a tinut fix 2 luni, apoi m-am suparat si am luat de la cineva din BUC. o membrana noua pt epuratorul de pe al meu Touran BKD, (adevarul, ca cea veche nu era "in bucati" precum ma asteptam, ci doar deformata), si de atunci si la mine motorul se comporta altfel, doar ca ar trebui sa curat si eu intercoolerul si chiar catalizatorul ar trebui dat jos!

spune-mi te rog, cum ai procedat cu, curatarea intercooler-ului (presupun ca nu l-ai dat jos)!

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Deci ai demontat capacul culbutorilor? Acolo este un epurator de fabrica ?

 

 

Concomitent cu epuratorul de la Touran am pus unu si la masina de teren Ford Ranger.

 

Ei bine , la Ford s-a colectat ceva ulei, adica s au murdarit putin furtunele desi, nu m as fi asteptat,  motorul nu scoate deloc gase pe la capacul culbutorilor, este foarte curat, kilometri muuult mai putini.

 

L a touran furtunele inca nu s au murdarit,(sunt transparente)  nicidecum sa se adune ceva in epurator.Desi, cu VW  circul zilnic  pe cand cu masina de teren foarte rar.

 

M am uitat pe Ytube  si am vazut ce presupune demontarea intercoolerului asa ca  numai ce i am desfacut furtunele si l am umplut cu motorina apoi,  l am suflat bine cu aer.

 

Operatia este destul de riscanta, mie mi a ramas ceva motorina prin intercooler si in primele momente se comporta ca si cum ar fi luat o pe ulei. Trebuie suflat bine de motorina ramasa.

 

Nu stiu ce m as fi facut daca l as fi spalat cu benzina, cum se face de obicei.

Modificat de albinaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am dat dat jos capacul de la culbutori, ci doar am dezlipit, cu aj unui cutit, acel capac cu stut pe el, (este tutorial pe Youtube, cum se face) inlocuit acea membrana,  apoi cu pasta speciala am relipit capacul la loc! 

Mie, initial acestei lucrari imi baga mult fum pe acel stut, ca mai apoi sa nu imi mai bage deloc! 

Deci consider ca, in cazul meu, a fost mai bine sa fac schimbare de membrana, decat acel epurator aftermarket!

Si da, ar trebui sa fac curatarea traseului, ideal de la turbina, IC, pana la intake manifold, dar si catalizatorul!

Multumesc de sfat, numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!