Jump to content

ID.4 - Jante si cauciucuri


VickEnd
 Share

Recommended Posts

In pregatirea cauciucurilor de iarna am verificat daca am cric si n.am gasit. Am varianta 1st simpla. Voi aveti? Voi incerca la reprezentanta sa vedem ce zic ei, poate gasesc acolo o varianta.

 

Vreau sa cumpar o cheie dinamometrica sa pot face singur treaba. Stiti cumva cat trebuie stranse prezoanele?

Edited by VickEnd
Link to comment
Share on other sites

  • VickEnd changed the title to ID.4 - Jante si cauciucuri

Legat de presiunea de strans, trebuie sa scrie in cartea masinii la capitolul roti.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca scrie, dar nu e mare inginerie din moment ce VAG folosete aceleasi prezoane M14 clasa 8.8 cred pe absolut toate modelele, de la Polo la Touareg. Astea se strang la 120 Nm.

Edited by adrian001
Link to comment
Share on other sites

Cric 3Q0011031A, a mai fost folosit pe Arteon  2017>>, passat 2015>>, touran 2016>>, superb 2015>>

Eu am  luat din dezmembrari kitul cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un cric-crocodil hidraulic. Cel tip butoias nu intra sub masina.

M-a costat vreo 200 de lei.

Link to comment
Share on other sites

M.am gandit la cric si mi.am dat seama ca ID.4 1st are 2.2 tone. Cricurile cu manivela tip foarfeca suporta maxim 2 tone. Cel mai probabil imi cumpar si eu unul hidraulic tip crocodil.

Link to comment
Share on other sites

Pai si cum ridici tu toata masina de pe sol cu un cric de genu ?

Link to comment
Share on other sites

Exact, nu ai 2.2t într-un singur punct de sprijin.

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat asta au pus din fabrica, cum sa nu poti ridica masina?

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, adrian001 said:

Nu cred ca scrie, dar nu e mare inginerie din moment ce VAG folosete aceleasi prezoane M14 clasa 8.8 cred pe absolut toate modelele, de la Polo la Touareg. Astea se strang la 120 Nm.

In manualul de Octavia, cel putin, scrie, uite (also, @VickEnd)

image.png.9838f32f4a6b4495c7eca2be1363862d.png

Edited by tbege
Link to comment
Share on other sites

Interesant, cuplu ala de 120 Nm este asa de vreo 20 de ani. Nu cred ca folosesc alte prezoane pentru Octavia IV, adica nu ar avea sens mai ales acum cand sunt toti pe economie. 

Link to comment
Share on other sites

am luat cric butoias de 3 tone de la kaufland, si a mai si fost f ieftin. 

Link to comment
Share on other sites

Oferta cric si cheie de la reprezentanta VW: peste 800RON cric foarfeca si cheie simpla. Mi se pare enorm, asa ca m.am hotarat la un cric crocodil si o cheie dinamometrica. Mai si raman bani.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea să mă înșel, însă cheia dinamometrică e recomandată pentru strâns și... mai puțin pentru desfăcut prezoane...

Link to comment
Share on other sites

Da, cheia dinamometrica este o unealta de precizie, nu de forta. Chiar si la utilizare normala se decalibreaza in timp, dar daca o abuzezi nu te mai poti baza pe ea (asta daca nu se rupe ceva in ea). Se recomanda sa se stocheze pe termen lung pe setarea zero ca sa nu se decalibreze.

O cheie cu brat lung sau un pistol de desfacut prezoane ar fi recomandate pentru desfacut. 

Link to comment
Share on other sites

In cartea de Id.4 scrie 120 daN.

Ce fel de jante ati luat pentru ID.4.

Eu ma gandeam la ceva MAK electra pe 19 inch, dar pana la urma am luat din tabla

Link to comment
Share on other sites

Am primit oferta de la VW Cluj cu jante Loen si cauciucuri Bridgestone Blizzak Seal la aproape 9'000RON.

Link to comment
Share on other sites

Eu pe jantele de tabla de la Alcar am platit 2324 de lei cu montaj la Adax.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, ati gasit cumva anvelope de iarna pentru ID4 cu eficienta energetica din clasa A ?

 

Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit clasa A la acea data. Dar diferenta de 3-5 % dintre A si B, nu cred ca e mare, mai ales daca treci de pe 20 pe 19 inch

Link to comment
Share on other sites

WickEnd : pe ce dimensiune ti-au dat oferta ? 19" si diferit fata spate ?

Balaur : e ok sa trecem de la 20" din talon la 19" ? Sau voi aveti si 19" trecute ?

Link to comment
Share on other sites

În certificat nu este trecuta nici o dimensiune, pe cartea de identitate sunt trecute la mențiuni și jantele de 21 și cele de 19

 

Edited by balaur
Link to comment
Share on other sites

Merci, le-am găsit. Am cerut și eu la Cluj ofertă, să vedem ce au pe 20 și 19.

Aftermarket am găsit ceva MAK-uri pe 20 plus cauciucuri Hankook undeva la 9300 ron. 

Link to comment
Share on other sites

Eu pe vara am 20, dar pe iarna voi trece cu siguranta pe 19.

Link to comment
Share on other sites

Eu inca sunt indecis. As merge pe 20" pentru look si pe 19" pentru plus de autonomie si confort, Loen in varianta argintie. Mi-am facut simulare pe negru si nu ma incanta culoarea neagra la jante, plus iarna poate se si murdaresc.

19" e echipat cu Bridgestone Blizzak LM-005 B-Seal

20" e echipat cu Conti WinterContact TS 850 P ContiSeal (AirStop)

 

Diferenta de pret la set e undeva la 800 ron, nu e factor decisiv.  Bridgestone sunt mai silentioase si franeaza mai bine pe umed. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!