Jump to content

Skoda Octavia 4 Style - 4x4 - 2.0 TDI DSG - 200 ponei


tbege

Postare recomandată

  • tbege changed the title to Skoda Octavia 4 Style - 4x4 - 2.0 TDI DSG - 200 ponei

Cat a fost halatul ? 😀

 

Sa o stapanesti sanatos si asteptam impresii

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Am preluat ieri masina in Brasov, am venit cu ea acasa in Cluj, cu ocazia asta am si testat una alta si o sa las o prima poza cu ea din centrul Brasovului si niste impresii "la cald", le scriu cum imi vin, nu le-am ordonat cu pozitiv - negativ:

  • Culoarea asta titan blue dupa parerea mea este superba, initial nu stiam la ce sa ma astept si vazand niste masini lava blue, eram un pic trist ca nu am prins lava, dar in realitate ma bucur mai tare de titan, mi se pare ca arata super bine si bonus, nici praful nu se vede asa usor pe masina decat la lava.
  • Masina asa per total mi se pare ca arata foarte fain ca design, initial ma gandeam la combi, dar neavand optiuni multe, am ales sedan/sportback/cum vreti sa ii ziceti, si nu sunt dezamagit deloc.
  • Nu promovez incalcarile de lege in nici un fel, insa venind pe autostrada ieri dinspre Sibiu, am "dat cu biciul intre cai" putin sa vad ce poate. Poate mult. :) Detalii nu dau, nu este important, daca vreti, putem povesti in privat.
  • Eu inca nu simt diferente considerabile intre modurile confort, normal si sport la suspensie, dar ii prima masina cu suspensii adaptive, probabil imi trebuie niste timp de testat, nu doar 320 km...
  • Cutia in D e ok, dar daca vrei sa depasesti, are putin lag. Modul S rezolva asta fara probleme. :) 
  • Ca si experienta de condus, mie imi place foarte tare pana acuma, stau bine in scaun, ma sustine lateral in curbe suficient (nu sunt cel mai corpolent om), este stabila in curbe chiar si la viteze mai maricele, per total mi se pare o masina inchegata...
  • Infotainmentul este cateodata lentut, dar asta stiam oricum, ma obisnuiesc. Nu-mi iau masina pentru infotainment oricum.
  • Mie-mi place volanul asta parca mai tare decat cel sport.
  • Benzile alea de crom pe usa sunt faine, dar cand bate soarele pe ele, direct in ochi imi vine lumina, va trebui sa rezolv asta cumva, cu o folie sau ceva, mai vad... Sunt singurul cu problema asta oare?
  • Are roata de rezerva de aia subtire, ceea ce este un plus (Citroenul nu avea, desi avea roti de 17" din fabrica), o fi ceva lege noua sau ceva in acest sens, nu stiu...
  • Tapiteria mixta de textil si piele mi se pare ok, ma bucur ca nu este full piele sincer, mi se pare ca are piele exact in locurile cu "uzura", iar la spate are textil, era super cald ieri pe drum, abia am transpirat...
  • Matrix LED e awesome (eu vin de pe halogen :lol:), noaptea pe Feleac am incercat si faza lunga cu light assist, merge bine, am luat doar vreo 2 blitz-uri de la niste "eager beaver" :P 
  • Side Assist mi se pare ca ar trebui sa fie dotare standard pe masini. (nu am avut foarte multe incidente de astea in care sa fiu la limita la schimbarea benzii cu vechea masina, din fericire, dar deja dupa 300km ii vad utilitatea, e un safety net extra :) )
  • Travel Assistant e interesant, ieri era coada mare de la Alba Iulia pana in Aiud, am venit cu Travel Assist destul de mult pe drum, regleaza tot, mentine masina pe banda, mai cere cate o "atingere pe volan", dar imi odhineam picioarele si mainile in timpul asta. Offtopic, coada de "mers", spre Alba era de la iesirea de pe autostrada inainte de Aiud pana aproape in Alba Iulia, asta pe la 9-9.30 seara, halucinant...
  • Eu nu simt problema cu jantele de 18, dar na, masina e practic noua totusi inca... Iarna trec la 17 sigur, dar pana una alta o tin asa, sa vad cum se comporta. Sper sa nu-mi fac abonament la "dezdoit" jante si la reparat cauciucuri... :D Indata ce imi vine cartea masinii, o sa vad si ce roti pot pune pe ea, conform RAR... :) 
  • Venind de pe hatchback, vizibilitatea in spate din oglinda retrovizoare este mult prea mica, dar ma obisnuiesc. :D 
  • KESSY va necesita putina acomodare... Se poate intampla ca masina se se inchida dupa o vreme daca las cheia inauntru? Are legatura daca merge motorul sua nu? (gen las motorul pornit, cobor, inchid usa si fac una alta in jurul masinii...)
  • Astept sa-mi vina a doua cheie (cu telecomanda de incalzire stationara) sa pot activa Skoda Connect si sa finalizez adaugarea masinii in cont.
  • Cred ca sunt idiot, dar nu reusesc sa fac pedala virtuala sa mearga, este activat din masina, dar oriunde imi pun piciorul, nu merge. Exista ceva preconditii pentur asta (masina sa fie inchisa, whatever)?

 

P.S. Forumul aparent nu poate face scale la poze mai mari de 4MB automat cand incerci sa faci upload de pe telefon... Pacat, ar fi foarte util. Asa a trebuit sa descarc poza din Google Photos si sa o urc iarasi din browser...

IMG_20210806_160251.jpg

 

 

 

Si ca sa va raspund si la intrebari:

On 7/30/2021 at 9:51 AM, Adria_n said:

Felicitari. 

 

       Asteptam impresii :)

Le-am scris mai sus, daca te intereseaza ceva anume, let me know (ori aici ori privat). :) 

 

On 7/30/2021 at 11:51 AM, Nyt said:

Cat a fost halatul ? 😀

 

Sa o stapanesti sanatos si asteptam impresii

Prefer sa nu zic (discount, etc.) suma exacta, zic doar ca a fost in jur de 30k.

Modificat de tbege
Link către comentariu

Pentru pedala virtuala este necesar sa ai cheia în buzunar , și împingi piciorul sub masina undeva în zona emblemei 😉

Link către comentariu

Mașina nu se poate încuia cu cheia în interior. Teoretic... practic la mine s-a întâmplat. Fa-ti o copie a cheii doar partea care descuie, și sa o ai la indemna mereu. 

 

În rest superba mașina. Drumuri bune și fără incidente.

Link către comentariu

Si eu la Passat B6 am reusit sa o incui in portbagaj, dar era cumva ecranata de un obiect metalic pus peste ea. In interior nu am reusit sa o incui niciodata si o pun acolo tot timpul cand ma duc la spalatorie pentru ca apa cand atinge manerele simuleaza atingerea cu mana si se tot incuie/descuie. 

Link către comentariu
14 hours ago, bogdan2 said:

Pentru pedala virtuala este necesar sa ai cheia în buzunar , și împingi piciorul sub masina undeva în zona emblemei 😉

Yeah.. În teorie știu și eu, m-am uitat ieri la vreo 5 filmulețe pe YouTube, inclusiv la cel oficial de la Skoda unde explică funcționalități, dar nu..  😂 O să mai încerc până îi dau de cap. 🙂

 

7 hours ago, HKHK said:

Mașina nu se poate încuia cu cheia în interior. Teoretic... practic la mine s-a întâmplat. Fa-ti o copie a cheii doar partea care descuie, și sa o ai la indemna mereu. 

 

În rest superba mașina. Drumuri bune și fără incidente.

Mulțumesc, să fie! 👌🏽

Cât despre cheie, mersi de idee, poate așa voi face. 

 

7 hours ago, adrian001 said:

pun acolo tot timpul cand ma duc la spalatorie pentru ca apa cand atinge manerele simuleaza atingerea cu mana si se tot incuie/descuie. 

Asta am observat și eu, la mine era în buzunar cheia când spălam, dar se tot închidea și deschidea de la jet, cum ai zis.. Nu am știut atunci ce dracu are, eram și obosit, nu am compilat.. 😂 Bine că am aflat. 

Link către comentariu

Update legat de Android Auto in modul wireless: telefonul este conectat la masina prin Bluetooth, apare iconita de Android Auto pe langa cele de telefon si contacte/mesaje, dar este gri (disabled), iar daca intru in setari si la detalii, zice ca nu este disponibil Android Auto wireless.

Totodata, s-ar putea sa fie de la telefon, am un Huawei P30 Pro, care are din pacate doar Android 10, iar din cate stiu, modul wireless este disponibil de la Android 11 incoace... O sa mai incerc cu un S21 eventual, cand apuc, sunt curios.

Link către comentariu

Impresii dupa ~1 saptamana de utilizare (90% oras, un drum scurt de "afara", pana in Turda, intors pe autostrada spre Floresti):

  • masina merge brici, este foarte smooth, love it
  • nu e sleeper, dar daca te uiti asa la ea, inafara de culoare, care ii mai sportiva dupa parerea mea, nu ii dai 200 cai (se vedea mirarea pe soferul unui 525D cand l-am depasit pe autostrada :D )
  • imi era oarecum frica de rotile de 18", dar cuplate cu DCC sunt chiar ok, cumva la limita superioara dupa gustul meu, dar e ok
  • imi lipseste cumva un buton dedicat pentru telefon pe volan, stiu ca am "secretara" Laura, dar as prefera buton si nu comenzi vocale
  • meniul din infotainment nu este inchegat 100%, exista locuri de unde nu ai "cale de intoarcere", nu exista un buton de back, trebuie sa dia ori pe Menu ori pe Home, enervant cateodata
  • am "dibuit" si pedala virtuala, mi-au trebuit vreo 15 min in garaj in care sa descopar locul si miscarea exacta, acuma merge, mi se parea un gimmick useless, dar cand cari cumparaturi in ambele maini e util :) 
  • portbagajul e imens, fata de Citroen are ~200 L in plus, incap foarte multe in ea (desi nu i-am incercat inca limitele, recunosc)
  • am citit "documentatia", cheia nu se poate incuia in masina, citez: 
    Quote

    Protecția împotriva încuierii accidentale a cheii în autovehicul

    • Dacă încuiați cheia în autovehicul, are loc descuierea automată a autovehiculului. Dacă în termen de 45 secunde nu se deschide nicio portieră, autovehiculul se încuie automat la loc.
    • Dacă încuiați cheia în portbagaj, capota portbagajului se poate deschide în interval de 2 minute.

 

Urmeaza un concediu de relaxare la turci (cu avionul) iar dupa aia in septembrie un weekend prelungit undeva in tara ca sa mai incercam drumurile. :) 

 

Sanataturi! ✌️

Link către comentariu

E răcoare bine în garaj ce-i drept și vara, au săpat băieții bine în pământ, iar iarna nu coboară sub 10-12 grade veci. 

The "beast" stă acasă cuminte acuma și își așteaptă rândul, cât ne coacem noi în Türkiye. 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De azi "e oficial a mea" 😁 I-am dat și o spălare ca să "sărbătorim" evenimentul 😂

IMG_20210825_202516.jpg

Link către comentariu

Am facut ieri primul drum "lung", Cluj - Odorheiu Secuiesc - Cluj, ~400 km, ocazie cu care am ajuns la 5790 km in total cu masina. :D 

 

Luni ne-am intors din concediu si cum creierul inca nu era pe workmode, ne tot gandeam unde am putea pleca... Joi discutam cu prietena mea si ne-am dat seama ca am manca niste kürtőskalács (cozonac secuiesc pentru "necunoscatori" :P ), dar in comert s-au stricat toate, cel putin in Cluj. La Odorhei in schimb, este o troscoleta care face momentan cea mai buna varianta din comert (cea mai buna per total e cea de acasa, normal :D ) asa ca am zis sa facem o plimbare pana acolo sambata, numai bine, se "dezmorteste" si masina putin.

 

Drumul nu a fost foarte spectaculos (din pacate, din fericire), trafic a fost pe alocuri, plus, the usual bunch of idiots (depasit la capatul zonei liniei discontinue, pentru adrenalina 🤯) pe drum, dar de la Balauseri spre Odorhei nu a fost mare lucru... Praid era in schimb arhiplin, am vrut sa ne oprim sa mancam la un restaurant, dar nu aveai nici o sansa sa gasesti loc, nici de parcare, nici la masa afara, asa ca am continuat drumul pana la Odorhei, unde am gasit un restaurant pe o strada laturalnica in centru, Plébános ii zice (https://goo.gl/maps/Zw8Tco8PRAdV4xHv7), am mancat un babgulyas cu ceapa (eu) si am impartit un cordon bleu cu 2 portii de cartofi prajiti si castraveti murati cu madame, excelenta a fost mancarea, am platit pentru 2 persoane 80 lei cu tot cu bacsis, mancare, bautura. Pentru omul obisnuit cu preturile din Cluj mi s-a parut "prea ieftin" (nu dati cu piatra...).

 

Despre masina, ce pot sa zic, merge excelent, din pacate nu se afiseaza temperatura la ulei nicaieri, asa ca pana la Turda pe Feleac am mers in Normal, abia acolo am schimbat pe Sport, sa apuce sa se incalzeasca putin uleiul, motorul. De la Turda pana la Odorhei am mers exclusiv in Sport, nu conduc agresiv dar imi place mult mai tare cum raspunde masina in modul Sport, inclusiv la mers in coloana.

Desi am geamuri duble, pe autostrada mi se pare usor mare zgomotul, dar poate am eu pitici pe creier... Se simte ca e mult mai bine izolat decat Citroenul, dar ma asteptam la alta senzatie de la geamurile alea duble sincer. First world problems. :))

Am apucat de data asta sa incerc si toate sistemele de asistenta pe care le are masina, am activat efectiv tot, sa vad cum este.

Concluziile:

  • ACC e pita lui dumnezeu, nu am mai avut masina cu asta pana acuma, e exceptional de fain.
  • Blind spot monitor e nice-to-have, dar as putea trai fara lejer.
  • Travel Assist e foarte fain, dar in acelasi timp, la noi pe drumuri mi se pare ca pe cat de fain e, atat de periculos e. Prin Travel Assist ma refer la optiunile alea 2 din ACC care adapteaza viteza in functie de drum (reduce viteza daca stie ca urmeaza o curba periculoasa, etc.) si in functie de indicatoarele citite (ai 70, citeste indicator de 40, reduce el automat) pe parcurs. Cum la noi nu se respecta cu strictete vitezele de pe indicatoare, risti sa intre cineva in tine din spate foarte usor cand coloana merge cu 70, tu ai setat 70 in ACC, si dintr-o data masina citeste un indicator de 30... Instant a franat si ti-a redus viteza. Am facut tot drumul asa explicit sa vad cum se comporta, insa le-am dezactivat azi dimineata, in strainatate este excelent, mi se pare ca te scuteste de multe probleme si concentrare, dar la noi nu le vad, deocamdata, din pacate, rostul. Mi-a luat putin sa-mi dau seama unde sa le dezactivez, dar manualul m-a ajutat.
  • Front Assist isi face treaba, la o viteza mica de mers in coloana am lasat masina sa se apropie de cea din fata tinand piciorul pregatit sa franez. Intai apare un warning imens vizual si sonor, dupa care daca nu reactionezi prompt, franeaza el in locul tau. Sper sa nu am nevoie vreodata, dar cred ca e life saver (literalmente, in cazul unui pieton) in oras...

 

Consumul l-am postat in topicul aferent (https://vwforum.ro/topic/136901-consum-octavia-4-diesel/?do=findComment&comment=3096262)

 

In rest umblu cu ea in oras, pe ici pe colo, insa ce am observat este ca am devenit mai calm deodata cu cutia automata, nu mai merg asa "tare" in oras ca si inainte... Urmeaza sa-mi cumpar o camera, cea veche a ramas in Citroen, o conduce mama acuma, asa ca ii prinde bine si ei, am lasat-o acolo, ma gandesc sa iau una la fel (70 mai 500), dar mai vad zilele astea...

 

Sanataturi! ✌️

Modificat de tbege
Link către comentariu

Azi, așa cadou, am avut 2 glitch-uri electrice/infotainment:

1. Când am pornit mașina, clima nu afișa nimic, mergea, dar nu era reglabil, semnul de climă avea un spinner care se tot învârtea, atât. Am oprit mașina, am deschis ușa, am repornit, nici o schimbare. Am mers așa. 

2. După ce a stat puțin, până am fost la sală, clima și-a revenit, în schimb au dispărut datele despre consum, km, etc., statisticile. Am mers cu ea așa, a mai stat oprit în altă parte și a 3-a oară nu mai avea nimic.. 

 

Ciudat. 

Modificat de tbege
Link către comentariu

@danieldb S-ar putea să ai dreptate, nu m-am gândit să pliez oglinzile atunci pe autostradă, dar o să mai încerc. 😁

Modificat de Rave
Quote-ul…
Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai stergem praful putin pe aici...

 

Masina are in momentul de fata 8200 km, nu am umblat mult cu ea ca am mai si avut 2 saptamani concediu la final de Septembrie/inceput de Octombrie unde am mers cu avionul.

 

Offtopic ON

Recomand cu cea mai mare caldura Sardinia pentru cei care inca nu au fost. Insula e mare, noi am inchiriat o masina dar chiar si asa dureaza pana ajungi incoace-incolo. In schimb, plajele sunt superbe, cu apa albastra "cristalina" si cu nisip fin alb cum doar in Caraibe am vazut pana acuma din locurile unde am fost. Si pe langa asta, la aproape fiecare pas este ceva plaja mai mica sau mai mare. Daca vreti detalii si recomandari (AirBnB, etc.), dati mesaj si vorbim. :) 

Offtopic OFF

 

A primit masina si "incaltaminte" adecvate pentru sezon, nu era obligatoriu ca vremea e frumoas,a dar nu vroiam sa am surprize prin Covasna si Harghita... :D 

 

Am luat jante Dezent TR silver de pe janta.ro, foarte faina experienta, foarte amabili, foarte usor de comunicat cu ei, mi-a placut. A fost o mica problema cu livrarea, avand multe comenzi, ei scriind pe AWB ca este cu ramburs, dar s-a rezolvat cu un telefon si o corectie in sistem. :) 

Gumele sunt Michelin Alpin 6, luate de la Euromaster si montate tot la ei in Floresti, foarte placuta experienta si acolo.

 

Cam asa arata acuma masina:

utgQLCbYipnnR9ZPDe5dK5eucbSLhkKZ1wMHMk72

 

Revenind la masina, am mai facut niste drumuri prin tara, am fost sa vizitam familia din diferite parti, sa aprindem o lumanara pe mormintele celor care nu mai sunt cu noi.

Ruta a fost Cluj - Brasov - Sanzieni (langa Targu Secuiesc) - Miercurea Ciuc - Odorheiu Secuiesc - Cluj, intr-un weekend, pornind vineri si venind duminica.

 

Mi se confirma inca o data ca traficul de vineri e absolut oribil in Romania. Am pornit din centru din Cluj si Waze ma ducea spre Floresti pe autostrada, tot centrul, Manastur si Floresti fiind rosu aprins, aka blocat. Am zis ca eu sunt mai destept si urc pe Feleac spre Turda... Totul bine si frumos pana am dat de ambuteiaj in Turda, am stat 20 min ca sa ajung pana la sensul giratoriu care duce spre autostrada, unde deja se circula lent, dar macar constant. Dupa aceea scuipatura de autopista, iarasi aceeasi chestie. O coloana merge si o coloana vine pe contrasens, cred ca am facut pana in Brasov 10 depasiri in total. 

 

Ajuns spre seara in Brasov, aveam ceva de rezolvat prin oras, iar dupa aceea am purces spre Sanzieni, drumul asta era mai liber si surprinzator fara mult trafic de camioane... Imi mai declar inca o data incantarea fata de Matrix LED si lumini adaptive, fac minuni noaptea pe sosele (si am luat doar 2 flash-uri tot drumul, desi erau stinse, dar probabil bateau tare ca na.. LED... :D ), venind de pe halogen, e ca o mana cereasca noaptea.

 

Am stat in Sanzieni la bunicul toata sambata, am mai vizitat restul familei si duminica am pornit spre Ciuc. Drumul din Sanzieni prin paduri si dealuri e exceptional de fain toamna, are padurea niste culori de nu intelegi nimic, iar pasul Casin are si niste serpentine unde deobicei e si liber si te mai poti crede Schumacher pentru 10 minute... :D 

Vizitat familia in Ciuc, aprins lumanari pe morminte, pornit la drum, cu o oprire obligatorie in Odorheiu Secuiesc unde se gaseste dupa parerea mea la ora actuala cel mai bun kürtőskalács din comert (nu se pune ce facem acasa, bineinteles). Am mai scris despre asta intr-o postare anterioara.

 

Bineinteles, pe drum, fiind vorba de Romania, mai intalnesti tot felul de surprize, de exemplu:

 

 

 

Saracul om din Opel, dupa ce ca a coborat din masina sa mane el vaca (pastorul dracu stie unde fiind...), nu a putut urca in masina din cauza la aia de pe contrasens care veneau constant... Asta pe langa faptul ca strict teoretic banda lor era ocupata si ar fi trebuit sa stea sa trecem noi, dar nici nu imi mai bat capul cu maruntisuri din astea...

 

Restul drumului fiind absolut fara evenimente pana la coborarea de pe autostrada in Gilau, unde coada de masini era pana in mijlocul satului (Gilau bineinteles). M-a bagat Waze spre Gilau si m-a dus pe un drum paralel care iese in sensul ala inainte de Floresti, problema era ca sensul trebuia sa inghita traficul de pe artera principala, drumul de pe care veneam si eu, respectiv si inca unul paralel cu al meu, de peste parau... Am stat putin, dar per total am castigat mult timp nestand la coada infinita...

 

Ca si concluzie, eu nu aveam idee cat de obositor e sa conduci in Romania cu o cutie manuala pana acuma. Nu ma intelegeti gresit, nu mi s-a parut obositor deloc nici cu masina veche, dar cu asta simt o reala diferenta in starea mea mentala cand ajung undeva la destinatie. Imi place sa conduc, (mi-ar placea sa cred ca) conduc bine, dar efectiv ma simt mai degajat, mai odihnit decat inainte. Am mai condus masini automate, dar nu pe timp asa indelungat, nu aveam termen de comparatie... Respect decizia si pararea celor care spun ca nu esti sofer daca nu conduci tu "total", aka cutie manuala, dar eu nu cred ca imi voi lua masina cu cutie manuala veci... Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic, dar pur si simplu nu pot momentan sa explic mai bine... :P 

Poate doar daca ma prinde un midlife crisis si imi iau ceva masinuta sport (MX-5, you beautiful bastard :D) asa de jucarie...

 

Some boring technical details/remarks:

  • nu vad diferente sesizabile intre modul D si S la cutie cand vine vorba de consum
  • S e da shit, imi place ca raspunde foarte prompt masina si cand e nevoie, ai calcat pedala, s-a dus... Desi aici probabil contribuie si faptul ca inca nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos... :D 
  • Am fost pe drum doar cu mama, la finalul zilei de vineri, atat a zis seara: "eu nu am vrut sa zic nimic cat am venit, dar cand o calci, simt ca ma baga in scaun"... :P Mie nu mi s-a parut, dar bineinteles altfel simti cand ai volanul in mana... :) 
  • Date dus: 330 km, consum 5.5, viteza medie 55
  • Date intors: 336 km, consum 6.2, viteza media 63

 

Abia astept sa vina zapada, poate apucam sa mergem si pe partie undeva anul asta, discutam cu niste prieteni sa ne riscam la un Austria chiar, dar mai vedem.

 

Sanataturi! ✌️

Modificat de tbege
Link către comentariu

Mi-a fost adus la cunostinta (mersi @krygod_ro) ca nu se mai vede poza, asa ca o pun iarasi:

 

IMG_20211022_084008.jpg

 

P.S. Oare de ce nu mai puteam sa dau edit la postul anterior? 🤔

Modificat de tbege
Link către comentariu

@tbege foloseste imgur si de acolo iei BBCode si ii adaugi in comentariu. Mai rapid, mai iute :))

 

PS nu-mi plac jantele :D (nu dati cu pietre)

 

PPS "nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos Puterea = Cuplul x turatia ;)) 

Daca ai marimi diferite intervine si o constanta: Puterea (CP) = Cuplu (Nm) x Turatia (rpm; s^-1)/7120 :D

Modificat de zidanne
Link către comentariu

Am pus inainte link direct din Google Photos dar aparent a expirat sau ceva, nu e asa important. E mai usor sa postez asa ca am pozele direct in telefon, nu mai dau upload altundeva, iau cod, etc. :P 

 

Legat de jante, de ce sa dau cu pietre? :P Nici eu nu eram mare fan initial, dar acuma ca le-am pus, imi plac. Inafara de asta, le-am luat pentru iarna, pentru forjat prin zapada, material antiderapant, noroi, etc., they don't have to be pretty, they have to do their job. :D 

Sincer preferam ceva mai putin "aerisit" intre spite, dar aia e, nu puteam astepta 20 zile pentru altele.

Link către comentariu

@tbege nu stiu prognoza la voi la Cluj (m-am uitat, acum o stiu) dar aici pana la inceput de decembrie nu prea am motive sa trec la rotile de iarna. Poate, poate daca se raceste rau noaptea pe la 15 decembrie... Singurul motiv in plus o a fie o plimbare pe la Paltinis ;)) Cand va ninge.  In doua ierni am sub 7500 de km cu rotile de iarna ;))

Link către comentariu

Da, în Cluj mai puteam circula și eu fără, dar când merg în Brașov, Covasna, Harghita (unde dimineața m-a surprins cu un - 5 deja 😁), nu vreau să mă risc. Dacă iau amendă, aia e, dar să nu am probleme mai mari pe drum... 

Eu am destui km cu roțile de iarnă, mai mergem și la ski, etc., deci se adună. Plus, nu aveam oricum chef să stau la coadă la vulcanizare când dă prima zăpadă subțire (am făcut deja asta în alți ani, not fun 😋). 

Link către comentariu
6 hours ago, zidanne said:

PPS "nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos Puterea = Cuplul x turatia ;)) 

Daca ai marimi diferite intervine si o constanta: Puterea (CP) = Cuplu (Nm) x Turatia (rpm; s^-1)/7120 :D

Știu și eu, dar din punctul meu de vedere pentru povestea respectivă sună mai bine ce am scris eu decât ecuația... 🤠

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!