Jump to content

Golf 7.5R Atlantic Blue Metallic


Dryone

Postare recomandată

Frumoasa masina , sa va bucurati unul pe altul si sa ii invarti rotile cat mai mult fara evenimente neplacute ! Ceva poze din interior ? 

Link către comentariu

Felicitari pt achizitie! Masina te va multumi, iti va fi foarte draga. Se vede ca esti pasionat si ca vei avea mare grija de ea. Totodata referitor la plafonul panoramic sa stii ca la multe G7 ,B8 apar fisuri in colturile trapei, asta ca sa iti confirmi alegerea fara panoramic.

Link către comentariu

Felicitari! Cand ma fac mai mare si mai bogat o sa imi iau si eu la fel :) (sau T-Roc R)

Ai idee ce ulei ti-au pus la revizie? 

Link către comentariu

Multumesc tuturor!

 

Am citit diverse pareri referitor la plafonul panoramic, dar nu am prea vazut probleme cu crapatul acestuia la R, doar la TCR si GTI de America + cazurile de la Passat B8 si nu am vrut sa risc :) 

 

Legat de tipul uleiului folosit, nu am idee. Pe buson scrie Castrol, deci posibil sa fi folosit asa ceva.  Cel mai important e ca dupa atatia km nu a ciupit niciun gram. Sa speram ca asa o sa fie in continuare. Inca nu m-am gandit ce am sa folosesc la urmatoarea revizie, cred ca Liqui, Motul sau chiar Castrol edge. Acum daca alti utilizatori au recomandari sunt deschis la sugestii pentru ca nu vreau sa fiu tipul ala care intreaba ce ulei sa puna :))

 

Ceva poze de la interior:

20210717_153742085_iOS.thumb.jpg.89a84b628cf42ace53b8358ae45bae2d.jpg

 

Imitatia de carbon de pe laterale si tetiere e putin cam rice style, dar nu pot spune ca ma deranjeaza. As fi fost ok cu scaunele stock cu alcantara pentru extra ventilatie in zona spatelui deoarece am simtit uneori ca incep sa transpir. Pe de alta parte mirosul de piele inca se simte si iti da senzatia de masina noua😍

20210717_153457748_iOS.thumb.jpg.e60a9fe52e489a6f307c257b8e5ea62c.jpg   DSC_4746.thumb.jpg.c9853166e0dcb25d1bd5b0b14c24554d.jpg

 

DSC_4749.thumb.jpg.e4f41195315f851a442d54b2f54e6584.jpg

 

20210705_150930369_iOS.thumb.jpg.1376076772bf63781266c329fcc02a2d.jpg

Modificat de Dryone
Link către comentariu

Trecerea de la 100 CP la 300 CP chiar e fenomenala, nu pot decat sa-mi inchipui cam ce senzatii traiesti :)

Bravo, excelenta achizitie si foarte frumos prezentata masina.

 

Felicitari!

Link către comentariu

O placere sa iti citesc prezentarea.

 

Superba masina! Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
  • 2 months later...

In cautarea mea pentru un set de jante si cauciucuri de iarna pe 17 m-am lovit de urmatoarea problema. Atat in CIV cat si pe stickerul de presiune pneuri am trecuta doar dimensiunea 205/50/17, dar nu ma pot impaca cu ideea ca o sa arate oribil cu niste cauciucuri asa subtiri. Am inteles ca la 7R sunt trecute si anvelopele 225/45/17. Stiu ca e destul de mica posibilitatea sa se ia cineva de asta, mai ales ca in talon nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor, dar piticul meu de pe creier face galagie sa merg la RAR sa imi treaca si 225 in carte.

 

Sunt alti colegi cu 7.5R care au 225/45/17 trecut in carte sau ma duc degeaba la RAR? (posibil sa fie eliminate anvelopele acestea odata cu testele WLTP).

 

Nici nu am prea gasit ceva poze pe internet cu Golfuri R echipate cu anvelope 205/50/17, asa ca daca avem vreun posesor, as aprecia cateva fotografii :)

 

presiuni_pneuri_golf75R.thumb.jpeg.36da86272c05feae70140daa3b861358.jpeg

Link către comentariu

Parerea mea de fost posesor de 7 GTI este sa nu te duci mai jos de 18". Eu am avut pentru iarna de 17" (OZ Superturismo) si combinatia de talon mai inalt + anvopa mai moale s-au tradus intr-un ruliu mai mare si o dinamica evident mai proasta decat cu cele de vara (18", originale). Si nici macar nu pot spune ca se cunostea o diferenta prea mare de confort, ba chiar in anumite conditii era mai confortabila cu cele de 18". La tine de la 19" ar fi si mai mare diferenta, asa ca eu m-as gandi bine in locul tau, inainte sa dai banii.

Link către comentariu

Dupa cateva gropi si asfalt razuit lasat nesemnalizat luate in plin cu jantele de 19 as merge pe 17 pentru setul de iarna. Doar pentru siguranta ca nu voi da in vreo groapa si sa ma trezesc cu anvelopa taiata fix cand imi e lumea mai draga (momentan nu am roata de rezerva, doar kit de pana) :-s. 

 

@catalinmiti Cand ai timp, imi poti spune te rog daca ai dimensiunea trecuta si pe stalpul masinii sau lipseste si la tine 225/45/17, dar ti-au trecut-o baietii in CIV. Macar sa stiu daca are sens sa mai pierd timpul cu "intratul in legalitate". 

Link către comentariu

Nu vreau sa fiu rau sau acid, insa daca am locui pe circuit probabil ar fi mai ok 18'' sau 19'' iarna. Insa la multitudinea de gropi si denivelari care iarna sunt acoperite de apa sau uneori zapada eu am scapat fara jante sparte sau cauciucuri taiate tocmai datorita talonului mare. 

Link către comentariu

La mine acea pictograma este pe interiorul capacului de la rezervor. Contine doar 19” si 18”

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut! Referitor la prima postare, din pacate motoarele astea merg super incinse, eu personal evit sa opresc motorul pana cand temperatura la ulei nu ajunge la macar 107 grade, insa cel mai important este sa se raceasca turbina pana sa opresti motorul. Eu las masina pornita intre 30 de secunde si 2-3 minute in functie de cat de tare i-am dat. Un lucru intersant totusi este ca masina are racire activa pe la turbo si dupa ce opresti masina, termostatul continua sa circule antigelul, il poti chiar si auzi circuland.

 

Uleiul la haldex e suficient sa-l schimbi la 30k de km sau maxim 3 ani. Eu l-am schimbat la 30k si arata perfect. Pompa haldex am curatat-o abia cand am facut 70k si avea foarte putina murdarie deci o puteam amana si pe asta, dar mai bine mai devreme decat prea tarziu.

Link către comentariu

@andreiserban am auzit sunete de sub capota dupa oprire si initial nu aveam idee ce anume se petrece :D

 

Revenind la alegerea rotilor de iarna a fost o intreaga alergatura. Am vrut sa trec in carte si dimensiunea 225/45/R17, dar se pare ca modelul de Golf 7 R facelift fara OPF e singurul care nu o are. Nu am vrut surprize asa ca am luat anvelope de dimensiunea ce o aveam trecuta si anume 205/55/R17. Nu mai e la fel de sportiva, acum pe race se simte la fel ca si pe confort cu rotile de 19 + ceva extra ruliu, dar imi permit sa dau in gropi fara sa ma gandesc ca trebuie sa refac geometria la cateva luni. (been there, done that)

 

Am mers pe Conti TS870P 205/55/R17 XL 93V FR + jante VW Michigan 7.5j ET47 R17 (intra sub aripa doar 3mm mai mult decat Pretoria si au loc suficient pentru etrierul fata).

 

20211103_110428852_iOS.thumb.jpg.7f70acc09053406104bee15f8636986b.jpg

 

20211103_092658654_iOS.thumb.jpg.eda001d8803d1c813269c4d5bfe3bd9a.jpg

 

20211103_152103328_iOS.thumb.jpg.89dadf1796d75a31775d4e619b51c67e.jpg

 

In weekend am avut parte de vreme buna si i-am facut un detailing exterior ca pregatire pt iarna. Spalat la 2 galeti, decontaminat chimic si mecanic, corectat cateva ciobituri capota, polish, degresat, aplicat sealant si ceara, reimprospatare tratament hidrofob geamuri, hidratare chedere, plus eliminat sticker protectie bara spate si lipit emblema haion corect. (prima data am lipit-o conform manualului de reparatii, dar cred ca era versiunea de america, asa ca logoul meu era pozitionat cu 1.2cm mai sus decat e normal, iar asta imi tinea piticul de pe creier ocupat) - am folosit ca sablon Golful vecinului pentru a lipi fix unde trebuie.

*inainte si dupa*

1794682067_Screenshot2021-11-24000045.jpg.e6b84309c304e5b84cb549fe4ea22669.jpg

 

Nu ma asteptam sa scot atatia contaminanti cu argila in conditiile in care masina a fost la detailing in iunie si a fost parcata doar la subteran.

 

IMG_0109.thumb.jpg.a2c3829c3f3a5069d5bd621b8eea51fc.jpg 

 

Luciu capota la finalul zilei *laveta de pe jos am mai folosit-o doar la sters dressingul de cauciucuri*

 image.png.093492c3cdfe8d5c035fb29c02fdadc7.png

 

Alte chitibusareli: covorase cauciuc pentru iarna, trusa cu roata de rezerva ingusta (suport spuma pentru trusa scule, cric, coarba, cheie si surubelnita VW) + cheie dinamometrica. Cel mai greu mi-a fost sa gasesc suportul de spuma, asa ca daca isi mai cauta cineva, aici e codul piesei: 5G0012115N.

 

20211017_172510119_iOS.thumb.jpg.ea6b33e30e911ed13d0379068e3d8a44.jpg

 

Momentan masina are 40000km si am programat-o pentru revizie ulei si filtre + inspectie sistem AC. Am auzit de cateva ori un fasait de sub bord atunci cand porneste compresorul prima data si cred ca are nevoie de o completare cu freon. 

 

20211031_072150531_iOS.thumb.jpg.a8acecc714c75be7c188bd248bc4a12e.jpg

AWD season is loading. :santa[1]:

 

 

Modificat de Dryone
Link către comentariu

205/55 sau 205/50 R17? 205/55 R17 da cu virgula la compacte VAG. De regula este 205/50 R17, echivalentul in diametru al 225/45 R17

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 11 months later...

Long time no update :D

 

Masina a implinit 60.000km si de la ultimu update pana acum a facut de toate, de la facut pe duba, la facut pe racheta la Otopeni :))

ikea.thumb.JPG.c13e03fd939da1c5b408b0ca3f8d922b.JPG racheta.thumb.JPG.8d1bf1105e96526ee39d976b02a791f3.JPG

 

In ultima postare nu stiam daca are vreo problema pompa de apa/termostatul. S-a dovedit ca e in regula, lichidul scazuse din vas pt ca s-a mai aerisit sistemul. Knocks on wood pe viitor :).

 

Pana acum am facut doar mentenanta la intervale de preventie(cam jumatate din ce spune "cartea").

La 50k am facut a doua revizie haldex, de data asta am curatat si sita pompei. Chiar am fost surprins de cata mizerie era acolo. Posibil placebo, dar dupa revizie masina chiar pare sa cupleze spatele mai rapid, reducand subvirarea atunci cand mergi mai vesel pe viraje cu aderenta scazuta.

589190537_pompahaldex.thumb.JPG.ee0cfb442d808d1454a0832c0650d4ca.JPG

 

La 60k am facut o revizie mai mare si anume: ulei/filtre motor, bujii(OE VW 06K905601L), ulei cutie(Ulei DSG OE VW G055529A2 - 6 litri), schimb ulei diferentiale fata/spate (OE VW G052145S2 - 2 litri: 650ml diferential fata, 950ml diferential spate). La diferentiale am schimbat si suruburile (4x- N90281802). Am pus si codurile in caz ca are cineva nevoie.

Daca tot a venit caldura am zis sa inlocuiesc si anvelopele asa ca am sarit pe niste SportContact7. Multumita drumurilor patriei, toate cele 4 jante Pretoria au necesitat indreptare 🙄.

In revizia asta as fi vrut sa inlocuiesc si franele comandate deja de toamna trecuta, dar se pare ca cele stock rezista eroic, avand 2-3 trackdays la activ. Pana isi vor da duhul, cele noi o sa stea cuminti in dulap. Am mers pe discurile de pe pachetul performance(5Q0615301C) imperecheate cu niste placute DBA XP si lichid Castrol SRF. Urmeaza sa comand si niste furtunase metalice sa stiu ca am incheiat pe partea asta. Chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta.

 

Acum, cireasa de pe tort, fix cum glumeam in primul post: "Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke )?"....well, I pulled the trigger on one. Norocul meu a fost sa il gasesc aproape de zona in care voiam sa fac un concediu, asa ca in loc sa merg cu avionul, am condus aproape 4000km.

 

Sus pe pasul Flexen:

1392089786_flexenpass.thumb.JPG.69f8ec08c4899ee7d271c07f97eda81d.JPG

 

Ceva masina muncitoreasca in Hallstatt :D:

golf.thumb.JPG.5cc55e5064a4967661d7923591ba0daa.JPG

 

Date calatorie:

consum.thumb.JPG.347a4959b4a2e8f8f9317c94c34c163d.JPG

 

De asemenea, ce moment mai bun de a face 60 de mii fix cand parchezi acasa :)60k.thumb.JPG.f637c2ecbbbc57f29ac8609a889faf6c.JPG

 

Evacuarea e aproape noua, fiind schimbata pe garantie acum cateva luni. Din fericire pentru mine, proprietarul a decis sa o schimbe cu un sistem fara catalizator, non resonated, cu clapeta extra sub masina si finala remus, care era pur si simplu mult prea zgomotoasa pt un daily. Zicea ca stie el un baiat la TUV :)

akra2.thumb.JPG.9fc952261dd08a58671108acd040902f.JPG

 

Dupa aproape 2 ani de cand am masina, parca in sfarsit suna cum trebuie. Ma gandesc sa incerc un resonator delete pt golaneala, dar nu stiu daca ma pot impaca si cu niste drone. BTW, la drum lung pe confort mi se pare mai silentioasa decat evacuarea stock.

 

LC sample:

 

Pops:

 

Ca planuri de viitor, urmeaza un detailing interior/exterior luna asta, posibil niste distantiere 10-12mm fata/spate, iar la toamna un retrofit de scut de alltrack in speranta ca nu o sa mai intre asa mult praf in compartimentul motor + extra protectia aferenta.

Momentan nu simt nevoia de putere extra, asa ca anul asta sigur ramane stock.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!