Jump to content

TURBOSUFLANTA


shtefu
 Share

Postare recomandată

Consumul este de la turbina pentru ca imi baga ulei in admisie. Nu am reusit sa apreciez o cantitate de ulei consumat pentru ca n-am mai mers asa mult cu ea. Dar la un drum de Craiova - Bucuresti si retur, imi scade nivelul de ulei destul de mult sub minimum. O sa-l rog pe mecanic sa faca si constatarea aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Problema la o Scoda 1.9 cod motor ASV

 

Dimineata,pornire la rece scoate fum alb-albastrui cu un miros ce nu il pot defini a fi ulei sau moorina...asta pana cand se incalzeste motorul..adica in jur de 5-10 minute;

Turbina nou nouta,curatat egr,intercooler absolut tot;

Bujiile incandescente sunt verificate;

Nivelul uleiul nu scade.

 

Ce poate fi? Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensatii pe injectoare/unghi avans/compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cum se verifica daca is ok?

 

Avansul la pompa cred ca trebuie reglat si debitul din pompa;

 

 

Motorul trage,are putere..compresia nu cred ca este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensarile le vezi cu ajutorul vag com/vdcs pe grup 013, avansul il vezi in engine/grup 01/avans tdi/selectezi tipul de motor si te uiti in grafic, iar cantitatea injectata pe grup 002 a doua casuta(trebuie sa fie pe la 3,5 mg/str).

Compresia tine in primul rand de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ideie cat trebuie sa fie avansul? (cu motor rece sau cald? )

 

De pornit porneste foarte usor in orice temperatura-doar ca are niste variatii/vibratii pana se stabilizeaza relanti-ul..

 

3,5 mg/str - cu motorul rece la relanti?

 

Multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis cineva ca is simeringurile de la supape....

 

Poate fi asta cauza?

 

De mentionat e faptul ca am uleiul putin peste nivel ( de cand am facut schimbul) - dar nu scade nivelul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi iti spunem sa verifici una iar tu ne spui de semeringuri.

Intradevar se poate prelinge uleiul pe langa coada supapei dar..tu spui ca nu lipseste ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific avansul saptaman asta.

Dar pana atunci incerc sa mai fac rost de informatii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat avansul este 3 si ceva...nu stiu cat spune asta pt voi.. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus pe grafic,cu modelul meu selectat si este intre valoriile optime...

 

Am atasat o poza...la mine este cam unde am pus sageata rosie. Linia albastra este 'idealul'

post-162410-0-24130100-1451489376_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai reglez putin sa aduc pe grafic cat mai aproape de linia albastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum verific daca una din cele 4 injectoare nu-si face treaba? :)

 

ps: la pompa de injectie la cantiatatea injectata am variatie destul de mare:

 

Ex:  3.2mg/stq  - 3,4-3,6-3,8 ..variaza intre aceste valori. De ce? este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 15.03.2015 at 10:00 AM, paulino79 said:
Salut. Am fost la alt mecanic, care mi-a desfacut turbina. A curatat-o si a gresat geometria cu ceva spray. Se miscau foarte greu paletele de la geometrie. A zis ca nu e cazul sa schimb capsula vacumatica. Deci nu am cumparat nimic. Doar curatat. Acum merge foarte bine masina. O sa vad pentru cat timp avand in vedere ca in urma cu 5000 de km am mai curatat o data turbina la alt mecanic. Oricum multumesc pentru ajutor. Turbina este Garett. Daca o sa mai faca figuri cred ca o sa schimb geometria. Ma mir ca mi-au aparut problemele astea avand in vedere ca nu merg subturat cu masina, dar... asta e ... Noroc bun!

Buna. Am revenit dupa 6000 de km cu aceleasi probleme. Merge in suturi. Sunt foarte dezamagit avand in vedere ca merg cu masina in jur de 3000 de ture constant si mi s-a infundat din nou turbina. A mai intalnit cineva asa ceva? deja am cheltuit o grmada de bani cu manopera pe datul jos si curatatul de doua ori a turbinei. E cazul sa cumpar alta sau credeti ca poate fi si din alta cauza? oare se potriveste turbina de pe motorul ALH de 90 CP, pe motorul ASV de 110 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca actuatorul  este problema.Verifica-l 

Verficarea o faci asa

 

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare se potriveste de pe turbina de 90 CP, Motor ALH?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se potriveasca ce?! Ti-am aratat cum functioneaza un actuator defect in primul videoclip iar in al-2-lea cum sa-l verifice meacanicu.Principiul  de functionare este acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam daca se potriveste actuaorul de pe o turbina de 90 Cp ALH. in caz ca e defect actuatorul meu...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am achizitionat de curand o scoda octavia 1  din 2001 cod motor ASV de 110cp si mi se pare ca nu trage cum trebuie si de pe la 2900 urca greu in turatii 

Stie careva care e cauza??

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ne pui sa ghicim..fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut este careva aici din Tg-Jiu  care are vag??

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 e din tg.jiu, ia legatura cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!