Jump to content

TURBOSUFLANTA


shtefu
 Share

Postare recomandată

cel mai bine, gaseste pe cineva cu un VCDS (sau poate ai tu) si cu ajutorul lui - faci cateva log-uri in mers- vezi ce corectii trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! La Bora mea am limp mode si nu pot trece de 130,iar de fluierat ... fluiera foarte tare(se uita lumea pe strada parca imi iau zborul).Din ceea ce am citit pe internet mi-am dat seama ca ar fi actuatorul pentru limp mode iar fluieratul poate fi un furtun spart. Furtun spart am gasit doua dar sunt sigur ca mai am cateva.Pe vag com imi arata eroarea P1557. Intrebarea mea ar fi daca se poate ca sa curat/schimb eu actuatorul cu toate ca nu prea le am in mecanica.Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut nu prea ce sa cureti la actuator ,doar sa cumperi unul nou al carui pret variaza intre 200 -300 de lei . Eu am schimbat singur actuatorul care era ,,mancat'' de rugina in interior si membrana sparta!apoi schimbat si valva n75 care si aia s-a dovedit sa fie stricata .

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Deci cel mai bine cumpar actuator nou.Cred ca eroarea p1557 are legatura cu n75,asta insemnand ca trebuie sa schimb si actuatorul si valva n75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul il poti schimba si tu dar iti trebuie o foarte mare atentie sa nu pierzi siguranta cand il dai jos si cand il pui la loc, dar de reglat dc nu stii cum nu te sfatuiesc sa incerci, oricum reglajul il faci cu ajutorul vag-comului, reglezi si pe urma testezi si tot asa

odata ce dai jos actuatorul verifica si geometria , nu are voie sa agate deloc

Bafta

posteaza eroarea intreaga si ce scrie nu numai codul

p1557 charge pressure control positive deviation inseamna ca ai o problema la turbina sau la actuator, lasa n75 in pace deocamdata, un log ar fi indicat

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.Am inteles cum sta treaba cu schimbarea actuatorului. Eu am dus masina la un mecanic si a facut el ceva pe acolo si nu am mai avut limp mode dar nu a tinut doar 1500km.Treaba e ca masina o folosesc mai mult in localitate si nu am unde sa merg mai turata iar masina a fost unei femei,singura proprietara.Ma gandesc ca in cei 130000km facuti de ea a mers mai mult subturata.Voi incerca sa fac un log dar din pacate prin Arad nu am gasit baieti care sa se ocupe cu regatul din vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu se regleaza din vag-com. Pe vag com urmaresti presiunile si in functie de asta reglezi tu manual tija la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema,nu mai intra turbo,se tureza pana la 3000 si nu trece de 120 km la ora cu a 5- cea, si consuma mai mult sa fie acuatorul de pe tubo ?am schimbat furtunul care intra in acuator si nimic,cum verific daca mai functioneaza acuatorul?am pus testar si spunea ceva de genul presiune insuficienta la turo

la relanti daca o accelerez undeva la 2000-2500 ture nu ar trebui sa se vada la tija de la acuator ca deschie ,supapa la mine nu se misca ,daca misc de ea cu mana culiseaza in jos si in sus,sa fie membrana sparta?am suflat pe furtun si am si tra aer dar nu opune niciun fel de rezistenta este normal?cu se poate verifica acuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai suflat pe furtunul de la capsula de pe turbo... si merge aerul liber prin ea... nu e clar ca e sparta membrana capsulei? Alt actuator iti trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da merci am sa merg maine la mecanic sa fac niste verificari mai ample.vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de curiozitate intreb sa fiu preventiv, eu am ALH, geometria agata putin chiar in partea de sus ( daca se apasa actuatorul cand e rece motorul nu revine ultima parte - aproximativ un cm, sau chiar daca revine scartaie, in los merge ok ) , cand motorul e cald nu sunt probleme, nu ia limp mode nici la 4000- 4300 rpm, am 183000 km, sunt constient ca o sa trebuiasca inlocuita geometria, dar in legatura cu actuatorul - problema mea e sa nu rugineasca, are ceva daca ii pun vaselina chiar pe membrana sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ,am schimbat acuatorul cu unul sh si am curatat trbo acum este totul ok,trage de toti 90 de cp.

nu se stie daca rezolvi ceva cu vaselina ,cand intra rugina nu prea ai ce s-ai mai faci doar sa-l schimbi ,iar scartaitul poate ca se aude de la arc,dai cu sprei cu sprei dala anti coroziv si vezi daca isi revine

nu se stie daca rezolvi ceva cu vaselina ,cand intra rugina nu prea ai ce s-ai mai faci doar sa-l schimbi ,iar scartaitul poate ca se aude de la arc,dai cu sprei dala anti coroziv si vezi daca isi revine , la mine sa rezolvat cu schimbare acuator sh si curatare turbo ,acu este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu actuatorul blocat ,nu se mai misca tija intrebarea este daca pot merge si fara actuator? daca nu reusesc sa l curat pana iau altul si mai am o itrebare ce as mai putea demonta sa am acces mai usor acolo mi e frica sa nu pierd siguranta ..am doar 70k cu ALH ul meu Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ii dai talpa (pedala100 %) ca peste 2500-3000 ai cele mai mari sanse sa iei limp mode si nu e ok intr-o depasire, nu e ok, la asa putini km blocat, ai mers necorespunzator cu el si/ sau motorina de proasta calitate , dupa ce repari actuatorul, pana ajunge apa la 70-90 grade schimbi viteza la 2500 - si dupa cam la 3000 , niciodata sa nu mergi sub 1800 rpm, cam acolo am inteles ca e limita de unde turbo face presiune, bineinteles, macar odata pe saptamana schimbat de cateva ori pe la 4000-4200 rpm

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pot merge fara el ? ce fac cu furtunasul de vacum? Si la mine agata acu vre o sapt. acu e blocat de tot ..

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mergi...normal..dar pe jos...cu tramvaiu...cu autobuzul...nu cu masina

fara suparare...faci misto de noi?:)cum sa dai actuatorul jos?dai si turbina jos..ca daca dai actuatorul...o tii degeaba pe masina...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai desfac doar actuatorul 2 surub m6 si siguranta...Nu se poate?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sa revin tot eu cu un raspuns Da se poate merge si fara actuator, se da jos pe deasupra cam greu accesul la suruburi dar se pot demona furtunele de aer si e loc.Eu am reusit sa deblochez actuatorul si l am curatat acum e totul OK mentionez ca geometria mergea usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna. Si eu am o octavia din 2000 cu motor ASV de 110 cp. masina merge in suturi cateodata (smaceste) si nu trage. am fost la service si mi-au zis ca era apa in capsula vacumatica de la turbo, iar geometria agata cand tija coboara in jos. in sus merge usor. Mi-au zis ca trebuie schimbata geometria si capsula vacumatica. voi ce parere aveti? mentionez ca am fost cu turbina la curatat pentru ca nu tragea si avea suprapresiune pe turbina. Dupa curatare o perioada a functionat bine (5000 km.) as cauta la dezmembrari o geometrie, dar motoare ASV sunt mai rare. aveti idee daca se potriveste geometria de la ALH de 90 CP.?

Modificat de paulino79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost la alt mecanic, care mi-a desfacut turbina. A curatat-o si a gresat geometria cu ceva spray. Se miscau foarte greu paletele de la geometrie. A zis ca nu e cazul sa schimb capsula vacumatica. Deci nu am cumparat nimic. Doar curatat. Acum merge foarte bine masina. O sa vad pentru cat timp avand in vedere ca in urma cu 5000 de km am mai curatat o data turbina la alt mecanic. Oricum multumesc pentru ajutor. Turbina este Garett. Daca o sa mai faca figuri cred ca o sa schimb geometria. Ma mir ca mi-au aparut problemele astea avand in vedere ca nu merg subturat cu masina, dar... asta e ... Noroc bun!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, daca actuatorul ( capsula vacumatica ) se prezinta ok nu are rost sa-l schimbi, eu acolo am avut problema cu masina mea, din cauza apei de la prostia de a spala motorul  .Daca dupa ce ai curatat turbina mai ai  simptomele enumerate de tine,  trebuie vazut actuatorul si cate odata valva n75 mai da rateruri .

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare. Ma confrut si eu cu o problema la masina personala. Octavia 1.9 asv din 2002. Mananca foarte mult ulei. Cam 1l la 1000km. E posibil sa exagerez un pic dar cxm asa am apreciat eu. Am fost cu masina la o cunostinta care se mai pricepe si s-a constatat ca exista joc la axul turbinei si se invarte cam greu. Ce-i drepta turbina fluiera de cnd am cumpar masina acum 2luni. Ma gandesc ca pe la turbina se pierde uleiul. Problema mai mare e ca nu stiu daca sa ma apuc de turbina pentru ca am facut si un test de compresie si valorile in bari au fost 25 30 27 25. Intrebarea mea este daca se poate sa pierd ulei si pe la motor avand compresia asta neuniforma. Cidat este ca nu da cu fum albastru pe esapament. Doar in diminetile friguroare. Atunci cand o pornesc da cu fum albastru 4-5 secunde apoi se potoleste. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca turbina are joc mare in ax, pe acolo pierde ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

 

Am o Skoda din 2007, 1.9 TDI 101 CP, motor AXR. In urma consumului de ulei destul de mare, mecanicul de la un service respectabil mi-a recomandat reconditionarea turbinei, ceea ce am si facut. Doar ca dupa reconditionare, aveam acelasi consum de ulei. A urmat o a doua reconditionare, cei responsabili cu reconditionarea sustinand ca turbo s-a dereglat complet si ei habar n-au cum s-a ajuns aici. Dupa cea de-a doua reconditionare, nu s-a schimbat nimic. Acelasi consum de ulei si aceeasi functionare slaba a masinii. Mecanicul i-a convins pe "reconditionatori" sa-mi trimita o alta turbosuflanta, noua spun ei. Insa si cu aceasata se intampla acelasi lucru. Vreau sa mentionez ca am schimbat intercoolerul, a fost eliminat epuratorul de gaze din posibilele cauze ale defectiunii, distributia e facuta acum 1000 km (de acelasi service) si nu am folosit nicio piesa second-hand, doar noi. Acum mecanicul imi zice ca trebuie sa se documenteze pentru ca el n-a mai intalnit asa ceva si nu stie care ar putea fi problema.

Daca aveti cea mai mica idee despre care ar putea fi buba, astept cu interes replicile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. faceti un log in mers, sa vedem valorile MAF-ului, MAP-ului - presiune, etc

2. consumul de ulei poate sa fie si din alta parte, nu doar turbina.... ce cantitate consuma, la cati km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!