Jump to content

TURBOSUFLANTA


shtefu
 Share

Postare recomandată

deci la mine pe la 3200-3500 de turatii .... se taie acceleratie ... adik imi scade imediat turatia si nu se mai accelereaza decat foarte greu ... abia mai prind 130 ... mai pe scurt ... se intrerupe turbosuflanta ... se simte ca nu se mai aude suieratul ala de la ea. si ma intrebam daca e nevoie sa o curat la 40000km ... mi se pare cam putin si de asta zic ... daca a mai patit cineva asa poate stie care sunt piesele care trebuie verificate la servis ca sa ma duc direct la ei si sa le zic ...

Si eu patesc la fel, Am un Golf 4 1.9 TDI ALH, la 3000 si ceva de ture se inmoaie si nu mai trage decat dupa repornirea motorului, am fost la tester de 2 ori si se pare ca este geometria variabila din turbo, este posibil sa mearga curatat. Ce ziceti? Msi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la O1; 1.9 TDI, ALH, achizitionat recent cu 125000km. Mai mult de 130 km/h nu trage si asta pe la aprox 3300 RPM.In viteza 4 la fel, peste 3200 nu se tureaza, in schimb in a 3-a am testat-o doar sa vad daca se tureaza, urca torometrul la 4000. Am facut un test motor si mi-a dat eroare la sistemul de vacum. Intr-adevar senzorii erau izolati cu banda izolatoare. O sa ma ocup de ei dupa sarbatori si sper sa fie doar astia problema. Daca nu, sper sa nu fie ceva costisitor. Multi zic ca ar trebui sa mearga lejer cu 150-160km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va Salut. Nu am mai prea intrat de multicel pe aici cu scuzele de riguoare as avea si eu o intrebare. La octavia 1 motor 110 caluti am o problema cam ciudata. Pe iarna spre primavara imi intra in lip. Asta este a treia primavara cand mi se intampla. Am masina de trei ani si in fiecare luna februarie martie trebuie sa curat turbina. Dupa ce o dau jos si o curat totul revine la normal. Ma poate cineva lamuri care poate sa fie cauza... sa fie ceva de umezeala... Nu imi pot imagina de ce numai dupa fiecare iarna problema revine.

Mentionez este a treia iarna de cand am masina asta si aceeasi problema. Am avut un passat si nu mi s-a intamplat niciodata. Multumesc anticipat si inca odata scuzele de riguare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca actuatorul este asezat prost, e in spatele motorului, jos si toata mizeria se aduna acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in limp tot timpul sau doar cand este motorul f rece? Si a mea cand este rece motorul nu ma lasa sa trec de 0.5 bari. dar dupa ce s-a incalzit o opresc si o pornesc si nu mai am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mizerie se aduna pe geometrie si o blocheaza nu in actuatorl. Ala functiona bine de cate ori am desfacut-o. In lip imi intra atunci cand e motorul cald ca la rece nu o fortez. Dupa ce opresc motorul in mers si il repornesc totul revine la normal. Daca calc pedala la fund ma trezesc cu ea iar. Si toate astea se intampla numai dupa iarna spre primavara. Nu gasesc nici o explicatie. Poate cineva mai cu experienta explica si cauza. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu-mi poate da o explicatie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

S-ar putea sa fie de vina actuatorul ,acea pompita care se afla langa turbunina.Sa nu fie ruginita sau sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca turbina sa fluiere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Ea cand vrea sa fluiere, fluiera! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis Tok'ra. :)

Uitati un clip, cum fluiera a mea:

Unii zic ca nu e bine sa sune asa, dar nu am nicio problema. Mie imi cam place :blink:

Pe log in VAg-COM imi baga pana la 2500mbar si puterea se simte.

Si e si STOCK...am un clip si cu acceleratia:

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si eu am o problema asemanatoare,adica intake press de 1.25 in loc de 1.9-2.

in plus :

throttle era la 31.8 %;

iq driver req. era 12.4 in loc de 42-50.

La relanti turatia sta la 903 si consumul instantaneu este de 1.4.

Care poate fi cauza?

Modificat de Ionel Golf 4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.Ma poate ajuta si pe mine cineva daca a mai patit ceva in genul meu.Am o Octavia 1.9 TDI 110 cp (ASV) si turbina in termeni mecanici descarca prea repede adica la 2000 si cica ea ar trebui sa descarce undeva la 2500.Tin sa precize N75 functioneaza tija la turbo se misca,debitmetru e ok doar ca nu trage la parametrii ei.In treapta 1,2 merge impecabil dar pe parcurs incepe sa-si "reduca" din cai.A mai patit cineva asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica se descarca la 2000 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la 2000 rpm.asa au spus ca descarca prea repede (la 2000) si ar trebuie el ar trebuie sa descarce la 2500.Sa explic masina merge trage bine pana aprox la 2500-2800 apoi o simti cum se lasa pe tanjeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu inteleg la ce te referi poate sunt eu mai dus de acasa sau chiar cel care tia spus acest lucru, se refera la presiunea in turbina si ca descarca ar fi ca se corecteaza?

Vrei sa afli dc e ceva in neregula, de ce se lasa pe tanjala de la 2800, faci un log il pui aici si vedem exact care e problema, nu ne luam dupa ce spune altcineva decat ceea ce se vede exact, nu crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la faptul ca la 2000 rpm "clapetele" (palele sau cum le-o mai chema) din turbina (cele actionate vacuumatic prin intermediul sevovalvei N75) sunt complet deschise, fapt ce duce la micsorarea vitezei gazelor de evacuare prin turbina si implicit a puterii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
pop cristian

o intrebare, care turbine ziceti ca sunt mai bune si raspuns imbunatatit la aceleratie ,cele cu 9 vane cum sunt pe ALH sau cele cu 11 vane ca si pe ASV,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am citit intreg topicul dar nu am gasit o rezolvare si in cazul meu. Masina este octavia combi 1.9 alh 230k km. problema este este ca in treapta 4 si 5 pe la 2800rpm intra in limp mode si nu mai trece decat foarte greu, in celelalte trepte nu are nici o problema si ajunge usor la 4000rpm. turbina suiera ca si inainte. Totul a inceput acum vreo 2 zile cand nu s-a mai stins martorul de bujii decat dupa ce i-am pus si luat contactul de vreo 3 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza mersului subturat si a uzurii turbinei, se aduna calamina si s-ar putea sa iti 'agate' geometria turbinei si sa necesite demontare si curatare...

fa o diagnoza si urmareste parametrii, ca sa aflii mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salut, am citit intreg topicul dar nu am gasit o rezolvare si in cazul meu. Masina este octavia combi 1.9 alh 230k km. problema este este ca in treapta 4 si 5 pe la 2800rpm intra in limp mode si nu mai trece decat foarte greu, in celelalte trepte nu are nici o problema si ajunge usor la 4000rpm. turbina suiera ca si inainte. Totul a inceput acum vreo 2 zile cand nu s-a mai stins martorul de bujii decat dupa ce i-am pus si luat contactul de vreo 3 ori.

Sa nu fie altceva.... trebuie o diagnoza sa vezi ce eroare a stocat. Dupa aia, un log in mers, sa vezi ce-i cu turbina si alte componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La o Octavia 1,9 AXR s-a spart/ruginit actuatorul dupa turbina , de la Skoda am primit raspuns ca se inlocuieste turbina cu totul, ceea ce evident nu ma satisface dpdv financiar, mai ales ca de functionat, funtioneaza corect. Cine imi poate rezolva si mie problema eventual si cu o curatare a turbinei si inlocuirea piesei respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia legatura cu cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut domnilor !Fac o mica descriere pentru a fi cat mai explicit.Acum 10 mii km am schimbat actuatorul si valva n75 deoarece masina intra in limpe mode tot mai des .Dupa operatiunea de mai sus totul a revenit la normal.Doar ca nestiind cum sa reglez tija actuatorului se pare ca turbina intra mai tarziu .Sa fiu mai explicit undeva dupa 2900 turatii se simte cu adevarat ca lucreaza .Ma poate indruma cineva cum sa reglez tija actuatorului sa functioneze la patrametri normali?

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!