Jump to content

Sonda lambda


urzica
 Share

Postare recomandată

Consumul pe benzina nu este mult.

Pe GPL e mult...tre' sa se duca la montator sa o regleze cum trebuie...Dan a punctat bine pe GPL e mai sensibila la aprindere...

Pe GPL consuma cu ~20-25% in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare baieti, care mai sunteti pe forum pentru ca vad postari vechi...am scos si eu sonda lambda si nu mai da fum negru cu intreruperi (fluctuatii relanti) asta dupa ce se incalzeste, parca un fum alb...cu un miros diferit fata de inainte cand mirosea a benzina si consuma mult. sa ii fac consumu asa si sa vad daca e diferenta cu adevarat. Ma chinui de 3 luni sa aflu ce are ca am vrut sa o vand de nervi. am pus toate noi, filtre si aprindere plus senzor apa si termostat...mai ramasese injectoru si sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un test si vezi daca sonda lucreaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun una nouă şi vad diferenţa...eventual verific cu alta de pe 16 litri da nu sunt sigur daca se potriveşte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cred ca sonda e dusa(da in nas brusc in mers, se accelereaza gatuit, etc) cand scot mufa la sonda nu mai face figurile astea. alt lucru care l-am obsevar cand scot mufa de la sonda e ca chestia aia de langa filtru de aer in care intra un furtun si o mufa electrica nu mai lucreaza(de obicei tzacane). ce fir de la sonda sa tai ca sa anulez sonda, dar chestia aia de care va vorbeam sa lucreze in continuare...sonda are o mufa cu 4 fire: 2 albe, unul negru si unul gri.

v'as fi recunoscator pentru un raspuns daca a mai facut cineva operatiunea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut.

tot incarcand sa scap de eroarea asta

 

00525 - Oxygen Sensor (G39)
            07-10 - Signal to Low - Intermittent

 

am desfacut sonda lambda si am masurat continuitatea pinilor 3 si 4 de la mufa sondei la mufa calculatorului

intre pinul 3 de la sonda si 25 de la calculator---nu are continuitate

intre pinul 4 de la sonda si 26 de la calculator---nu are continuitate

cu toate ca in mufa de la calculator pe pinul 25 este un fir negru si pe 26 este maro.

 

in schimb am gasit alta ciudatenie

 

intre pinul 3 de la sonda si pinul 15 de la calculator---0,02 ohm

intrepinul 3 de la sonda si pinul 16 de la calculator----7,58 ohm

 

intre pinul 4 de la sonda si pinul 16 de la calculator---0,02 ohm

intre pinul 4 de la sonda si pinul 15 de la calculator---7,58 ohm

 

 

Octavia 1.6 AEE 55Kw

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi ca ai postat in aria golf 3,ar trebui sa postezi in aria octavia pt ca sunt modele diferite.Sper ca masuratorile le-ai facut cu mufa de la calculator scoasa,altfel risti sa arzi calculatorul pe intrarea de la sonda lambda.S-ar putea sa ai contacte reci pe undeva,urmareste firele din calculator spre lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit ca sasiul este de G3 numai caroseria difera.  da am scos mufa din calculator.  contacte reci pe unde? nu trebuia sa vina firele din mufa sondei direct in mufa calculatorului.  schema de la AEE o am de la #Lupo,,,, sa fie calculatorul asta diferit?  de desfacut acel arbore pe frigul asta.... cidat este ca pe 15 si 16 rezistenta este f mica 0,02

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia e pe platforma Golf 4.

Posteaza in aria Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut.

in legatura cu problema de la postul #443 ne poate ajuta si pe noi cineva?

am verificat sa nu traga aer fals, am verificat furtunele de vacum, am verificat legaturile la masa......

eroarea tot apare si consumul se mentine tot la 14%-15% in oras

am mai facut inca o scanate cu alta interfata

 

              Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 8A0 907 311 H
  Component and/or Version: 1,8l R4 MONO 1.2.3  D5B
           Software Coding: PMC 01
            Work Shop Code:   
                      VCID: 2649E841C2FC2C9
1 Fault Found:
 
00561 - Mixture Adaptation 

            09-00 - Adaptation Limit Surpassed.

 

din pozele atsate se poate vedea daca sonda lambda este buna?...sau daca este o alta problema in alta parte?

 

 

multumesc

post-64052-0-69781000-1420553526_thumb.p

post-64052-0-39833100-1420553637_thumb.p

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00561 - Mixture Adaptation

00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded
Possible Symptoms
Engine Jolting
Increased Fuel Consumption
Poor Idling/Jolting
Reduced Boost Pressure
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
Fuel Pressure too Low
Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System
Injector(s) faulty (i.e. coked)
Possible Solutions
Refuel Vehicle
Check Fuel System Pressure
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks
Check Injection Quantity
Check Injector(s)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.

din toate alea mai raman de verificat presiunea combustibilului si injectorul.

dar nu se poate afla daca si sonda este dusa?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca una de imprumut sau de la dezm care accepta si proba inaintea cumpararii. Ba chiar eu zic sa incepi de aici. Apoi sa treci la partea de injectie.. Sau mergi cu ea deconectata (tot ar trebui sa mai micsoreze putin consumul)

In replyul lui Moog zice ceva si de limita adaptarilor, eroare care apare si la tine. Asadar posbil cu injectorul sa ai probleme.

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pun si eu o intrebare: pot folosi sonda lambda de la injectie monopunct la cea multipunct? am tot ce imi trebuie ca sa fac conversia motorului meu monopunct la multipunct si o sa folosesc galeria de evacuare de monopunct deci sa pastrez sonda lambda, doar sa leg firul de semnal de pe sonda la firul de semnal de pe instalatia electrica de 2e. toata injectia, admisie, electrica etc este luata de pe un 2.0 2e, doar ca nu am sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tensiunile de iesire precum si durata tranzitiei, respectiv perioada semnalului sunt la fel, se poate. Altfel, desi tensiunile generate de sonda pot fi i in acelasi interval si de obicei sunt (0.2-0.9V) conteaza f mult timpul in care sonda trece de la amestec sarac (0.2V) la amestec bogat (0.9V). 

Astfel incat, la aceasta viteza de comutatie, perioada in care se modifica seiszarea amestecului nu va depasi de regula 0,7 cel mult o secunda.

Iti dai seama ca daca valorile de comutatie vor fi mai mari, amestectul nu va fi facut optim intotdeauna de noul ecu, indeosebi in regimurile tranzitorii.

 

Cum ecu din instalatiile monopunct e mai slab in performante, e posibil sa fi fost imperecheat cu o sonda mai lenesa, fapt ce va afecta eficienta noului ecu in a realiza amestecul optim.

 

Ideral ar fi sa gasesti informatii mai detaliate despre sonde si pana la urma poti incerca. De stricat nu ai ce sa strici pt ca nu cred sa fi diferit intervalul de tensiuni la sondele lambda, precum am spus acesta e intre 0,2 si 0.9V, deci ecu nu ai cum sa-l strici.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce mam uitat peste coduri si toate cele, la adz (motorul meu actual) ar fi aceeasi sonda cu cea de 2e (instalatia pe care o folosesc pentru ca face 1.8 multipunct), doar ca e montata sus pe galerie si la 2e este montata jos, ambele fiind puse pana in catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 ADZ cred ca este monopunct. Este codul de motor succesor al lui 1.8ABS(monopunct). Vezi ca este si 1.8 multipunct dar foarte rare, iar din pacate nu-i stiu codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 multipunct 8 valve a fost doar pe golf mk2 si codul este pb (cel cu injectie electronica), dx cu injectie mecanica si altele pe care nu mi le amintesc acum. exact asta fac eu acum. chiulasa de pb refacuta cu injectia electronica de 2.0 2e. puteam sa montez totul de pb dar ma intorceam inapoi la digifant 1 bobina clasica si aprindere separata si sincer nu vreau asa ceva. in plus cu injectia oem de pb turometrul indica cu 300rpm mai mult decat trebuie probabil din cauza ca ia semnal de pe bobina si oricum digifant 2 de pe 2.0 2e este mult mai fiabil decat digifant1 de pe pb. blocul motor si internele sunt aceleasi la toate 1.8 8v, cu exceptia aam (75cp) care are pistoanele diferite pentru a avea un raport de compresie mai mic (9:1 fata de 10:1). dupa ce voi face toata conversia voi reveni cu rezultatele. eu vreau sa fac acest upgrade pentru ca 1.8 monopunct mananca cat 2.0 2e dar macar ala si trage. consum facut de mine de la plin la plin si mananca cat un fost passat b3 de-al meu de 2.0 2e. nu am absolut nici o eroare pe vagcom (obd2) si nici nu trage ca un multipunct (nici nu are cum avand un singur injector).

Modificat de das_auto97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 1.8 ADD multipunct pe golf 3, dar nu stiu daca se comercializa in Europa. Vezi daca poti face ceva cu acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti doresc mult succes in upgrad-ul tau.eu am 1.8(ABS) monopunct de 90 de cai si pot sati spun cu mana pe inima ca am mers si cu 1.6 multipunct de 101 cai si nu tragea la fel ca al meu si avea si consum mai mare.asa ca nu stiu daca ai dreptate cum ca 1.8 monopunct nu trage si consuma si mult.am mers si cu 2.0 8v 115 CAI este in pic de diferenta intre el si 1.8 monopunct dar nu foarte mare.de consum nu ma plang este OK .vorbesc strict de golful meu.super ca am fost inteles.multa bafta si spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu mk3 gti 8v care are aceasi cutie cu ce am eu adica chb si nu se poate compara. Ala mananca asfaltul fata de monopunct. Nu ma plang nici eu de al meu, dar daca pot face un upgrade de ce nu? Ca si cconsum am o medie calculata de 7. Tot atat scoteam si cu passat-ul si ala avea inca 150kg peste golful meu. Oricum fac upgrade si la frane 280mm si discuri spate, totul pe 4 prezoane, asa ca fac si motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si consum ai dreptate atat mia iesit si mie 7.crede-ma cu 90 de cai(am evacuare cap coada de GTI.si filtru sport de la K&N)nu stiu cat ajuta astea ca unii spun ca da ceva putere altii spun ca nu.am facut masini precum.BMW 318.316,passat 1.9.Golf 3 1.9tdi cu irosu.Skoda fabia 1.9tdi de 110 CAI.golf 4 si multe altele care numai vin in minte aqm.sa inteleg ca o sa schimbi toata puntea spate ca sati poti pune discuri spate.nu?iar pe fata iti pui discuri de 288 doar inlocuind discurile vechii si normal si placut ele si atata tot?sti cumva daca pot face o resoftare la motor sai pot adauga ceva CAI in plus.ms salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate am luat punte se gti pentru ca are bara stabilizatoare in ea fata se restul puntilor care sunt pe tambure si nu au asa ceva, e puntea goala. Schimb discurile cu cele de 4x100 de mk3 gt sau mk2 gti care sunt aceleasi si pe fata, eu am deja discuri de 256mm pun doar etrieri si portetrieri de golf mk2g60 sau golf mk3gti cu frane de 280mm si discuri de golfmk2g60. Totul este plug & play, fara modificari sau adaptari si eu nu vreau sa renunt la jantele mele in 4 prezoane. Soft la motorul ala nu ai ce + ca nu o sa ai cine stie ce diferenta ca ai un singur injector. Eu trec la multipunct tocmai din cauza ca nu ai ce forta la monopunct si castig destul de mult la putere, teoretic ar trebui sa ajunga la puterea unui pb adica 112cp, dar ma multumesc cu mai putin doar sa traga bine in oricw treapta. Cu golfu nu am reusit sa trec de 180 pe cand cu passat-ul am trecut fara probleme de 210 si am aceleasi rapoarte si diferential ca si in cutia passat-ului

Sper sa primesc acordul sa fac si un diy cu conversia pentru cine vrea sa faca asta si sa nu schimbe motorul cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De frana sunt multumit nu ma plang dar as putea inlocui discurile fata cu unele ventilate fara sa schimb si etrieri si placutele?sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine baieti, acum ca s-au dezbatut si alte chestiuni pe langa subiect, ar fi bine sa revenim ontopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!