Jump to content

Sonda lambda


urzica
 Share

Postare recomandată

dupa cum se vede si din log fact lambda sta tot timpul pe 1.I-am spus amicului meu ca sonda lambda s-a dus si trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un G3 din 93, motor ABU 1,6 Benzina si am facut azi diagnoza ... prima data am avut eroare la detectarea sondei lambda si cand m-am uitat la mufa era rupt firul al 4-lea , l-am lipit am resetat eroarea si am facut din nou diagnoza .... la relanti lanbda factor sta la 0,500 daca accelerez motorul pana la 3000 urca pana la 0,700 si cand iau piciorul de pe acceleratie fluctueaza intre 0,700 - 0,900. Cer si eu parerea voastra e bine asa ? sau e dusa sonda?

Am atasat si o poza

Nu asa se testeaza sonda lambda. Intra cu VAG-COM-ul in engine / meas. blocks / group 00 si urmareste valoarea din campul 5.

La ralanti, aceasta trebuie sa fluctueze de cel putin 30 de ori intre 106 si 150. Verificarea se face cu motorul la 90 grade. Verifica si daca ai minim 11 v intre contactele 1 si 2 ale mufei sondei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult ... am mers astazi putin cu ea si i-am dat turatii mari si si-a revenit ... initial nu ajungeau valorile la 100 dar dupa nu mai scadeau de 106 si nu depaseau 150, iar dincolo fluctua intre 0,900 si 1,100 iar la lambda scrie -17% sper sa fie totul ok de acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult -17 %

Asta inseamna amestec bogat dupa cite stiu...

Poate isi revine dupa 10-20km...

Ai sonda cu 2 sau 4 fire?

Daca ai cu 2 nu ai circuit de incalzire si nu ai ce masura...incepe sa lucreze numai la turatii cind e calda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cu 4 fire am sa ma uit zilele astea sa verific iar valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut iar diagnostic si uite rezultatele, le-am facut pornind motorul si lasand la relanti pana a crescut temperatura la inceput era -15,8% si a scazut apoi .... sub -14,1% nu a scazut deloc

ms mult

post-92370-0-57127600-1311699011_thumb.j

post-92370-0-27720100-1311699017_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal baieti, sunt nou pe aici si am si eu o problema la sonda lambda si anume:

1. imi aparea urmatorul mesaj 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

masina mergea ok... asa am luato si nu stiu cum ar trebui sa merga bine... mai scade relanitul si creste automat in rest nimi de infipt se infigea

2. mesajul asta imi apare acum si am martorul ceck engine aprins si cam da rateuri uneori :

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

si o singura data mi-a aparut mesajul acesta dupa ce lam sters nu a mai aparut

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

Modificat de cristi_i2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi

Ai probleme cu sonda 2 de dupa catalizator...aia influenteaza numai noxele...masina mergind "bine"...

Sau reglaj prost al instalatiei GPL :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am octavia tour combi 2001 1.6 102 hp motor avu, nu am glp pe ea si astazi am descoperit ca am 2 sonde.... lambda :D am scoso pe ce dupa catalizator si am curatao mam uitat la fiere par ok dam montato la loc si tot apare o eroare dar nu se mai aprinde martorul in bord.. cel putin nu deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este forumul Golf3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu... dar sunt motoare identice...si pe forumurile skoda nam primit nici un raspuns.. am zis sa incerc si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica admisia aer si furtunele de vacum...poate ai vreo crapatura fina o gaurica...trage aer fals...cred...

Eventual verifica si valva regulatoare presiune din capul rampei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salz am o problema si eu cu sonda.. am golf 3 1.8 sonda e cu 2 fire fara incalzire..

problema vine din firele care duc la ecu.. deci mod normal ar trebuie sa fie mufa acea neagra care are 2 fire in ea.. negru(sau maro ) si mov.. care intra in sonda.. cel mov il am.. cu negru e problema.. firul este dar nu este conectat in calculator.. este taiat pur si simplu in mufa acolo nu inteleg de ce.. si nici nu vad unde ar veni in ce loc acolo in mufa de la ecu..

si au fost facute modificari cred pt ca arata in urmatoru fel mufa de la sonda mea.. v am atasat o poza.. nu e deloc in regula cred..

ce pot sa fac in acest caz.. stiti cumva unde ar trebui sa intre acel fir negru(maro) in ecu sa l trag eu eventual... sau o fi nevoie sa schimb toata instalatia electrica

in ce clema vine acel fir maro bagat.. asta incerc eu sa mi dau seama.. si imi e cam greu din schemele astea electrice ca nu prea ma pricep.. ca eventual sa l trag eu.. sa l bag in slot acolo in mufa de la ecu si pe urma in sonda. sa nu stau sa cumpar o intreaga instalatie

post-64363-0-93684600-1317917211_thumb.j

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit asa sunt toate motoarele de 1.8 cu un singur fir. Drept doilea fir este folosita masa, asta deoarece si sonda lambda are tot un fir ea generand tensiune intre fir si carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok deci cred ca inseamna atunci ca am sonda proasta.. am facut azi niste verificari.. sa vad cum merge motoru cu mufa scoasa si cu ea conectata

cand o scoteam mergea mult mai bine motoru statea relantiul bine pe la 800-900 motoru destul de rotund..

iar cand conectam sonda scadea mult relantiul pe la 600.. motoru tremura rau.. fum negru pe toba mult..

ce inseamna asta ? ca e de la sonda ca are o problema si trebuie s o schimb nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti.sunt in ceata rau de tot si as vrea,daca se poate,sa ma lamureasca si pe mine cineva care stie mai bine....

Acum aproximativ o luna,am facut un test cu vag com-ul masinutii mele(g3 1.4 ABD)si mi-a iesit ca sonda lambda este moarta(nu dadea nici o valoare pe vag com).mi-au verificat-o baietii si cu un aparat,nu stiu cum se cheama(e dreptunghiular si cu niste LED-uri pe el-care cica trebuiau sa se aprinda daca sonda lucra si nu s-a aprins decat 1 care cica indica doar ca ajunge curent la ea).Azi am fost la ITP si surpriza:domnul de acolo mi-a zis ca sonda lucreaza foarte bine si ca problema e catalizatorul(evident ca nu mi-au iesit noxele).din cate am vazut si eu pe ecranul ala la LAMBDA valorile erau 1.015si 1.056(sau cam asa),iar pentru catalizator erau 3.000 si tot cresteau(si la relantiu si in turatie,pe la 2500rpm).acum intrebarea mea este urmatoarea:dupa care sa ma iau???tinand cont ca masina consuma mult,am bujiile afumate,scoate fum negru la pornire+o funingine pe toba care se depune pana pe luneta,si parca nici nu prea mai trage....va salut,si astept ceva raspunsuri din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca masina nu functioneaza cu amestecul corect. Una din cauze poate fi chiar sonda lambda. Mergi la un meserias ceva care stie exact care e treaba cu sonda. Asa sunt multi experti. Poti incerca sa scoti mufa de la sonda lambda si daca se comporta mai bine inseamna ca si sonda lambda are o parte din vina.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si cu mufa la sonda scoasa si nu mi se pare a fi vreo diferenta...nu mai stiu ce sa-i fac,mai ales ca la consum ma

zvanta.mi-e teama ca o schimb,si nici nu se rezolva problema....si au niste preturi sondele astea....

:offtopic: de ce primesc mereu cand postez ceva Warn status???

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la sonda lambda.

Cauze comune pentru ce zici tu ar fi: senzorul de temperatura al lichidului de racire, senzorul de temperatura al aerului, senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie.

Incearca sa verifici intai astea.

:offtopic: asa apare chestia aia sa-ti arate cat mai ai de trait pe forum :eek: , cu cat se umple dreptunghiul ala de sub warn status cu atat ai mai putin :pale:

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,bun,dar cand am fost la diagnoza la nici un senzor din toti pe care mi i-ai enumarat tu nu mi-a dat nici o eroare,doar sonda lambda....eu aici nu inteleg :blink: .aaa,si mai e o chestie...nu mi-se incalzeste apa.la un drum lung abia daca ajunge la 80 de grade.am schimbat si senzorul de temperatura si termostatul si nimic.asta,asa,ca o paranteza.

:offtopic: daca asta inseamna warn status e clar...si abia m-am inregistrat si eu... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warn status-ul asa apare, ca sa vezi cat mai ai pana se umple.La tine este gol.

Referitor la senzorul lichidului de racire si termostat, esti sigur ca functioneaza bine?Cauta pe aceasta sectiune si o sa vezi cum se verifica fiecare in parte.Mai poate sa fie si de la ceasuri.Dar dacatemperatura lichidului de racire creste/ajunge la 90 grade in stationare atunci termostatul e dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai poti avea pompa de apa dusa si sa nu isi faca circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!