Jump to content

Sonda lambda


urzica
 Share

Postare recomandată

sonda de 1.4 de pe golf3 este identica cu cea de 1.4 de pe polo sau fabia?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alut am un consum de 10% la golful meu .cel din semnatura ..am verivicat sonda lambda si are valori intre 0,9 si 1,1 la relantii..care ar trebui sa fie valorile normale ale sonde???astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alut am un consum de 10% la golful meu .cel din semnatura ..am verivicat sonda lambda si are valori intre 0,9 si 1,1 la relantii..care ar trebui sa fie valorile normale ale sonde???astept raspunsuri

La ce turatii ti-a scos valorile alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turaria motorului a fost 2500-3000RPM

cu motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alut am un consum de 10% la golful meu .cel din semnatura ..am verivicat sonda lambda si are valori intre 0,9 si 1,1 la relantii..care ar trebui sa fie valorile normale ale sonde???astept raspunsuri

la noxe la ITP zice ca trebuie sa fie 1,000+/-0,03

post-21422-0-86416300-1305183401_thumb.j

Modificat de nutzucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este la carte zice 1 +/- 0.03.

La turatie stabila asta ar trebui sa fie valoarea sondei. Deci nu numai la relanti.

De ex daca ai accelerat-o la 2500 si o tii acolo valoarea trebuie sa se stabilizeze la 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darcky2004ro

Salutare tururor.E prima postare care o fac pe site si sincer nu cred ca e exact la subiect dar chiar nu stiu ce sa mai fac cu a mea masinuta.Am un golf 3 gt special 1.8 adz benzina din '95.Problema mea ca a multora este consumul.Dar poate putin mai ciudata in sensul ca afara imi ia cam 6l/100km iar in oras imi ia 16.( am bagat 5 litri in ea si am mers pana s-a oprit si am facut 27 de km :(( ).Anu trecut am facut un test ( nu mai stiu ce fel de test sau cu ce fel de program) si nu mi-a aparut nimic defect la ea si tin sa precizez ca si atunci aveam acelasi consum.Ce am schimbat eu la ea : talpa de la injectie care e ra complet carbonizata , bujiile , injectia cu totul , chiulasa ( am luat-o second da am curatat supapele si am refact la strung camasile si tot ce trebuie ), toate filtrele , uleiul si cam atat cred.Astazi am dat jos si catalizatorul.Nu pare nimic defect la el dar nici nu prea am ce sa verific la el.Mia zis cineva ca ar putea fi catalizatorul.Masina merge foarte bine (inafara de consum).Trage fara probleme , nu scoate fum deloc, am presiune mare pe toba si daca o infund da sa se opreasca motorul deci ma gandesc ca nu e catalizatorul si nici nu scapa pe altundeva.Am schimbat si cureau de distributie si eu zic ca e pusa la semn corect.Deci in general nu ar fi nici-o problmea la mers.Intradevar se incalzeste destul de repede motorul dar nu trece de 90 de grade si astazi cand am dat jos catalizatorul am observat ca era destul de mult condens pe esapament ceea ce ma ingrijorat putin pt ca numi dau seama de unde putea curge asa de multa apa ( am verificat si nu era antigel).In concluzie .. a mai ramas sonda lambda .. voi ce credeti??? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie si daca am scris prea mult dar va jur ca imi vine sai dau foc .. imi place foarte mult masina si nu as vrea sa o vand .. si chiar ma roade rau curiozitatea si buzunarul care ar fi motivul consumului .. deci .. plssss heeeellllllllllppppppppp!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de la stilul de mers daca zici ca in afara iti consuma 6.

Scoate mufa de la sonda lambda si vezi cat iti consuma in oras asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darcky2004ro

Nu are cum sa fie de la stilul de mers pt ca nu o forjez deloc .. si cu a 5 la 2000 de rpm si tot asa consuma .. si comp de bord e ciudata pt ca imi arata valori si de 20 l/100 si cateodata chiar se blocheaza la o valoare si nusi mai revine pana nu dau reset iar afara imi arata consumul instant si corect .. maine o sa pun catalizatorul inapoi pt ca am inteles ca daca ar avea ceva catalizatorul masina nuar mai trage cum trebuie si nu ar merge rotund motorul .. iar mie imi trage foarte bine .. e suficient sa scot doar mufa de la sonda sau sa scot complet sonda? crezi ca o sa-mi dea macar o mica diferenta ca sa-mi dau seama daca ea e de vina? poate totusi fi si catalizatorul vinovat? tot ce am putut verifica la el a fost sa ma uit pe teava la sita care parea foarte curata si nu infundata .. sunt deschis la orice sugestie pt ca deja nu stiu ce sai mai fac ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate numai mufa la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc,in legatura cu golful 1,8 gt ,stai linistit atat consuma in oras am avut si eu la fel si consuma 14-16 fara sa o omor si am bagat vr6 macar stiu o treaba

Masina o adusesem din germania si dupa ce am schimbat injectie ,delcou ,katalizator,bujii,fise sonda lambda ,consuma la fel ,nu te lua dupa unu si altul care i ti spune ca a lor consuma 8 in oras,astea s povesti nemuritoare asta e consumu la 1,8 injectia veche ce a mai proasata motorizare vezi ca 2000 consuma mai putin ca este multipunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darcky2004ro

O sa incerc si cu mufa de la sonda lambda .. chiar mi se pare enorm .. inteleg ca e injectie veche dar totusi .. 6 afara si 16 in oras .. mi se pare prea mare diferenta .. nici nu ma astept la un consum de 8 in oras .. 10 - 12 /100 .. sunt multi care spun ca atat le ia .. si mie cand am luat masina imi consuma mai putin .. pe parcurs sa intamplat ceva .. pana la urma cred ca singura varianta ar fi sa schimb motorul pt ca pe criza asta nu are sens sa incerc sa o vand pt ca as lua prea putin pe ea .. va multumesc de sfaturi si mai astept si alte sugestii .. as incerca sa merg si fara catalizator da scoate un zgomot infernal .. o sa incerc fara sonda sa vad ce se intampla ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa catalizatorul ca ne-ai omorat cu el. Ala nu are nici o vina. Pune-l la loc sa nu ne poluezi si scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca scade consumul.

Nu trebuie sa schimbi motorul. Daca tot nu aflii nimic ar fi bine daca ai putea sa faci o proba cu un alt ECU. S-ar putea sa ai o surpriza, asta daca sonda lambda e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darcky2004ro

:)) Bine bine .. scuze daca v-am stresat .. dar credema ca de 1 an si ceva ma chinui cu ea si deja ma dispera .. din cate am inteles daca scot mufa si consuma mai mult inseamna ca sonda e ok si alta e problema .. daca consuma la fel .. din nou nu sonda e de vina .. si daca consuma mai putin tre sa-mi iau alta sonda .. am inteles bine sau le-am facut varza de tot ?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-ai stresat deloc. Ideea era ca nu are nici o vina catalizatorul.

Daca consuma mai putin inseamna ca sonda e de vina.

Daca nu remarci nici o schimbare in consum fa o proba cu un alt calculator (ECU). El s-ar putea sa fie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darcky2004ro

OK am inteles .. o sa probez si fara sonda si o sa revin cat mai curand cu un rezultat .. sper sa fie pozitiv .. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Este normal ca sa miroase a amestec bogat( in spatele masinii) cat timp motorul este rece?Ma refer pana ajunge apa la ~70 grade.Mi se pare ca as avea un consum nu mare, dar maricel;sau poate doar mi se pare.

p.s. Cred ca si sonda este cea originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca amestecul este mai bogat atunci cand ai motorul rece. De asemenea, semnalul sondei lambda nu este luat in consideratie de ECU pana cand temperatura motorului nu ajunge pana pe la 80 de grade.

Daca totusi doresti sa verifici sonda, conecteaza un VAG-COM, intra in engine, modulul 0, campul 5

Valorile trebuie sa fluctueze de cel putin 30 de ori pe minut in intervalul 106-150.

Verificare se face doar cu temperatura motorului peste 85 de grade si consumatorii opriti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sonda de mai multe ori cu vag-u, iar verdictul - ar fi ok.Insa ori mi se pare mie,ori consuma mai multicel masina.Dar repet, nu cu mult ~0,5--1L.BC2 imi indica 8.0 % mixt (fata de carte 7,6mixt)mers in toate felurile.

La viteza cu Bc-u setat pe modul instant - la 90kmh am un consum de 6,5 (fata de 5,6), iar la 120 -8,4 ( fata de 7,5).Din aceasta cauza banuiesc ca ar fi sonda lambda.Dupa cum am spus consumul nu este foarte mare, ~1L

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul acesta este valabil pentru fiecara motor ? Eu am ABU de 1.6. As vrea sa stiu care sunt valorile intre care inseamna ca este ok sonda si in care camp sa ma uit la motorul meu. :).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hotworn, intervalul nu este valabil pentru orice motor, dar pentru motorul tau este valabil.

v@sy, este destul de imprecisa masuratoarea ta. Nu te lua dupa consumul instant, depinde de mult prea multi factori. De asemenea, consumul in oras nu prea este relevant, mai ales in comparatie cu valorile declarate de producator. Sunt orase si orase, sunt perioade orare diferite, Dejul are si ceva dealuri, etc.

Incearca sa faci un drum lung si determina consumul de la plin la plin. Abia atunci poti sa spui daca iti consuma sau nu mult. Daca valorile date de tine sunt corecte, atunci masina ta consuma ok.

P.S. Daca testul sondei in VAG-COM iese ok atunci sonda n-are nimic

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai fac un scan la sonda ca sa fiu sigur desi din cate imi amintesc valorile au iesit destul de ok.Cred ca acesta este feedback-ul pe care il au preturile carburantilor.La drum lung consumul este ~6-6.5% in functie de incarcatura/viteza.Ce m-a nelinistit pe mine a fost mirosul de amestec bogat cu motorul rece si rapid am banuit sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este vorba de motor rece, exclude sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai peste 100.000km e recomandat sa o schimbi... producatorul zice 160.000km (Bosch de ex) dar mersul si benzina in Ro nu e acelasi cu tarile cu apa calda...

Sonda poate TRECE TESTELE VAG si sa nu mearga bine...

Se cheama imbatrinire si nu se poate diagnostca decit cu un osciloscop...

Poate merge acceptabil trece testele dar are momente de mers prost...nu mai reactioneaza cum trebuie...

Valabil si pt Vasy

Repet testele VAG nu trece decit o sonda pocnita de tot...una imbatrinita trece cu succes...

Mi-am dat cu tesla intre mergatoare destul timp cu asa ceva...

Sonda lambda intra mai repede in functiune la masinile Euro 4...are circuit de incalzire...

Cele fara circuit de pe masinile vechi intradevar intrau mai greu in rol...

Mirosul dimineata poate fi de la o benzina de proasta calitate...

Nu te mai lua dupa BC poate sa difere mult de la o zi la alta de la conditiile de mers, temp ext. etc...BC1...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda nu stiu cati km are.Tare m-as mira sa nu fie cea originala.

Dupa cum am scris si in postul anterior, consumul este cu max 1L/100 mai mare decat datele oficiale, dar + mirosul de amestec bogat m-am gandit la sonda lambda deoarece nu a fost schimbata de cand masina este la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!