Jump to content

Polo Classic probleme


Thor
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Sunt nou pe forumul dvs dar atat cat l-am citit pare foarte OK si cum sunt posesorul unui Polo Classic din 2000 mi se pare foarte util.

Am sa incep cu cateva intreabari:

- am vazut pozele cu demontarea fetelor de usi la Polo dar portierele mele sunt altfel si m-ar interesa cum se pot desface si daca se poate instala centralizata (masina e Polo Classic 2000, 1.9 TDI). Pot si singur sau trebuie mers la service?

- am fost o singura data la reprezentanta VW (Timisoara) si m-am lecuit in sensul ca nu imi spune nimeni nimic. La bord am mesajul de "service insp." si as vrea sa stiu daca resetarea asa cum am citit aici ca se poate face este ireversebila (adica nu o sa se mai aprinda niciodata?).

- am ledul de airbag aprins. Se stinge cand se sting toate celelalte, dar se reaprinde imediat si ramane asa. Ce pot sa-i fac in afara de a merge cu masina la VW?

- care poate fi cauza faptului ca nu pot prinde nici un post de radio? Am un cas 'no name' cred (si mp3) dar nu vrea nici cum sa gaseasca posturi. E antena? In afara de mufa de intrare in cas se mai poate verifica undeva daca e valida?

- cum se foloseste corect siliconul de bord? Mi-a iesit o pata alba dupa ce am dat mai mult si nici nu pare ca s-ar lustrui mare lucru....

Stiu ca sunt multe intrebari, sunt novice in ale mecanicii, dar contez pe bunavointa voastra! Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Bine ai venit!

Pe rand:

- fetele de usi se scot exact cum scrie pe forum! Eu am Polo Classic din 2000, deci 6KV2 si le-am demontat personal. Ai usile diferite decat la Polo-ul meu? Ciudat!

- este reversibil, adica se va aprinde din nou dupa 10.000 km (la mine asa este setat). La 30 mi sa mai aprins unul, referitor la OIL INSP. Si ala se "sterge" la fel.

- du-te la service! Poti sa-i faci o scanare cu VAG-com, ca sa vada ce se intampla, dar banuiesc ca tot la service ajungi

- firul de antena il gasesti in bord "by default". Radioul ala no name este bun? In mod normal ar trebui sa prinda ceva si fara antena. Daca nu prinde nimic, arunca-l sau repara-l! E pacat sa te apuci sa o iei pe traseul firului de antena degeaba.

- pe bordul de Classic din 2000 eu nu as prea pune silicon. Este rugos, arata urat si se imbacseste repede. Incearca un spray cu efect mat si va arata de 100 de ori mai bine! Trust me!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALVE!

Si multumiri pentru raspunsuri.

Voi incerca sa mai vad ce e cu cas-ul, cat priveste fetele de usi, am sa fac niste poze si o sa le postez ca sa fiu mai clar. Cand am timp...(serviciu, etc)

Ce imi recomandati ca spray pentru bord(marca)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Salut

@Zorro: omul se refera la faptul ca fetele de usa de POLO Classic nu arata ca cele de 6N2, la care am pus eu poze. Are altfel manerele si clantele decat in pozele de 6N2. Si tu la fel Zorro, trust me!

As vrea sa stiu Thor daca ai airbaguri laterale (in scaune) si ti s-a aprins martor-ul AIRBAG. Daca da, atunci e din cauza ca ai frikinit scaunnul sofer/pasager inainte si inapoi si se rezolva foarte usor cu VAGCOM se reseteaza eroarea de tip "tension too high" sau "resistance too low" ceva de genul asta.

Daca nu ai airbag in scaune si ti s-a aprins ala nu mai e asa de bine, pentru ca in afara de vreo mufa iesita (putin probabil) sau banda de airbag de la volan, semnaleaza o defectiune seriosa la sistemul airbag.

Cele mai dese erori de la AIRBAG sunt cele legate de scaune, care sunt gandite prost si mai ies mufele din ele sau se agata cablul in covorase. La airbagul volan si torpedo nu prea are voie sa se intample nimic.

Nu mai da cu silicon de bord, pentru ca actioneaza ca un ulei de gatit, in sensul ca se "prajeste" prin parbriz de la caldura si vei crapa bordul.

Antena la 6N2 si cred ca si la Classic este intrerupta in 4 locuri. sunt mufe prinse una in alta, pe ideea sa nu schimbi tot cablul ci numai sectiunea care s-a nasolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Eu ma refeream la procedura de demontare, nu la poza. Poza este, intr-adevar, diferita. Daca citesti ce scrie in post te descurci (eu m-am descurcat).

Daca nu se aude nimic nu e de la antena. Cand antena este intrerupta sau iesita din cass tot trebuie sa se auda ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Procedura e 99% aia, mai ales ca tu ai si probat-o pe viu si a mers! :)

Subscriu si eu ca e de la cass daca nu se aude chiar nimic, desi, o data scoasa antena se aude extrem de slab. Sa scoata omul cass-ul si sa imprumute 5 minute de la un cunoscut un cass, bine preferabil sa se pupe la mufe (alimentare si boxe) ca s avada ce se schimba: nema sau ok

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In ce priveste fetele de usi, problema e ca nu exista surubul de pe partea interioara, catre balamalele usilor. Intrebarea ar fi, sa incerc totusi direct de la clapeta??? si inca nu stiu: pot pune central sau nu?

in ce priveste airbagul, nu am airbaguri laterale. Unii mi-au spus ca cica sa nu-mi fac probleme, se mai intampla. Totusi, informativ, cam cat m-ar costa distractia cu ledul de la airbag :) ???

-cu siliconul m-am calmat. am dat de vreo 3 ori de cand am masina (adica din dec 2005) si nu imi place. Ce sa folosesc? Sau nu se pot posta raspunsuri dintr-astea (e reclama)?!?!

PS multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

"Cheia" la desfacerea usii sunt cele doua puncte in care tine: la butonul de blocare a usii si la parghia de deschidere a usii. Daca le-ai desfacut pe cele doua nu mai intampini rezistenta.

Central se refera la inchidere centralizata? Daca da, eu am asa ca nu vad de ce nu ti-ai putea pune si tu.

Nu te baza pe "se mai intampla"! Daca vrei sa fi sigur ca ai airbaguri can o sa ai nevoie de ele (Doamne fereste!), mergi la un service!

Vezi ca este un topic despre solutii de dat pe bord. Alege una care este mata. Cand ajung pe langa masina o sa ma uit ce folosesc eu, dar nu este cumparata in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salve!am si eu nevoie de un sfat.am un polo clasic 1.4 16v aua 2001 cred ca am probleme pe electric.cind inchid cu cheia masina nu se aprind luminile iar dupa 1-2 minute incepe sa sune fara motiv.am gasit si siguranta de geam dreapta arsa si cind am pus alta a topit-o cred ca e in scurt ceva.am dus-o la 2 electricieni{doar cu numele}si au dat din umeri.sa fie din alarma ei de fabrica?inchiderea centralizata merge.cind o deschid se aprind luminile.{inchiderea din buton de pe cheie nu a mers deloc}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor!sunt nou pe forum,si nu stiu daca am postat unde trebuie acest mesaj,deoarece am incercat sa deschit un topic nou dar nu mi se da voie(You cannot start a new topic).sunt posesorul unui polo 6N,din 1995,1,6 benzina si am o problema careia nu-i dau de cap...pierd lichidul de racire din borcan si nu stiu unde se duce...am examinat atent compartimentul motor si toate conductele si nu sunt scurgeri,in chiulasa nu se duce,in schimb am gasit in habitaclu sub presul,din spatele soferului umezeala...ma puteti ajuta cumva?ati patit si voi ceva asemanator? :cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca nu pierde pe la vreun furtun/flansa/pompa de apa/radiator sau calorifer atunci....

1.ai garnitura de chiulasa ciupita.deschide capacul vasului de expansiune cu motorul rece, porneste motorul si lasa-l sa ajunga la temperatura nominala apoi priveste atent in vas daca isi bolboroseste catusi de putin.

2. uita-te si la ulei sa vezi daca arata normal sau daca e cafeniu.

3.scoate si bujiile dupa ce ai mers mai mult timp prin oras / la relanti si urmareste daca au aspect identic sau daca vreuna difera la coloratura.

4.scoate furtunul de gaze de carter si urmareste aspectul gazelor cu motorul incins.accelereaza usor si vezi daca se ingroasa gazele. in mod normal gazele nu ar trebui sa se vada deloc sau foarte putin,daca e albicios si dens e ciupita garnitura.

5. lasa sa mearga motorul in gol si dupa un timp uitat-te si la teava de esapament daca picura apa,pe caldura asta nu ar trebui sa iasa condens. vezi daca gazele de esapament au mirosul specific de antigel,dulceag.

Oricat ar parea greu de crezut motorul poate sa mearga realtiv normal ,fara trepidatii chiar si cu o ciupitura in garnitura de chiulasa, daca e mica. Eu am avut asa ceva rareori trepida dar isi revenea.M-am covins cand am schimbat-o.

Daca zici ca ai umezeala sub pres posibil sa ai caloriferul fisurat dar sa nu fie si de la ploaie.

Da cu degetul pe umezeala de sub pres si miroase,poti pune usor si pe limba,antigelul are un miros si un gust dulceag si e strepezitor intre degete. Apa de ploaie de regula "pute" a mucegaiala. Ai grija, antigelul e un lichid toxic,atinge doar putn cu varful limbii apoi clateste-ti gura cu apa !

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de sfaturi,o sa verific mai in detaliu si o sa tin cont de aceste aspecte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o verificare amanuntita a compartimentului motor,am observat ca radiatorul de racire este fisurat in partea de jos,aproape de spoiler...voi incerca sa folosesc o solutie sau un praf care inchide porii,poate reusesc sa il repar,daca nu altul nou :( multumesc tuturor ptr sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva ca un fel de praf mai exact ca niste bilute si inchide foarte bine.Pretul este cam 10 ron .Nu stiu exact cum se numeste dar daca nu ma insel "stop - leak" . Incearca pe magazine cu piese auto.Am bagat intr-un fiat care pierdea cam 0,5 litri la doua zile si a inchis perfect. La service a zis ca trebuie schimbat dar inca tine de aproape un an. Merita incercat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! De curand a trebuit sa parcurg o distanta de aproximativ 1600 km si am intampinat urmatoarea problema : cand am ajuns la destinatie am observat pe partea dreapta a masinii (polo classic 2 , '98 60 cp ) , de la jumatatea caroseriei in jos , o despunere de ulei , stratul fiind din ce in ce mai pronuntat cu cat zona era mai aproape de prag .

La cateva zile am pornit masina si se auzea un tacanit la motor(probabil determinat de pompa de ulei , ca urmare a lipsei acestuia) a carui frecventa crestea cu cat acceleram mai mult. Atunci m-am gandit sa verific nivelul de ulei si am observat ca joja de ulei era uscata :| .

Am mers si am reperat masina , era vorba de senzorul de presiune ulei , care era prea vechi si pe lnga lamela aceea a lui curgea ulei si improsca peste tot.

Trebuie sa spun ca din momemtul in care a inceput sa piarda ulei (banuiesc ca uleiul s-a pierdut in timp ce am parcurs mai multe zeci de km sau chiar sute) puterea masinii era aceeasi ca inainte.

Intrebarea este de ce lampa din bord care indica nivelui de ulei nu s-a aprins? desi inainte sa pornesc efectiv motorul aceasta sta aprinsa la fel ca si cea care indica bateria, dupa care se stinge odata cu pornirea motorului.

Stiu ca exista si senzorul care indica nivelul de ulei . poate cineva sa ma lamureasca care e treaba cu senzorii astia si care dintre ei determina aprinderea lampii de ulei din bord?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista sensor ca sa iti arate nivelul de ulei din motor, pentru asta e joja,care trebuie privita macar saptamanal! Daca exista suspiciune ca motorul pierde ulei, pete sub masina,fum albastru,atunci joja trebuie urmarita cu si mai multa atentie. Pe chiulasa in stanga e un singur sensor insurubat care stinge beculetul din bord pe la 0,7 bar parca,la relanti.

Eu caut acum un racord cu cot pe care sa imi montez un soclu pentru sensorul de presiune (martorul) si un sensor de "ceas" pentru ca vreau sa stiu neaparat si cum stau cu presiunea. La masinile de peste 200mii km e bine sa fii foarte precaut cu orice ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la senzorul care indica nivelul de ulei , poti sa arunci o privire aici http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=24943&GrupaId=73&Subgrupanume=Senzor%20nivel%20ulei%20motor . tre sa spun ca prea ma pricep...

poi la mine asta era problema , senzorul ala insurubat(care determina stingerea martorului din bord). se pierdea ulei pe langa lamela aia din capatul lui si probabil l-a afectat asa incat nu a mai putut sa "verifice" presiunea uleiului.

cred ca am pirdut uleiul pe parcursul a cateva sute bune de km , desi nu stiu ce volum de ulei se scurgea pe langa lamela aceea la o viteza medie de 130 km/h(s-au pierdut totusi peste 3 l de ulei ).

masina are 145 k km si nu avea nicio pata de ulei pe motor sau altceva(fum albastru etc) , dar acum pe la senzorul acela a improscat peste tot .oricum, am rezolvat , bine ca nu a fost ceva mai grav , acum ramane sa spal motorul de uleiul aruncat pe acolo :) . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

de curand , mergand cu masina in treapta a 2 a , am auzit un zgomot (suieratura) ascutit , ca si cum ar fi frecat ceva acolo . sunetul cred ca era produs de roata/rotile de fata . m-am mai plimbat putin cu masina si nu am mai auzit. in stationare , cu motorul pornit , nu se auzea , am miscat de volan . are cineva idee care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut.n ,tu ai AEX? Unde e montat?al meu nu are asa ceva. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stealth , eu am AKV. din ce am inteles , problema mea ar fi rulmentul . am mai dat o tura cu masina , am luat cateva curbe in viteza , insa nu am mai auzit nimic . cred ca o sa trec sa il schimb , pt ca trebuie sa parcurg o distanta mai mare . va astept si cu alte sugestii . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!