Jump to content

Nivel ulei crescut 2.0 tdi pd 16v BKD


davidut5
 Share

Postare recomandată

Masina este un touran cu motorul de 140cp, a avut motorul schimbat si se pare ca injectoarele si pompa tandem sunt de pe vechiul motor. Are oringuri noi la injectoare si am desfacut pompa tandem sa verific semeringul si pare in regula. La motorul vechi nu erau probleme cu nivelul.

La carte este un test de scurgeri interne pentru pompa tandem pe care l-am facut. Am bagat presiune de aer pe tur si un manometru pus pe retur, in elsa win scria 1 bar eu am bagat 3 bari si presiunea scadea. Cand m-am uitat la inj 1 se vedea pe lateral curgand motorina undeva de sub arcul lui. Dupa cateva minute a inceput sa se auda aer si pe la inj 1 si 2. La carte zicea daca nu scade presiunea de 1 bar intr-un minut pompa e buna, dar la mine curg injectoarele.

Cred ca curge pe la pistonul pompa ca altceva nu este asa sus, dar acolo nu exista etansare ci este metal pe metal si ma gandesc ca e normal sa curga ceva avand 3 bari si pe retur.

Nu stiu ce sa mai fac sa schimb injectoare sa schimb tandem, mai sunt si rare cazuri cu chiulase fisurate.

Am facut si un filmulet unde se vede curgand pe injector.

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este de la suruburi, ca nu sunt suruburi stretch cum ar trebui ci sunt ca cele din poza doar ca albe, de 10.9. Nu stiu  la ce cuplu se strang astea ca in manual este dat cuplul pentru stretch, cineva spunea 20nm dar pare mult pentru m6.

DSD9857.1_-_Non-Stretch_Injector_Bolt_Kits_For_1.9_2.0_8v_TDi_PD_Engines_NEW_1__86058.1586354693.thumb.jpg.312e25e1d289fe5bf56d5fdd19ecbe88.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 2 injectoare sh 500lei, am pus suruburi noi originale la toate injectoarele ulei si filtru, sa vad ce mai face. Am facut cam 50km si parca crescuse usor dar sa merg mai mult, sper sa fie bine.

Daca tot creste voi schimba din nou garniturile injectoarelor si voi schimba kit garnituri tandem.
De mentionat ca este a doua generatie de pd in care injectorul este prins cu doua suruburi deci uzura in chiulasa mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot ceste nivelul de ulei, aproximativ 2cm la 1000km. Voi schimba din nou o-ringuri si pompa tandem sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit pompa tandem sh si garnituri injectoare bosch.

La inj 4 am gasit ceva depunere pe locasul injectorului, nu stiu ce a fost ca s-a sters cu o laveta. Nu am gasit fisura sau altceva in locul ala.

 

20210720_104215.jpg

20210720_104227.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am schimbat pompa tandem direct cu noua....acum am si una sh de rezerva...am inteles ca este  si chit de reparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!