Jump to content

Probleme pornire la cald 2.0 TDI [Passat CC]


CoconeaValentin
 Share

Postare recomandată

CoconeaValentin

Salut! Am făcut ceva căutări pe forum dar nu am găsit problema asta. Am un VW CC 2014 2.0 TDI DSG CFFB. Când este motorul rece, pornește fără probleme. Dacă este încălzit bine, pornește si se oprește imediat. Mentionez ca nu face mereu așa iar atunci când pornește, porneste cam zdruncinat.

Din căutările mele pe YouTube, Google si alte forumuri, posibile cauze ar fi:

1. Bateria (deși nu cred deoarece dacă bateria ar fi pe moarte ar trebui sa facă si rece)

2. Electromotorul

3. Softul din ECU care detectează motorul cald si nu injecteaza destula motorina.

 

Atasez și un clip de YT postat de altcineva cu aceeași problema.

Ceva idei? Rezolvări?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Probleme pornire la cald 2.0 TDI [Passat CC]
  • 2 weeks later...

Salut, am și eu aceeași problema și încă nu i-am dat de cap. Încerc prin curățarea egr-ului și prin schimbarea senzorului de pe axul cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am avut aceeasi problema la un CC - 2015 - CFGC, prima data am avut probleme cu alternatorul care nu mai incarca cum trebuie, l-am rezolvat si porneste perfect acum.

 

Poti testa in felul urmator:

 

-Sa pui un multimetru si sa masori cati V iti baga alternatorul

 

-Sau sa mai pui inca o baterie externa cu cabluri si sa o pornesti asa (cand este cald motorul, bineinteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
CoconeaValentin

Salut din nou! Revin și eu cu soluția la problema de mai sus postata de mine. Problema s-a rezolvat prin schimbarea bateriei. Se pare ca pe mașină încă era bateria originala și era cam obosita. Acum pornește impecabil, chiar și cu motorul fierbinte.

Mulțumesc colegilor care au răspuns.

Se poate închide topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am si eu aceeasi pb ca si voi.Masina in cauza passat cc 2.0 TDI, 170CP, cod motor CBBB.

Dupa verificari, "meseriasul" a zis ca problema este din cauza bateriei...Am schimbat baterie, o perioada nu am mai avut probleme cu ea(cat timp a fost frig), dar de cand s-a incalzit putin afara,masina a inceput din nou  sa nu mai porneasca din prima, ci doar din a2a, a3a, a4a incercare.

Mentionez faptul ca a fost verificat alternatorul, electromotorul, s-a verificat daca am consumatori ascunsi, si totul este ok,nicio problema pe partea aceasta.

 

V-ati mai confruntat cu acesta problema si ati reusit sa gasiti si rezolvarea?

Astept cu interes raspunsurile voastre.

 

 

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ceva noutati? 

 

Am aceeași problema aici. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeași problema o am și eu la un cc diesel.. Am schimbat prima dată bateria in țară cu una cu câțiva amperi in plus, un an și ceva nu am avut probleme apoi au apărut simptomele descrise mai sus , adică mașina pornește și se oprește imediat..... Am citit pe undeva că dacă nu are destul curent la pornire o protecție oprește imediat mașina... Am schimbat cu una start stop de vreo 70 amperi, cu toate că nu am mașina cu start stop, dar zicea nenea de la service că ȚINE , un an și ceva totul perfect și de câteva zile coșmar... 

  De fapt bateria tine cat are garanție , adică cam 2 ani și vad că și ăștia trași de par...

    

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trimis injectoarele la verificat.

ceva probleme de la 1400 bari in sus....adica doar in sarcina mare.

insa mi s a confirmat ca nu trebuie sa faca probleme la pornire cu toate ca au ceva uzura. 

normal masina porneste la 300 bari, presiune ce injectoarele mele o fac fara probleme.

 

mai ramane sa studiez si problema dezamorsarii...revin cu actualizari cand am noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat.

 

De vina au fost injectoarele, supapa de retur. Inlocuite cu altele reconditionate din Germania, problema a disparut partial, tot asa se oprea la cald insa pornea normal dupa. Cu injectoarele mele dadeam si la automat mult. 

 

Apoi am zis sa incerc si schimbarea regulatorului de presiune de pe rampa, cu toate ca avea doar 1 an cel ce il aveam eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Patrix.ADGARAGE

Aceeasi problema Passat CC 2.0 tdi CFFB

Am verificat distributie

Verificata pana la axa cu came

Inlocuit pinionul la vilbrochen

Am inlocuit senzor vilbrochen 

Senzor pt axa cu came 

Electromotor

Verificat cablaj,totul ok!

Mentionez ca eroarea apare doar la pornire in rest se sterge cu motorul pornit!

Masina uneori nu porneste sau porneste foarte greu

Orice informatie e bine venita!

Multumesc!!!

 

IMG-20221126-WA0019.jpg

IMG-20221126-WA0018.jpg

Modificat de Patrix.ADGARAGE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, Patrix.ADGARAGE said:

Senzor pt axa cu came 

Ai pus piesa OE ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Hella

Hella

Am montat hella

Modificat de Patrix.ADGARAGE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanic este totul ok?

Verificati cablajul pana in ecu, daca senzorul este bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Mecanic totu ok

Cablaj verificat

Inlocuit pinion vilbrochen

Verificata pana la axa cu came

Pe valori injectia principala este -1,98°

Sa fie axele cu came torsionate???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patrix.ADGARAGE

Nu,a fost doar intinzatorul slabit putin de la ceas ,initial am crezut ca de acolo!

Distributia a fost facuta de vreo 2 ani in alta parte!

Nu mai stiu ce sa-i fac!🤔

Nu,a fost doar intinzatorul slabit putin de la ceas ,initial am crezut ca de acolo!

Distributia a fost facuta de vreo 2 ani in alta parte!

Nu mai stiu ce sa-i fac!🤔

IMG-20221126-WA0001.jpg

IMG-20221126-WA0023.jpg

IMG-20221126-WA0022.jpg

IMG-20221031-WA0081.jpg

IMG-20221031-WA0080.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , 

Am si eu o problema cu un Passat CC 2011 2.0 Diesel  . La cald porneste foarte greu in sensul ca sta mult dand la automat , uneori porneste pana la urma ,unoeri o opresc eu ca mi se pare ca tine prea mult la automat .

Pe tester mi-a dat eroare la EGR . Mi se mai aprinsese martorul Check Engine . 

 

Cu Stima .

 

 

COD.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aiba cumva legatura cu  clima ? Am observat , atunci cand merg cu clima oprita nu mai porneste asa greu . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea bateriei (am luat un Bosch de 70Ah) a inceput sa porneasca  greu ,da mult la automat . Am observat ca dimineata porneste relativ rapid, dupa ce se incalzeste  porneste foarte greu .Pe tester nu apare nimic  :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine au fost cărbunii de la electromotor... I am schimbat și pornește perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!