Jump to content

Temperatura antigel ridicata


adish0r
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

La mine incepuse sa se ridice temperatura dupa aprox 15 min de mers in afara localitatii, zilnic.

Am inlocuit termostatul si timp de 2-3 saptamani nu am avut nici un fel de problema.

Ieri, m-am dat putin la masina si am observat ca temperatura apei era pe undeva pe la 105 grade. Am dat drumul la ventilatie si caldura la maxim (asa m-a invatat un mecanic) si temperatura a cazut imediat la 90 si acolo a ramas, indiferent de modul de condus.

Dimineata, in drum spre serviciu, dupa 15-20 de min de condus, am observat ca temperatura incepe sa creasca si am pornit imediat ventilatia+caldura, temperatura a revenit imediat la 90 si acolo a ramas.

 

Deci eu am inlocuit termostatul si se pare ca problema nu vine de acolo.

masina e din 2016 si are 105.000 km.

 

Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Aceeasi problema o am si eu. 

Detin un Passat din 2019, 4 motion, 190 cp, 146.000 km, iar temperatura apei a crescut la 105-110 grade pe autostrada. La fel, ca si tine, am dat ventilatia la maxim, am redus din viteza la 90-100 km/h, temperatura apei ajungand la 90 de grade. Acceleram la 130 km/h, iara incepea sa creasca. Perioada aceasta a durat in jur de 50 km parcusi pe autostrada,   dupa care indiferent de stilul de condus temperatura nu a mai depasit 90 de grade. 

Dupa 1000 de km parcursi fara ca temperatura apei sa depaseasca 90 de grade, azi am gasit-o intre 95 - 100 de grade, ( perioada scurta,aprox 1-2 min, apoi a revenit la 90 de grade) dupa 15 de mers in localitate. 

Ceva idei, solutii din partea voastra?

Multumesc!

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la viteze! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am facut nimic, ocazional se mai ridica putin temperatura dar o rezolv imediat din ventilatie. Am observat, ca la relanti sta putin mai turata atunci cand se intampla fenomenul asta, undeva la 800 rpm, de regula e pe la 750 rpm.

Cineva mi-a spus ca trebuie inlocuita pompa de apa, ca au nu stiu ce manson sau ceva de genul, care ramane blocat.

Zicea ca m-ar ajunge undeva la 3500 de lei sa faca distributia si sa inlocuiasca pompa de apa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex.Rdu Mi se pare exagerat 3500 de ron. Pe mine m-a costat 1900 de ron distributie si pompa apa Oem si in pretul asta mi-au schimbat si cureaua si rola de la accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.11.2021 at 8:36, GabrielIoan a scris:

Pompa de apa, mansonul retractabil intepeneste.

Da, asa mi-a spus tipul de la service.

On 30.11.2021 at 9:48, TheOne06 a scris:

Alex.Rdu Mi se pare exagerat 3500 de ron. Pe mine m-a costat 1900 de ron distributie si pompa apa Oem si in pretul asta mi-au schimbat si cureaua si rola de la accesorii.

Si mie mi s-a parut destul de mult, am cautat pe forum pareri si sunt cam impartite. Am citit si de distributii facute cu 2000 si cu 3500 - 4000. 

Sincer nu stiu ce sa cred ... o sa-i cer o oferta de pret si o sa o postez aici, poate ajuta pe cineva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am inlocuit pompa de apa de vreo 600 de km si nu am mai avut probleme cu temperatura.

Am observat ca acum dureaza aprox 15 - 20 de min sa ajunga temp la 90. 

Cu cealalta pompa temperatura ajungea la 90 de grade dupa aprox 8 min de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De câteva zile s-a agravat problema in cazul meu in sensul ca acum de fiecare data când merg cu mașina ventilatorul pornește in mers și nu se opreste decât după ce opresc motorul. Fac doar distante scurte, apa nu ajunge la 90 de grade, dar el tot porneste de nebun. Eroarea P048000-Cooling Fan 1 Control Circuit apare in continuare. 
Din păcate doar luni am prins loc la service. Se poate sa fie ventilatorul de vina, și nu pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana te hotarasti sa o repari e posibil sa mai adaugi si o garnitura de chiulasa.

Verifica pompa si ventilatorul 1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu amanunte legate de intrarea in service si ce s-a schimbat la masina.

Zgomotul care venea din zona distributiei era din cauza faptului ca se rupsese o fasie din cureaua de distributie si lovea de aparatoarea de plastic care acopera distributia.

Legat de temperatura apei care ajungea cateodata pe la 110 grade C, chiar daca afara era frig, a fost cauzata de pompa de apa care era ''gripata'', din cate am inteles de la ei este o pompa variabila care poate restrictiona debitul de apa pe care il circula prin sistemul de racire (asta ajuta spre exemplu la ''fast warm-up'', motorul se incalzeste mai repede daca circula apa mai putina la pornirea la rece si rezulta  emisii mai reduse). Pentru ca am avut problema cu cureaua de distributie si cu temperatura apei, distributia mi-a fost schimbata cu tot cu pompa de apa, iar de atunci nu am mai avut nicio problema cu temperatura apei peste 90 grade C si nici cu vreun zgomot la motor, mi-a mai fost schimbata si o rola+cureaua de accesorii, totul pe garantia WeltAuto (masina avea 125K km si se pare ca pt mine distributia nu a rezistat pana la 200k km cat ar fi maximul pt ea). Costul pentru toata manopera a fost in jur de 3500 lei in reprezentanta, dar cum am spus, suportata de cei de la Welt.

 

Sper sa va fie de ajutor informatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am schimbat distributia si termostatul iar  totul este ok.

Am parcurs 1800 de km si nu am mai avut probleme cu temperatura.

 

Toate cele bune!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, astăzi după 8km de la pornire, apa a ajuns la 130 și normal colant level cu rosu. Opresc pe dreapta (las motorul pornit) dau drumul ușor la capac vas expansiune, normal presiune și îmi da antigelul afara.. Completez rapid cu o sticla de apa.. Revină la 90 grade.. Pus vcds nici o eroare, făcut drum de 30..40km cu turație destul de mare ni sa întâmplat nimic. 

Idei? Termostat? Pompa apa? (distribuția are 80mii km de când e făcută) Ventilatoarele din ce îmi aduc aminte funcționau la capacitate. Orice idee e buna venita. Merci! 

*climatronic ul era închis în momentul cu pricina.. Teoretic nu ar avea o legătură.. Dar cine știe, îmi trec multe prin cap acum 😀

 

Modificat de Aalexandr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa apa/sistem racire sau garnitura chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa apa suspectez sau termostat blocat.. Garnitura chiulasa iese din schema deocamdată, antigelul e curat și "liniștit", nu bolboroseste sau sa faca presiune. Dacă era garnitura cu siguranță ridica apa din nou când am testat căluții 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, Aalexandr said:

normal presiune și îmi da antigelul afara

 

4 minutes ago, Aalexandr said:

nu bolboroseste sau sa faca presiune

Nu inteleg ,face sau nu presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În momentul în care am desfăcut capacul de la vas expansiune temperatura era la 130, de aici presiunea. După ce s-a liniștit tot normal 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata. Pompa de apa blocata pe închis (80mii km de la ultimul schimb, kitul fiind pe original) . Cu ocazia asta am schimbat și distribuția și curea pompa ulei. Pentru cei ce doresc sa schimbe singuri curea pompa ulei în momentul în care vrei sa dai jos baia de ulei.. Sunt 2 șuruburi (cele din partea volantei, de pe mijloc chiar) ce va vor manca nervii...Vb de motoarele 2.0 Bitdi. Iar pentru cei ce doresc sa știe producatorul de casa pt piese original de la distribuție.. Curea distr și curea pompa ulei sunt de la Dayco, role Ina, pompa apa Hepu, întinzător Litens. 

Toate bune! 

Modificat de Aalexandr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, Am un passat B8 2017-Octombrie 2.0, 190 CP cu cutie DSG. Acum cateva zile veneam de la mare si dupa 10 kn de mers mi s-a ridicat temp pe la 110C si mi-a aparut motor supraancalzit, verifica planseta de bord. Am tras pe dreapata si am venit la relanty. Temp a coborat intr-un minut la 90C. Dupa am parcurs inca 200 km si nu s-a mai intamplat nimic. A doua zi, dupa 5-6 km a urcat un pic peste 90 C cateva secunde dar si-a reveni rapid. Am vorbit la WV si mi s-a spus ca trebuie sa schimb pompa de apa ca are o clapeta care se blocheaza si nu mai deschide in totalitate. Masina are 85.500 Km . Tot recomandare sa schimb si distributia. Este ok sa schimb si distributia, avand in vedere ca in Octombrie face 6 ani? Ma ajutati cu un raspuns! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat distributia la 6 ani chiar daca eram departe de cei 220.000 km pe care ii recomanda VW.

Daca tot se desface pentru pompa eu as recomanda sa schimbi si distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut . Dețin un Passat b8 2.0 TDI de cca 1 luna . La câteva zile după ce am cumpărat mașina am constat ca pierdea antigel , dar nu se vedea pe unde . Am dus o la mecanic a schimbat watercoolerul . Distribuția cu pompa de apa și revizia . De atunci mașina a început sa ,,fiarbă “in turații mari .doar la mers pe autostrada apa trece de 90 , se duce pana in roșu , dacă iau piciorul din acceleratie si o las la relanti , scade inapoi la 90 .se vede după ce opresc după ce fierbe ca de pe supraplin din vas afara .  Tin sa Menționez ca înainte mașina nu fierbea doar pierdea antigel . De atunci am schimbat pompa de apa din nou am schimbat o cu una originala . Termostat nou original . Dar mașina se comporta la fel . Pe vcds mașina nu are nici o eroare . Nu bagă antigel in ulei , nici ulei in instalația de răcire . Nu da nici un gram de fum , nimic . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Detin un Passat B8 motor 2.0 TDI 150 de cai si am intampinat aceeasi problema. Indiferent ca sunt in localitate sau inafara, dupa o pornire la rece, dupa aproximativ 15 min de mers se ridica apa peste 90 de grade, in general cam pe la 110, 120 de grade. Ulterior, daca merg in continuare apa revine la 90 de grade. Masina nu are alte simptome, nu se aprinde niciun martor. Am verificat si antigelul si arata normal, apa nu fierbe, nu sunt pierderi de antigel.

 

Am fost la service la PBN si mi-au zis ca nu-si dau seama de la ce este problema. Au zis ca trebuie sa dea jos pompa de apa si sa faca o constatare. Manopera doar pentru constatare au estimat in jur de 1000 de lei. La diagnoza apare o singura eroare la ceasurile de bord, dar nici asta nu au putut remedia.

 

Am refuzat sa defaca pompa pentru constatare si am luat masina inapoi pentru a doua parere.

 

Ceva sfaturi? o recomandare de service care sa stie care e problema exacta?

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut a mai rezolvat cineva problema temperaturii ridicate? Intreb deoarece am si eu aceeasi problema, am schimbat pompa,distributia ,termostatul functioneaza ,etc. Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!