Jump to content

Temperatura antigel ridicata


adish0r
 Share

Postare recomandată

Va salut. Detin un Passat B8 , 2.0 TDI , 150 cp , 2017.

Daca conduc masina mai sportiv , sau pe autostrada , temperatura apei de la motor se ridica la 100-105 grade. Las putin accleratia si coboara inapoi la 90. La service mi-au spus ca problema ar fi de la pompa de apa asa ca am inlocuit distributia+pompa de apa , dar masina face la fel. Tin sa precizez ca masina merge ok , trage bine , lichidul nu dispare , ventilatoarele functioneaza.

Dupa pornire , temperatura se ridica relativ repede la 90 iar ventilatoarele se aud ca funcioneaza la viteza maxima.(masina are si webasto , daca are vreo influenta)

De unde ar putea fi acea crestere a temperaturii antigelului ? Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata/arata antigelul/vasul inainte de inlocuire distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau curate si antigelul si vasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste termostatul ,pune OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am înlocuit distribuția. Acuma in vasul de expansiune apar ceva bule de aer. 

BED523A8-9CB6-4970-92F3-878E913C35E2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul asta aerisirea se face cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu si banuiesc ca asa s-a facut deoarece masina a fost dusa la un service renumit din Oradea care repara doar masini din grupul VAG.

Mi-au spus sa continuam cu demontarea intercooler-ului , dar probabil n-am inteles eu si s-au referit la racitorul de gaze deoarece eu nu vad legatura dintre intercooler si cresterea temperaturii...si sa verificam etansietatea acestuia , sa vedem daca nu are fisura. Si daca nu e nici de acolo problema , atunci sa trecem la garnitura de chiulasa.

Dar avand in vedere ca nu imi fierbe apa si ca nu am presiune in vas mi-e greu sa cred ca asta ar fi rezolvarea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabrielIoan

Unde citesti valoarea de 100-105, pe bord sau performance monitor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabrielIoan

Intercoolerul e corp comun cu admisia si e racit cu apa,  se mai fisureaza si baga apa in admisie, de asta vor sa verifice cei de la service, ce citesti tu pe bord, te referi la ceasul ce indica temperatura apei, nu la indicatorul digitai dintre ceasuri ce arata temperatura uleiului , ok ? Ce vezi tu acolo si zici ca-s bule de aer, defapt is bule de apa, sa zicem condens, nu iti face griji de aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ceasul care indica temperatura apei. 
In ultimele zile nu am mai apucat sa merg la service dar voi merge sa verificăm și intercooler-ul. Dacă nu este nici de acolo problema , atunci probabil garnitura de chiulasa. 
Daca urc ceva panta mai mare sau merg cu ea mai turata un timp mai îndelungat , urca ceasul din bord la 100-105. Las 30 secunde accelerația , cade înapoi la 90. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Noutati? 

Am patit si eu o data in oras sa imi sara de 90 si afara intr o rampa, relativ lina, sa se duca in bord la 110, insa a scazut, fara sa fiu nevoit sa opresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am aceeasi problema.

 

Are cineva detalii suplimentare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut și eu problema asta cu termostatul, l-am schimbat acum vreo 3 săptămâni și din păcate ieri am văzut ca iar a crescut temperatura apei la motor pana pe la 105 grade. La service-ul unde l-am schimbat inițial mi-au spus ca nici pompa de apa nu funcționa cum trebuie(nu mai țin minte exact dar ziceau ceva ca era blocat returul) dar ulterior, după ce au schimbat termostatul nu au mai zis ca ar fi problema cu pompa.

Acum nu știu ce sa fac, s-o duc tot la ei sau caut alt service. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de pe distributie ,cel mai probabil e blocata pe inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot schimba doar pompa de apa fără sa schimb și distribuția? Mașina are 135.000 km și 4 ani jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu era planificata investitia asta acum. 😆

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5 ani e recomandat sa schimbi distributia chiar daca nu ai numarul de km.

Deci mult nu mai aveai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A mai avut cineva urmatoarea situatie?

--> detin de aproximativ 4 luni un passat B8 cu motorizarea de 2 TDI 190CP, timp in care am surprins de 2 ori (insa posibil sa se fi intamplat de mai multe ori) ca acul de la ceasul care indica temperatura apei sa imi arate 110 grade C, iar in momentul in care parcam si motorul ramanea la ralanti temperatura scadea rapid la 90 grade C.

--> cu o alta ocazie de condus aprox vreo 250 km (autostrada + drum national), in momentul in care am ajuns la destinatie si am oprit motorul, temperatura exterioara era de vreo 4-5 grade C, ventilatoarele au ramas pornite vreo 10 minute dupa ce am oprit motorul...eu m-am gandit ca poate filtrul de particule incepuse o regenerare pe care nu a mai reusit sa o termine, iar temperatura fiind foarte mare era nevoie de ventilatoare pentru racire, insa nu sunt sigur si voiam sa va intreb si pe voi daca ar avea legatura cu pompa de apa sau termostatul sau poate chiar a fost un comportament normal...

 

Intrebarea mea este daca acest comportament ar fi normal? (eu tind sa cred ca nu, dar as vrea sa aflu si parerea voastra tinand totusi cont ca partea rosie a ceasului care indica temperatura apei incepe la 130 grade C (ceea ce mi se pare ft mult))

 

Multumesc pentru ajutor! :)

Modificat de Alex_Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fii si tu in situatia mea. Poti sa o pui si pe tester, mie pe OBD11 imi aparea eroarea P048000-Cooling Fan 1 Control Circuit. Verifici termostatul(probabil va trebui schimbat) si speri sa nu fie si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am pățit ceva similar cu tine, in sensul ca in momentul in care am oprit motorul am auzit ventilatoarele cum vuiau și au mai mers vreun minut. Temperatura apei era pe la vreo 70 de grade doar, pt ca venisem de la servici(vreo 3 km adică). Mâine pun OBD11, sunt curios dacă îmi apare vreo eroare.

Dar tre sa ajung și la service, sa văd ce e cu pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a fost regenerarea DPF-ului pt ca nu îmi apărea mesajul acela cu funcționarea motorului este necesară. 
Am facut o scanare cu OBD11 și eroarea mi-a apărut din nou. Tre sa ajung la service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Tudor,  

Mersi de raspuns, eu am dus deja masina la service pt o alta problema, un zgomot de bataie in zona distributiei care s-a dovedit a fi chiar de la cureaua de distributie din care s-a rupt o fasie si lovea aparatoarea de plastic. Mentionez ca masina are 125500 km, deci putin cam devreme s-a rupt avand in vedere ca distributia se schimba la maxim 210k km cu inspectie din 30k in 30k. Cei de la reprezentanta erau in dubii daca sa schimbe si pompa de apa sau nu asa ca mi-am adus aminte de simptomele astea pe care le-am cam ignorat cand s-au intamplat si mi-au spus ca o sa schimbe si pompa de apa ca ea ar fi de vina pentru temperatura apei de 110 grade C.

Legat de ventilatoare si eu m-am gandit ca masina poate intrase in vreun regen pe care eu l-am intrerupt si de-asta a fost nevoie de ventilatoare, insa durata cat au ramas active mi s-a parut foarte mare (peste 5 minute sigur) avand in vedere si faptul ca afara era destul de rece, cam in jur de 5 grade.

Sper sa fi luat in calcul simptomele astea cei de la reprezentanta si sa fi pus o diagnoza pe masina sa vada exact care e problema, desi nu stiu ce sa zic...nu prea am incredere, mai ales ca reparatia  trebuie sa o faca pe garantia de la WeltAuto (masina am luat-o de la aceeasi firma care are reprezentanta skoda si sunt parteneri WeltAuto, vand si SH din Ro sau Germania si dau garantie 1 an).

 

Legat de codul asta de eroare P048000-Cooling Fan 1 Control Circuit inseamna ca e o problema ori cu el (pb interna de HW), ori cu conexiunea dintre ECU si ventilator este compromisa electric (un scurt circuit sau intrerupere) caz in care starea de ''fail safe'' in momentul in care ventilatorul pierde comunicatia cu calculatorul motor este de a se invarti la viteza maxima (sa raceasca mereu), caz in care ventilatorul ar ramane pornit mereu din momentul in care pui contactul pana cand masina intra in ''sleep'', dar asta numai daca nu cumva problema e intermitenta, vreun contact imperfect sau ceva care isi revine cand are chef :(

 

O sa las mesaj zilele astea, dupa ce o sa primesc masina, cu ce probleme a avut mai exact in caz ca au pus si diagnoza, sper sa te ajute.

Modificat de Alex_Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!