Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti ce parere aveti de aceste coduri.Singura problema este ca nu imi merg defel oglinzile si switchul acela de pe uasa de reglat oglinzile are vreo legatura cu calulatoru de confort sau ce ar putea fi ,sigurantele sunt ok sa fie de la calculatorul usii sau pote fi chiar switch in sine .Ciudat este ca nu am primit nici un cod de eroare de la mirror sau ceva asemanator ,ce parere aveti.Mersi

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Control Module Part Number: 1C0 959 799

Component and/or Version: 1M Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am Check Engine aprins ....motorul nu merge rotund....postez aici toate erorile gasite

Andi erorile astea inseamna in primul rand ca ai erori de comunicare intre interfata si ecu.Poate nu ai interfata compatibila?

Faptul ca nu ai bujii ci bobone inseamna ca ai motor dizel?

Erorile ca sa te ajute sunt clare restul cu pb de comunicare poate sa indice ori o baterie descarcata ori cablul de la interfata cu probleme ori mufa etc.

Bateria este sigur buna?Alternatorul?Verifica intai ce voltaj ai cu motorul pornit si mai discutam.

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27)

35-00 - -

Monday,15,March,2010,08:24:26:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Nu cred sa fie integrate si oglinzile in confort.Oglinzile chiar nu au de ce sa aiba senzori.Senzorii pe o masina apar ca sa ajute la o functionare optima a diverselor componente dar senzori doar pentru ca sa iti indice un defect ma indoiesc.

Geamurile au legatura cu inchiderea centralizata si daia apar.

Cea mai interesanta eroare care merita atentie daca geamul functioneaza este 00532 - Supply Voltage B+.

Stergi erorile si vezi daca mai apar si cand.

Aahh era sa uit-daca nu merg ambele oglinzi vezi siguranta de la oglinzi.Daca spui ca ai verificat desfaci si masori daca ai tensiune la switch.Dar asta dupa ce dai atentie la eroarea mentionata.

Parerea mea,care este!

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea!

Detin vw passat, 1.6 ALZ, 2001,benzina, euro 4, 153 mii km, martor aprins la bord [ cel in forma de robinet - respectiv cel care sesizeaza probleme la evacuare, catalizator etc]

Schimbat de curand, dupa ce a aparut martorul: bujii NGK, fise, ulei, filtru (ulei, aer, polen, benzina), curatat EGR din ce spun mecanicii nu ramane blocat.

La nenumarate consultari cu VAG COM imi da urm erori, respectiv:

16486 P0102 Mass or Volume Air Flow Circ Low Input

16555 P0171 Fuel Trim,Bank1 System too Lean

Cei de la service imi spun ca in cazul de fata exista probleme la Debitmetru si Sonda Lambda - prima, intrucat in mom de fata ma confrunt cu situatie nu tocmai fericita din pct de vedere financiar, iar achizitia celor doua simultan ar ridica ceva probleme pt mine.... Am rugamintea ca din experienta dumneavoastra sa-mi spuneti sau sa-mi confirati, in masura in care aveti posibilitatea, ca cele doua erori indica probleme la piesele mentionate mai sus. De asemenea rog ca sa ma sfatuti care din cele doua piese s-ar impune sa o achizitionez prima.

Va multumesc anticipat

Mentionez ca dupa stergerea codurilor de eroare, binenteles ca reapare martorul in bord la aproximativ o zi de circulat in mod normal, ceea ce in mod evident arata ca problema exista si persista.

Ca comportament masina nu da semne de oboseala sau sa traga mai greu, din ce imi dau eu seama. A avut o usoara tripedatie la relanti dar a disparut odata cu schimbarea fiselor, iar in trecut cedase bobina care a fost schimbata.

M-am adresat dumneavoastra intrucat n-am simtit siguranta din parta mecanicilor ca problema ar fi de la cele doua piese. De asemena precizez ca s-au verificat sigurantele si alte circuite electrice.

Modificat de Aiman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiman ce benzina folosesti?In general pornesc de la cea mai ieftina posibilitate si nestiind cum e cu benzina la tine intreb.

Lasa in rezervor minimul de benzina actuala si pune cativa litri 10-20 si asteapta cateva zile(depinde cat mergi).vezi daca se schimba ceva.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, problema primordial a aprut cand am alintat la o benzinaria Luk oil care era in franciza, undeva pe langa Lacu Rosu - Piatra Neamt, am ramas fara benzina si eram nevoit sa iau de acolo. In aceeasi zi dupa ce mi s-a aprins martorul am alimenta la un petrom si cei de acolo mi-au confirmat ca e f proasta benzina la respectivii si mi-au recomadat sa pun de 100 de la petrom si inainte, sa pun o solutie de crescut cifra octanica. Am realizat acest fapt dar problema tot n-a disparut

In prezent folosesc de 95 de la petrom. Dar am incercat sa circul cu 100 de la OMV, 98 de la petrom, cel putin cate o luna cu fiecare produs in parte si degeaba -martorul ramane aprins, chiar si dupa ce am incercat si la drumuri mai lungi, ulterior renuntand la variantele cu benzina cu cifra octanica mai mare. De inspiratie tot de pe forum, citind aici.

Apoi altii din alt service a zis ca "D'le e de la filtru benzina" ca nu l-am schimat niciodata de cand e in tara masina adica de 2 ani jumate, insa degeaba si cu solutia asta.

In alte randuri, pe VAG Com a aparut ca si EGRu are probleme, a fost curatat si acum mecanicii imi spun ca nu de la el ci de la cele doua piese, dar totusi nu exclud ca si EGRu sa aiba probleme. Tomcai de aceea am apelat la dumneavoastra, datorita nesigurantei cu care se pronunta cei de la service-uri.

Iar ca sa le schimb pe toate 3 (sonda lambda, debitmetru si EGR) odata, e oarecum destul de costisitor pentru mine, avand in vedere ca am schimbat in curand si toate bratele urmand sa-mi schimb si amortizoarele :| :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aliman - rezolva problema cu debitmetrul; daca nu ai ceva contacte proaste in mufa, atunci il schimbi. Mai exista si varianta de a fi murdar dar, mai greu cu curatatul.

99% eroarea legata de sonda lambda este cauzata tot de debitmetru.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun sa pui benzina mai scumpa si cateva zile saptamani sa mergi pe aia si apoi vezi daca mai apare.

Am facut odata un plin de la lukoil si am avut alarme de sonda lambda catalizator si o multime de nebunii.

Filtrele se schimba in romania ca la nebuni ptr ca totul e hotie.Nu sarii la service sa te repare baietii ca ei te repara de nu te vezi.Incearca sa golesti rezervorul baga eventual niste spirt si incearca sa mergi pana se goleste SAU daca nu transpiri de frica la treaba asta pune o sticla cu benzina mai scumpa alimentezi direct din ea si mergi cativa zeci de km peste 3000 de turezi apoi mai fa o diagnoza.

Cred ca motoarele sunt pe dinauntru mizerabile de la benzina romaneasca de 95 si apoi reparam ca nebunii tot si pana la urma dispare.

Alti spun ca benzina mai scumpa se consuma mai greu si pana la urma iesi la fel ca distanta insa este mai curata.

La ce am patit si eu cu benzina suflu si in iaurt insa nu ma arucn la reparatii:MASINILE NU SUNT PROIECTATE PENTRU BENZIAN DIN ROMANIA.

Incearca cu un plin de benzina mai scumpa si nu de la lukoil ptr ca vad ca e o coincidenta aici.Tot unii recomanda benzina de la OMV care cica e ungureasca(tare ma mir eu ca unii sa fie cinstiti si curati cand altii fac bani cu mizerie in benzina ptr ca concurenta nu permite).

Si dupa 1-2 saptamani sa mai vedem o diagnoza ceva si sa spui ca nu s-a aprins martorul si nu sti de ce...

Daca ai incercat si asta cu benzina mai scumpa si sa golesti cat mai bine rezervorul incepe cu ce zice Nelu pentru ca eroarea este destul de clara.Curata clapeta de acceleratie si te invarti prin jurul MAF-ului.Iar sonda lambda o sa o cunosti destul de bine atata timp cat ai benzinara si o sa va imprieteniti.Nu e chiar asa senzibila dar e usor de schimbat si mecanicii iubesc lucrurile simple.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Voi reveni sa postez daca s-a remediat problema, pt ca am cautat de am inebunit pe codurile astea si nu prea am gasit mare lucru decat legat de 16555.

Va multumesc pt sfaturi si apreciez celeritatea cu care ati raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

Un copy paste sa avem aici o contunuitate in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda..... destul de clar ca e debitmetru respectiv senzorul de acolo si voi proceda asa cum spune si nelu.

am vb cu cel de la care cumpar piese si a spus ca vine doar pe original, la schimb cu cel vechi e 520 lei iar fara schimb 830 lei. O sa incep cu el si dupa ma voi lamuri daca va trebui si sonada. Deci sa inteleg ca nu exista fake-uri la asa ceva.....!? Adica l-oi cumpara si n-a fi bun ca asa era sa patesc cu bobina dif de cateva sute de mii vechi intre original beru si nush ce turcism. Multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la dezmembrari iei unu cu cat il iei si verifici poate chiar rezolvi.Nu e bun il duci la loc.Un prieten cu aceeasi masina...Scoti mufa de la debitmetru si daca merge altfel poate tragi vreo concluzie.Altfel dai banu dar strangi piesele si le vei folosi la un mom dat.Si Nelu stie ce stie(si eu pariez pe sonda ta ca e puternica).:)

Cam astea sunt ideile mele.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie, va rog, ce inseamna testul asta:

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 114760km/71308miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

Sonda lambda am schimbat-o, la fel si supapa EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sonda ai schimbat-o? Probabil pe prima (S1). Eroarea se refera la S2 ... cere si ea schimbare daca nu este vorba de contacte imperfecte.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima(inainte de catalizator) am schimbat-o. Contacte imperfecte la a doua sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S2-sonda 2.

De ce ai schimbat prima sonda?

Cred ca ne putem face un service (poate exista deja si eu nu stiu) astia de pe forum.Schimbam piesele pana gasim defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service, acolo au un aparat de diagnoza bosh, si dupa test mi-au spus ca trebuie schimbata prima sonda. Acum o sa pun vechea sonda(nu am aruncat-o) si sa vad daca-mi da aceeasi eroare.

Modificat de maryus_mk4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ,bun...si aparea aceeasi eroare pe bosch?Nu aparea alta eroare legata de S1?Au schimbat sonda si te-au trimis sa te joci frumos cu copii?

Glumesc da e de plans stiu eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce aparea, asa a zis mecanicul. Oricum sonda de acolo am luat-o, si azi mi s-a aprins becul in bord. Maine merg din nou la service sa vad ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine pentru oricine daca se poate sa retina erorile inainte de o reparatie ca sa stie clar si sa scape de bube in cap dupa astfel de "reparatii".

Ceva :D cat de adanca este comunitatea vwforum?Exista un depozit cu piesele schimbate ,de mecanicii din Romania, aici in comunitate ,ca macar sa avem un depozit cu piesele bune schimbate degeaba.Exista un service al comunitatii pentru ca nu cred ca daca moderatorii acestui forum ar acorda consultanta nu se pot rezolva ptroblemele mult mai bine ca la serviceuri?Vin oamenii aici intreaba si ne facem retea in toata tara...

Ce pot spune altceva?

Se poate muta oriunde exista ceva legat de propunerea pe forum.Poate tot ce imi vine in cap exista deja si tare m-as bucura.

Modificat de sergiu calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

service-ul unde am fost are si magazin de piese si nu intri daca nu ai piesele cumparate de la ei, ( o sonda la ei este 560ron si la alt magazin 350), probabil de asta au zis repede ca trebuie sa o schimb, macar daca ziceau sa o schimb pe aia rea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage si tu cu ochiu si vezi ce eroare iti apare cand iti face testul si o postezi aici , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stau pe ganduri Nelu insa eu la mecanic nu ma mai duc si pana desfac eu distributia mai am de citit una alta.Trebuie sa iau si un senzor de la sec hand si dureaza pana il gasesc.Nou nu cumpar si nu ajung la mecanic decat daca o sa consider ca nu sunt in stare.La ce plasticaraie exista prin motor consider ca e riscant sa intri in el dupa ce te-ai apucat de citit pe forum de cateva luni.Prima roata am schimbat-o acum 6 luni pana acum aveam masina la scara.

Sunt convins ca senzorul face pb insa am incercat sa masor cablaraia si mai am de citit ptr ca un volmetru nu ajunge.Am dat destui bani pana acum ptr erorile astea si nu ma mai grabesc.Ai idee ca e posibil sa fi schimbat garnitura de chiulasa si bujiile si filtre pentru ca mecanicii se grabesc sunt lemn si in general nesimtiti dar vor doar banii?

Oricum indicatia ta despre senzor se pare ca e buba intregii pb.

Salut. Anul trecut a trebuit sa schimb si eu senzorul Hall, ca urmare a erorii:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 35-10 - - - Intermittent

Pana nu am schimbat acest senzor nu am scapat de erori. L-am gasit f repede, in 2 zile l-am avut contra sumei de 95 de lei nou. Schimbarea a durat 2 minute. Mai mult a durat scoaterea capacului.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-a rezultat urmatoarea eroare:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6L0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Cred ca are legatura cu clima. Nu?

Sper sa nu fie chiar grava.

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flap recirculare ... se pune in Basic Settings si se poate sa scapi de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data se face o repozitionare...

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions

* Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

o See Measuring Value Blocks (MVB)

o Perform Output Test

o Perform Basic Setting

* Check/Repair Wiring and Connectors

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!