Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Poate ajuta cu ceva schemele alaturate (J317 si J317_1 sunt o schema iar J317_2 si J317_3 sunt continuarea).

post-10189-1263040167_thumb.png;post-10189-1263040178_thumb.png;post-10189-1263040187_thumb.png;post-10189-1263040195_thumb.png :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea stiu sa citesc o schema electrica, dar din cate vad eu are legatura cu lumina de interior si blocul de lumini. Crd ca incep sa am o banuiala de unde e aceasta eroare, maine am sa verific.

Multumesc mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura cu aprinderea automata a luminii in interior la deschiderea usii. Ai vazut ca daca tii butonul pe oprit nu mai apare eroarea. Daca rezolvi te rog sa postezi si tu modul de rezolvare :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu nevoie de un sfat.ce ar trebui sa fca cand vad aceaasta eroare

16804-Ctalyst system:bank 1:efficinecy below threshold

p0420-0020lower limit exceeded

ce trebuie sa fac.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu vreau sa te sperii dar cred ca te lasa catalizatorul. Daca ai acces la un VagCom verifica in 01(engine) la group 046 campul trei trebuie sa fie intre 0,5-1(motorul la ralanti si temperatura apei 80 gr C), Daca valoarea este sub 0,5 catalizatorul este sub pragul de eficienta. Inainte de VagCom verifica sa nu ai scapari de gaze sau sa traga aer fals pe undeva. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa lovit cineva de asa ceva ??

19667 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heater Return Coupling

P3211 - 35-00 - -

stiu ca ar trebuii schimbata lambda.... dar sa fie ceva din fire? eroare nu imi da nici un indiciu ce e cu incazitorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate imi da si mie cineva o indicatie...

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

si masina "cade in nas" cum se zice popular + detonatii , (verificat fise, schimbat bujii, verificat bobina, presiune compresie, filtru aer nou)

schimbat sonda lambda....

1 Fault Found:

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

03-10 - No Signal - Intermittent

si la fel se comporta....

Scos capac filtru aer cu debitmetrul scos din cupla.... mers SUPER dar are momente cand scoate benzina nearsa pe esapament (nu in mers)

schimbat debitmetru (nou).... ACELASI comportament schimbat sonda lambda veche....(no fault, dar exces de benzina nearsa pe esapament), montat la loc noua sonda lambda

2 fauls found

00525-oxygen sensor g39 03-00 no signal

00635-oxygen sensor heating before cat 31-00-open or short to ground

scos borna 10-15 min....

si dupa lungi gandiri trimis si cumparat un G40 (hall) (cu toate ca cel vechi este bun), ce mai clar... LIMP HOME MODE...

Cum ies din acest mod? sau ce ar mai fi de facut? merge cu 5 cai mai mult cred fata de cum era inainte de a o duce in service

Toata treaba asta este nasoala cam intre 1000 rpm si 3000rpm, peste merge mai bine...iar ce ma supara ca fara capac la filtrul de aer se imbunatatesta mersul ... fara sarcina

Turatie ralanti 680-720... iar nu e bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

cine poate sa ma ajute si pe mine cu codul 17953 . precizez ca am martor EPC + motor aprins, pedala acceleratie e anulata adica motorul o tine in 1300 ture indiferent cat as accelera. Daca opresc si repornesc motorul isi revine dar pentru scurt timp. pls help.

ps. am schimbat sonda lambda 1 dar mi-a aparut alt necaz de cod si face mult mai rau.

Modificat de remuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17953/P1545/005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction

Possible Symptoms:

Increased Idle Speed

Bucking at Load Change

Possible Causes :

Throttle Body dirty

Throttle Body Wiring faulty

Throttle Body faulty

Possible Solutions:

Clean Throttle Body

Check Throttle Body Wiring

Check Throttle Body

Special Notes :

Use Meas. Blocks & Basic Setting for testing

vezi clapeta de acceleratie !

THE FLYER:

00561 - Mixture Adaptation

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Fuel Pressure too Low

Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System

Injector(s) faulty (i.e. coked)

Possible Solutions

Refuel Vehicle

Check Fuel System Pressure

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks

Check Injection Quantity

Check Injector(s)

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.as dori si eu sa ma ajute cnv de pe aici cu niste coduri ce inseama.ieri cu un vecin miam facut o scanare .si mia gasit mai mult de o gramada.le pun aici si...ast pareri si ce ar ttrebui sa fac..tin sa precizez ca masina merge foarte rau, adica moare motoru din mers cand o scot la liber .o accelerez si nu se tureaza turometru oscileaza la 1200-1400.am curatat clapeta de acceleratie am dato jos am curato cum tre am facut adaptarea cu bornele luate jos si tot asa merge.am tractato la un sevice mia sters eroarea si in ziua aceea a functionat perfect a 2 zi cand am pornito dinoua aceeasi problema. mam cam saturat sa nu stii ce sa faci.am intrebat mecanici in legatura cu clapeta de acceleratie si au zis ca tre schimbata ca nu se poate face.aici pe forum colegi zic ca se readapteaza.sa cumpar una e cam scumpa ...sa nu fie aia problema dupa cum a fost la un coleg deal nostru si problema ia persitat.sper sa rezolv problema cat de repede.ms

post-45623-1263393822_thumb.jpg

post-45623-1263393841_thumb.jpg

Modificat de ome_Raz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi clapeta de acceleratie !

azi am fost la electrician si mi-a pus o clapeta de la o fabie tot 1.4 dar nu a mers. Intamplator mai avea una de Golf 1.6 benzina si... surpriza a mers. Mai astept cu niste teste si maine sa vedem ce se mai intampla.

@ OME_RAZ ce simptome ai tu acum la masina EXACT la fel imi facea si mie de nu mai stiam ce sa mai cred.

Numai bine

P.S. din cercetarile mele am gasit o clapeta noua la 980 lei. ( Multumesc Turbocip pentru info).

Modificat de remuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@ome_Raz

schimba valoarea de la Baudrate si fa o scanare pe motor si vezi erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu un golf IV 1.4 16v. Mi s-a aprins inainte de sarbatori martorul EPC si check engine. Se aprind si stau aprinse pana pornesc. ( doar ca nu se sting ca celelalte: apa, ulei etc). Insa dupa ce pornesc motorul nu mai raman aprinse. Motorul merge bine, nu am observat probleme, singura ar fi ca merge la 750 turatii la relanti. Saptamana trecuta am fost la cineva sa o pun pe vag-com. Mi-a dat o eroare in modului 01 engine ceva legat de fisa bujie cilindrul 2 (nu stiu exact codul erorii). Omul a scos fisa de pe cilindrul 2 si curenta si facea scantei. Mi-a spus ca nu e normal si ca trebuie schimbata fisa pe acest cilindru. A verificat si bujia de pe cilindru si e ok. Am facut comanda la reprezentanta pentru fisa, mi-a venit, mi-a schimbat-o la vw.

Surpriza insa cand pun cheia aceeasi povesteste se aprinde EPC si check engine. Intre timp am achizitionat o interfata vag-com 311. L-am testat cu vag com dupa ce am iesit de la reprezentanta dar nu imi arata nici o eroare pe modului 01.

Are cineva idee ce ar putea fi?

Multumesc

Horea

P.S. Acesta e martorul

turn-cars-check-engine-light-200X200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho25

Pune-o din nou pe tester - poate intre timp ECU spune ceva !

Vino cu ceva concret

Offtopic: ome_Raz incearca sa scrii mai omeneste / sirul tau de cuvinte este foarte obositor la citit . Grea mai este gramatica asta !

Dupa cum spune si cuiuda erorile postate de tine nu ajuta cu nimic ; fa o scanare pe Grupul Engine 01 si vino cu screenshoot-ul aici - poate te putem ajuta macar cu o info .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o iar pe vag-com adineauri mai jos sunt rezutatele de la autoscan:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3695

Coding: 00031

Shop #: WSC 48526

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 C

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 805

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V05

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3213390

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

End ------------------------------------------------------=

In afara de eroarea de la senzorul de ulei care se datoreaza schimbarii bai , cea noua nu are senzor, nu imi da nimic

Ce ma sfatuiesti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca [G266] are treaba cu problema de care te plangi tu !

Incearca sa rezolvi eroarea

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa o rezolv baia de ulei nu are loc pentru senzor. A fost schimbata baia. Slabe sanse sa fie de la acesta avand in vedere ca nu am mai avut probleme pana acum iar baia e schimbata de 2 ani

Mersi oricum pentru sfat.

Merita sa incerc si cu alta interfata? sa nu fie buna a mea avand in vedere ca e o clona ieftina?

Nu pot sa o rezolv baia de ulei nu are loc pentru senzor. A fost schimbata baia. Slabe sanse sa fie de la acesta avand in vedere ca nu am mai avut probleme pana acum iar baia e schimbata de 2 ani

Mersi oricum pentru sfat.

Merita sa incerc si cu alta interfata? sa nu fie buna a mea avand in vedere ca e o clona ieftina?

Nu pot sa o rezolv baia de ulei nu are loc pentru senzor. A fost schimbata baia. Slabe sanse sa fie de la acesta avand in vedere ca nu am mai avut probleme pana acum iar baia e schimbata de 2 ani

Mersi oricum pentru sfat.

Merita sa incerc si cu alta interfata? sa nu fie buna a mea avand in vedere ca e o clona ieftina?

Scuze pentru repetitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nicio eraoare in 01 atunci NU ai nicio problema. Este normal sa ramana check engine aprins pana dai cheie si pornesti.

Eroarea de senzor nivel de ulei de pe 17, fara ca tu sa ai nivel de ulei montat arata ca ceasurile de bord sunt codate prost: trebuie recodate pentru model FARA senzor baie de ulei. Dar nu e nicio problema grava, nu are legatura cu checkengine-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Blitz pentru raspuns.

M-am mai linistit acum.

O sa il mai scanez in viitor sa ma asigur ca nu imi da nici o eroare

Mersi

Mersi mult Blitz pentru raspuns.

M-am mai linistit acum.

O sa il mai scanez in viitor sa ma asigur ca nu imi da nici o eroare

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul nostru Maryyyyyo are nevoie de ajutor :)

La o scanare facuta in seara asta au aparut urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 EA

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1234

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E075363 VWZ7Z0Y2811773

1 Fault Found

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0002

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 05125

Shop #: WSC 19411

WVWZZZ3BZ1E075363 VWZ7Z0Y2811773

3 Faults Found

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Bobina de pe contact ! - de aceea porneste si i se opreste masina ,,,

______________________________________________-

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

sterge-l si vezi daca ii reapare !

Possible Symptoms

Difficulties with starting a cold engine.

Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

RPM at idle is irregular.

With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters si numai apare nici una...nu, nu face des ..o data la 1 luna sa zic ..si atunci se aprinde cheaia aia piuie putin si se stinge dar porneste nu se opreste

Modificat de maryyyyyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! are cineva idee ce poate sa insemne asta mai exact?

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction

P1517 - 35-10 - - - Intermittent

Simptome ale masini: nu porneste... (benzina in injectoare ajunge, bobinele au curent, la bord nu am nici un bec aprins..)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters si numai apare nici una...nu, nu face des ..o data la 1 luna sa zic ..si atunci se aprinde cheaia aia piuie putin si se stinge dar porneste nu se opreste

Bobina de pe contact sau contacte imperfecte ! Aceeasi problema o am si eu la masina !

Salut! are cineva idee ce poate sa insemne asta mai exact?

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction

P1517 - 35-10 - - - Intermittent

Simptome ale masini: nu porneste... (benzina in injectoare ajunge, bobinele au curent, la bord nu am nici un bec aprins..)

Multumesc!

Din cate stiu - releul de pornire ! Fa-i o verificare.

Nu stiu unde este pozitionat la masina ta / posibil langa tabloul cu sigurante sau langa ECU motor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am facut o scanare unui coleg de forum cu un Golf 4 2.0i AQY.

Motorul merge in 3 iar erorile sunt :

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 : Misfire Detected

16686 - Cylinder 2 : Misfire Detected

Bujiile si fisele au fost schimbate de curand.

Trebuie schimbate bobinele de inductie de pe cilindrii 2 si 3 ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!