Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Marius Bogdan

sunt incepator cu VAG-COM-ul, in ce grup se masoara parametri respectivi ? :icon_thumright:

multumesc in avans, pentru raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, azi am facut o diagnoza si am gasit destule erori acum nustiu cat de grave sunt ,nu prea ma pricep de aceea va cer ajutorul .

VCDS Version: Beta 812.4

Data version: 20090214

SwapOne

Saturday,13,March,2010,20:27:14:26365

Chassis Type: 31 - VW Passat B3

Scan: 01 02 03 08 15

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 8D0 906 018 R

Component: 1.8L R4/5V MOTR 0005

Coding: 04001

Shop #: WSC 00028

8 Faults Found

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-10 - - - Intermittent

17746 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus

P1338 - 35-00 - -

17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure

P1568 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti ce parere aveti de aceste coduri.Singura problema este ca nu imi merg defel oglinzile si switchul acela de pe uasa de reglat oglinzile are vreo legatura cu calulatoru de confort sau ce ar putea fi ,sigurantele sunt ok sa fie de la calculatorul usii sau pote fi chiar switch in sine .Ciudat este ca nu am primit nici un cod de eroare de la mirror sau ceva asemanator ,ce parere aveti.Mersi

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Control Module Part Number: 1C0 959 799

Component and/or Version: 1M Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema. Masina e un passat pe benzina din 2001 cu motor 2.0 AZM.

Dupa scanarea cu vag-com imi da eroarea 16555 (P0171)

Sterg eroarea si apare imediat daca o tin la relanti.

Daca accelerez si sterg eroarea, nu mai apare. Dupa ceva timp la relanti reapare.

Am schimbat bujii, filtru de benzina, filtru de aer,uleiul si filtrul de ulei.

Ma poate ajuta careva? Eu nu am nici o idee. Totul ar parea in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation

Check Fuel Pump

Check Injectors

Check Intake System for Leaks

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air System for Leaks

Check Vacuum Pipes for Leaks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si eu niste erori acum ceva timp:

ma intereseaza doar 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

19-10 - Lower Limit - Intermittent

Ar trebui sa verific N80 ,regulatorul de presiune de benzina si injectoarele.

Cum pot verifica injectoarele?

La golful meu din 98 este posibil sa nu se poata masura?Pe canalul 13 e cu totul altceva iar pe canalul 14 am asa:

Friday 20 March 2010 10:22:12

06A 906 019 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Group A: '014 Group B: Not Running Group C: Not Running

Cylinder 1 Ignition Cylinder 2 Ignition Cylinder 3 Ignition Cylinder 4 Ignition

TIME Angle Delay Angle Delay Angle Delay Angle Delay TIME TIME

Marker STAMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grup 013 se pot vedea valorile injectoarelor la diesel .

La benzinare - nu le poti vedea ca la diesel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci practic, la benzinare, nu pot sa verific cu vag com-ul injectoarele.EGR-ul il pot verifica?Regulatorul de presiune?Am vazut in elsa cum se verifica cu sculele vag dar ma gandeam ca poate fac ceva cu vag com-ul...Eroarea "00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal" apare imediat ce o sterg cam in 20 de secunde maxim(motorul pornit) insa pornirile chinuite cred ca sunt legate de aceasta eroare si nu alt defect.Am inteles ca daca ar fi corect (hall sensor defect)motorul nu mai porneste deci este altceva implicat aici.Sa-l ignoram pasta deocamdata."00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit Intermittent" apare in maxim 1 minut dupa ce o sterg deci "canister purge regulator valve -N80-" iese din discutie pentru ca nu am temperatura de 80 de grade cand apare iar cum ea este normal inchisa ma gandesc ca sa nu insist pe ea.Ramane sa verific presiunea combustibilului si injectoarele.

Practic masina dupa ce apas pe pedala de acceleratie se simte ca se chinuie dar nu creste turatia decat dupa cateva secunde moment in care incepe sa castige in putere si viteza.Parca e infundata.

Multumesc Turbochip!

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume vrei sa verifici la EGR? Daca nu ai nicio eroare stocata, nu ai ce sa verifici.

Tot cam asa si legat de N80. N80 este o electrovalva. Daca nu ai nicio eroare, nu-ti ramane decat decat sa o verifici d.p.d.v. mecanic...sa vezi daca inchide/deschide cum trebuie.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu erorile din vagcom sunt pur si simplu informative si deci trebuie cautat ceva ce este legat in apropierea senzorului care imi genereaza erorile.

De aceea ma gandesc la toate posibilitatile si chiar la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de EGR, iti repet, daca nu ai erori, il lasi in pace.

Acum...ai editat dupa ce am raspuns eu si vad cai probleme cu G40 (care la motorul tau, este de fapt G163). Asta poate fi cauza care te framanta. Vezi ce scrie mai jos:

Use of signal

Ignition TDC of cylinder 1 is detected on the basis

of the signal supplied by the camshaft position

sensor together with the signal from the engine

speed sender.

This information is required for the cylinderselective

knock control and for the sequential fuel

injection.

Effect in the event of signal failure

If no signal is received from the camshaft position

sensor, the engine continues running, or can also

be started, respectively. The engine control unit

switches into the emergency running mode.

In such a case, fuel injection is then performed in

parallel and no longer sequentially.

LE: De ce iti spun sa lasi in pace EGR-ul; acesta, prin potentiometrul incorporat, intoarce semnal catre ECU si daca acest semnal nu ar corespunde mapelor din ECU, atunci ai gasi o eroare legata de el (EGR). Chiar si in cazul unei probleme mecanice.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum eu stiam ca G40 are legatura cu distributia.

Inainte ,adica cam acum 1 luna ,am facut o diagnoza si masina nu avea nici o eroare insa mergea la fel ca acum.Am dus masina la un mecanic si mi-a schimbat garnitura de chiulasa.

Am exact aceleasi manifestari + aceste 2 erori .

Daca e legat de distributie, acest senzor, poate nu e pusa la punct dar eroarea este no signal si ma gandesc ca nu functioneaza deloc senzorul.

Gresesc in logica mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gresesti...No signal = senzor defect sau, orice alta cauza care-l impiedica sa transmita semnal (ex.: fir intrerupt).

LE: completare la textul de mai sus:

Function of quick-start recognition

The momentary position of the camshaft relative

to the crankshaft can be rapidly detected on the

basis of the three teeth. This makes it possible to

more rapidly activate initial combustion, and the

engine starts sooner.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zice si Nelu - lasa EGR in pace .

Verifica senzorul "Hall"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In elsa procedura de verificare e numita Checking Hall sender si suna asa:

‒ → Connect multimeter using aux. cables from V.A.G 1594 to measure voltage at contacts 1 (positive) and 3 (earth) of Hall sender connector.

‒ Switch on ignition.

Specification: 4.0...6.0 V

‒ Switch off ignition.

@xxnelu unde anume se numeste G163 acest senzor(in manulaul de reparatie a golfului 4,in elsa,in ambele etc)?

Vreau sa ma focalizez exact pe senzorul care trebuie si vreau sa inteleg exact la care anume sa intervin.

Exista o mufa cu 3 pini in stanga rampei de combustibil care este cuplata langa capacul de la distributie.Aceasta mufa duce la sezorul de care vorbim?

Acest G40 poate sa genereze si eroarea de sonda lambda drept consecinta?

Multumesc si @xxnelu si @turbocip.

post-48099-1269103611_thumb.jpg

post-48099-1269103611_thumb.jpg

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu unde anume se numeste G163 acest senzor(in manulaul de reparatie a golfului 4,in elsa,in ambele etc)?

G163 l-am gasit la motoarele 1,4 16V cod AUB, 1,4 cod AMD (or mai fi si altele). Daca ai alt motor, poate sa-l "cheme" G40... conteaza prea putin care din ele este. Ce conteaza este faptul ca, vorbim despre senzorul hall de la axul cu came.

Exista o mufa cu 3 pini in stanga rampei de combustibil care este cuplata langa capacul de la distributie.Aceasta mufa duce la sezorul de care vorbim?

Din poza ta nu-mi dau seama... daca este pozitionat a.i. sa poata citi semnal de pe axul cu came, atunci acela este.

Acest G40 poate sa genereze si eroarea de sonda lambda drept consecinta?

Greu de zis...tot ce se poate. Ia-le si tu pe rand, incepand cu ce este clar si in cazul tau, clar ai o problema cu senzorul de la axul cu came. Dupa ce rezolvi aceasta problema, vedem daca mai avem subiecte de discutie :cool: .

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e senzorul.Sa vedem acum cum dau eu jos distributia.Daca nu reusesc o sa avem piese de schimb sh :)).Asta e daca am avut doar masini noi in garantie m-am saturat de mecanici si am zis ca iau una sh sa am ce repara.Cu mufele scoase de la hall masina porneste exact la fel.Intre pini 1 si 3 am 5 volti ceea ce e ok sa mai masor si daca e semnal intre 2 si 3.Parerea mea este ca mecanicul a spalat motorul si mi-a ars senzorul asta(poate si inca unul).

Mai fac o diagnoza si apoi ma duc dupa scule sa am cu ce desface.

post-48099-1269173737_thumb.jpg

post-48099-1269173737_thumb.jpg

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot desfacut la mufe le-am mai spreyat sa miroasa frumos m-am mai uitat pe la hall sender am pus ieri benzina 99+ si acum pe seara am mai facut o diagnoza:nu mai apare eroarea cu lambda 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent.

Am turat masina 2000-4000-4500 am mers vreo 10 km si nimic.Eroarea cu hall sender apare imediat ce o sterg semn ca senzoru asta lucreaza tot timpul nu doar la pornire insa eroarea cu lambda se incapataneaza sa apara.

Ieri ma uitam pe toba de esapament si se aduna acolo cam jumate de pahar de apa de la condens ploaie etc.E posibil ca aburu ala sa opreasca eliminarea gazelor pe esapament si daia sa dea eroarea de lambda?Pana mai ieri iesea rotocoale de fum alb pe acolo acuma nu le mai vad.

Mai incerc cateva zile si dupa aia trag o concluzie ca acum e prematur desi pana acuma aparea imediat eroarea(2-3 min maxim).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cam mult pe ganduri :D . Schimba senzorul hall. Normal ca acesta ar trebui sa functioneze tot timpul (cat timp functioneaza motorul) si nu doar la pornire. Daca ai sa citesti cu atentie textele in engleza pe care le-am postat ceva mai inainte, ai sa intelegi rolul acestui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cam mult pe ganduri :icon_thumright: . Schimba senzorul hall. Normal ca acesta ar trebui sa functioneze tot timpul (cat timp functioneaza motorul) si nu doar la pornire. Daca ai sa citesti cu atentie textele in engleza pe care le-am postat ceva mai inainte, ai sa intelegi rolul acestui senzor.

Nu stau pe ganduri Nelu insa eu la mecanic nu ma mai duc si pana desfac eu distributia mai am de citit una alta.Trebuie sa iau si un senzor de la sec hand si dureaza pana il gasesc.Nou nu cumpar si nu ajung la mecanic decat daca o sa consider ca nu sunt in stare.La ce plasticaraie exista prin motor consider ca e riscant sa intri in el dupa ce te-ai apucat de citit pe forum de cateva luni.Prima roata am schimbat-o acum 6 luni pana acum aveam masina la scara.

Sunt convins ca senzorul face pb insa am incercat sa masor cablaraia si mai am de citit ptr ca un volmetru nu ajunge.Am dat destui bani pana acum ptr erorile astea si nu ma mai grabesc.Ai idee ca e posibil sa fi schimbat garnitura de chiulasa si bujiile si filtre pentru ca mecanicii se grabesc sunt lemn si in general nesimtiti dar vor doar banii?

Oricum indicatia ta despre senzor se pare ca e buba intregii pb.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa demontezi distributia? Ma indoiesc ca este nevoie. Ai incercat, de curiozitate, sa-l demontezi pe al tau?

Sunt convins ca senzorul face pb insa am incercat sa masor cablaraia si mai am de citit ptr ca un volmetru nu ajunge.

Pentru a verifica semnalul, intre pinii 2-3, ai nevoie de o lampa cu LED. Scoti siguranta releului ce alimenteaza ECU , pentru a impiedica pornirea motorului, si invarti motorul ... LED-ul ar trebui sa clipeasca daca senzorul este bun. Nu scoti mufa de la senzor ci, incerci sa te conectezi cu LED-ul prin mufa.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

2 Faults Found:

16684 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0300 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

16687 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0303 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Readiness: 1110 0101

ce poate fi?golf 4 motor 1.4 16v

un link unde pot gasi semnificatia codurilor?:)

ID:Andumoscaliuc

Modificat de Andumoscaliuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected

Possible Causes

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Banuiesc ca ai si Check Engine aprins in bord .... vezi bobina

Si motorul nu cred ca merge "rotund"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

da am Check Engine aprins ....motorul nu merge rotund....postez aici toate erorile gasite

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 G

Component: ME7.5.10 4433

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

WVWZZZ1JZ3B142377 VWZ6Z0C0001812

2 Faults Found:

16684 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0300 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

16687 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0303 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 F

Component: 02 AIRBAG VW61 0101 0003

Coding: 12338

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

00532 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

07-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 806

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V24

Coding: 01111

Shop #: WSC 00046

WVWZZZ1JZ3B142377 VWZ6Z0C0001812

1 Fault Found:

01039 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

30-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799

Component: 1K Komfortger

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu e cu bujii....e cu bobine...

Fara suparare...daca nu stii ceva, mai bine nu spui. Cum naiba sa nu aibe bujii?

Ti-a rspuns Turbocip . Daca ai eroare de missfire, ce treaba ai cu senzorul de temperatura? Verifica/inlocuieste bobina/bujia de pe cilindrul 3.

Eroarea legata de senzorul de temperatura, o ai doar pe instrumente(17) si iti influenteaza doar indicatorul de temperatura din bord.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!