Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Log_SB79MIL_WVWZZZ1JZ2W510232_110820km_68860mi.txt

Salutari,

Am si eu o problema cu golful meu 1.6 16v AZD, sa ma explic:

saptamana trecuta am plecat cu masina prin oras si cu stupoare am observat acul turometrului ca o lua razna, adica oscila de la 750 la 900 si inapoi insotit de o smucitura in masina. Am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie si tot asa face, doar ca acum turometru oscileaza mai putin, dar se aude o pocnitura in masina ca de "infundat" si imi tot da in nas.

Am scanat masina cu VAG ul si mi a dat niste erori, erori pe care le atasez aici. Poate e cineva in masura sa mi descifreze si mie acele erori.

Log_SB79MIL_WVWZZZ1JZ2W510232_110820km_68860mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help please....

orice indicatie e buna....

mentionez ca masina inafara de becul de airbag nu are nici un simptom....

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Wednesday,24,February,2010,19:57:35

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 3B0 907 557

Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01177 - Engine Control Unit

37-10 - Faulty - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No: 8L0 959 655 A

Component: Airbag VW 3-S V02

Coding: 00065

Shop #: WSC 05311

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prim important pas l-am fcaut spre rezolvarea erorilor.

Aseara cand sa plec de la lucru acasa masina nu a mai pornit... Am ramas complet fara curent dupa ce am inchis si deschis de cateva ori inchiderea centralizata pt ca am schimbat o inchizatoare care mergea doar cand avea ea chef.

Am chemat un prieten sa imi dea curent (am cablu de pornire caci stiam ca bateria nu e de nota 10)...a pornit din prima... si apoi am plecat spre casa...

Pornesc cd-playerul...radio ok...dar sa vezi ... apare pe ecranul lui o eroare... ceva de genu 0000 IA....ce o fi?...dau pe cd...apare eroarea dar ceva de genu 00000QA....

Mai sa fie...s-a stricat si asta... pana imi pica ideea ca acel A o fi de la amperi....

Sun un coleg de servici sa imi aduca de dimineata bateria lui noua ... si el mai are una mai veche care mai merge... pun bateria lui... totul ok...mai a ramas becul de airbag... eu cred ca acel modul nu avea curent de aia avea eroarea:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Merg azi sa mai sterg inca odata erorile...poate scap doar cu atat...sper... sa fi fost doar bateria si nu sa schimb sau sa rescriu modulul de airbag...

Revin cu solutia finala....

O zi minunata....

Modificat de petru.tomsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata.

Am rezolvat....

Prima eroare la motor s-a sters normal.

Cea de la airbag prin resetarea (sau rescrierea acestuia...eu cred ca resetarea facut) modulului. Acum tot e ok. Pt resetare in cluj...PM si va zic unde sa mergeti.

Tot ce s-a intamplat s-a intamplat din cauza bateriei, asa ca atunci cand face figuri bateria schimbati-o nu stati pe ganduri ca mai merge.

All the best.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io nu cred ca ti-a facut resetare sau rescriere(sunt 2 lucruri asa de diferite, nu mai zic ca de resetare a modulului de airbag nu am auzit, poate gresesc)

sigur ti-a sters pur si simplu eroarea si gata

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu am reusit sa aflu ce inseamna erorile aparute la mine :blah_:

Poate e careva care ma poate ajuta.

Sunday,21,February,2010,16:16:45:63170

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ2W510232 Mileage: 110820km/68860miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 4251

Coding: 00031

Shop #: WSC 01391

WVWZZZ1JZ2W510232 VWZ6Z0A3830423

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 G

Component: ESP FRONT MK60 0101

Coding: 0011266

Shop #: WSC 01391 785 00200

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 0004

Coding: 12855

Shop #: WSC 01391

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V17

Coding: 01113

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W510232 VWZ6Z0A3830423

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1A Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, sunt nou pe forum si asta ar fi primul meu post normal cu probleme. Am invatat si eu cate ceva citind de pe forum despre Vag Com si am si facut prima mea scanare le si inteleg erorile numai ca nu stiu de ce nu mi le sterge definitiv erorile??? In fiecare data le sterg "faultcodes" dupa ce am facut o scanare si cind incep o noua scanare ele iar sunt acolo. Siu ca trebuie sa fie remediata problema altfel nu ai cum sa scapi de erori. Dar credeam ca schimband senzorul G62 (Temeratura Lichid Racire) dupa stergerea eroarei nu o mai reapare, dar reaparut si am senzatia ca degeaba am schimbat-o si am aruncat bani degeaba(80RON).

si acum va rog sa va uitati la attachments ca altfel nu puteam sa copiez erorile pentru ca in vag com (este vorba deVag Com 3.11 ) nu reactioneaza butonul Copy Faults.

Asa ca scuze pt anormalitate; si acum erorile;

post-62048-1267721889_thumb.jpg

post-62048-1267721923_thumb.jpg

post-62048-1267721939_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasic. La probleme semnalate de eroare cu "open or short to B+", majoritatea trec la schimbarea senzorilor inainte de a verifica partea de conectica + fire.

Pentru erorile de pe calc. de confort: daca nu ai probleme cu bateria (vezi intermitenta tensiunii scazute pe modulele respective) atunci, te duci iar spre partea de conectica (ceva contacte imperfecte). Dupa aceste verificari, daca nu rezolvi incercam sa sapam mai adanc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai si un WD40 la indemana !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un spray de contacte electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu problema

s-a aprins check-ul si dupa o scanare mi-a aparut

17443-Sensor for NOx(G295) Signal Implausible

P1035-002-Lower Limit Exceeded-MIL ON

precizez ca am turat masina pana am plafonat-o

dupa ce am sters eroarea am mai mers 10km si nu a mai reaparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasic. La probleme semnalate de eroare cu "open or short to B+", majoritatea trec la schimbarea senzorilor inainte de a verifica partea de conectica + fire.

Pentru erorile de pe calc. de confort: daca nu ai probleme cu bateria (vezi intermitenta tensiunii scazute pe modulele respective) atunci, te duci iar spre partea de conectica (ceva contacte imperfecte). Dupa aceste verificari, daca nu rezolvi incercam sa sapam mai adanc.

Salutari, si va multumesc pt raspunsuri.

xxnelu citind forumul chiar am observat ca ne atragi atentia la partea de conectica+ fire si iti urmaream idea sa verific cablajul sau conexiuni la mufe;

1. (de ex. la senzor G62 nu e nici un pic de oxidare e curata de tot, chiar se stralucesc pini alea din cupru) si totusi apare problema la scanare cu "open or short to B+".

2.Ce se refera la bateria timp de vreo 4-5 luni era descarcata ca nu o foloseam masina fiind plecata din tara, dar dupa incarcare am masurat-o cu voltimetru si totul mi se pare normal (12 volti si 27 de..) deci tin sa cred ca bateria e in regula.

3.Din pacate de vreo jumate de ani am desfacut-o usa cea dreapta in spate pentru ca l-am reparat switchul in ea ( acum urca si coboare geamul normal, si inchide si deschide normal ca si celelalte) dar nu mai tin minte daca dadeam atentie la mufe pe acolo daca erau curate sau faceau contact. Nu stiu ce sa zic eventual sa-l demontez iar si dau cu spray in mufe?

4. Poate ca ar trebui sa scanez ded o data numai o singura adressa ( de ex. 46) si asa incerc sa le sterg erorile?

Dl Al bundy tu poate nu sti dar am invatat ceva si de la tine mersi.

si de la Dl Sorin (Turbocip) care mi-a facut rost de o interfata si m-a ajutat tot timpul cand nu intelegeam ceva si mi a lamurit cum sa fac mai departe.Iti multumesc Sorine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as baga mana in foc ca bateria e ok

Eu am avut eroarea cu b+...bateria indica 13v dar putere in ea nu mai era deloc...doar voltaj avea din cauza acidului dar bateria era dusa...deci v sunt dar A din parti...

pune o baterie noua si dai din nou un scan...

all the best

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara s-a aprins in bord martorul de la evacuare noxe in mers din senin. Nu aveam interfata la mine si am scanat masina abia acum.

3 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Cautand pe site am gasit asa:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16804/P0420/001056

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16825/P0441/001089

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17511/P1103/004355

cautand tot pe net parca ziceau unii ca s-ar trage si de la EGR dar nu am o asemenea eroare. Am omis ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu aceste erori? Multumesc!

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 906 018 P

Component: 1.6L R4/2VSIM3 G00HS0002

Coding: 06031

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ4P047842 VWZ7Z0C7887837

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04275

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

5 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

37-00 - Faulty

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

37-00 - Faulty

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

37-00 - Faulty

01273 - Fresh Air Blower (V2)

37-10 - Faulty - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 829

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ4P047842 VWZ7Z0C7887837

3 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

49-10 - No Communications - Intermittent

00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)

49-00 - No Communications

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

5 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

49-10 - No Communications - Intermittent

00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)

49-00 - No Communications

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortger

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cam ce trebuie facut pt erorile astea?Multumesc anticipat!

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru primele 2 erori, daca nu sunt probleme legate de conector sau fir intrerupt pe circuitul sondei (a -II-a), atunci, schimbi sonda.

Pentru ultima eroare; s-a umblat la distributie? Posibil sa nu fie pusa la punct distributia. Alta cauza ar putea fi, defect unul din cei doi senzori G40/G28.

Cine ma poate ajuta si pe mine cu aceste erori? Multumesc!

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Toate erorile tale (sau marea majoritate) provin de la unitatea Gateway (integrata in modulul instrumentelor de bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru primele 2 erori, daca nu sunt probleme legate de conector sau fir intrerupt pe circuitul sondei (a -II-a), atunci, schimbi sonda.

Pentru ultima eroare; s-a umblat la distributie? Posibil sa nu fie pusa la punct distributia. Alta cauza ar putea fi, defect unul din cei doi senzori G40/G28.

Toate erorile tale (sau marea majoritate) provin de la unitatea Gateway (integrata in modulul instrumentelor de bord).

Multumesc! dar ce inseamna asta? ce este defect? computerul de bord? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am facut o diagnoza in vcds.

a doua eroare cred ca e din cauza ca am schimbat bateria.

cu prima am dubii...

mersi anticipat.

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ3P263241 Mileage: 143040km/88880miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 4B0-906-018.lbl

Part No: 4B0 906 018 DH

Component: 1.8L R4/5VT G 0002

Coding: 11501

Shop #: WSC 66565

WVWZZZ3BZ3P263241 VWZ7Z0B6179565

2 Faults Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms

Reduced Power Output

Limp Mode

Possible Causes

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-10 - No Signal - Intermittent

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

19-10 - Lower Limit - Intermittent

Daca stie cineva un sfat.Am cumparat masina acum 1 luna si am facut un drum de 500 de km.Am testat si nu aparea nici o eraoare.

Intre timp au fost schimbate bujiile si uleiul de la cutia de viteze si au aparut erorile astea.Apar in maxim 5 secunde dupa ce le sterg cu motorul pornit.

Ce legatura are cu reparatiile?Au desfacut admisia pentru schimbarea bujiilor si ma gandesc poate au lasat niste contacte prost facute.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Bogdan

salutare !

doresc si eu un sfat ca sa pot scapa de aceasta problema

1 Fault Found:

17990 - Idle Adaptation Limit Reached

P1582 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Solutions

Check Fuel Pressure

Check Intake System for Leaks (False Air)

Check Fuel Injector(s)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air Injection (AIR) for Leaks

Check Vacuum Lines for Leaks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!