Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty

Possible Solutions

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Perform Output Test

la eoarea cu catalizatorul:

Parerea mea este ca sonda lambda detecteaza proasta functionare a catalizatorului si da respectiva eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari....

am si eu o problema la Polo 1.2 AZQ 2002...sta martorul "galben de suparare" aprins, am facut un scan si mi-au dat erorile

P0424 catalizator B1 sub prag

17811 EGR

post-10189-1264515059_thumb.png :26.01.pdf :blah:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroaarea asta si a aparut si pe bord semnul galben de motor impreuna cu emissions workshop ,ce poate sa fie?

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 036 906 034 DR

Component: MARELLI 4MV 5163

Coding: 00031

Shop #: WSC 67610

WVWZZZ1JZ4D078422 VWZ7Z0C8524351

1 Fault Found:

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0101

Aceasta eroare a aparut in felul urmator:am avut masina in garaj nepornita de vreo 2 saptamani,bateria fiind un bosh silver de vreo 5ani,am dat la automat dar nu a pornit,cand puneam contactul,se stingea totul,deci fara curent,am pus fire de curent de la bateria mea la alta baterie si a pornit,dupa 2 min de functionare a aparut emission workshop si martorul de motor pe galben,attunci am scanat si a aparut acea eroare,am sters-o si tot a aparut

Modificat de nemet_tt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema,dupa ce sa incarcat bateria ,am sters eroarea si nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajuta si pe mine cineva sa scap de martoru de check engine din bord, totul s-a intamplat dupa ce mi-a fost curatat epuratoru de gaze din cauza unui dop de gheata( mi s-a aprins check engine dupa a 5-6a pornire dupa curatare). Dau clear la erori din vag com si apare imediat inapoi la a doua pornire.

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

multumesc anticipat si imi cer scuze ca am postat si la motoare pe benzina un topic asemanator dar acolo nu imi raspunde nimeni.

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la masina din semnatura

la o scanare cu vagul imi da eroarea 16414 cica pe "sensor nox g295"

precizez ca martoru galben l-am stins momentan si sper sa ramana stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca este vorba de prima sonda lambda. La Golf 4 (nu stiu daca este valabil si la masina ta) se poate testa functionarea acestei sonde cu vagcom.

Intri in Basic Settings si pe grup 034 se tureaza motorul, temperatura trebuie sa creasca (camp 2 ) si in ultimul camp trebuie sa arate "Test ON"(parca asa era testul... :) )

Poti sa faci si si niste masuratori la sonda asa cum arata si in atasament.

post-12725-1264881248_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca este vorba de prima sonda lambda. La Golf 4 (nu stiu daca este valabil si la masina ta) se poate testa functionarea acestei sonde cu vagcom.

Intri in Basic Settings si pe grup 034 se tureaza motorul, temperatura trebuie sa creasca (camp 2 ) si in ultimul camp trebuie sa arate "Test ON"(parca asa era testul... :icon_thumright: )

Poti sa faci si si niste masuratori la sonda asa cum arata si in atasament.

nu e prima sonda lambda ci a 2a

pentru ca daca o deconectez pe prima la o scanare cu vag-comul o vede open circuit iar daca pe a 2a ii da o eroare

am mers azi cu ea vreo 30 km si nu s-a mai aprins sper sa ramana stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0421 - 35-00 - -

16543 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Response too Slow

P0159 - 35-00 - -

e grav? :blah_:

pentru prima pe un forum era sfatul asta: "You can fix the first two by getting your ECU reflashed to the latest FW. " unde/cum se poate face asta ?

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e prima sonda lambda ci a 2a

Salut

16414 401E P0030 Bank1-Sonde1, heating circuit interruption.

Eu stiam ca B1S1 e prima sonda.

Incearca sa faci masuratorile din imaginea de mai sus

post-12725-1265127705_thumb.jpg

post-12725-1265127719_thumb.jpg

post-12725-1265127729_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult cuiuda o sa incerc sa fac asta (pentru moment martorul este stins si sper sa ramana stins ... daca se va aprinde o sa o fac )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu urmatoare eroare:

17479 - Nitrogen oxides ( NOx ) G295 sensor - heater control - incorrect signal

Multumesc anticipat !!!

Modificat de Marmonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze , am postat gresit

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Tocmai am curatat zilele trecute la mecanic epurator de gaze deoarece a prins un dop de gheata ( probabil era si ceva mizerie ). Totul bine si frumos masina trage mult mai bine ca inainte, dar azi dupa 2-3 zile de la curatare mi s-a aprins martoul la Check Engine. Am mers la cineva cu Vag-com si imi sterge eroarea iar in secunda urmatoare apare din nou pe VAG-com si in bord la urmatoarea pornire.

Ma ajuta si pe mine cineva cu problema de mai sus? nu stiu ce sa-i fac sa-i dau de capat sa dispara martorul ala din bord.

Scuze pentru double posting, dar nu imi raspunde nimeni.

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scap de eroarea 16555-amestec sarac ca nu stiu ce sa mai fac. Am verificat tot ce se putea, furtune vacuum, debimetru, pompa benzina, injectoare, presiune....am schimbat sonda lambda 1, apoi a aparut si eroarea 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit, am sters-o si inca nu a aparut. Sterg eroarea cu amestec sarac si apare aleator adica dupa 10km sau 100 sau 70 sau 200.....mecanicul a zis ca poate e din softul de masina si sa merg la reprezentanta sa vad daca a aparut ceva versine mai noua. Mentionez ca masina merge de rupe si nu imi aprinde becul in bord ci o stocheaza in ecu. Am avut 3 erori una sub alta 16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-00 - - Intermitent

Apropos la ce se refera intermitent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos la ce se refera intermitent?

Exact la ceea ce spune...din cand in cand :)

Daca verificarile pe care le-ai mentionat au fost facute cu minutiozitate, mai ai de verificat:

Exhaust System for Leaks

Secondary Air System for Leaks

Avand in vedere caracterul intermitent al erorii, va fi (probabil) destul de greu de descoperit cauza. De exemplu, verificarile la "rece" nu te vor putea ajuta la descoperirea unor pierderi de vacuum care pot aparea in anumite regimuri de sarcina, conditionate probabil si de temperaturi. Tot asa si in cazul sistemului de evacuare sau, de alimentare.

Pe scurt... intermitent = @#$^%& :blah:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu urmatoarea eroare la golf 4

EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

ce trebuie facut.multumesc

si la audi urmatoarea

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

va multumesc

Modificat de spy22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate te ajuta explicatiile de mai jos:

17834/P1426/005158 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Ligh (MIL) active

Possible Causes

* EVAP Purge Valve (N80) faulty

* Wiring/Connectors from/to EVAP Purge Valve (N80) faulty

* Fuel Pump Relay (J17) faulty

Possible Solutions

* Check EVAP Purge Valve (N80)

* Check Wiring/Connectors from/to EVAP Purge Valve (N80)

* Check Fuel Pump Relay (J17)

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

* Leakage in Intake and/or Exhaust System

* Catalyst faulty

* Oxygen Sensor(s) faulty

* Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

* Check Intake and Exhaust System for Leaks

* Check Catalyst

* Check Oxygen Sensor(s)

* Check Oxygen Sensor(s) Control

o Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu nevoie de ajutor putin . De curand am facut o scanare de curiozitate cu vag-comu si mi-a dat urmatoarea eroare :

3 Faults Found

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-00 - -

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2; Heating Circuit: Short to Plus

P1105 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0101

Acuma va intreb pe cei mai priceputi de pe aici .. oare se rezolva daca o dau jos si o curat sau trebuie luata alta neaparat ? precizes ca parca consuma ceva mai mult motoru dar de tras ..e la fel ....Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai si Check Engine aprins in bord .

Da-i un search pe forum / s-a mai discutat despre erorile care le ai si tu

Tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma va intreb pe cei mai priceputi de pe aici .. oare se rezolva daca o dau jos si o curat sau trebuie luata alta neaparat ? precizes ca parca consuma ceva mai mult motoru dar de tras ..e la fel ....Va multumesc anticipat

Nu prea ai ce sa cureti. Erorile sunt legate de circuitele de incalzire ale sondelor. Daca nu ai ceva fire intrerupte sau, contcate oxidate in mufe (putin probabil), trebuie sa inlocuiesti sondele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am scanat un golf 4 si a rezultat urmatoarea eroare

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

nu a disparut la stergere, ce se poate face? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djpedros, se pare ca ai o problema la unul din ventilatoare. Ma cam indoiesc ca se rezolva cu curatarea mufei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!