Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut

Va rog un mic ajutor...

17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings

Possible Symptoms

* Not known

Possible Causes

* Idle Switch Open or Open Circuit

* Throttle Valve sticks and won't close

* Speed Impuls from Engine Speed Sensor (G28) recognized

Possible Solutions

* Perform Throttle Body Adaptation

Motorul porneste corect, consumul de benzina a crescut, la ralanti merge bine, dar in momentul accelerarii totale (pe loc) motorul "moare". La o accelerare progresiva (tot pe loc) urca cat de cat corect in turatii. La Autoscan nu a iesit nicio eroare. Cand am scanat modulul Engine mi-a aparut eroarea de mai sus si s-a aprins EPC. Am incercat sa fac o adaptare a clapetei dar in loc de "ADP.Run / ADP.OK" imi da "ERROR". Dupa ce s-a aprins EPC, motorul nu si-a schimbat mersul nici in bine dar nici in rau...

Mentionez ca NU a fost curatata clapeta. De ce a aparut martorul EPC doar atunci cand am scanat Engine?

Multumesc si Craciun Fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa cureti clapeta de acceleratie si apoi sa stergi defectele?

Nu cred ca poti sa adaptezi clapeta (corect) daca inca nu ai reusit sa stergi defectele de pe motor si sa il incalzesti la 80 grade!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca eu nu pot scapa de amestecul prea sarac si de becul care se tot aprinde orice reglaje as face.

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

cred ca singura problema e sa verific injectoarele caci restul sunt ok...vacuum, regulator, presiune....dar problema cea mai delicata este la ce se refera Bank1?

ce vrea sa insemne Bank 1?din cate cred si deduc eu se refera la o prima banca....dar ce tip de banca...de unde?

Apropos se pot seta timpii de injectie pe benzina?daca da unde, cu ce soft....se poate cu vag com?

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

De curand mi`am achizitionat un cablu de diagnoza vag.com 3.11 pentru ca am probleme cu abs`ul la masina din semnatura.Din pacate cand trebuie sa scanez modulul ABS primesc urmatoarea eroare "Too many communication errors to continue",iar cand selectez autoscan ,la abs imi apare ceva de genul "Excesive comm errors".In celelalte module nu am probleme,doar la abs.De la ce ar putea fi?

Multumesc.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic:

spons0ru,

Exista mai multe semnificatii ale cuvantului bank in engleza. In cazul de fata cea mai buna definitie ar fi:

Internal combustion piston engines are typically arranged with their pistons in rows, or 'planes', moving inside individual cylinders. This allows the engine block to be built from a single piece of machined metal. Engines sometimes have more than one row of pistons, each with their own block, referred to as cylinder banks.

Ca atare termenul "bank" se refera la o anumita parte a motorului. Bank 1 se refera la partea cu cilindrul nr. 1 (care, cel putin in cazul motorului meu, este intotdeauna cel din partea curelei de distributie). Asadar, daca stai in masina:

bank 1 inseamna partea dreapta

bank 2 inseamna partea stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca eu nu pot scapa de amestecul prea sarac si de becul care se tot aprinde orice reglaje as face.

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

cred ca singura problema e sa verific injectoarele caci restul sunt ok...vacuum, regulator, presiune....dar problema cea mai delicata este la ce se refera Bank1?

ce vrea sa insemne Bank 1?din cate cred si deduc eu se refera la o prima banca....dar ce tip de banca...de unde?

Apropos se pot seta timpii de injectie pe benzina?daca da unde, cu ce soft....se poate cu vag com?

Este prima sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prima sonda lambda.

Sa inteleg ca prima sonda sesizeaza eroarea de aceea este Bank 1?daca era de sonda 2 era Bank 2?daca da multumesc de informatie.

Cu scuzele de rigoare nu imi aparea postul lui cri-cri, ci doar dupa postare.

Oare sa maresc amestecul pe cilindrul 1? (este pe partea de GPL problema).

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare doar cand sunt cu GPL, daca merg pe benzina nu am treaba. Asta e cel mai culmea iar pe aria de golf 4 am expus niste print screen cu timpp de injectie ....in topicul cu instalatia GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am mfd2+interfata dietz+dvd+interfata video in motion,astfel activand av1,av2,tv tuner pe aux.la scanare a dat:

19-cangateway-01044 control module incorectly coded.

37-navigation-01044 control module incorectly coded.

57-tv tuner cannot be reached/not registred.

Nu am nici o problema,toate merg ok.cum se pot interpreta?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la coding can daca e bifat si navi si tuner.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe golful lui vali_devill este bifat doar navi, fara tuner. trebuie sa modificam ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si La multi ani!

Am un prieten cu o octavia 1.8T 4x4 cu urmatoarea problema: cateodata cand e accelerata scapa din putere pt cateva secunde apoi isi revine si trage din nou. Asta se poate intampla absolut arbitrar. Am mers si 30km cu masina fara nici o problema, dar cand a inceput sa faca a tinut-o vre-un sfert de ora doar in problema asta apoi iar nu a facut vreo jumatate de ora etc. Cateodata aceasta problema e insotita si de o explozie pe esapament, cred ca rateu se cheama. Pe motor am gasit urmatoarele coduri pe care le-am sters si am reprodus problema in mers dar codurile nu au mai aparut:

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 10700

Work Shop Code: WSC 31480

Additional Info: TMBSL41U628570159 SKZ7Z0A1355451

3 Faults Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Beta 402.3-US

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00006

Work Shop Code: WSC 31480

1 Fault Found:

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-10 - No Communications - Intermittent

Am facut si un ceva loguri in mers nici nu stiu daca am ales grupurile care trebuie. In caz ca va fi nevoie voi mai face alte loguri, in LOG-01-002-003-010_22.CSV a aparut si o explozie pe esapament.

Masina asta sta de 4 luni cu problema asta si nimeni nu stie ce are.

Va rog mult aruncati un ochi pe erori/loguri poate vedeti vreo problema.

Alta problema ar fi ca nu mai trage puntea spate , am gasit eroarea respectiva pe Gateway. Am sters-o si pe asta dar nu a mai aparut chiar daca tractiunea integrala tot nu a mers. Trebuia sa mai scanez vreun grup?

Multumesc mult.

LOG_01_002_003_008.ZIP

LOG_01_002_003_010.ZIP

LOG_01_002_003_010_1.ZIP

LOG_01_002_003_010_22.ZIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Am observat in aceste zile ca eroarea apare fara a aprinde martorul de motor in bord si mai ales cand e rece motorul, daca umblu cativa km apare de 2 ori una sub alta dar becul nu se aprinde, doar aleatoriu adica sau dupa 5 km sau 70 km sau dupa 200, deci nu e instantaneu. Am verificat presiunea, vacuum, tot ce am putut, am testa sonda lambda atat 1 cat si 2 si toate sunt in regula. Am curatat EGR, clapeta de acceleratie apoi le-am adaptat, debitmetrul de aer l-am verificat totul e ok.

Pornesc dimineata masina pun vag-com pana incalzesc motorul si stand asa dau la faults code si la un moment dat apare eroarea sterg...iar apare sterg...nu mai apare merg sa zic 10 km verfic e ok ....mai merg ceva e ok, a doua zi iar pornesc e ok si cred ca am scapat mai verific seara e ok ca sa constat dupa 3 zile ca se aprinde in bord si belea mare 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean . MOR nu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

daca este cineva care sa-mi dea un sfat,am doua erori si nu stiu sa le interpretez..am tot cautat si nu am gasit nimic exact.

masina porneste greu dimieata (legat de problema asta am gasit rezolvari) dar mai are un uruit cateodata ca si cand motorul nu ar mai avea ulei,asta face pana in 2000 de rotatii ,nu face tot timpul ,face putin apoi isi revine iar mai face putin si tot asa, in momentul ala nici putere nu mai am ca si cand nu s-ar alimenta.

00546 - Data wiring faulty

49-00 - No Communications

00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Probleme la Octavia 2 an 2005 1,9 TDI BJB:

cod eroare VAG-COM: 16621 mainfold pressure boost sensor g31 signal too low

Absolute 183.6 mbar

2182.8 mbar

ok.. cum s-a intamplat: s-a aprins becul ucigas galben, a taiat turbina si acum am sdi in loc de tdi: ajung la 80km/h in 1,5 km... :-(

bineinteles ca m-am dus la service (service-urile pline de inghetati si care nu mai pornesc), mi-au zis sa-mi comand senzorul de presiune de la intercooler, l-am comandat, schimbat si.. surpriza (sau poate nu).. in continuare acelasi cod de eroare si acelasi comportament. baietii de la service s-au scarpinat in cap si mi-au aruncat ca trebuie curatata clapeta de acceleratie!?!?!?

are cineva idee ce poate fi cu adevarat?

merci.

S-a rezolvat problema... a fost un fir care (mi-au spus baietii de la service) trecea destul de neinspirat pe sub baterie, si in timp, de la vibratii, s-a intepat, spart... ma rog..

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

daca este cineva care sa-mi dea un sfat,am doua erori si nu stiu sa le interpretez..am tot cautat si nu am gasit nimic exact.

masina porneste greu dimieata (legat de problema asta am gasit rezolvari) dar mai are un uruit cateodata ca si cand motorul nu ar mai avea ulei,asta face pana in 2000 de rotatii ,nu face tot timpul ,face putin apoi isi revine iar mai face putin si tot asa, in momentul ala nici putere nu mai am ca si cand nu s-ar alimenta.

00546 - Data wiring faulty

49-00 - No Communications

00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed

http://wiki.ross-tech.com/index.php/00546

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si La Multi Ani va spun si eu...

am un prieten cu un golf 4 1,6 16V care a bagat benzina de proasta calitate in prima faza, apoi mustrat de constiintza ca nu tragea cum trebuie, a bagat carera 100. A mers cat a mers si s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. I-am facut o scanare si am sa postez erorile aparute...

-Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

2 Faults Found:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus

P1155 - 35-10 - - - Intermittent

-Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal too Low

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

37-10 - Faulty - Intermittent

-Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal too Low

-Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Orice sfat e bine venit!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW TOURAN, achizitionat de curand la second hand, care se dovedeste a fii o mare teapa ! erorile care au aparut la scanare sunt :

VIN: WVGZZZ1TZ6W083437 Mileage: 149860km/93118miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5

3 Faults Found

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 68.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.39 V

Bin. Bits: 00001100

Bin. Bits: 00000000

(no units): 0.0

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 142.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 10.94 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 110.0 Nm

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 142.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 10.94 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 110.0 Nm

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No SW: 1K0 907 379 AA HW: 1K0 907 379 AA

Component: ESP FRONT MK60 0102

Revision: 00H13001

Coding: 0021190

Shop #: WSC 01324 785 00200

2 Faults Found

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

00474 - Control Module for Immobilizer

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No: 1K0 907 044 BE

Component: ClimatronicPQ35 090 0808

Shop #: WSC 00000 000 00000

2 Faults Found

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

010 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: None

Part No SW: 1K1 937 049 HW: 1K1 937 049 *

Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0201

Revision: 00H30000 Serial number: 00000002175113

Coding: 018B8F030004100000120C000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

Part No: 2K1 955 119 B

Component: Wischer VW357 012 0402

Coding: 00065493

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found

00380 - Special Vehicle Control Module (J608)

008 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1T0-909-605.lbl

Part No SW: 1T0 909 605 C HW: 1T0 909 605 C

Component: 02 AIRBAG VW62 0506 1500

Revision: 09025000 Serial number: 0038BD0FTH9J

Coding: 0012338

Shop #: WSC 01324 785 00200

1 Fault Found

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1T0 920 862 F

Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 4312

Coding: 0004101

Shop #: WSC 27928 141 81929

6 Faults Found

00381 - Databus Instrument Cluster

014 - Defective - Intermittent

00457 - Control Module for Network (J519)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01316 - ABS Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

01321 - Control Module for Airbags (J234)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat Labels: None

Part No: 1K0 815 071 P

Component: Zuheizer 031 1312

Revision: A Serial number: 09010046

Coding: 0000011

Shop #: WSC 01324 785 00200

5 Faults Found

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 33

Reset counter: 247

Mileage: 262144 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:00:00

01415 - Recirculating Pump (V55)

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101010

Fault Priority: 0

Reset counter: 114

Mileage: 486621 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:01:19

Freeze Frame:

Malfunction

Temperature: 83.0

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovit:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected - vezi bobina de pe cilindrul 4

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) - flapul pentru transfer aer catre picioare - ramas in pozitie intermediara

00532 - Airbag - Supply Voltage B+ - cred ca a schimbat bateria la masina ....

01039 - Engine Coolant Temperature Sensor (G2) - are probleme cu relantiu-ul ?

pentru G2 - Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

Engine Coolant Temperature Sensor (G2) faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace Engine Coolant Temperature Sensor (G2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am sters erorile si doar pe modulul 17 a mai ramas eroarea...

-a schimbat bujiile si filtrul de benzinaa si a pornit, nu stiu cum sta la relantiu, o sa il intreb maine...

-inatradevar a dat jos bateria si a reincarcat-o ca a dat la cheie pana a epuizat-o

-acum dupa ce a ponit-o sta martorul de engine aprins...o sa ii mai fac o scanare maine si am sa revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 09: Cent. Elect.

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 16396

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

imi poate explica si mie cineva ce inseamna, aseara am depistat eroarea, am mai cautat pe aici si in link-ul pus de xxnelu mai sus si nu am gasit nimic.

Multumesc

Modificat de Sookie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminalul 30 al releului J317 este in scurt catre plus. Eu am verificat circuitele si conectorii mai putin releul J317, care la mine este in interiorul cutiei ce contine centrala electrica, lipit pe placa de baza chiar sub conectori si nu prea am acces la el. Daca tii butonul de aprindere a luminii de interior pe pozitia "oprit" (nu pe "automat") si stergi eroarea cu un VagCom vei vedea ca nu iti mai apare. In foto ai codul si modul de rezolvare :rolleyes: post-10189-1262869718_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters-o si intr-adevar nu mai apare, m-as mira sa fie pe undeva un fir care sa faca scurt, posibil sa fie niste contacte murdare. De unde este acest releu J317 ?

Modificat de Sookie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aparatul propriu zis se numeste interfata de diagnoza. aceasta face legatura intre un pc si computerul masinii. kkl si can bus sunt specifice tipului de calculator de pe masina ta. in cazul tau este vorba de kkl.

vag com este softul care permite citirea/scrierea parametrilor inregistrati de calculatorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!