Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

La scanarea unei Skoda Octavia 2 din 2006, 1.6 FSI a aparut urmatoarea eroare :

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 056 CM HW: Hardware No

Component: MED9.5.10 00 7001

Revision: --H01--- Serial number: SKZ7Z0E3242107

Coding: 0000071

Shop #: WSC 10164 599 58504

1 Fault Found

008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Mechanical Malfunction

P2293 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 31

Mileage: 96677 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 12:27:25

Freeze Frame:

RPM: 680 /min

Load: 25.9 %

Speed: 3.0 km/h

Temperature: 86.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Mechanical Malfunction

Possible Symptoms

Power Loss

Possible Causes

Fuel Pressure too Low

Possible Solutions

Check Measuring Values for Fuel Pressure

Check for bent/squeezed Fuel Lines

Check Low Fuel Pressure System for Leaks

Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump

Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump

Special Notes

When found in 2.0l TFSI: ( nu stiu daca este aceasi procedura si la 1.6 FSI - cazul tau)

Checking Fuel Pressure

Prerequisites:

Ignition ON

Engine ON (Idle)

System voltage at least 11.0 V.

Coolant Temperature at least 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, azi am depistat si eu un cod de eroare aparaut ieri, multumiri colegului joky. Mentionez ca inainte alimentam cu petrom 99+ de cand este masina si am mers cu ea cam 8000km cu benzina asta. Zilele trecute am alimentat cu pentrom 95 sa vad cum este iar martorul de check engine a a aparut dupa 300km, posibil sa fie si asta o coincidenta.

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Oare care sa fie cauza? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi la urmatoarele erori pe care mi le da wag-com-ul:

17439 - Manifold Change-Over Valve (N136): Setpoint Not Reached

P1031 - 35-00 - -

17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

P1035 - 35-00 - -

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

P1033 - 35-00 - -

La ultima scanare er. 17443 Signal Implausible a disparut.

VW GOLF IV Variant 2003 1.6 FSI 110CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N136): Setpoint Not Reached

Possible Causes

Intake Manifold Flap blocked/tight

Intake Manifold Tuning Valve (N136) faulty

Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) faulty

Possible Solutions

Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)

Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)

Check Intake Manifold Flap

Pentru a 2 eroare vezi senzor nox G295 - check or replace

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)

Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)

Check Intake Manifold Flap

Unde se afla reperele astea G336, N136, manifold flap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornind de la coada, "Intake Manifold Flap" o gasesti in galeria de admsie. Celelalte, tot in zona; asigura actionarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am depistat si eu un cod de eroare aparaut ieri, multumiri colegului joky. Mentionez ca inainte alimentam cu petrom 99+ de cand este masina si am mers cu ea cam 8000km cu benzina asta. Zilele trecute am alimentat cu pentrom 95 sa vad cum este iar martorul de check engine a a aparut dupa 300km, posibil sa fie si asta o coincidenta.

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Oare care sa fie cauza? ms

O parere ceva?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

Intake Air System leaking

Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control faulty

Possible Solutions

Check Intake Air System for Leaks (False Air)

Check Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control (all of them!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am gasit si eu asa ceva, dar ce sa insemne Intake Air Sistem. Pe unde prinde aer fals?eventual cum pot testa acest senzor. ms

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine. asta stiam si eu. Am vrut sa intreb, la ce componenta se refera(filtru aer sua ce), ca sa stiu unde sa ma uit. ms

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zonele filtru de aer si PCV valve ( Positive Crankcase Ventilation valve) - este valva unisens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am scanat cu vagcom intamplato,nu mi sa aprins nimik in bord si mi-au iesit urmatoarele erori:

17526-Oxygen(lambda)sensor heating;B1 S2:open circuit

P1118-35-00

17524-Oxygen(lambda)sensor heating;B1 S1:open circuit

P1116-35-00

Am scos cateva relee,le-am zgariat putin si chiar una din erori disparuse,

iar cand pornesc masina simt un miros de gaze,in afara ei.

Sa scot sondele sa le curat contactele ?

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

dupa cum "zice" si erorile, este vorba de circuitele de incalzire a celor doua sonde ...cred ca s-au intrerupt chiar in sonda (verivica totusi si mufele).

Ar trebui sa faci un test (In basic settings grupurile 034 si 036 parca) ca sa vezi daca sunt bune sondele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

legat de valva solenoid va rog sa ma ajutati cu interpretarea unei erori de pe un Audi A4(2002) ,1.9 tdi, 74 kw,AVF:

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

VIN: WAUZZZ8E72A255806 Mileage: 161030km/100059miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GG

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1498

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E72A255806 AUZ6Z0B0028124

1 Fault Found

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Va multumesc anticipat.

P.S.

Precizez ca la masina a fost schimbata recent distributia, bateria si bujiile insa are pornirea grea si la cald si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt electrovalvele de la suportii hidraulici ai motorului.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca din cauza acestei erori 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached sa imi scoata fum dimineata la dupa cateva secunde la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Probleme la Octavia 2 an 2005 1,9 TDI BJB:

cod eroare VAG-COM: 16621 mainfold pressure boost sensor g31 signal too low

Absolute 183.6 mbar

2182.8 mbar

ok.. cum s-a intamplat: s-a aprins becul ucigas galben, a taiat turbina si acum am sdi in loc de tdi: ajung la 80km/h in 1,5 km... :-(

bineinteles ca m-am dus la service (service-urile pline de inghetati si care nu mai pornesc), mi-au zis sa-mi comand senzorul de presiune de la intercooler, l-am comandat, schimbat si.. surpriza (sau poate nu).. in continuare acelasi cod de eroare si acelasi comportament. baietii de la service s-au scarpinat in cap si mi-au aruncat ca trebuie curatata clapeta de acceleratie!?!?!?

are cineva idee ce poate fi cu adevarat?

merci.

Modificat de dbmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are clapeta de acceleratie. Totusi au masurat firele intre ECU si senzor?Si totusi mutati aceasta discutie la TDI.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu... nu au masurat nimik, desi si eu am gasit ca metode de diagnosticare masurarea firelor si am incercat sa le sugerez... da' ei erau destul de nereceptivi la parerea clientului (desi le-am dat codul de eroare, nu m-au crezut si am mai platit 50 de ron diagnosticarea). si nici alti parametri nu au contat... bad luck

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva care sa iti masoare

conectica ECU-Senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

P3138 - 006 - short to plus- Intermittent

ce cum pot rezolva aceasta eroare? ce ar trebui inlocuit, reparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo din 2002 , motor 1.6 benzina

Address 01: Engine Labels: 032-906-030-AEE.lbl

Part No: 6K0 906 030 E

Component: MARELLI 1AV S078

1 Fault Found

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Readiness: N/A

Masina se oprise in mers. Am pus testerul pe ea, am sters eroarea mai sus afisata, si a pornit. Dar totusi, ce este ? Rog daca se poate o explicatie in romana :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

...si in romana ar fi : sa verifici sonda lambda, mufa sau cablurile

vezi mai sus cum se testeaza sondele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!