Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

o mica problema am si eu cu martorul de motor aprins. Cand pornesc masina (rece fiind) primele 20 sec. variaza turatia la motor uneori chiar moare. Am fost la un tester si mi-a gasit urmatoarele erori:

17604

17598

Poate cineva sa ma ajute in identificarea lor.

Cheers.

'xxnelu' are dreptate, este vorba de incalzirea sondei lambda dinainte de katalizator. Daca imi spui codul motorului poate gasesc si cum poti sa o verifici. Nu stiu daca se potrivesc aceleasi metode la toate motoarele si nu vreau sa dezinformez. :beerchug: post-10189-1258707588_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut adaptarea intocmai instructiunilor, rezultat-ADP.OK. sper sa nu mai apara erori.

Multumesc de promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'xxnelu' are dreptate, este vorba de incalzirea sondei lambda dinainte de katalizator. Daca imi spui codul motorului poate gasesc si cum poti sa o verifici. Nu stiu daca se potrivesc aceleasi metode la toate motoarele si nu vreau sa dezinformez. :D post-10189-1258707588_thumb.png

Am fost azi la un mecanic care avea o sonda pt un golf 4 second am montat-o sa vedem ce rezultate apar. oricum eroarea a ramas pe bord deoarece nu avea laptopul la el ca sa o stearga. Am scos borna de la baterie si cand o fi sa plec o bag la loc. revin cu codul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am facut o scanare VAG COM si au iesit urmatoarele probleme:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Mecanicul zice ca trebuie schimbata valva EGR si senzorul G71,

Mersi!

Buna seara , am si eu aceasi probleme aparent insa nu mi s-a oferit deocamdata nici o solutie dela atelierul cu care lucrez fiindca nu am mai ajuns sa ma conving daca persista tot erorile astea dupa resetarea facuta de dansii.

17566 Senzor presiune galerie admisie - semnal implauzibil p1158 - 35- 10 --- intermitent

17961 Semnal barometru electronic /semnal galerie admisie raport implauzibil p1552 -35 -10 --- intermitent

gata de functiune: 1000 0000

Eu zic sa incerci in prima faza o adapatre/setare de baza a EGR-ului. Daca nu se rezolva asa, faci o curatare urmata de adaptare. Stergi erorile si vezi care/daca mai apar. Inlocuirea lui o faci daca nu s-a rezolvat in conditiile mentionate mai inainte.

Pentru MAP (G71), incepi prin verificarea contactelor/firelor de pe circuitul lui, daca nu cumva dispar si erorile lui(17961/17566) dupa rezolvarea EGR-ului. Se mai verifica, sa nu traga aer fals.

Sa inteleg ca trebuie curatata clapeta de acceleratie ?

Unde pot gasi circuitul G71 ca sa le pot "suna"/verifica ? (din pacate sant cam incepator insa am curajul sa incerc singurel daca nu este ceva asa de complicat)

Multumesc anticipat .

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''xxnelu'' spune clar ''Eu zic sa incerci in prima faza o adapatre/setare de baza a EGR-ului...''.

Poza cu EGRpost-10189-1258736732_thumb.png si cea cu G71post-10189-1258737206_thumb.png ;)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face referire la curatarea si adaptarea EGR. Ce cod motor ai?

AUA - despre asta intrebi ?

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru editarea intarziata a mesajului,raspunsul in mesajul anterior ;)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi spui codul motorului poate gasesc si cum poti sa o verifici. Nu stiu daca se potrivesc aceleasi metode la toate motoarele si nu vreau sa dezinformez.

pentru ionel.d.2007 : codul de motor este AUB (am crezut ca este vorba despre alt cod :D ).

Dupa cum am spus mai devreme am facut rocada cu o sonda lambda second tot cu 5 fire etc. si am zis ca totul va fi ok dar de unde... cand am plecat cu ea dupa cateva ore bune, acceleratia nu mai varia in primele 20 secunde ba din contra am mers pret de 2km si culmea exact in mijlocul unui sens giratoriu au inceput variatiile de acceleratie de spuneai ca sare motorul de sub capota, bineinteles ca s-a aprins si ECR-ul.(am innebunit :huh: ). Debia am mai mers pana la iesire ca sa trag pe dreapta. Se tura de una singura de la 700 pana pe la 1800 rpm. va da-ti seama ca mi-am pus veche sonda la loc. Am vorbit iar cu mecanicul respectiv iar el mi-a spus ca am probleme la modulul de acceleratie. AVIZ PATITILOR de la care am citit si mai sus sa aveti in vedere si aceasta problema. Nu-mi ramane decat sa caut o alta clapeta de la cineva sa vad daca nu cumva o fi aia si nu vorbesc de curatierea ei ci de acele rotite din plastic de langa modulul electronic, dar totusi raspunsul e pe undeva in spatele acelor coduri de eroare.

Multumesc tuturor care m-au ajutat si ma pot ajuta cu orice sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

P3138 - 006 - short to plus- Intermittent

imi spuneti si mie va rog ce inseamna aceasta eroare???astept raspuns urgent. bogdangavrilas@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''...raspunsul e pe undeva in spatele acelor coduri de eroare.

Revin cu semnificatia codurilor de eroarepost-10189-1258810363_thumb.png; si rezolvarea lor:Testing_lambda.pdf;post-10189-1258810797_thumb.png si pentru ca spatiul nu-mi permite voi posta mai tarziu si restul :exclaim:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi raspunsul e pe undeva in spatele acelor coduri de eroare.

Sincer...ma indoiesc. Incearca sa faci adaptarea clapetei (ai mai sus link pus de Turbocip).

Clapeta a fost curatata si pe interior, adica, a fost demontata si curatata? A fost adaptata dupa curatare?

Vezi si

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=494049

Nu te grabi cu schimbarea clapetei, pana nu esti convins ca ea este de vina. Mergi la o diagnoza cu un Vag-Com/VAS; daca ai avea probleme cu clapeta, ar trebui sa ai si ceva erori legate de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am pus instalatie de gaz pe masina si imi apare eroarea:

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Problema este ca nu stiu unde este pozitionat acel senzor G70 sau ce ar trebui sa verific. Se aprinde aleatoriu adica dupa 70 km, se stinge la un moment dat apoi dupa 200 km, mai sterg eu eroarea...iar se aprinde la 85 km...Masina este octavia tour, 1.6i, cod motor AVU. Sa fie ceva furtun de vacuum?unde ar trebui sa caut buba?mecanicul a zis sonda lamnda dar cred ca in necunostinta de cauza...asa ca va cer voua sfatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

MAF=G70 este "debitmetrul" de aer (vezi foto)

Vezi ca sunt mai multe chestii de verificat, nu numai G70. De ce nu faci niste masuratori si la sonda lambda?

post-12725-1258825155_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer...ma indoiesc. Incearca sa faci adaptarea clapetei (ai mai sus link pus de Turbocip).

Clapeta a fost curatata si pe interior, adica, a fost demontata si curatata? A fost adaptata dupa curatare?

Vezi si

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=494049

Nu te grabi cu schimbarea clapetei, pana nu esti convins ca ea este de vina. Mergi la o diagnoza cu un Vag-Com/VAS; daca ai avea probleme cu clapeta, ar trebui sa ai si ceva erori legate de ea.

sincer sa fiu dupa ce am facut acea curatire a clapetei nu am facut adaptarea cu vag-com. Ideea e ca inainte de a face aceasta curatire de clapeta am bagat testerul pe ea si mi-au aparut cele doua coduri enumerate mai su respectiv: 17604 si 17598, electricianul mi-a spus ca ar fi sonda lambda, eu am sperat sa fie clapeta de vina adica murdara, am curatat-o datorita voua ca altfel nu as fi stiut cum se face si va multumesc cu aceasta ocazie :blah_: , am avut neplacuta experienta sa constat ca nici asta nu e de vina nici sonda ( cu toate ca nu sunt prea sigur) si luand legatura iar cu el mi-a zis ca e ,,POSIBIL'' dar mai mult ca sigur sa fie clapeta de acceleratie. sincer nu stiu ce sa mai cred :icon_cool: eu cred ca si meseriasii astia uneori fac ca doctorii adica daca nu au chef de tine sau daca ii depaseste o problema arunca vina pe altceva. Am luat in calcul si varianta problemei la una din fisele de la bujii. Si ca sa va spun inca o chestie (sper sa nu va obosesc) azi dimineata cand am plecat cu masina am stat pret de 3 minute sa vad daca mai apare faza cu variatia de acceleratie si culmea :blink: nu a facut mai deloc iar masina a mers ca niciodata, iar acum seara cand m-am intors acasa la fel in scimb martorul ramane aprins pe bord. Maine o sa-i iau borna pret de o ora ca sa se reseteza daca are ce si revin cu noi informatii. Oricum VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR SI VA RAMAN DATOR PENTRU INFORMATII . :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda, debitmetru, egr toate sunt ok. Se poate sa fie de la injectoarele de gaz care nu introduce destula presiune?sau sa fie ceva furtune de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu unde am citit (evident, tot aici, pe forum) despre aceasta problema. Cel in cauza spunea cum ca, asa ar face dupa montarea instalatiei de gaz. Respectivul, ignora martorul din bord.

Acum, te intreb: simti si modificari in comportamentul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ,stie cineva ce inseamna asta?

multumesc.

eroarepetre.png

este vorba despre un golf v benzina.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am si eu aceasi probleme aparent insa nu mi s-a oferit deocamdata nici o solutie dela atelierul cu care lucrez fiindca nu am mai ajuns sa ma conving daca persista tot erorile astea dupa resetarea facuta de dansii.

17566 Senzor presiune galerie admisie - semnal implauzibil p1158 - 35- 10 --- intermitent

17961 Semnal barometru electronic /semnal galerie admisie raport implauzibil p1552 -35 -10 --- intermitent

gata de functiune: 1000 0000

Sa inteleg ca trebuie curatata clapeta de acceleratie ?

Unde pot gasi circuitul G71 ca sa le pot "suna"/verifica ? (din pacate sant cam incepator insa am curajul sa incerc singurel daca nu este ceva asa de complicat)

Multumesc anticipat .

Fenomenal .. azi mi-am curatat clapeta care era foarte murdara si avea chiar si ulei in jurul ei si este prima data cand nu-mi mai apare nici o eroare . Parca si masina merge mai puternic .

Multumesc pentru sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

acelasi cod ca la sp0nsoru nu am instalatie pe gaz, la mine cateodata nu vrea sa porneasca sau da sa porneasca si moare imediat, astazi ca sa fie tabloul complet am gasit si benzina in ulei cca 1l

este posibil ca MAF sa influenteze pornirea ?

*Check Secondary Air System for Leaks ce este acest sistem

* Check Vacuum Pipes for Leaks unde este pompa de vacum, sau cum se face vacuumul la motor ALZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. *Check Secondary Air System for Leaks ce este acest sistem

2. * Check Vacuum Pipes for Leaks unde este pompa de vacum, sau cum se face vacuumul la motor ALZ

1. Nu cred ca ai asa ceva pe motorul tau. Nu sunt foarte sigur.

2. Nu este vorba despre "pompa" de vacuum ci, despre "tevi/tubulaturi".

In alta ordine de idei, scrie si tu DOAR intr-un singur topic, cu toate detaliile. Daca expui detaliile pe rand, in topic-uri diferite, este greu de urmarit prezentarea si desfasurarea discutiei/evenimentelor. In plus, acest lucru este impotriva regulamentului :rolleyes: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca eu am rezolvat aceasta problema, am fost la cel care a montat instalatia si a mai reglat amestecul pe gaz ca era prea sarac asa zicea si el din ce ii aparea pe calculatorul de gaz. Acum am sa tin aceasta treaba sub observatie. In alta ordine de idei mi-a explicat cum ca pe benzina are un amestec de 3,10-3,20 iar pe gaz era de 3,60 iar acum a adus gazu cu un amestec ca si la benzina. Treaba asta imi arata pe softul lui de gaz...oricum e o pura chineza pentru mine dar am facut peste 100 km si inca nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Ce inseamna chestia asta?

Problema este ca dupa ce este calcata acceleratie tare motorul nu mai sare de 3.000rpm. Dupa oprirea motorului si repornire isi revine. Se aude si un suierat mai ciudat pe langa cel de la turbo, dupa ce se ia piciorul de pe acceleratie.

Multumesc.

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 FM

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7287

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2772 /min

Torque: 308.0 Nm

Speed: 96.0 km/h

Load: 67.5 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2213.4 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca turbina face presiune prea mare si daia se aude turbina ...

trebuie verificat actuatoru sau geometria......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!