Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Ms frumos Moog, o sa verific cablajul si mufele la senzor. Distributia e facuta in mai 2017 la 170.000. Deci are 2 ani jumatate si 26.000 de km. Cu siguranta este senzorul sau contact imperfect. Multumesc frumos inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc. Am si eu nvoie de ajutor. Motorul intrerupe la rece si dupa ce se incalzeste merge ok. Este vorba de golf4 cu motoe 1.4 16v tip BCA. Am gasit urmatoarele erori:    


  17852 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1444 - 35-00 - Implausible Signal
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-00 -
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba EGR si verifica bujia/bobina de pe cilindrul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit bujia si bobina de la 3 cu cele de la 2 si am sters eroarea.Simptomele au ramas dar eroarea nu a mai aparut cateva porniri la rece,doar cea cu Egr. Acum pe seara la o alta pornire a aparut iar si eroare pe cilindrul 3. Ce poate sa fie? Poate intrerupe asa tare de la Egr si sa dea si erorile celalalte? La prima cheie porneste greu si trebuie tinut din acceleratie ca sa nu se opreasca.

Modificat de C O S T I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sunt ceva probleme mecanice la cilindrul 3.Supape arse,culbutori,axa came uzata,compresie scazuta....cam astea sunt cauzele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La un Polo 1.2 AWY 2003 apare aeroarea doar la rece, prima pornire, in rest motorul merge ok  :


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03D 906 032 C
  Component and/or Version: 1,2l/2V SIMOS3  00HS2501
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 00788 
           Additional Info: WVWZZZ9NZ3Y245711     VWZ7Z0C6754799
                      VCID: 1E3368789AB7DDBF84-5178
1 Fault Found:

16556 - Fuel Trim; Bank 1
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent

polo1.png.e16252d9e9517e71fed39b07450067a5.png

La ce se refera B1 S1 Not Ok  din campul 037? este vorba de sonda lambda?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,la sonda lambda se refera.Eroarea zice ca amestecul e prea bogat in aer..deci verifica pe umde trage aer fals. La fel....poate fi o anomalie a sondei lambda care se incalzeste greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat , am verificat ce s-a putut vedea cu ochiul , nu este nimic spart sau fisurat, MAF nu are, la care sonda se refera ,  B1 S1 este cea de sus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E amestec prea bogat în combustibil. 

Vezi gr 32 c1 și 2 cât ai... 

Vezi in timp real cât e pe gr1 c3... Lambda instant... 

Șterge eroarea și încearcă basic settings pe toate... 34 37 4x 7x...

Ce stii de bujii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au 26000km si sunt OEM. Ce ar mai fi de spus este că mașina parcurge doar drumuri scurte de 1-3 km școală, grădiniță, magazin si rar  inafara.

Mâine o sa ma mai uit o data si revin cu valorile  , imi pare rau ca nu am făcut print screen azi. 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, spido a scris:

Atunci sunt ceva probleme mecanice la cilindrul 3.Supape arse,culbutori,axa came uzata,compresie scazuta....cam astea sunt cauzele...

Am schimbat si injectoarele intre ele si degeaba,tot asa face. Deci trebuie data jos chiulasa?

 

 

Modificat de C O S T I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fii in parametri daca sunt supapele?

 

 

 

Modificat de C O S T I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate fi o cauza :  motorul consuma ulei in excess si uda bujia respectiva .  

 Fa testul de compresie cum te-a indrumat colegul pentru inceput.

Daca supapele nu inchid bine sau daca ai probleme cu segmentii de compresie , testul de compresie iese prost

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu noi info , eroarea nu a mai aparut de dimineata :16556 - Fuel Trim; Bank 1
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent

Am facut noi masuratori Gr. 001 C3 instant la rece 48 gr.  -3.5% valoarea sta fixa.  La cald 85 gr. oscileaza intre -2.3% si -8.2%.

                                            Gr. 032 C1 instant la rece 48 gr. -2.3% valoarea creste o data cu incalzirea motorului pana -5.5% si o data la cateva secunde (15 aprox) oscileaza pana la -6.3%.

                                            Gr. 032 C2 ramane 0.0% tot timpul.

                                                                            

polo 2.png

polo 3.png

polo 6.png

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa cum ți-am zis mai sus, BS pe toate, și vezi ce iese... Daca după asta pe 32 cu 2 LTFT e tot 0, e bine... Vezi lambda instant 1 cu 3,unde zici ca oscila spre - 8...cand e pe minus e amestec bogat în combustibil... 

Vezi ce e și pe gr 14,15 16 dacă ai missfire... 

In prima faza as merge pe bujii... Originale duc vreo 20 30k...Eventual consuma toată benzina și pune proaspătă... Daca pui multă și o ții mult timp ajunge apa de ploaie... 

Când mergi mult oraș, drumuri scurte, pune cât mergi 1 2 săptămâni max... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica precizare, sonda lambda se verifica cand motorul e cald . cand lucreaza in closed loop.

Dupa stergere eroarea de amestec bogata apare tot cand motorul e cald. 

La rece amestecul oricum e imbogatit de ecu, pe masura ce se incalzeste intra sonda lambda in functiune si ecu regleaza timpii de injectie in functie de valorile primite.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece merge tandem, combustibil /aer/turație... Lambda instant nu se duce prea mult nici la rece, tot pe la +-5% sta... 

Oricum BS nu merge la rece, trebuie anumite condiții... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap.

Vasuzem postul colegului cu masuratori la rece si ii ies eronat treburile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jhonutz eroarea apare doar la rece si nu tot timpul , azi dimineață nu a avut. 

Măsurătorile au fost făcute atâta la rece cat si la cald, în prima fază o sa schimb bujile si apoi mai vedem.

Sa inteleg ca ideal ar fi ca valoare la lambda instant sa fie aproape de 0% pentru un amestec corect?!

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am demontat bujiile, le-am reglat la 0,8 mm aveau 1,1 mm le-am curatat , nu erau murdare doar putin inalbite, montat la loc, facut diagnoza  fara eroare.  Vedem cum o sa evolueze de aici.

 

 

polo 7.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!