Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Verifica admisia intre turbina si clapeta  de acceleratie si DV .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer am verificat, cum am putut si anume cu spuma pe furtune, dat cu pensula dar nimic, alte idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

Leaking Hoses and/or Pipes between Components

Turbocharger Recirculating Valve (N249) (Diverter Valve) faulty

Throttle Body dirty

Vacuum leak

Boost Pressure Control Valve (N75)

 faulty

Cam astea sunt cauzele. Ia-le pe rind si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare, am pe group 061 throttle valve adaptation o valuare de -25%.sa fie clapeta de acceleratie de vina sau altceva?

 

20191027_211140.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Basic Settings - cu temperatura motor peste 75 grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.10.2019 at 7:42, spido a scris:

Possible Causes

Leaking Hoses and/or Pipes between Components

Turbocharger Recirculating Valve (N249) (Diverter Valve) faulty

Throttle Body dirty

Vacuum leak

Boost Pressure Control Valve (N75)

 faulty

Cam astea sunt cauzele. Ia-le pe rind si vezi.

Salut revin la problema mea si anume:

Am gasit niste furtune sparte si niste supape duse, le-am schimbat. Am dat jos clapeta si am curățat-o. Faza este următoarea, eu de cand am mașina la mine sonda lambda a stat doar in plaja asta - 14/-20, de cand am schimbat ce am gasit spart sonda lambda sta doar la +25, debitmetrul care înainte statea pana la 4,5gr (sau cat e acolo) adica plaja normală, acum imi sta pe la 5/6. Si eroarea P1297 Pressure drop beetwen.....  persistă! Faza e ca am sters eroarea si nu am plecat de pe loc, masina a mers la relanti si eroarea a aparut. Masina la relanti are trepidatii si tremurat din cand in cand, nu merge rotund! 

Ce am facut greșit sau ce sa verific? 

Scuze pentru postul lung! 

 

L. E. Îmi da si random missfire! 

L. L. E. Dupa o distanta de 40 de km a aprut si P1128 sistem to lean

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la debitmetru care e treaba.

de fapt conform erorii ai map sau si map

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursu82_kikiDaca ai remediat doar furtune-nu ai rezolvat decat o parte.Valva DV ai schimbat-o?

Verifica si presiunea pe circuitul de joasa..posibil sa nu ai presiune suficienta acolo.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cine poate se mi dea un sfat pt erorile Skoda Fabia 1.4. 16V. Motor AUA. Mulțumesc. 

46E99415-0D8E-4FB3-BEF2-1C14CBF92BAD.jpeg

F201020B-DAE7-417E-8E2C-B5E01F759FD3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi prima data pe aprindere:

-bobine/bujii/fise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.11.2019 at 8:14, spido a scris:

@Ursu82_kikiDaca ai remediat doar furtune-nu ai rezolvat decat o parte.Valva DV ai schimbat-o?

Verifica si presiunea pe circuitul de joasa..posibil sa nu ai presiune suficienta acolo.

Salut, in afara de furtune am schimbat pe rând așa : o supapa nu stiu cum secheama, trei supape de sens din alea mici, supapa de relanti, pcv valve, dv valve. Toate le-am schimbat nu odata, ci pe rând! Toate fiind stricate si crezand de cate ori am gasit cate una stricată ca aia era motivul! Din valve nu mai am ce sa schimb decat daca s-au stricat celelalte noi montate. Valvele N75 si N249 le-am testat cu vcds si se aud cum fac click, dar nu stiu dacă asta inseamna ca functioneaza corect! Ele ar fi neschimbate! Ce imi pare ciudat este ca eu sterg eroarea si daca am pornit motorul a si aparut eroarea cu pressure drop, adica nici macar nu trebuie sa plec sa vada ca am pierdere de presiune, dupa care se tureaza singura la 2000 si sta așa si in mers uneori imi da in nas, se blochează! 

Si ce este cel mai ciudat este ca toate au inceput de cand am schimbat supapa aia care e neagra si data cu silicon, de acolo a inceput totul si le-am gasit pe restul stricate lucru ce ma duce cu gandul ca daca toate erau stricate si masina mergea si fara cod de eroare cu pressure drop, prost am fost ca le-am schimbat! 

IMG_20190831_175501.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are careva idee despre ce poate fii vorba in erorile mele de pe un passat 1.6 benzina 102cp?

20191104_194503_compress44.jpg

20191104_194512_compress42.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprindere, bujii... Ai gpl pe mașină? 

Dacă nu vezi EGR, clapeta, furtune sparte... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujie/bobina cum a zis si colegul. Celelalte erori pot fi cauzate de Gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am reparat închiderea usilor de pe partea drepata(fata si spate,ultima a fost blocata,chin prin interior sa o deschid) si dupa ce am terminat am scanat si stres erorile.Dupa am intrat in meniul de Adv.Measurements si am următoarea problema la immobilizator este corect ce afiseaza?Mulțumesc mult pt.Sfaturi!!O zi buna!!!!Drumuri bune!!!

WP_20191106_09_28_14_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are.... La modelul tău.? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dl Florin la.al meu Vw Golf 4 tdi.Eu stiu ca imobilizatorul este in ceasuri si nu pot sa pornesti masina cu o alta cheie.Dar nu inteleg ce înseamnă ca nu e instalat.pot sa o pornesc cu alta cheie.Sincer nu am scanat tot ca imi da eroare interfata pe Autoscan am intrat doar pe modul 46.Cred că nu am alte erori pe masina.Mutumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai. La modelul tău, 46 nu are treaba cu 17 - instrumente sau 01 Engine.... Componente care au treaba cu imobilizatorul. Ai un câmp acolo... Care nu are treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

La un golf 5 2006 bkc  1,9 are urmatoarea eroare si nu este 4x4 sa fi fost schimbata popa abs ? 

 

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1K0-907-379-MK60-A.clb
   Numar VAG SW: 1K0 907 379 AB    HW: 1K0 907 379 AB
   Component: ESP 4MOTION MK60    0102  
   Revizie: 00H13001    
   Codare: 0021122
   Atelier: WSC 01279 785 00200
   VCID: 72EB6CCA6DAF27D427-8026

2  coduri de defecte:
01324 - Modul comandã tracþiune integralã -J492- 
            013 - Citiþi vã rog memoria de defecte - intermitent
01317 - Modul comandã bord -J285- 
            000 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbata pompa Abs si a fost luata de pe o masina 4x4.Nu ai ce sa-i faci tu..ar trebui resoftata pompa Abs..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat într-un final! Bobina de inducție intra in scurt când se încălzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!