Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare! De curand am si eu pe mana o interfata VCDS si am urmatoarele probleme,pe care voiam sa le rezolv. Cu ajutorul vostru,banuiesc:

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 7N0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 7N0 907 530 AN    HW: 7N0 907 530 AN
   Component: J533  Gateway H56 1642  
   Revision:   H56       Serial number: 130314F1002230
   Coding: 461306
   Shop #: WSC 00079 790 45725
   VCID: 7CEEE3BBA6EB9EE243B8825-8028

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 58
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 141030 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:16:09

03406 - Control Module for Battery Monitoring 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 141030 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:17:08

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl
   Part No: 1T0 959 702 B
   Component: Tuer-SG         024 2345  
   Coding: 0000246
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 37643C97DF4D71BAEE4AB51-8062

1 Fault Found:
00121 - Outside Warning Light/Door exit Light Passenger Side 
            012 - Electrical Fault in Circuit

Address 56: Radio (J503)       Labels: 5M0-035-1xx-56.clb
   Part No SW: 3T0 035 156 B    HW: 3T0 035 156 B
   Component: BOLERO        008 0053  
   Revision: 0A001001    Serial number: SKZ1Z3I9882781
   Coding: 050004000001
   Shop #: WSC 33361 790 00999
   VCID: 2D481EFF2D11C76A84A6279-8078

1 Fault Found:
03138 - Input AUX IN 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 141030 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:16:20

Address 61: Battery Regul. (J840)       Labels: 1K0-907-534.clb
   Part No SW: 7N0 907 534     HW: 7N0 907 530 AN
   Component: Batt.regelung H56 1642  
   Serial number: 130314F1002230
   Coding: F000185A
   Shop #: WSC 00079 790 45725
   VCID: 71F0C28FF1A9E38AE00E0B9-8024

1 Fault Found:
02071 - Local Databus 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 141030 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:17:10

 

Mai este una care mi-a captat atentia in special:

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D481EFF2D11CB6A84A6279-8078

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
            014 - Defective

Nu stiam ca am "incalzire auxiliara". In ce consta aceasta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe 19 can gaeway in instalation list daca e bifat batery regulator.

La usa pasager probleme cu lampa de pe usa.

Pe radio-long coding debifeaza aux in monitoring.

Ai incalzire auxiliara dar e defecta rezistenta electrica.Se repara sau inlocuieste.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu battery regulator nu o sa imi deranjeze RCD-ul,nu? Can-ul l-am schimbat cand am pus RCD 510 pe masina si ma gandeam sa nu aiba legatura cu terminatul bateriei

Da,e bifat Battery Regulator

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce masina e ? Cea din semnatura?

Atunci debifeaza-l...dar va ramine eroarea.Nu afecteaza cu nimic...doar ca modulul can nu e ptr masina ta.Functioneaza fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe CAN imi ramane Control module incorrectly coded si control module for battery monitoring cu no signal/communication.

 

LE: Mi-a disparut treaba cu battery regulator de cand am scos-o din installation list!

Mi-a ramas Control Module incorrectly coded.

Modificat de 1991luk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai fâcut o diagnoza pt. a vedea dacâ mai am vreo eroare ,în afara clasicei "00984", mai ales ca intru in concediu si am de parcurs vreo 1500 km.

Mai multe erori decat ultima diagnozâ, și toate dupâ ce mi-am instalat farurile de ceațâ.

Am fâcut chiar și o comparație cu o diagnozâ de la un alt Golf 6, aproape aceiași echipare ca a mea, și codarea este evident aproape la fel ( diferit este la incalzirea în scaune,senzorii de parcare și spălătoarele de faruri).

Mai merg cu mașina mea în concediu?;)

Scan : 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb

Part No SW: 1K0 937 086 H HW: 1K0 937 086 H

Component: BCM PQ35 M 103 0615

Revision: 00103 AD

Coding: 40180A3A80251AC040000080100087E443010088724D8D60328000200040

Shop #: WSC 01973 973 01973

VCID: 3566B9FB9C52D1898D9-8060

Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 F Labels: 1KX-955-119.CLB

Component: Wischer 07101 26 0512

Coding: 009795

1 Fault Found:

00984 - Left Tail Light (M4)

007 - Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01100111

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Reset counter: 179

Mileage: 108472 km

Time Indication: 0

Date: 2016.06.11

Time: 20:33:36

Freeze Frame:

Term 15 On

Voltage: 13.40 V

ON

Term 50 Off

OFF

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb

Part No SW: 5K0 920 861 HW: 5K0 920 861

Component: KOMBI H21 0204

Revision: X0021007 Serial number: 00000000000000

Coding: 170F00

Shop #: WSC 01357 011 00200

ASAM Dataset: EV_KombiUDSMM9RM10 A04203

ROD: EV_KombiUDSMM9RM10_VW36.rod

VCID: 6ADC5A878D6C4E71D0B-803F

1 Fault Found:

13631488 - Function Restricted due to Missing Message(s)

U1111 00 [008] - -

Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 216

Mileage: 111532 km

Date: 2016.07.27

Time: 17:13:35

--------------------------------------------------------------Address 19: CAN Gateway Labels: 7N0-907-530-V1.clb

Part No SW: 7N0 907 530 HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H27 5603

Revision: H27 Serial number: 171010F2000451

Coding: E9A07F0600020200000002

Shop #: WSC 01357 011 00200

VCID: 6DD6519B74825949B59-8038

1 Fault Found:

00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 181

Mileage: 110833 km

Time Indication: 0

Date: 2016.07.15

Time: 07:43:34

Address 56: Radio (J503) Labels: 5M0-035-1xx-56.clb

Part No SW: 1K0 035 186 AA HW: 1K0 035 186 AA

Component: Radio RCD310 012 0028

Revision: 00000000 Serial number: VWZ1Z2H5303463

Coding: 0500040004

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 65C629BB6C726109FD9-8030

2 Faults Found:

00856 - Radio Antenna

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 108472 km

Time Indication: 0

Date: 2016.06.11

Time: 19:25:45

03138 - Input AUX IN

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 49

Mileage: 108472 km

Time Indication: 0

Date: 2016.06.11

Time: 19:25:40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca linistit in concediu.Ai un bec ars pe spate,ceva probleme comunicare pe infotainment/RCD,antena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mâ scoate din sârite becul ars de pe spate care funcționeazâ fârâ nici un fel de probleme.Dealfel l-am inversat cu cel din dreapta si la fel are acelasi comportament/eroare.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior !!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Becul din dreapta  pus in partea stanga a  portbagajului functionrazâ ,adicâ se aprinde dar problema râmîne aceiași.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii am găsit următoarele erori.?

01176 key signal too loW  ce trebuie sa fac?cheia este normala are cumva baterie în ea?

17957 open circuit controle valve n75 ?

Ambele erori au mers șterse. Help.

 

Modificat de golfalh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Buna tuturor,

dupa aproximativ 2 saptamani de circulat cu martorii CHECK ENGINE si EPC aprinsi in bord, am fost in aceasta dimineata la service pentru o diagnoza.

Rezultatele sunt:
4 erori:
1. P1444 Senzor pozitie recirc. gaze esapament - semnal neplauzibil
2. P0300 Rateu ardere recunoscut - defectuso
3. P0301 Rateu ardere cilindru 1 recunoscut - defectuos
4. P3211 Sonda lambda (ban 1, senzor 1) - feedback incalzire

Este vorba de un Golf 4 1.4 75CP 55Kw din 2003

Tipul de la service a sters toate erorile si mi-a spus sa revin cand reapare sa vedem ce e de facut.

Dupa nici 10 km martorul CHECK Engine alaturi de EPC a reaparut.
EPC sta doar cat e pus contactul. Cand pornesc motorul dispare. Asa facea si inainte.

Ce parere aveti ? E grava treaba ? 
Sunt din SIBIU iar tipul de la service-ul la care am fost nu prea mi-a inspirat incredere.. era prea relaxat sin nepasator.

Mentionez si simptome ale masinii.

Consum intr-adevar cam mare, relanti usor instabil, tentative de motor inecat uneori cand sunt sub 2000 turatii.

Multumesc mult de ajutor.

Modificat de ionut.vidrighin
adaugare detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce erori au apărut din nou. 

Prima e de la egr, posibil blocat pe deschis. De aici poate fi și misfire adică 2 și 3, iar 4 e circuit încălzire sonda lambda 1 belit... Se schimba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Buna dimineata. 

Multumesc pentru raspunsul prompt.

Am tot nascocit internetul si am vazut ca EGR se poate curata.
Din ce-am observat, se pare ca unii il curata in fata blocului, fara sa mai mearga la service pt asta.
Sunt intr-adevar ceva sanse sa reusesc sa il desfac sa il curat eu?  De asemenea am vazut ca si clapeta de acceleratie ar necesita o curatare.

Masina are 193.000km si nu a mai fost in service de la 153.000km

Sonda lambda m-am gandit direct sa cumpar una noua si sa merg sa o schimbe intrucat nu cred ca s-a schimbat asta vreodata de vechiul proprietar.

Totusi ce ma intereseaza.. e cumva motorul pe duca? multi si-au dat cu presupusul cum ca s-ar duce motorul pe apa sambetei. 


multumesc inca odata !

 

Modificat de ionut.vidrighin
greseli de scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea egr la benzinare este frectie la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Zici atunci sa cumpar direct piesa nouă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu acelasi lucru mai ales ca ai eroare pe potentiometru egr care daca e uzat nu mai ai ce-i face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii am găsit următoarele erori.?

01176 key signal too loW  ce trebuie sa fac?cheia este normala are cumva baterie în ea?

17957 open circuit controle valve n75 ?

Ambele erori am mers șterse. ? Help.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme cu pornirea motorului-schimba bateria telecomenzii.

Ptr cealalta eroare verifica supapa n75 care comanda actuatorul turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, spido a scris:

Daca nu ai probleme cu pornirea motorului-schimba bateria telecomenzii.

Ptr cealalta eroare verifica supapa n75 care comanda actuatorul 

Am cheie normala are cumva baterie se aprinde în bord martorul cu cheia iau contactul și dupăia nu mai apare ?

?mulțumesc  ( n75 cum a-și putea sa îl verific?)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu VCDS 12.12.0 si mi-au aparut niste erori, dar de la un timp cand vreau sa intru in modulul Engine imi scrie "Too many communication errors to continue" si nu mai pot face nimic. Vroiam sa curat clapeta de acceleratie si s-o adaptez dar acuma nu mai pot din cauza asta. Cum pot rezolva problema asta?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosid o interfata originala ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat mi-a spus ca e original. De unde se ia original si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • 53mad
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!