Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

revin in legatura cu eroarea postata mai sus am schimbat senzorul g 83 si totul e in regula

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, masina este un Aui A3 8p, 2.0 tdi. Toata problema a aparut dupa ce am umblat la panoul de sigurante din fata, de la motor, am schimbat siguranta de la ventilatorul de la Ac si ma gandesc ca in cautarea ei am gresit locul la vreo siguranta. Imi sta volanul galben aprins si se invarte volanul greu

Eroare:

1807 -CAN; fault message from steering angle;

         -Permanent

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an de fabricatie este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2004, am verificat sigurantele de mai multe ori. F16 am vazut ca are legatura cu directia dar este buna

Modificat de IonutTrs
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, IonutTrs said:

2004, am verificat sigurantele de mai multe ori. F16 am vazut ca are legatura cu directia dar este buna

18107 este codul de eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai verificat sigurantele, ai mers un pic cu masina - inainte tine 5 secunde volanul virat maxim stanga, 5 secunde drepta si pleci 50 m cu masina...

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, IonutTrs said:

2004, am verificat sigurantele de mai multe ori. F16 am vazut ca are legatura cu directia dar este buna

18107 este codul de eroare. 

Am facut si chesti asta. As vrea sa stiu sigur care este siguranta, sau schema ceva si daca mai are pe undeva vreuna. De 2 zile de cand tot umblu la ele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
La al meu Audi A3 8L 1.6 AKL am primit urmatoarea eroare :

Control Module Part Number: 06A 906 019 E

Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS2724

Software Coding: 04000

Work Shop Code: WSC 00186

- 00525 - Oxygen Sensor (G39)

28-00 - Short to B+

Inseamna ca e dusa sonda lambda sau e problema de fire ? Stie cineva ce inseamna Short to B+ ?

Daca ma poate ajuta cineva, un mare multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica continuitatea cablajului de la sonda la ecu. Daca firele sunt bune inlocuieste sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pe pentru răspunsul prompt. Am sa masor cu prima ocazie. 

Pentru indicator km/h si kilometraj, aveți idee unde ar trebui sa umblu? E frustrant sa nu știi cu cat mergi... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor! Revin dupa mult timp pe forum, si daca pana acum doar am citit acum sunt nevoit sa si scriu, deoarece nu am gasit un raspuns satisfacator la problema mea. Masina mea, o Skoda Ocatavia 1 din 2003, motor benzina, 1.6 BFQ  cu GPL pe ea pus de mine la 167000Km. Problema = La 140Km/h pe autostrada se sparge un furtun si pierd tot antigelul, ard garnitura de chiulasa     ( constatare ulterioara la service Slobozia - baga presiune in vasul de expansiune si arunca afara antigelul ). Schimba mecanicul garnitura, pun KIt Distribuite nou cu tot cu pompa de apa, schimb cu ocazia asta si bujiile, semeringurile la supape, ulei, curata EGR si clapeta de acceleratie. Rezultatul, masina functioneaza din nou si chiar binisor insa motorul la relantii are un mers ciudat, nu se tureaza decat pana la aprox 4500-5000 de turatii la care decupleaza. In bord mi-a ramas aprins martorul de la motor dar si cel de la ASR cel in forma de triunghi, iar la diagnoza imi apar doua erori, una veche pe care o pot sterge dar si un noua pe care cum o sterg cum reapare, si anume

16726 - Camshaft Position Sensor ( G40)                                                                                                                                                                                                                                      P0342 - 35 -10 - Signal too Low - Intermittent

Acum, ce vreau eu sa stiu este daca mai stric ceva mergand cu masina asa. Eroarea respectiva nu am avut-o niciodata, masina mergea fff bine, si nici acum nu merge rau, doar ca simt o lipsa de putere si pe langa asta la relantii scoate ceva  zgomote mai ciudate, cu toate ca relantiul e destul de stabil, cu mici fluctuatii. E posibil cumva mecanicul respectiv,  (dealtfel un om pe care nu il cunosc dar care mi-a facut o impresie buna, serios , parolist) sa fii atins senzorul cumva  si sa-l fii deteriorat saui-a schimbat pozitia,ori  sa nu fie un contact prea bun la mufa? Omul nu avea insa diagnoza, colegul lui care se ocupa de partea asta era plecat nunta fiului, asa se intampla in cazul meu, toate cate-s rele sun in c***l babii mele. Tare mi-e teama ca trebuie inlocuit si din cate am citit pentru asta trebuie data distributia jos din nou, deci manopera de distributie pentru un senzor.

Vreo idee, recomandari, v-as fii foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare ca distributia nu a fost pozitionata cu cale specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, EEXCALADE said:

Imi pare ca distributia nu a fost pozitionata cu cale specifice

Tot ce este posibil, eu mi-am continuat drumul in concediu cu masina cumnatului meu, saracu, si el s-a ocupat de reparatie, nu am vazut nimic din ceea ce s-a facut la masina, dealtfel nici cumnatul meu. Ce e de facut acum?

 Maine ma gandesc sa merg la un prieten cu elevator si sa ma uit pe dedesubt, sa identific senzorul, eventual sa curat mufa cu spray de contacte si sa urmaresc cablajul sa nu fie intrerupt pe undeva. Sper sa nu fie ce e mai rau si anume sa nu cumva sa fie senzorul avariat.

Modificat de silicipi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul este deasupra, langa distributie. vezi in blocurile de masura daca valorile date de cei 2 senzori de arbore si de axa cu came sunt ok. dar , mai mult ca sigur, distributia nu a fost pusa bine la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, si eu banuiam asta dar am vorbit aseara putin cu Florin si el spune ca distributia e pusa bine altfel nu mai atingeam eu 5000 de ture ciu motorul.  Cred ca mai curand nu s-au folosit calele sperciale pentru distributie si cumva meseriasul a atins senzorul G40 sau ceva la cablaj. O sa mai vedem. Multumesc de raspuns. Acum ca am nevoie mai mare a inceput sa faca figuri si diagnoza mea, abia pot citii erorile si imi zice too manny comunnication errors to continue, imi vine sa o dau de gard, exact cand aveam nevoie mai mare de ea. 

Acum ca nu e pusa distributia bine sau e dus senzorul pentru mine se va traduce in aceleasi costuri, cred ca oricum va trebuii data distributia jos. O sa vedem , sper sa ma poata ajuta amicul meu cu elevatorul , poate am noroc si e doar un contact pros sauun cablu cu probleme ( as vrea eu), desii nu cred ca am eu norocul asta. Toate bune!

Modificat de silicipi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stie ca e pusa bine la punct?

A vazut el ceva valori in blocurile de masura ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le in ordine :

Possible Causes 

-Wiring from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty

-Camshaft Position Sensor (G40) faulty

-Timing misaligned

Daca ai schimbat distribuția la un mecanic, mai mult ca sigur nu a fost prima distribuție schimbată de el.. Asa ca, șanse mici zic sa fie montata greșit, zic eu.. 

Cauta mai întâi la senzor (cea mai mare probabilitate) după care verifica continuitatea firelor.

Sa speram ca se rezolva rapid. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Signal to low inseamna ca senzorul da un semnal dar este in afara a ceea ce asteapta ecu, daca era senzorul dus sau firele spunea de NO SIGNAL>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si eu inclin sa cred ca este asa cum spune Al Bundy, ceva e in neregula pe acolo, fie nu e pusa bine la punct distributia fie atunci cand a manipulat chiulasa , a atins cumva senzorul respectiv si i-a miscat usor pozitia. Inclin sa cred ca este ce-a de-a doua varianta, deoarece masina functioneaza , trage bine, desi se simte o mica lipsa de putere. Sper sa gasesc un mecanic bun, mi-a fost recomandat cineva de la Elcargid Buzau, voi discuta cu el sa vedem ce zice. Azi am curatat instalatia de antigel, acum am antigelul curat lacrima, inainte era mai mult caramiziu si tulbure decat acel roz specific, am schimbatu leiul si filtrele de aer si de ulei . Pe deasupra am gasit un furtun mic ce intra in clapeta de acceleratie si acum relantiul , cel putin la cald e muuuult mai stabil, vom vedea maine dimineata cum porneste.

Fostul meu mecanic, pe care il regret tare de tot, deoarece m-am mutat din zona, la o distanta de 200Km, mi-a zis azi ca e posibil sa fie pusa la punct distributia dar sa se fii dereglat ceva legat de avans cand a remontat piesele pe chiulasa, deoarece eu i-am cerut sa imi schimbe si semeringurile la supape, si la remontare pieselor pe chiulasa sa nu mai fii montat chiar cum trebuie  pinioanele si ce mai e pe acolo. El zicea ceva de un pinion hidraulic si ca e posibil a existe un surub de reglaj, la care ai accces dupa ce dai jos capacul distributiei. Ce ziceti, e plauzibila asa ceva sau mecanicul meu face confuzie cu alte motoare mai destepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

verifica intai senzor,cablaj si dupa distributia...ca asa pareri o sa ai de te plictisesti si tot cu masina stricata ramai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 As verifica eu daca m-ar indruma carea cu o poza , o schema electrica ca sa stiu ce caut, ca altfel caut acul in carul cu fan. Mai mult, am inteles ca senzorul respectiv e in incinta distributiei, deci trebuie dat capacul de la distribuitie jos si cautat pe acolo, ori asta nu ma pricep, tot trebuie sa merg la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1

2

3

G163 este acelaşi cu G40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv esti mare tata, multumesc din suflet. In crucea noptii, cu lanterna pe cap, imediat ce ai posat am plecat la masina si vreau sa spun ca mi-a luat ceva timp pana l-am gasit, deoarece la BFQ e  diferit de AVU, e asezat intr-o pozitie tare naspa, pe chiulasa undeva sub clapeta de acceleratie. Tare m-am mai invartit pe langa ea, efectiv nu il vedeam, cred ca daca m-as fii uitat pe zii, chiar ca nu l-as fi vazut. Problema = mufa nu era infipta calumea in senzor, era pusa pe pozitie si trebuia doar impinsa, am luat o surubelnita si am presat usor pe ea pana ce a facut click-ul binecunoscut, apoi fuga dupa laptop si diagnoza mea schioapa, si surpriza eroarea a disparut fara sa o sterg eu, acum masina se tureaza pana la 6000 si ceva de turem asa cum ar trebuii. Sunt super incantat si va adresez tuturor care v-ati implicat, un mare MULTUMESC ! Fara ajutorul vostru cred ca m-ar fi scuturat baietii de cel putin 400Ron, mai ales ca la marile service-uri nu te lasa sa stai langa masina si ar fi putut spune orice, sau altii mai zelosi ar fi dat distributia jos si de aici parca si vad cum zburau banutii mei din portofel. MULTUMESC TUTUROR! 

Modificat de silicipi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut de unde îmi recomandați sa cumpăr o interfata vag com ce site România. .?și ce versiune sa cumpăr. ? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • 53mad
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!