Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

in general - da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma bag aiurea dar ți-aș recomanda sa vezi daca ai continuitate pe fir de la injector  până la ECU,  dupa care sa verifici pinul care iese din ECU să nu fie oxidat sau chiar rupt! Așa  era la mine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e aiurea, de altfel e posibila si asta conform Ross Tech: probleme electrice pe instalatie, ECU. Eu am scos mufele de la ECU si sunt chiar curate, fara pic de urma de oxidare plus ca zona de acolo e uscata. Le-am curatat cu un spray insa nu am verificat continuitatea instalatiei electrice de la ECU spre injector. Doar am scos mufa de la injector de proba si VCDS-ul a vazut imediat circuit deschis la injectorul 4.

Las la final verificarea instalatiei, dupa ce incerc varianta cu inversarea injectoarelor. Ma gandesc sa apelez la cineva, cand dau jos injectoarele, sa iau si o compresie daca tot eliberez zona din jurul rampei si a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/13/2016 at 6:15, spido a scris:

Lasa acumulatorul in pace...cat porneste motorul e ok.Daca ai verificat becurile ,soclurile lor -posibil fire intrerupte in mansonul de cauciuc dintre caroserie si hayon.

Am verificat becurile ,soclurile lor - fire intrerupte in mansonul de cauciuc dintre caroserie si hayon  nu  sunt.

Ce dumnezeu sa fie sa fie de tot imi  da aceiasi eroare? Devine enervant sa vad ca dupa 10/15 secunde se aprinde martorul in bord de  bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva cu codurile astea de eroare! cum as putea scapa de ele?

 

13589288_1119870878079318_501810477_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paval Alexandru

csm_1 da imi ia cu intarziere acceleratia si cand apas pedala dintr-o data da un rateu, doua si pe urma incepe sa se accelereze tare. a si chestia noua ce am patit-o astazi atunci cand virez maxim mi se opreste motorul si mi se aprinde becul la baterie in bord. sincer nu am mai patit niciodata asa ceva. se opreste daca spre exemplu am o viteza mica gen 20 Km la ora si daca am o viteza oleaca mai mare imi scade turatie foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temp de la raiator.

 

Iar eoarea 2 nu poate exista pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

daca este masina din semnatura exista si a doua eroare si face referire ca ai un debit insuficent de aer...pierzi pe undeva...verifica atat pompa secundara de aer  cat si furtunele de la pompa secundara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE cand are BCB pompa secundara de aer ?

 

Doar ca el nu se refera la masina dfin semnaura, arunca niste erori si asteapta raspunsuri.

Erorile sunt de la un AVU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este de la o skoda octavia 1 , 1.6 benzina! Al Bundy- nu arunc erori doar vam cerut o mana de ajutor pt eroare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poate ne spui si ce masina este si mai ales ce cod motor.

Verifica pompa secundara de aer si conductele ce pleaca de la ea si schimbatorul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVU sigur are pompa respectiva si la fel BFQ. Astea 2 par cam la fel, mereu cand caut pt AVU dau si de BFQ.

Conductele care pleaca din acea pompa au un sistem mai dubios de clipsare, trebuie infipte bine, sa auzi click.

Uite si o mana de ajutor de la RossTech pt eroarea 17831:

Possible Causes

Fuse for Secondary Air Injection Pump blown

Vacuum Hose(s) leaky or collapsed

Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve leaking

Secondary Air Injection Solenoid(s) faulty

Combi Valve(s) faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVU e codul de motor..... primul lucur schimb senzorul de la radiator ca poate si asta influent!!! fiinca eroarea apare si dispare! cred ca senzorul de la radiator da valori eronate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am achizitionat un vw bora  motor 1,6 SR, cutie hidramata, de cateva luni si de patru zile cand se incalzeste motorul mi se  aprinde in bord semnul de la ESP moment in care masina porneste greu  si nu mai trage cum trebuie. Am un OBD2 ELM327 si in urma diagnosticarii mi-au aparut urmatoarele erori. Ma puteti ajuta/sfatui la problema meaScreenshot_2016-07-09-11-58-00.png 

Modificat de Adi1971
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acum 2 saptamani am simtit miros de gaze nearse cand porneam masina. Am facut o scanare si am urmatoarea eroare

VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 AH
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV        4834
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 06402  
           Additional Info: VSSZZZ6LZ4R003123     SEZ7Z0C2039904
                      VCID: 58BF6EE2B8B366DE8C3-4B68
1 Fault Found:

16785 - EGR System 
            P0401 - 35-10 - Insufficient Flow - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

am sters eroarea dar a reaparut. Motorul momentan functioneaza normal dar vreau sa stiu la ce sa ma astept.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR blocat ,necesita curatare/inlicuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina nu prea are ce sa curete. Eventual desfacut si incercat repozitionarea rotii dintate pe ax-asta daca s-au dus dintii de pe rotita. Daca nu, inlocuire ansamblu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am urmatoarea eroare: 

16396 Bank 1 -P0012 - 008 -reglare axa cu came A -admisie devreme-insuficienta - intermitent

Mentionez ca aceiasi eroare am avut-o si inainte de a schimba distributia. Va multumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectoarele 1 cu 4 si eroarea a ramas pe 4. Ca draq, asta inseamna instalatie electrica sau ECU. Are careva configuratia pinilor pentru ECU, motor AVU? Stie cineva un electronist bun, sa stie sa masoare pe instalatie si eventual sa arunce un ochi in ECU? Ma gandesc ca o fi ceva coclit prin el. La anumite masini aprinderea electronica e incorporata in ECU, stie careva daca si la asta ar putea fi la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet

Clar, la benzina EGR-ul nu se murdareste ca la diesel,dar se blocheaza tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Cataline. Cele mai multe le-am gasit insa cu dintii dusi. Erau inauntru ca noi - ma refer la angrenaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pot sa-mi cumpar EGR nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine verifici ce ti-a fost sugerat? Asta ca tot ai primit raspunsuri la intrebari. Decizia iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR la benzinara lui nu are dinti si roti dintate din ce stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum arata la el. Daca e varianta cilindrica nu are ce sa-i faca. Ultimul desfacut era de pe un fsi-cod motor bad sau bag nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • 53mad
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!