Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

circuit deschis - cu consumul cum sta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17586, Linear 02, Senzor Pump Current: Open Circuit

P1178-35-10-Intermittent

17598-Linear 02 Sensor Reference Voltage: Implausible

P1190-35-10-intermittent

GL-81-NYK, esde vorba despre circuitul electric al pompei de oxigen din sonda lambda 1 (cea de dinainte de catalizator). Sunt doua variante: ori la cablajul extern/mufa sondei e problema, ori in circuitul intern al sondei si-atunci e de inlocuit sonda.

Ce-i ramane de facut colegului tau este sa verifice integritatea cablajului sondei si sa dea cu un spray de contacte in mufa. Daca reapare... atunci sonda e de vina.

Parerea mea personala este ca e gata sonda, cablajul n-are nimic dar.... you'll never know!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult BLiTZ, de luni incolo cand va trebui sa schimb o bieleta de directie, un filtru de benzina si 2 burdufuri ii voi spune mecanicului si sper ca voi rezolva. O sa postez rezultatul dupa verificare, pana atunci stau cu beculetul aprins :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa fac o diagnoza, pornesc masina si dupa cateva secunde mi se aprinde in bord indicatorul rosu ce simbolizeaza apa.

ma uit, intr-adevar un pic sub minim si dupa cum arata in zona, era nitel improscat cu antigel, dupa culoarea rozalie.

fac o diagnoza si :

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-00 - -

La ce sa ma astept ?

Trebuie oare inlocuita unitatea de comanda la electroventilator ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o eroare:

16725 - Traductor pozitie axa cu came-G40 - semnal implauzibil

P0341 - 35-00 --

Am schimbat senzorul--- tot asa... distributia e ok la semne, firele sunt ok... nu sunt intrerupte.. axa cu came este in perfecta stare de functionare, distanta dintre senzor si axa cu came.. la fel..ok si totusi apare eroarea asta.. masina nu trage si se balbaie.

Aveti idee de unde ar mai putea veni problema?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Wiring from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Timing misaligned

Possible Solutions

Check Wiring from/to Camshaft Position Sensor (G40)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

Check Timing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. stiu.. toate alea au fost verificate si rasverificate... tot asa ..problema persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o schimbare a senzorului de turatie motor. Nu sunt sigur dar acolo spune semnal implauzibil , deci fa si treaba asta, schimba cu unul de la alta masina, nu lua unul nou sa nu ma injuri dupa aia daca nu dispare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o programare la alt mecanic.. si asa cum s-a uitat la ea(inca nu am dus-o in service) spunea ca poate fi si de la senzorul de presiune barometrica..ce e drept am mai avut o eroare la asta cu ceva vreme in urma, dar i-a trecut...poate acuma a clacat cu totul.

sa vedem doctorul asta ce zice :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doctorul zice ca s-a dus calculatorul.. alimentare pe senzor este... semnal da senzorul..ajunge la calculator ... dar..totusi calculatorul nu sesizeaza asta... asa ca trebuie unu ..altul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos capacu de la culbutori si verifica axa cu came daca e intreaga sau sa nu fie murdara in zona unde citeste senzorul hall

post-4720-1234656457_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost verificata... este ok... ramane sa desfac ECU si sa vad daca nu cumva sunt lipituri reci la pinii care vin de la senzorul axei cu came....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste te rog acest articol

Acolo spune ca eroarea poate fi cauzata si de o distributie dereglata sau de sarmele de la bujii conectate incorect.

Daca ECU nu vede semnalul acela, spune ceva cu open or short nu semnal implauzibil.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste te rog acest articol

Acolo spune ca eroarea poate fi cauzata si de o distributie dereglata sau de sarmele de la bujii conectate incorect.

Daca ECU nu vede semnalul acela, spune ceva cu open or short nu semnal implauzibil.

da.. la asta nu m-am gandit, o sa le masor .. ca ordinea lor nu imi dau seama pentru ca nu stiu cum ar trebui sa fie...

stiti cumva care e ordinea fiselor?

merci de pont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti la motor, de la stg. la dreapta .. 1 2 3 4 ; ordinea de aprindere... 1 3 4 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci.. ordinea lor e buna .. le-am masurat si am pe 2 fise 5.75 kohmi si pe 2 am 5.86 kohmi ...

stiu ca trebuie sa fie 6 pe toate... afecteaza valorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot esti la capitolul acesta, ai masurat si rezistentele primare?

Ar trebui sa ai acolo (in conector/mufa) 3 contacte. Intre CENTRU si cele doua LATERALE ar trebui sa ai 0,3 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta unde vine... in mufa care vine pe bujie? sau la capatul celalalt

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bujie ajunge fisha. In bobina, pe langa cele 4 fishe mai ai o mufa.

....este asa , ca in poza?

Dar, ma tem ca esti pe o pista falsa. Daca ar fi vreo problema cu bobina/fishele/bujiile, nu ai avea eroare legata de G40. In cel mai rau caz (dar, asta ar duce si la aparitia unor rateuri) ar fi o problema privind nerespectarea ordinii de aprindere.

Nu sunt convins de faptul ca, distributia este pusa la punct.

post-3949-1234941563_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa..am inteles....

distributia a fost schimbata acum 5 mii de km si pana acum a functionat fara nici o problema, iar ea a fost verificata de 2 service-uri autorizate, nu prea imi vine sa cred ca e o greseala de distributie..adica sa nu fie la semn

masina porneste... merge relativ bine la relanti, doar cateodata mai scade turatia pana la 500 si revine

in schimb in sarcina nu trage...sau daca trage ... o face asa sacadat...

toate astea fiind verificate..adica:

senzor G40 nou

distributie ok

tot ce tine de fire, contacte, instaltie electrica pana la ECU au fost verificate ..tind sa cred ca sunt ok

ramane contact rece undeva pe ECU

sau.... nu stiu daca am inteles bine... are vreo legatura si cu senzorul de turatie... zicea ceva mai sus Al_Bundy :)

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cele doua semnale, ale celor 2 senzori (ax came + arbore/volant) nu sunt corelate, apar erori. Acum, nu stiu sigur cum sunt ele analizate si de ce daca ar fi o problema la senzorul de turatie G28(arbore/volant) sa nu dea eroare pt. el, in schimb, sa dea eroare pt. G40(ax came).

Daca vrei, totusi, sa mai verifici si distributia, vezi mai jos....

post-3949-1234950772_thumb.jpg

post-3949-1234950784_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da multumesc pentru toate aceste informatii....

eroarea mea a aparut dupa ce un meserias mi-a schimbat rulmentul de la rola intinzatoare a curelei de la alternator...

senzorul asta... G28.. speed sensor.. este tocmai in zona respectiva... coincidenta este prea mare... si totusi doua service-uri si sa nu observe asta..

o sa verific totusi senzorul G28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA SALUT PE TOTI !

Am si eu o problema am cumparat un golf din 99 1.6 , si mi sa parut prea turata pt ca la semafor statea acuL pe la 1200 1300 turatii (nu intotdeauna)

asa ca am dus-o la un service si la vag com sau descoperit aceste 4 erori :

00520 Volume Mass Air Flow Sensor G19ig70

00533 Idle Air Control Regulation

00668 Battery Power Voltage Supply (Terminal 30)

01247 EVAP Canister Purge Regulator Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primele doua erori sunt problema ta :

1 - vezi debitmetrul de aer ...

2 - regulator relanti (pare a fi influentat de prima eroare )

ia de la cineva un debitmetru si incearca-l

cred ca o sa iti dispara si cea de-a doua eroare si turatia iti revine acolo unde-i este locul

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!