Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

multumesc mult dar daca tot mi-ai zis ce trebuie sa fac,fa-ti mila de mine si zi-mi si mie unde se afla senzorul asta(G28) si ce reprezinta el defapt?clapeta se da jos greu?am vrut sa o dau eu jos ,vazusem un topic pe forum cum se da jos dar mi-a fost frica sa nu stric ceva :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex ct, ca sa dai clapeta jos:

1. dai capacul de plastic de pe motor jos

2,scoti capacul de la filtrul de aer (vreo 8 surubele)

3.acum vezi clapeta. desfaci cele 4 suruburi cu un imbus de 6 scoti mufa din ea si ramai cu clapeta in mana

4. o cureti bine bine de mizerie (sa nu freci cu peria de sarma sau materiale abrazive) cu solutii speciale si carpe

5. faci readaptare cu vag-com-ul sau cea clasica cu scosul bornei de la baterie

PS: daca citeai aici nu era mai bine ?

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frate, dupa cum am mai zis ;am citit postul insa mi-a fost frica sa nu stric ceva pe acolo,am vazut si poze,dar ma interesa oarecum parerea unuia care a mai dat joc clapeta (dupa ce a fost montata neaparat facuta adaptarea,sau pot sa merg cu ea pana la un meserias cu vagcom-ul?)

AI idee pe unde sa afla bagat senzorul asta de viteza(G28)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. poti merge linistit cu ea pana la "meserias"

2.in legatura cu senzorul, citeste aici , postul #11.

:icon_thumright:

3.poti folosi si tu ca multi alti colegi asta

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez niste loguri facute astazi... poate stie cineva sa le interpreteze... daca le-am facut bine.

Chiar nu mai stiu ce sa fac, ce sa schimb.

Si atasurile... nu stiu de ce nu le-a luat din prima.

Sunt doar cateva blocuri.

Schimbati extensia in csv .

LOG_01_003_004_105.txt

LOG_01_001_002_105.txt

LOG_01_102_101_100.txt

LOG_01_014_015_105.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

didus :icon_thumright: multumesc mult pt ajutor,si te rog eu nu mai fi asa stresat,daca vrei sa ajuti un coleg o faci daca nu ...................nu ,nu te obiga nimeni sa dai explicatii sau repere ,pe postul pe care discutam sunt oameni care intreaba cred ca de 100 de ori acelasi lucru(unsenzor de la lichidul de recire),numani nu s-a mai suparat si a dat indicatia tot de 100 de ori, asa ca nu mai bagati toate panaramele de programe de multiplicat,este un siite pt a cere si a oferi ajutorul un persoane care nu stiu9asta e ,nu toti s-au nascut invatati)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex ct - fara suparare dar, cel stresat cerd ca esti tu. Tot ce a spus didus este in litera si spiritul regulamentului acestui forum.

Inainte sa-i certi pe altii, ai face bine sa citesti - totusi - regulamentul. Daca iti este (oarecum) greu sa gasesti informatia necesara, aceasta se datoreaza tocmai celor care revin asupra unor lucuri deja discutate. Stiu ca este mai usor sa "arunci" repede o intrebare, decat sa cauti raspunsul dar, tocmai asta incercam, ca acest forum sa nu devina un canal de chat si nu vom putea reusi atata timp cat, acest lucru nu se vrea a fi inteles.

LE: incearca sa folosesti si punctul...este destul de greu de urmarit un text fara semne de punctuatie corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a pus dracu sa pun vag-ul pe masina ca parca nu aveam destule pe cap... mi s-a aprins martorul airbag ce nu poate fi sters nici cu vag-ul, plus ca masina avea intermitente in mers cateodata, cred ca de la clapeta de acceleratie sau/si de al sonda lambda, in fine... ce vor sa zica aceaste erori "intermittent" ...ca nu ar fi defecte si s-ar rezolva cu spray de contact? imi traduce si mie cineva ? pe rand?

multumesc,

iata erorile:

Saturday,24,January,2009,18:40:40:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20071016

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 85880km/53363miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 071 906 018 R

Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V01

Coding: 00000

Shop #: WSC 01317

6 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: 0000 1001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.LBL

Part No: 1J0 907 379 S

Component: ESP 20 CAN V010

Coding: 00209

Shop #: WSC 04111

1 Fault Found:

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL

Part No: 3B1 907 044 B

Component: CLIMATRONIC S 0.3.2

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL

Part No: 1J0 909 609

Component: A AIRBAG VW3 SG 0002

Coding: 00065

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-919-xxx-17.LBL

Part No: 1J0 919 881 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V13

Coding: 04052

Shop #: WSC 28002

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0464053

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0464053

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Part No: 1J0 959 799 N

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0002

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 2K T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!tocmai am primit erorile de mai jos.stie cineva cat de grav poate fii si ce sa fac prima data?bujiile stiu ca sant noi.in rest.masina are 200000(g4 1,4 16v) deci sa spun de la inceput despre ce este vorba.sper sa nu fie gata motoru cum mi-a zis cineva..;)

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

19667/P3211/012817 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heater Return Coupling

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobinele de inductie, injectoarele, fisele de bujii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii ,si xxnelu ,nu sunt stresat,dar ma deranjeaza cand cineva se ia aiurea de mine,am explicat destul de clar ca stiu topicul cu clapeta .......am facut referire la cineva care a mai desfacut clapeta singur fara sa fie asistat sau ajutat de vreun mecanic...........si multumesc inca odata pentru informatiile primite.......tuturor colegilor de pe forum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o o problema...defapt 2 : ralantiul la mine imiramane pe la 1200-1500 asa ca am pus-o pe tester si..uite ce mi-a iesit. care ar putea fi cauza?tin sa precizez ca debitmetrul a fost schimbat in august 2008(ca aveam o eroare si pe el dar aia s-a sters) m-ar interesa mai mult prima eroare

post-32222-1233166319_thumb.jpg

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00533

Possible Causes

Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine

Injector(s) faulty

Fuel Pressure Regulator faulty

Throttle Body faulty

Intake Air Filter dirty

Possible Solutions

Perform Throttle Body Adaptation

Check Hoses and Pipes to/between Components

Check Intake Air Filter

Check Fuel Pressure Regulator

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Check Injector

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Lower Limit

Possible Causes

Activated charcoal filter solenoid valve 1 (N80) leaking/sticking

Injector defective (not closing completely)

Fuel pressure regulator defective

Possible Solutions

Check charcoal filter solenoid valve 1 (N80)

Check injectors (N30...N33)

Check fuel pressure regulator

Incearca sa gasesti rezolvarea, privind partile comune ale celor doua erori (in principiu). Bineinteles, nu trebuie sa ignori niciuna dintre posibilitati. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti privind problema pe care o aveam.

Duminica, stresat fiind ca nu gasesc unde este problema, am ajuns acasa si am schimbat singur (pentru prima data) fisele intre ele, si citit cu vag-ul dupa fiecare schimbare. Concluzia am vazut-o singur : era o fisa de vina; unde o puneam, cilindrul respectiv nu mergea.

Foarte dubios, sau poate nu, dupa vizite la 2 mecanici, care au schimbat fisele si intre ele si cu altele, au zis ca nu sunt ele de vina... ca e ceva mai grav, etc.. e poveste lunga, si nu vreau sa-mi mai amintesc.

O chestie nu inteleg... cum de ei le-au schimbat, le-au raschimbat...si masina tot nu mergea; nu vreau sa cred ca au fost rau-voitori.

Concluzia este ca ieri am luat un set nou de fise... le-am schimbat, si merge super bine masina.

Mi-a fost invatatura de minte...

Multumiri xxnelu si ionel.d.2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

duminica seara am simtit ca masina nu prea mai vrea sa traga, iar la un moment dat, a inceput sa clipeasca martorul "check engine", iar in max.1 min s-a stins.

Astazi i-am facut un test cu vag-com, si au iesit urmatoarele probleme:

6518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

Dupa ce le-am sters, am scanat din nou si nu au mai fost probleme.

SI in luna decembrie mi s-a aprins, si a ramas aprins (fara sa clipeasca) martorul check engine, iar la un service a zis ca desi in test apare eroare la sonda lambda, ei zic ca de fapt ar fi din cauza esapamentului. Au sters eroarea si nu a mai aparut pana duminica trecuta.

Intrebarea mea e, acestea sunt cauzate de o sonda lambda defecta, sau au fost doar niste valori eronate inregistrate, iar apoi totul a fost Ok?

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius81, erorile astea

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

le-am avut si eu... numai ca aveam pe cilindrul 2 misfire. Dupa multe incercari si drumuri la mecanici, am schimbat eu fisele si acum merge foarte bine.

Ai incercat fisele sa le schimbi intre ele? si sa faci test dupa ce le schimbi? Daca eroarea se muta pe alt cilindru, fisa respectiva e de vina.

De asemenea, pot si bujiile, bobina de inductie, etc.

Despre

6518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Judecand dupa numarul de "Unknown"-uri cred ca iti e varza VAG-COM-ul.

Fa copy&paste la log in http://bitnet.ro/vw/vagalizer si o sa-ti interpreteze logul automat.

Salut Hiro,

Te rog frumos mai pune inca o data informatia cu erorile ca accesul la bitnet nu mai merge.

Si as mai avea inca o rugaminte, am probleme de conectare a Vag comului cu masina, imi da eroarea ca nu este conectat la masina. Am mai facut scanare inainte si a mers pana mi-a aparut eroarea pe bord de EPC. Daca incerc la alta masina o scanare merge.

Mersi mult pentru orice sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cam aceeasi problema....variatie a turatiei...si a motorului....ca si cum merge in 3....daca accelerez usor...moare motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o intrebare - cum se poate verifica cu ajutorul Vagcom cand ECU schimba din Closed loop in open loop,

mai clar ce bloc din vagcom monitorizeaza trecerea ECU din closed loop in open loop?

Mersi in avance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba de sonda lambda...sau de benzina de proasta calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!