Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

am turatia fluctuanta la relanti, am facut o scanare astazi si am urmatorul mesaj:

16825 - EVAP emission control sys: incorect flow

po441 - 35- 10 --- intermittent

Am vazut pe forum diferite posibile cauze, am intrat si pe net la fault codes-ross-tech wiki, vreau sa aflu daca a reusit sa scape careva de eroarea asta si ce a facut practic sau ce trebuie sa fac eu.

am cautat cu search dar nu am gasit un raspuns clar pt a rezolva problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am masina din semnatura si am patit niste lucruri ... Prima data termostat dus ... schimbat, mers in jur de 200 km foarte bine , dupa care apa imi statea la 90 g pe loc, iar in mers se ducea aproape de 0 gr. Umblat iar la termostat , iar s-a rezolvat problema. Dupa care au inceput belelele .... martor CHECK aprins si putere lipsa, plec cu 1-a parca as pleca cu a 3-a dupa loc. La turatie mare se stinge si merge parca mai bine. M-am dus la mecanic unde mi-a verificat bujii, injectoare, bobina, etc... si nimik. Am fost la tester unde mi-au iesit urmatoarele erori :

1. 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected

2. 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

3. 16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

4. 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

Dupa test si dupa ce mi-a verificat cele de mai sus, mi-a zis ca este de la supapa. Iar din ce am inteles asta implica demontarea motorului.

Daca a-ti mai intalnit asa ceva, va rog sa-mi da-ti un sfat ca nu as vrea sa-mi "deschida" tot motorul, si mai costa si o caruta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ete ciuciu...supapa. Eventual supape, ca ai misfire pe mai multi cilindri dar, eu zic sa verifici/schimbi MAF sau MAP ce ai tu pe-acolo...si asta poate sa duca la erorile de misfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat bobina de inductie si costa 255 RON. O sa schimb si bujiile (50 RON buc. - NGK) si sper sa mearga. Saptamana viitoare o sa le schimb.

O sa anunt rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) Acesta este simplu si de tradus (l-am intalnit la un prieten la o scanare)

- Pierde presiune intre turbo si valva de acceleratie (verifica Diverter Valve) defectiunea poate fi cauzata de blocarea DV-ului sau de crapaturi pe conductele de la turbo.

- verifica DV totusi s-ar putea sa fie blocat sau cu membrana sparta.

am si eu o problema ... un amic are un a4 1.8 T

relantiu ii trepideaza ..

am facut o scanere si am gasit

1 Fault Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am verificat, pentru ca nu am avut unde deocamdata. O sa verific saptamana viitoare si dupa aceea o sa schimb cele de mai sus.

Dar oricum inclin sa merg pe mana dvs. si sunt 80 % convins ca bobina este de vina.

Unde am cerut pret pentru bobina mi-a zis ca are pe stoc una HUCO. Este buna firma sau nu?

Prima data cand am sunat mi-a dat alt pret (dublu) si imi venea in 2 sapt. Dupa care m-au sunat ei si au zis ca tipa care mi-a luat datele nu a luat anul bine. Petntru ca dupa VIN este 2001, dar este de fapt 2000. Eu as vrea sa-mi verific tot ce cumpar, am luat ETKA, dar nu stiu exact care e masina mea de acolo, ca dupa vin imi apar mai multe modele aud (in ETKA) si nu stiu care ar fi al meu ( EAR, ETD , etc).

De doua zile numai pe net si stau sa caut solutii si preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva cu o resteare de airbag(a scos siguranta) pt un prieten in brasov?

DESTUL DE URGENT

contactati-ma pe mine sau pe el

multumesc mult de tot

Sorin - 0721298628

Seba - 0723274407

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am zis, revin cu noi rezultate :

Deci... mergea in 2 pistoane. Am plecat spre mecanic, si dupa vreo 500-600 metri a inceput sa mearga in 3 (adica mai bine :) .

Am schimbat bobina (400 RON - BERU) si am sperat ca asta e problema, dar nu a fost asa.

Am comandat la voinea o interfata si ieri am facut prima mea diagnoza (atasez VAG-COM Auto-Scan Printout.pdf ).

Aseara m-am dus la alt mecanic sa mai cer o parere. Cam 80 de Km pana acolo.

Dupa ce s-a uitat la bujii, fise, testul cu carpa imbibata de benzina ....etc, mi-a zis ca e de la injector ( un singur injector cand scotea mufa din el nu se simtea nimik) si ca trebuie curatat in cel mai bun caz sau chiar schimbat. A doua variata este de la supapa.

Bun... o sa revin cu urmarea vinerea viitoare cand ma duc sa vad exact ce are.

Dimineata am facut iar test : VAG-COM DTC 18 ianuarie.pdf atasat si am constatat ca sunt mai putine erori. Am sters erorile si am plecat acasa la Craiova (80 km). Martorul a ramas stins, dar mergea tot in trei pistoane si nu trecea de 110 km/h.

Daca mai are cineva vreo parere .. va rog.

Oricum o sa revin vineri seara sau sambata cu rezultatele.

P.S. - Scuzati exprimarea

VAG_COM_Auto_Scan_Printout.pdf

VAG_COM_DTC_18_ianuarie.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KRAMER

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Possible Causes

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

Special Notes

This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder

Cilindrul 2 - OPEN CIRCIT - probabil ca aici e problema ta - verifica ca e intrerupt si s-ar putea sa rezolvi numai din asta !

BTW: vezi ca folosesti versiune shareware la VAGCOM si nu iti detaliaza toate erorile !

Modificat de rss_juliano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e inregistrata versiunea... il am de 2 zile... maine o sa caut o varianta full.

Stiam semnificatia codurilor de pe ross-tech, mersi oricum, dar ma interesa daca aveti idee de cauza.

Mi-a dat eroare in al 2-lea test doar pe cilindrul 2, dar cu o zi inainte 3 cilindri aveau eroare plus cea cu barometric pressure...

Asta ma nelinisteste... ca am avut eroare pe 3 cilindrii, nu doar pe 1 cum a ramas dupa stergere.

O sa revin cu rezultatele.

Inca ceva... am uitat sa precizez : Tipul a scos mufa din fiecare injector in parte si la toate se simtea scadere de putere, numai la cel cu pricina nu se simtea.

Adica si cu mufa bagata si cu ea scoasa tot la fel merge... nici o diferenta.

Deci ala e sigur de vina... dar ori el... ori mufa sau firele care intra in el , ma gandesc eu... acum sa vad ce zice si mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea asta mai apare ("16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal") ?

Eu as verifica si acest senzor de pe colectorul de admisie sa vad daca lucreaza...

O alta idee ar fi sa vezi daca toate furtunasele sunt la locul lor. Ai spus recent ca ai schimbat termostatul la masina...zic si eu poate e sarit ceva, poate ceva nu e la locul lui...iar la a anumita presiune a aerului sa nu apara probleme cu unul din furtunase. Spun asta pentru ca ai avut erori in mod aleatoriu pe trei cilindri, nu doar pe unul.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scapa intai de erorile curente si apoi vezi ce se intampla !

Bafta

varianta full pentru interfata ta luata de la Dragos - o am eu

suna-ma si ti-o trimit pe mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ("16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal") nu mai apare deocamdata.

Am un furtunas care nu-mi place cum arata, dar nu stiu de la ce este, o sa revin cu o poza cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt pozele de la furtunasul care imi pare mie ca arata cam dus. Parca ar fi plastilina cand pun mana pe el.

Ce furtunas este? Ca as vrea sa-l schimb.

post-23825-1232368233_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu imi dau seama exact despre ce e vorba. Zi-mi te rog codul motor, poate aflu ceva detalii.

Sau poate te ajuta cu un raspuns unul din colegii cu VW Polo. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o eroare care imi apare la o diagnoza

18012 - Internal Control Module: Output Driver IC Error

P1604 - 35-10 - - - Intermittent

Masina se comprta urat la ralanti.Isi schimba regimul de functionare,consumul instant creste le la 0.5l/h la 1.0l/h si smunceste.Am cautat pe un site olandez www.gerritspeek.nl ce insemna aceaste eroare,da' nu inteleg ce este defect,ce ar trebui sa schimb.Va rog sa ma ajutati,ca nu-i dau nicidecum de capat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stevee, o posibila solutie:

18012 - Internal Control Module: Output Driver IC Error

P1604 - 35-10 - - - Intermittent

18012 - Control unit defective

Possible Solutions

* Renew engine control unit

asta am gasit pe www.bitnet.ro

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stevee:

Verifica bateria si bobinele de inductie. Bateria cred ca e ok, pentru ca mai dadeau eroare si alte module electronice daca nu tinea tensiunea care trebuie.

Etajul final din ECU e acest driver (integrat) care da pulsuri pentru a inchide/deschide niste tranzistoare/tiristoare pentru a pune masa la bobine de inductie (cred ca ai cate una pentru fiecare cilindru). Ori e inauntrul ECU-ului, ori chiar pe bobine, nu stiu exact cum e la motorul tau. Asa imi explic de ce merge neregulat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria si bobinele sun ok.In vara,anu trecut am avut probleme cu senzorul NOX (G295).Pe toata perioada cat am avut senzorul defect,nu imi aduc aminte sa fi avut acele simptome.Dupa ce am schimbat acest senzor,au revenit.Ma gandesc ca nu ramane decat sa schimb ECU.Plus ca atunci dupa ce am curatat clapeta,nu se reseta!Am avut mult de furca cu ea.

Erau momente cand puneam contactul si se auzea ca un bazait,dar destul de pronuntat.Am fost la colegul Istef,mi-a facut un test cu vag-comu si am aflat ca atunci cand se pune contactul clapeta se deschide complet si revine la loc.La mine nu se intampla deloc asa...atunci cand puneam contactul,se deschidea putin si se inchidea.Ca si cum era ceva incalecat acolo...Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai bun caz, incearca sa cureti conectorul de la ECU...poate e oxidat vreun contact, pentru ca eroarea e intermitenta. Si poate ca driverul lucreaza. Daca ar fi bulit de tot acest driver, nu cred ca ar porni (ca ar avea aprindere).

Daca nu, ramane cel mai defavorabil caz...sa schimbi ECU-ul, pentru ca nu cred ca se repara sau ca ai sa gasesti acel integrat. Plus ca nu e indicat sa desfaci cutia ECU-ului. Incearca cu un ECU de la o alta masina 1.6FSI si vezi daca motorul merge rotund.

Detalii despre acel senzor NOX nu stiu si nici in ce mod ti-a fost afectat motorul din cauza clapetei sau a senzorului.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor este senzorul de noxe.El trimite semnale ECU-ului sa faca amestecul mai bogat in benzina si mai sarac in aer,sau invers.Din acesta cauza la ralanti se schimba si regimul motorului...Cand ii vine prea multa benzina,cand prea mult aer...Din acesta cauza si consumul fluctueaza la ralanti...

Am probleme numai la ralanti si in sarcina nu,pentru ca motoarele FSI functioneaza in doua regimuri.Economic sub o plaja de 2500-3000 de rot/min si alimentat normal peste 3000 de rot/min.Am sa incerc sa curat contactele sa vad ce se in intampla,dac nu.... o sa incep sa pun banuti deoparte pentru un ECU nou...Ma gandesc insa; daca continui sa merga asa,nu afecteaza in vre-un fel fiabilitatea motorului si a celorlalte componente???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cate ceva despre senzorul Nox si se pare ca e o sursa pentru problemele tale. Ai schimbat senzorul?

Ai cumva un ECU separat care "citeste" NOx?

Acel driver final despre care vorbesc eu nu e sursa problemelor de la relanti...cred ca pleaca doar de la semnalele de la unitatea NOX. Procesare incorecta a emisiilor => fluctuatii de relanti.

Eroarea 18012 o mai ai?

Daca eroarea P1604 persista la interogarile VAG-Com inseamna ca e implementat in ECU acea unitate pentru NOx si cred ca trebuie intr-adevar schimbat ECU-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal tuturor, am si eu cateva probleme,cu ceva timp in urma am mai postat aici in legatura cu aceeasi problema pe care o am si acum(banuiesc eu CLAPETA DE ACCELERATIE) totul s-ar lamuri daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu niste coduri de erori si cam ce ar insemna acestea,am sa adaug 2 liste cu scanari si daca este cineva in masura sa-mi explice si mie ce inseamna erorile alea si cam cum as putea sa le remediez i-as fi foarte indatorat

ma intereseaza in prealabil cele de la motor

Address 01: Engine Labels: 036-906-014-AHW.lbl

Part No: 036 906 014 AN

Component: MARELLI 4CV 2893

Coding: 00031

Shop #: WSC 31431

4 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-00 - Output Open

Readiness: N/A

unul ar fi asta

Address 01: Engine Labels: 036-906-014-AHW.lbl

Part No: 036 906 014 AN

Component: MARELLI 4CV 2893

Coding: 00031

Shop #: WSC 31431

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

03-00 - No Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-00 - Output Open

Readiness: N/A

si cam asta ar fi celalalt

attachments_2009_01_21.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie...se pare ca ramane blocata.

Si verifica/ schimba senzorul de viteza si debitmetrul de aer de pe colectorul de admisie.

Mai ai si probleme cu imobilizatorul motorului...care nu iti mai recunoaste cheia...incearca cu cheia de rezerva.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!