Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Multumesc.O sa mai fac maine o scanare sa vad daca vor reveni codurile de eroare.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor ca nu ii mai dau de cap, nu stiu exact ce am schimbat dar nu cred ca am gresit ceva pe undeva/

Nu am stergator spate.

Nu am duza stropitoare , am xe de fabrica si merg spalatoarele pt el/

Nu mai merg cele de la parbriz.

Am demontat bara , am scos motorasu si merge ...

Am verificat firele vizual contactele si sunt ok.

Sigurante la fel dar nu merg

Pus vag vomu pe ea si da eroare:

Sunday,21,December,2008,16:09:57:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 09: Cent. Elect.

Control Module Part Number: 1K0 937 049 N

Component and/or Version: Bordnetz-SG H34 0803

Software Coding: A10A0E131004140000100C000000000000097F065C

Work Shop Code: WSC 73430

Additional Info: 1Z1955119A Wischer SK351 012 0401

1 Fault Found:

02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump

009 - Open or Short to Ground

---------------------------------------------------------------------------

Ce mai pot face? e ceva unde am umblat pt ca merge la testul de bord facut cu vagu , ele stropesc dar nu din maneta doar la test cu vagcomu.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s=a rezolvat, nelu te-am sunat aseara si a raspuns altcineva , daca ai timp iti explic ce era .

Ca sa scriu nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva erori de care nu pot scapa, le sterg si reapar. Ele suna cam asa:

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 03313

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W050115 VWZ7Z0A3671267

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522)

49-00 - No Communications

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522)

49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)

49-00 - No Communications

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 18 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522)

49-00 - No Communications

Inseamna ca modulul de la scaunul cu reglaj electric nu comunica cu bordrul.

Poate fi problema de contact la o mufa, cablu intrerupt sau modul defect.

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

E vorba de comunicatia intre calculatorul de confort si modulul din usa spate stanga.

E o eroare sporadica, poate fi problema de contact la o mufa, cablu intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrul ciudat e ca nu am scaune cu reglaj electric:) am scaun reglabil doar la sofer si acela e manual. De asta am ramas uimit de eroare :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... stie careva ce inseamna "16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent" ? ce ar putea s amai fie in afara de debitmetru.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slvzma,

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High

Possible Symptoms

* Probably no serious malfunctions

* Loss of power

Possible Causes

* Wiring and/or connections (short circuit?)

* Mass Air Flow (MAF) (G70) defective

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)

Special Notes

* In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

post-18905-1230066777_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa schimbi MAP/MAF, verifica sa nu traga aer fals pe undeva, verifica fire si contacte.

Salut, mi-am rezolvat problema, chiar fara a schimba senzorul MAP/MAF.

Problema era cauzata de blocarea partiala a unui motoras de la clapeta de acceleratie, plus murdarirea excesiva a acesteia.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, vezi ca ai cam gresit topic-ul. Cauta si ai sa gasesti unul similar in aria TDI. :)

LE: Corsar, le-am mutat eu la LOCUL LOR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scanare cu VAG-COM-ul cel care a facut scanarea a spus ca timpul de injectie extrem de mare (5,6).

Ma poate ajuta cineva cu:

-cauze

-efecte

-valori normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un prieten are un Golf 4 1.6 110 cai, an 2002 benzinar.

Ii apare pe bord mesajul: EMISSION WORKSHOP.

Am pus vag-com pe el si a dat eroarea:

17560/P1152/004434 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

Ce poate sa fie?

Mentionez ca a schimbat sonda lambda de curand.

Ma poate ajuta cineva?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test cu VAG COM astazi si mi-au gasit eroarea asta : Sensor for Nox (G295): Signal too Low. Care pot fi posibilele cauze ale aparitiei acestei erori ?

Precizez ca am facut testul deoarece apar niste trepidatii ale motorului (ceva gen diesel), doar atunci cand e incalzit bine. Aceste trepidatii dureaza 1 min (aproximativ) apoi motorul isi revine .... iar trepideaza .. iar isi revine .. tot asa.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Caut de ceva vreme pe forum unde este situata mufa la Golf V si nu am gasit nicaieri pe cineva care sa explice. Imi puteti spune va rog unde o pot gasi? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci abuwz! cu ajutorul tau am gasit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu acest cod de eroare?

P1385 Variable Cam Timing Solenoid B Malfunction

Merci.

Modificat de Mibo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ... un amic are un a4 1.8 T

relantiu ii trepideaza ..

am facut o scanere si am gasit

1 Fault Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

-----------------

mai era si

Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

.. dar au disparut

sterg eroare .. se tureaza singur pana la 1100 si porma revine la normal .. si la vechile trepidati.

ma poate sfatui cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la erorile astea ce parere aveti despre rezolvarea?

cum ai rezolvat cu erorile astea :

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

16525/P0141/000321 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

am gasit astea :

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17526/P1118/004376

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16525/P0141/000321

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating faulty

Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating

Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit

unde este pozitionat mai exact senzorul ? (sau sa ma uit exact pe traseul sondei Lambda?)

si contactele imperfecte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KMZ Misfire= lipsa scanetie in cazul tau prietenului tau cred ca este vb de faptul ca la bujiile 1,3 si 4 nu este scanteie in mod aleator ( Random), asta este si motivul pt care motorul trepideaza ne primind scanteie la una din bujii merge in 3 pistoane, spunei colegului tau sa verifice bobina de inductie, fise , bujii.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee ?

1. Te rog sa citesti regulamentul. Astfel de post-uri nu sunt acceptate si pot fi sanctionate cu Warning.

2. Daca ai CODUL de eroare, scrie-l aici - in topic.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o scanare si am gasit urmatoarele:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V17

Coding: 05111

Shop #: WSC 77887

WVWZZZ1JZ2W491945 VWZ6Z0A3994828

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 77887

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru codul 16518:

Se pare ca prima sonda de oxigen nu mai lucreaza. Pot fi mai multe cauze:

- verifica continuitatea traseului intre sonda lambda si ECU.

- verifica/ schimba sonda lambda sau senzorul MAF;

Senzorul MAF poate afecta functionarea sondei Lambda. ECU va decide pe baza acestor senzori cat combustibil sa aduca in raport cu masa de aer de pe admisie. Sper sa nu gresesc.

Celelate doua coduri provin de la modulul comfort: probabil ceva erori la inchiderea centralizata sau la geamurile electrice.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!