Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Hello ! Daca poate cineva sa arunce un ochi peste erorile gasite de mine si eventual sa-mi spuna *cam* de pe unde sa incep cu troubleshootingul, as fi recunoscator.

 

E vorba de o Fabie din 2000, cu motor pe benzina de 1400cmc, ATZ, simplu ca si constructie, distributie pe lant. Noxele ies cat de cat, nu am *deloc* check engine in bord, insa cred ca ar sta aprins tot timpul, iar catalizatorul a fost inlocuit. Pe partea de senzor de O2 (problema veche de prin februarie anul trecut de altfel), din cate am inteles ar fi problema la preincalzire si cam atat. A fost inlocuita cu una Bosch originala, insa eroarea a persistat. Cablajul a fost verificat, e ok, am renuntat pentru o perioada sa gasesc o rezolvare. Chestia cu Load Calculation e relativ noua, apare de ~ 1 luna. Googled it, nu trage aer fals, sta ok la relanti dupa ce e turat, revine frumos, consumul e ok-ish, putere are, bujjile au vreo 15.000km, insa nu vad sa aiba legatura. Clapeta de acceleratie a fost curatata acum ~2000km, readaptarea facuta fain, cu motorul cald ... mai departe va las pe voi. :)

 

 

4 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 

            P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached 

            P1176 - 35-10 -  -  - Intermittent

16554 - Fuel Trim; Bank 1: Malfunction 

            P0170 - 35-10 -  -  - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value 

            P1141 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 0010 0001

 

 

L.E.: in testele sintetice facute din VCDS pentru sondele lambda si catalizator, cat or fi ele de concludente nu stiu, insa rezultatele sunt ok pentru S1B1 si catalizator, S1B2 fiind cu probleme chipurile. Atat timp cat e sonda de control si nu de amestec, nu prea vad de ce ar avea legatura in toata schema asta. 

Modificat de nigh7ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru interfață orig, ce varianta soft e bine / completa pentru a instala? Romana? Engleza? Mersi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am preferat si prefer in continuare varianta in engleza.

Cea in romana e tradusa... dupa ureche si nu mi-a placut. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am, va rog, nevoie de unpic de ajutor.

Am cumparat un nou bloc de lumini pt Passat b63c, cand l-am cumparat am intrebat expres daca se potriveste pt masina mea si mi s-a spus foarte clar si raspicat ca da...ei bine nu este asa din cate am incercat...anume...nu-mi merge functia proiectoarelor..desii cand trag de el..are pozitita respectiva..care ar trebuii sa se aprinda proiectoarele, curios este ca atunci cand mai trag odata de le si se pune pe pozitie luminilor de ceata spate, se aprinde acel bec in stop..deci asta merge..iar cand este pe modul auto...am luminile in cluster(bord stinse) ele se aprind doar cand este pe pozitia fazei scurte..etc...etc..o gramada de probleme de genul..

Spuneti-mi va rog daca pot cu ajutorul VAG-COM-ului sa reprogramez functiile respective...dupa cum ar trebuii in mod normal.

Va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara poate nu trebuia sa postez aici problema mea dar sper sa nu va suparati am urmatoarele erori la un audi a4 si masina nu mai porneste deloc:

Address 01: Engine        Labels: 058-907-557-ADR.lbl
   Part No: 8D0 907 557 CX
   Component: 1,8L R4/5V  MOTR HS D08  
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 05314  
   VCID: 881FFEABA8C6605E5C3-4A3A
 
6 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30 
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 
            26-00 - Output Open
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor 
            P0501 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A
 
Address 17: Instruments        Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl
   Part No: 8D0 919 033 C
   Component: B5-KOMBIINSTRUMENT  D02  
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00001  
   VCID: 285F1E2BC806C05EFC3-5072
 
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste din cauza"vehicle speed sensor" senzor arbore cotit,restul ,intra pe ross-tech.com si bagi codul de eroare la search. Verificat senzor cablaje,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Maine am sa schimb acel senzor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vehicle speed sensor nu este senzor arbore....daca nu sunteti sg ce scrieti...nu dezinformati omul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie mai degraba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ati avut nici unu pb de genu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie o problemă electrică deoarece ai 2 erori care indică probleme la alimentarea ECU. În primul rând şterge erorile, încearcă o pornire şi vezi care din ele reapar, în al doilea verifică conexiunile la baterie, legături la caroserie, mufa ECU, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un prieten cu un golf 4 motor AXP 2001, si are urmatoare eroare, ce este de facut?

 

16514 - Oxigen (Lambda) Senzor B1 S1

             P0130 - 35 - 00 Malfunction in Cicuit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate modifica cu VCDS.

Blocul de lumini are contacte mecanice, unde au fost construite sa aprinda, aia face. Cu conditia sa fie bun, iar contactele sa nu fie oxidate sau circuitele intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spune eroarea ce sa faci :

  • sonda lambda 1 - "faultata"
  • probabil trebuie sa o inlocuiesti , daca conectica e ok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am, va rog, nevoie de unpic de ajutor.

Am cumparat un nou bloc de lumini pt Passat b63c, cand l-am cumparat am intrebat expres daca se potriveste pt masina mea si mi s-a spus foarte clar si raspicat ca da...ei bine nu este asa din cate am incercat...anume...nu-mi merge functia proiectoarelor..desii cand trag de el..are pozitita respectiva..care ar trebuii sa se aprinda proiectoarele, curios este ca atunci cand mai trag odata de le si se pune pe pozitie luminilor de ceata spate, se aprinde acel bec in stop..deci asta merge..iar cand este pe modul auto...am luminile in cluster(bord stinse) ele se aprind doar cand este pe pozitia fazei scurte..etc...etc..o gramada de probleme de genul..

Spuneti-mi va rog daca pot cu ajutorul VAG-COM-ului sa reprogramez functiile respective...dupa cum ar trebuii in mod normal.

Va multumesc mult !

Daca ai luat bloc de lumini ( China ) , mai au unele probleme de functionare , nu ai ce sa codezi cu vag-com daca ai deja modulele din fabrica pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Avem martorul airbag pe bord on cu urmatorul codul de eroare :

01217 - Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199): Resistance too High

Am desfacut plasticul pe coloana la usa soferului , dar acolo se pare ca este buna conexiunea> oare unde se afla mufa cea galbena pentru airbagul lateral? Cumva sub scaun?  Rosstech nu prea ma ajuta..:(

Are cineva vreo idee ce sa verific ca sa pot sa sting martorul airbag ? Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu respect tuturor!  

Am doua  intrebari: se poate vedea pe vagcom  daca circuitul de aprindere functioneaza corect, si daca motorul dezvolta puterea pentru care a fost proiectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai concret ce vrei sa vezi la aprindere? Ptr test de putere e necesar un dyno-vcds-ul nu te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu detalii legate de codurile din poze? Golf 4, 1.6,16V.

 

 

 

post-151433-0-44502400-1429533096_thumb.

post-151433-0-04191000-1429533129_thumb.

post-151433-0-72240000-1429533177_thumb.

post-151433-0-28669300-1429533203_thumb.

Modificat de Bogdan.i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu 

 

- solenoid F64 - din pacate, nu-l gasesti separat

- litrometru - aici trebuie vazut daca e de la ceasuri, cablaj sau litrometru.

- ai ramas fara baterie sau voltaj scazut, la un anumit moment.

 

.. si cateva pe motor - sterge erorile si vedem care raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin de info. Erorile astea au fost sterse si au reaparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe esapament se pare ca noxele vin cu intreruperi, de parca o bujie nu functioneaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Claudiu Bota
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!