Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor! Vin cu urmatoarele erori dupa ce s-a aprins martorul EPC am facut o scanare si :

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3408  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 53AF6195A1EE691
 
1 Fault Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 
            P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Dupa scanare VCDS si clear nu a mai aparut... Dar din ce cauza sa fi aparut?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readiness: 0000 0001Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl

   Part No: 036 906 032 D

   Component: ME7.5.10            3398  

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 44644  

   VCID: 112953C65BC977960BD-5198

3 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 - 35-10 -  - Intermittent

16687 - Cylinder 3

            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30

            P1602 - 35-00 - Voltage too Low

Readiness: 0000 0001

              Address 01: Engine  (036 906 032 D)

 

Ajutati-ma va rog sa decifrez  eroarea e de la masina mea si poate sa imi dati solutii pentru remedierea ei.Nu o da la pornire ci numai in mers cand bag piciorul dintr-o data in acceleratie .I-am schimbat bujiile de 5 saptamani cu unele la fel (ma refer la marca ).I-am facut si un test in mers si vedeti rezultatul              

Address 01: Engine  (036 906 032 D)

22:18:26

  48.0°C   Coolant Temperature (G62)

  0   Misfire Counter Cylinder 1

  0   Misfire Counter Cylinder .

  7   Misfire Counter Cylinder 3

  0   Misfire Counter Cylinder 4

Care e cilindru 3  ?Am gasit pe net mai multe variante de numerotare si nu stiu pe care sa o cred.

Multumesc

Schimba bobina de la cil 3 cu cea de la 1 si vezi unde se muta eroarea.

Cil 1 este cel de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a ars o bobina pe cilindrul 3 si imi dadea eroare "misfire", nu stiu cat de corect am procedat dar am rezolvat problema si anume:

 

-am dat rampa cu bobine jos cu tot cu bujii si le am intors cu electrozii in sus

-am conectat inapoi masa bobinelor si am pus pe cnv sa dea la cheie cateva secunde

-am urmarit sa vad care bujie nu se aprinde

-nu se aprindea cea de pe cilindrul 3

-am schimbat bobina de pe cilindrul 3 cu una care functiona(cred ca 4)

-acum nu mai functiona pe 4

Deci bobina era de vina

-am schimbat-o si am rezolvat problema

 

Daca e de la bobine s-ar putea sa rezolvi asa, poate sa fie si de pe la injectoare, nu cunosc prea bine, dar e posibil!

Modificat de pustiulica2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa ce am spus eu mai sus, eroarea ramane tot acolo, se face aceeasi chestie cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Am o singura bobina, am schimbat azi bujia 3 la 4 si invers eroarea a ramas tot pe cilindru 3  am comandat fisa 3 imi vine maine sunt curios daca dupa ce o schimb mai am eroarea .Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Vin cu urmatoarele erori dupa ce s-a aprins martorul EPC am facut o scanare si :


Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No: 036 906 034 BB

   Component:  MARELLI 4LV       3408  

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 53AF6195A1EE691

 

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals 

            P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Dupa scanare VCDS si clear nu a mai aparut... Dar din ce cauza sa fi aparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact imperfect probabil ( Intermittent)

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ma ajutati va rog cu erorile urmatoare

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No: 030 906 027 E

   Component: MOTRONIC MP 9.0    2126 

   Shop #: 1037355854 

   VCID: 102F56C250C37E9E043-4BCE

 

1 Fault Found:

00533 - Idle Speed Regulation

            09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

   Part No: 1J0 909 603 F

   Component: AIRBAG VW3 -        V04 

   Coding: 00070

   Shop #: WSC 00788 

   VCID: 2C57E232DCAB3A7E18B-4B68

 

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

            32-00 - Resistance Too High

 

-------------------------------------------------------------------------------

Cea de la airbag am sters-o de 3 ori si a aparut de fiecare data

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cea de laairbag, intareste contactele de la mufa de la airbag si cea de la spira de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceasi problema spunemi te rog ce inseamna intarirea contactelor.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa la strangi un pic sa faca contact mai ferm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logurilor acestora? 

 

Masina: A4 B6 1.8T 2002 AVJ 150hp,

- injectoare 282cc, sursa: http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

- sau injectoare 205cc, sursa: http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html

Context: am masina remapata + evacuare decat. In treaptele 3, 4, 5, la WOT dupa 3500rpm masina "da in nas" sau merge in valuri, ca un avion care intalneste turbulente si apoi merge ok. Am schimbat pompa de benzina cu una VDO (OEM), filtrul (cu FPR incorporat) e nou, original Audi, si merge identic. 

 

Se poate ca mersul defectuos (cuplat cu injector duty cycle de aproape 120% din ce am calculat eu) sa fie cauzat de injectoarele prea mici? suspecte mi se par si valorile random ale Lambda. Nu am reusit sa gasesc sau sa interpretez valorile boost (cerut / actual).

 

1_3_31.png
 
2_20_115.png
Modificat de lowlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare. Ca si simptomne  masina sta subturata la relanti, variaza, accelereaza greoi, da rateuri, da rateuri si pe sub capota, mi se opreste motorul dupa ce se incalzeste. Dupa o scanare cu vag am urmatorile errori. Multumesc    

 

 
Chassis Type: 6N - VW Polo (1995 > 2002)
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56
 
   Mileage: 116670km/72495miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 032-906-030-AEE.lbl
   Part No: 032 906 030 P
   Component: MARELLI 1AV        2136  
   VCID: 173D2DD775787FA6459-4A9C
 
6 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01087 - Basic Setting Not Performed 
            35-00 - -
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00609 - Ignition Output 1 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60) 
            36-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: N/A
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1J0 907 379 
   Component: ABS     ITTAE 20 GI V00  
   Coding: 05703
   Shop #: WSC 00011  
   VCID: EED3A833AA625E6EF6F-4978
 
2 Faults Found:
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 
            35-00 - -
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 
            16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
   Part No: 1J0 909 603 E
   Component: AIRBAG VW3 -        V02  
   Coding: 00069
   Shop #: WSC 01236  
   VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A
 
3 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 
            32-00 - Resistance Too High
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6N0-919-xxx-17.lbl
   Part No: 6N0 919 860 T
   Component: KOMBIINSTRUMENT MMO V06  
   Coding: 00141
   Shop #: WSC 27642  
   VCID: 4999BBAF734CD95603D-50E6
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 6N0-953-257.lbl
   Part No: 6N0 953 257 
   Component: IMMO VWZ3Z0V4344059 V00  
   Coding: 09600
   Shop #: WSC 27596  
   VCID: F3E5B947C1407386191-49D8
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logurilor acestora? 

 

Masina: A4 B6 1.8T 2002 AVJ 150hp,

- injectoare 282cc, sursa: http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

- sau injectoare 205cc, sursa: http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html

Context: am masina remapata + evacuare decat. In treaptele 3, 4, 5, la WOT dupa 3500rpm masina "da in nas" sau merge in valuri, ca un avion care intalneste turbulente si apoi merge ok. Am schimbat pompa de benzina cu una VDO (OEM), filtrul (cu FPR incorporat) e nou, original Audi, si merge identic. 

 

Se poate ca mersul defectuos (cuplat cu injector duty cycle de aproape 120% din ce am calculat eu) sa fie cauzat de injectoarele prea mici? suspecte mi se par si valorile random ale Lambda. Nu am reusit sa gasesc sau sa interpretez valorile boost (cerut / actual).

 

1_3_31.png
 
2_20_115.png

 

 

Am mai cautat pe net si se pare ca amestecul sarac poate fi cauzat de boost leaks, sonde lambda, MAF sau filtru benzina defecte. Ultimul il exclud, pe restul le iau pe rand. 

Foarte multe informatii se gasesc aici: http://www.ebay.com/gds/VW-VOLKSWAGEN-AUDI-1-8T-TROUBLESHOOTING-GUIDE-READ-ME-/10000000005382319/g.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

In seara asta ma intrebat un prieten daca ii pot vedea cu Vag.com-ul meu 12.12 daca are umblat la soft ca ia zis mecanicul ca masina lui(1.9 alh) ar avea mai multi cp decat in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 21490306AB69E716BBD-5198

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In advanced ID de pe 01-engine se vede daca a fost flash-uit sau nu. Dar nu este relevant - daca a facut update de soft la fel; ii apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare...

 

La motor:

-curata contactele cu un spray de contacte si/sau verifica circuitele/senzorii, la urmatorii senzori/actuatori: 1-senzorul de temperatura antigel (G62); 2-sonda lambda 1 (B1S1-G39); 3-injectoare (in special la injectorul 1- N30-de langa cureaua accesorii);4-clapeta de ccceleratie (V60).

-Verifica/curata fisele la bujii/delcoul/bobina (in special la cyl.1);

-Verifica/refa avansul la aprindere (6  +/- 1,grade BTDC la 1275 rpm - ai nevoie de lampa stroboscopica );

La ABS:

-Verifica senzorul ABS pe stanga spate (G46). Verifica/curata de mizerie,...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are advanced id la edc15 , dar daca stii sa intelegi niste valori de pe motor, iti poti da seama daca are chiptuning pe masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Poti sa ma ajuti te rog cu mai multe sfaturi pentru ca anu Vagul de mult timp si nu prea stiu mare lucru,abia l-am folosit de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

La abs poti reseta/sterge eroare cu Vagul eu asa am facut la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia putin asta?

 

 

 

 

-Verifica/refa avansul la aprindere (6  +/- 1,grade BTDC la 1275 rpm - ai nevoie de lampa stroboscopica );

 

 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva care stie sa verifice masina , mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!