Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

maine cand ajung acasa o sa verific canistra de vaporizator. le iau pe rand si poate reusesc cum ai zis sa gasesc unde e scurtul. Sper sa nu stric mai rau masina. Oricum poate mai invat si eu cate ceva despre masinuta asta. Ms pt sfaturi xxnelu

Revin maine sa`ti zic ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate "traduce" si mie cineva.....ce cod e asta?

17743 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded

P1335 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare nelamurire asupra acestor erori:

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 06J 906 026 HW: 06J 906 026

Component: MED17.5 1070

Coding: 0404000318070160

Shop #: WSC 19463

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 3379 /min

Load: 13.7 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008213 - de verificat firele/contactele/senzorul(lui) clapetei din galeria de admsie, sau chiar clapeta...sa nu agate pe undeva.

000010 - greu de zis; senzorul axei cu came de pe admsie ... o fi pusa la punct (axa)asa cum trebuie?!

Cred ca un service de reprezentanta serios, ar avea sanse sa-i dea de cap. Reprezentantele se bucura de suport tehnic din partea producatorului; interes sa fie, atat.

Interesant ar fi, sa afli/aflam de la prietenul tau care a fost cauza problemelor sale; cum a ajuns sa se deregleze distributia la acest motor. Oare a fost inlaturata cauza prin schimbarea lantului?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu este bine pus la punct,lantul nu a fost pus cum trebuie.cel mai bine e sa mergi sa verifici punerea la punct a axelor cu came asta se poate vedea simplu dand capacul de la culbutori jos si verificand semnele de punere la punct ,sigur e sarit un dinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarita de la punct nu este. Masina merge ok acum, super bine, are putere, merge rotund, fara rateuri si altele. Numai ca, se mai scutura cateodata si ma gandesc c-ar fi o intemitenta de contact pe la senzorul axei cu came si al clapetei de admisie.

@XXNELU: Problema aceasta a aparut dupa ce a venit din Germania cu masina, intr-o dimineata a frut sa plece undeva si n-a mai pornit. se auzea motorul de parca n-ar cupla bendixul si se invarte in gol electromotorul. A chemat platforma de la poro, au luat-o, au desfacut-o si d-abia atunci prietenul meu a aflat ca masina nu este in garantie ca s-a umblat la motor. Ba chiar mai inainte a mai avut o intamplare foarte bizara, i s-a fisurat filtrul de ulei si i-a umplut peste tot pe la motor de ulei. Cam asta este istoria masini.

Trebuie apelat la cineva care sa se uite la galeria de admisie de ce nu functioneaza corect. Multumim de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de sigur poti fi cu privire la distributie...ma refer doar la axa de pe admisie. Este cu 2 axe, nu? In rest, partea cu clapeta, verificati ce am spus...parerea mea.

LE: masina la 10k km...cine naiba si de ce ar fi umblat la motor in perioada de garantie, a.i. sa duca la pierderea garantiei?! :Driver: ...ma rog, sa ramanem On Topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa mearga rotund si cum spui tu si sa fie cum zic colegii pusa prost distributia , am patit-o cu un g4 de 1,4 care avea aceeasi eroare pana nu au mai pus distributia odata nu s-a dus eroarea si tin minte ca are si un bec la bord aprins parca...

cel mai bine e sa o verfici , bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia unui motor 1.8 TSI este foarte complexa, pe care sunt angrenate pompa de presiune carburant, poma de apa, doua lanturi, vreo 4 contrapatine, doua axe cu came la care una are un sitem electromagnetic care nu inteleg cum actioneaza, intr-un cuvant este o uzina.

La distrugerea ei a dus ruperea unui arc mic care nu stiu ce facea p-acolo, defect de fabrica si pentru care cei de la poro au dispus ca masina sa nu aiba garntie pentru ca are geamurile zgariate si gainat..., nu pea inteleg care-i motivul dar asa avea trecut in istoric masina.

A fost cumparata da 2k de kilometri li pe la 10.5k s-a intamplat beleaua.

O sa incercam si la poro sa vedem ce parere au si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia unui motor 1.8 TSI este foarte complexa, pe care sunt angrenate pompa de presiune carburant, poma de apa, doua lanturi, vreo 4 contrapatine, doua axe cu came la care una are un sitem electromagnetic care nu inteleg cum actioneaza,

Cred ca tine de avans...din ce-mi amintesc. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,

am revenit cu problema mea.am postat pe la pagina 19.nu mai scap de eroarea asta:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

am schimbat MAF si parca merge mai rau masina.nu stiu ce sa mai verific.am intrat si pe vw vortex si am postat acolo.mare lucru nu am reusit sa gasesc.m-am facut doar cu o gaura de 3 mil pt MAF ala nou.au zis ca poate fi ala.am schimbat...tot aia e.mi-au zis ca poate fi de la regulatorul de presiune benzina.azi i-am scos furtunul de vaccum si merge masina parca nu o mai cunosc.toate furtunele de aer si vaccum sunt ok.nu sunt rupte sau altceva.

din cate am inteles sunt niste valori care trebuie verificate la pozitia 032.acolo e problema si nu stiu cum sa scap de ea.

in prima linie: -18%

a doua linie: -14,8%

din cate am inteles valorile astea trebuie sa fie intre -10% si +10%

la pozitia 033 la prima linie am valoarea asta: -25%

fara furtunul de vaccum de la regulatorul de presiune am valori intre -4% si +5%(tot pozitia 033)

motorul nu merge rotund la ralanti are o mica intrerupere si rateuri in esapament

nu stiu ce sa mai verific.poate mai aveti si voi o idee.multumesc

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele si sonda lambda dinainte de catalizator le-ai verificat? Si astea pot fi o cauza pentru eroarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele si sonda lambda dinainte de catalizator le-ai verificat? Si astea pot fi o cauza pentru eroarea ta.

injectoarele se pot testa cu vag-com?daca da...cum?am versiunea 311.2 sincer nici nu stiu de ce sa ma apuc de verificat si de schimbat...devine foarte enervant becu ala galben CHECK.am sa le verific maine.ms de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Mi-a aparut azi pe bord pt cateva secunde urmatorul mesaj:inmobile activated.Stie cineva dc mi-a aparut asa?

Scuze daca nu aici trebuia sa postez da nu stiam unde.Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o Cordoba 2004, motor 1.4 benzina cu urmatoarea problema: cateodata (neregulat) se aprinde martorul EPC si in acel moment nu mai pot accelera. Turatia sta pe la 1200, si chiar daca accelerez, turatia e limitata la 1400 maximum. Motorul merge, dar practic nu mai trage. Daca repornesc, martorul dispare si problemele dispar si ele pana reapar (neregulat, in diferite trepte de viteza). S-ar putea sa am si consum mai crescut, insa nu sunt sigur.

Am facut o diagnoza la un coleg de pe forum si au aparut urmatoarele erori:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-00 - -

La modulul de ABS au rezultat erorile:

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Dupa stergerea erorilor, am avut "norocul" de a replica problema in timpul diagnozei, eroarea stocata fiind una singura:

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

Cred ca e de vina senzorul G71 (a fost curatat dupa diagnoza). Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi senzorul de presiune. MAF-ul mai bine spus. iti scade la 1400 de ture pentru ca merge pe modul avarie. Nu e o suma extraordinara, al meu a costat 50 de euro.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc mult pentru raspunsuri. M-am mai documentat si sunt sanse mari ca senzorul de presiune sa fie vinovatul.

Nu ma grabesc sa-l schimb, nefiind 100% sigur asupra nefunctionalitatii lui.

Insa am mai gasit un caz pe un site, avand aceleasi erori si acelasi comportament al masinii:

"As I went to park it up, the MIL & EPC light came on with 'emissions check' message, the engine surged very badly with no throttle response from the pedal.

I checked the codes & 17961 Barometric pressure signals : Implausible Correlation P1553 - 35-00 was displayed.

If reset sometimes would run OK for a few secs, then re-occur.

The car will not respond to throttle, except on initial startup once. I now also get the code.

17912 Intake air system : Leak detected P1504

- 35 -10 intermittant."

Problema a fost rezolvata asa: "Try re- adapting the EGR. The EGR, and throttle body are linked together."

Exista tot acolo si procedura de readaptare a EGR-ului. (http://autos.dir.groups.yahoo.com/group/VAG-COM/message/26108)

Avand in vedere faptul ca nu sunt foarte priceput, oare recalibrarea EGR-ului ar putea fi o solutie?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata, sau ala era doar un "sfat"? Eu nu am vazut acolo (in link)si rezolvarea.

Daca ar fi fost o problema care sa necesite adaptarea EGR, ai fi avut, mai mult ca sigur, o alta eroare...legata de EGR. Daca ar fi, totusi, din cauza EGR, asta ar necesita verificarea/curatarea/inlocuirea EGR (dupa caz) dar, ma indoiesc sa se rezolve cu adaptarea EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, adaptarea a rezolvat problema tipului (am urmarit intreaga conversatie, n-avea rost sa mai bag informatii redundante in post).

Ai dreptate, ar fi fost logica aparitia unei erori legate de EGR. Am postat problema aceea doar pentru ca seamana atat de mult cu a mea, atat ca si comportament al masinii, cat ca si erori.

In cel mai scurt timp voi inlocui senzorul MAF si va voi spune daca a avut vreun rezultat inlocuirea, mai ales ca dupa curatarea de aseara nu am rezolvat mare lucru, EPC-ul aprinzandu-se inca de 2 ori astazi.

Martorul nu ma deranjeaza asa tare, insa modul de avarie da :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa schimbi MAP/MAF, verifica sa nu traga aer fals pe undeva, verifica fire si contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Simptome: la relanti masina tremura cumplit, turatia variaza de la 200 la 800, cand accelerez isi revine, dar se simte ca nu mai are aceeasi putere. La teava de esapament se aude un pacanit.

Pasi urmati: cumparat bobina inductie, testat fiecare bobina in parte, la cilindrul 2 (numarand de la stanga la dreapta, posibil sa fie cilindrul 3 in realitate, nu stiu cum e la motorul meu) bobina arata bine dar mirosea urat a benzina si ulei ars cred, sau a ceva sintetic in orice caz. Schimbat bobina, pornit motor, nici o imbunatatire. Am rulat vag-com si iata erorile (vcds 805.1 "patch-uit", versiunea in franceza, am cautat pe net si am tradus ce am putut):

17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low

(17441 - Transmetteur de NOx (G295) Signal trop faible

P1033 -- 002 -- Limite inf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am facut si eu astazi o scanare masinii dupa mult timp si am descoperit 2 coduri de eroare.

Log-ul arata cam asa :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 CP

Component: MARELLI 4MV 4376

Coding: 00031

Shop #: WSC 06402

VSSZZZ1MZ2R071551 SEZ7Z0A1409305

1 Fault Found:

16517 - Unknown Error Code

P0133 - 35-00 - Unknown Error Elaboration

Readiness: 0000 0000

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 802 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 04106

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ1MZ2R071551 SEZ7Z0A1409305

1 Fault Found:

01039 - Unknown Error Code

30-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Ma poate ajuta cineva cu o parere ? Am sters ambele coduri si nu au mai aparut.Tin sa precizez ca masina merge normal neavand nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01039 - Engine Coolant Temperature Sensor (G2)

Possible Symptoms

Difficulties with starting a cold engine.

Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

RPM at idle is irregular.

With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!