Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

adica mufele care intra in bobinele de inductie... pentru ca mie imi vin pe un manunschi de cabluri pana aproape de bobina si apare o mufa pentru fiecare tip baba care se introduce in mufa bobinei de inductie ...asa este pentru fiecare bujie in parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ar trebui sa le verific ? sa vad ce tensiune au sau ce? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca si schimba fisa 3 cu 4 si vezi daca se muta eroarea la 4

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sunteti off topic aici.

Exista arie dedicata ICE & security si o multime de topicuri unde va puteti desfasura.

 

Multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si din pacate nu se muta... imi da aceeasi eroare , 2 3 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa ma scuzi. As fi preferat sa pot crea eu un topic...

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara,ma puteți ajuta și pe mine cu acest cod de eroare,ce înseamnă?am atașat o poza.

Mulțumesc.

Scuze.

Bună seara,ma puteți ajuta și pe mine cu acest cod de eroare,ce înseamnă?am atașat o poza.

Mulțumesc.

Scuze.

post-138993-0-16230000-1421687895_thumb.

Modificat de dsr21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction

Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Rough Idle Speed and/or Engine stalling
  • Loss of Power
Possible Causes
  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty
Possible Solutions
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
  • Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
    • Check Measuring Value Blocks (MVB)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si din pacate nu se muta... imi da aceeasi eroare , 2 3 4...

Ca sa vezi exact unde si cat de grav : Pui VCDS, pornesti motorul, mergi la Engine, Measuring Block si la grupurile 010 - 019 (la V6 e 015 si 016) o sa-ti monitorizeze Misfire. Iei masina la plimbat, o pedalezi putin, si vezi exact unde ai Misfire. Daca ai  vreun piston unde Ai 0 misfire, incepi sa schimbi bobina si fisa pe celelalte si roaga-te sa se mute eroare. Avand in vedere ca ai facut testul de compresie si nu pierzi presiune la supape, alta cauza nu vad.

Modificat de LMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos Cristi. Cum ajung acasa fac update. Ceva noutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca e ptr interfetele wifi. Sunt curios cand vor fi disponibile si ptr alte tari decat US. Ma bate gandul la una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se poate coda pe un Polo 9N din 2002 (echipare Confort) sa se incuie usile cand depasesti 15km/h si sa se descuie cand scoti cheia din contact? Daca DA imi puteti spune unde si ce am de scris? Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate. PE modulul de confort, in adaptari, autolock si autounlock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respectiv in canalul 03 si 04, inlocuiesti valoarea originala - o sa gasesti 0 - cu 1 (ca sa activezi functia). Test, Save.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cine stie sa imi explice ce diferenta este intre aceste interfete ,inafara de faptul ca una este pentru modele din anii 1996-anul curent si alta 2005-anul curent.http://store.ross-tech.com/shop/VCHUC.html   

                                                 http://store.ross-tech.com/shop/VCuCAN.html  

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima e cea mai complexa, a doua nu stie de K-line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe canalul 140 vezi presiunea de joasa si de inalta la benzina. La relanti trebuie sa ai 3 bar joasa si minim 50 bar inalta. Daca ai 3.5...3.8 pe joasa , scoti regulatorul de presiune si ii schimbi cele 2 oringuri.

http://www.amazon.com/Volkswagen-Genuine-OE-Injection-037133035C/dp/images/B006JSQA3I

 

presiunea de injectie iti da acele rateuri.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o Skoda Superb 2003 se poate sa se elimine eroare de bec ars dupa inlocuirea xenonului original cu unul aftermarket?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu eroarea aceasta??(16708-knock regulation=>P0324-35-10 malfuncion-intermittent) ..

 

Nu reusesc sa scap de ea deloc..senzorul este nou!! ...am cautat ceva pe google si imi spune ca ar fi ceva de cablaj-mufa ?? ..

Ideea este ca merge foarte prost masina nu are putere la cald,uneori mi-o ineaca cand vreau sa plec de pe loc :( ..asta e singura eroarea aparuta  (schimbat buji,bobine,filtre ulei,presiune benz,etc ) ..eroarea a ramas singura cauza ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu 2 coduri de eroare pe un Polo 1,4 fsi 86 cp

16577 - Fuel pressure sensor (G247) P0193-35-00-short to plus

19490 - Intake air temperature sensor 2 (G299) - P3034-35-00 - signal too large

Mentionez ca am cumparat masina si am gasit mufa de la senzorul de temperatura scoasa si asta cred ca genereaza a doua eroare. Daca introduc mufa masina numai merge, se accelereaza foarte greu numai are putere.

Va rog sa ma ajutati cu sfaturi

Modificat de Messe25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!