Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Daca a fost resigilat , e ok.

Bateria - masoara si tu cand dai la automat si vezi la cat scade.

Din ce vad , ti-a scazut pana la 8,5V - cam mult .

Ps : Vezi ca sunt si aparate ce o pot masura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e bateria pe duca, am mai vazut simptomele astea. Ai de unde sa iei o alta (la fel) de proba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost bine..

Ma duc luni la un service aparent specializat pe bateriii la masuratori & diagnoza baterie.

Pana atunci mai astept idei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei un voltmetru , poti verifica si tu , daca are sub 10 , e cam dusa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din eroarea de mai sus avea 8.5V ... modulele intra in "balarii" la tensiunea aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice inginer (sau echipa) cu abilitati in crearea unei interfete+soft se va lovi de protocoalele speciale folosite de fiecare producator (de masini) in discutiile dintre softul de diagnoza si module. Orice interfata universala va putea citi cam numai modulul engine pe diverse marci in cel mai bun caz, la fel cum si interfata celor de la Ross Tech nu poate citi decat modulul engine la alte marci. Nu mai zic vorbesc de codari, adaptari, loguri, stucturarea coerenta a informatiei care le gasesti doar pe VCDS si din ce am vazut pe net nici VAS-PC nu pare atat de usor de utilizat.

 

VCDS clona te va lasa mai devreme sau tarziu depinde cat de intens o utilizezi si laptopul cat e de plimbat pe net, plus ca citeste erori aiurea, afiseaza o gramada de tampenii, se blocheaza, pot sa refuze sa-ti faca operatii specifice VAG cum ar fi adaptari, codari etc...

 

Nu sunt 100% multumit de VCDS si suportul tehnic vis-a-vis de pretul pe original dar nu regret decizia luata, m-am informat de pe forum inainte si am ajuns la concluzia ca voi ajunge sa dau banii astia pe rand pe clone si sa ma mai umplu de nervi si frustrari ca nici nu-mi pot face treaba.

 

Eu o folosesc home use, daca ma apeleaza necunoscuti cred ca e normal sa taxez pentru timpul meu, am avut prieteni care mi-au platit si am avut necunoscuti care vroiau doar gratis, parerea mea e ca nu e gresit sa-mi apreciez timpul in bani chiar daca am un job si alte probleme cotidiene pe cap. La fel sunt deacord cu acei colegi de forum care presteaza servicii contra cost, banul ii motiveaza sa continue si sa faca cu pasiune munca care o depun, respect lor pentru ca ne ajuta gratuit aici pe forum pe toti deopotriva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As verifica si masa pe caroserie si pe motor. (cabluri, contacte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va rog frumos sa ramaneti ON TOPIC!

 

Urmatoarele posturi off topic vor fi sanctionate.

Multumesc pentru intelegere! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa sterg erorile cu VCDS Beta 11.2.0:

 


00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 

            35-10 -  -  - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 

            27-00 - Implausible Signal

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 

            35-10 -  -  - Intermittent


Dar dejeaba ca inchiderea centralizata tot nu merge...

 

La ce te referi cand spui:

"Daca ai facut masuratorile pe usi si nu ai probleme de conectica si sigurante"

 

Am re-scanat cu Vag-Com si mi-a dat urm erori:

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl

   Part No: 1J0 959 799 AH

   Component: 4H Zentral-SG Komf. 0001  

   Coding: 00257

   Shop #: WSC 00046  

   VCID: 840D7DB4BCDB

 

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

   Component: 4H Tõrsteuerger. FS0002r  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

   Component: 4H Tõrsteuerger. BF0002r  

 

3 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40) 

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 

            27-00 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu ambele broaste de la usile din fata. Se desfac, se refac lipiturile, se schimba switchul daca este cazul si eventual si motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolc3_Sell, cred ca am aceeiasi problema cu a ta - Golf 5 1.4 fsi cod motor BLN - senzorul presiune joasa combustibil -semnal neplauzibil si senzor pozitie ax cu came -atribuire defectuoasa. Schimbat senzorul...problema reapare. Dupa stergerea memoriei de erori merg maxim 10 km (motorul functioneaza si trage nornal) dupa care problema reapare. Sunt curios daca s-a rezolvat problema dupa schimbarea acelui tachet...

Modificat de syl11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul apare si la un VW de al meu mai vechi!-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 A
   Component: 04 Komfortgerát     0002  
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 3979CB6F23AC49D693D-4A3A
 
   Subsystem 1 - Part No: 6Q1959801
   Component: 04 Tõrsteuer.FS TFK 0002  
 
   Subsystem 2 - Part No: 6Q1959802
   Component: 04 Tõrsteuer.BF TFK 0002  
 
1 Fault Found:
01033 - Central Locking Key Switch; Passenger Side; Unlock 
            27-00 - Implausible Signal
 

Dar nu asta este beleaya ci asta:------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 047 906 033 E
   Component: 1,4l SIMOS3PA   00HSSJ34  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 152127DF6F744DB6575-5072
   TMBPH46Y023290091     SKZ7Z0A0923420
 
4 Faults Found:
16556 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0138 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Trebuie schimbata cumva sonda Lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt sondele ca sunt doua?   B1 S1 si B1S2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multi ani colegi!!

am si eu ceva probleme cu al meu golf 4 1.4 axp,n-am avut probleme cu el pana pe 02.01.15 cand sa-l pornesc dimineata a pornit pentru 5 secunde si s-a oprit,i-am mai dat la automat dar nimic,s-a dus si bateria,am pus-o pe redresor,am curatat bujiile,fisele(2 dintre ele erau cam oxidate) si mi-a pornit cam greu dar a mers ceva dupa care mi s-a oprit in mers,am pus vag-com-ul si mi-a dat urmatoarele erori:

7 Faults Found 
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2 
            P1198 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
16946 - System Voltage 
            P0562 - 35-10 - Too Low - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller 
            P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
16712 - Knock Sensor 1 (G61) 
            P0328 - 35-00 - Signal too High
Readiness: 0000 0000
 
acum daca stie cineva cam de la ce ar putea fi interpretand si erorile de mai sus mi-ar fi binevenit orice sfat,idee..
multumesc!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ma ajuta si pe mine cineva cu o parere ?

 

Golf 1.4 16v 2001 AXP

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Part No: 036 906 032 D
Component: ME7.5.10 3398 
Coding: 00031
Shop #: WSC 42331 
VCID: 112953CF5B9CA1960BD-5000

5 Faults Found:
17987 - Throttle Actuator (J338) 
P1579 - 35-10 - Adaptation Not Started - Intermittent
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
P0141 - 35-00 - Malfunction
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1 
P1165 - 35-10 - System too Rich - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
Part No: 1C0 907 379 
Component: ESP 20 CAN V005 
Coding: 10753
Shop #: WSC 01317 
VCID: E7DDDD1785988F26B59-4A3A

1 Fault Found:
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) 
35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 A
Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004 
Coding: 12358
Shop #: WSC 01317 
VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

1. 17987 - Throttle Actuator (J338) - Am rezolvat prin adaptarea clapetei. Ca nedumerire aici ar fi faptul ca eroarea asta persista.. asta ar fi a3a oara in 5 luni cand imi da eroarea. Cat e de normal ? Mentionez ca distributia e schimbata recent. (prin vara) 

2.Care din sonde e defecta? Mentionez ca eroarea e de ceva vreme. Una din sonde am schimbato S2 cred (cea mai ieftina) iar probleme cu consumul nu am inca, doar faptul ca la stationare imi arata un consum exagerat. Creste in continuu pana la 50-60L %

3.Aici nu am nici un martor aprins in bord, doar din cand in cand (foarte rar) imi mai ramane martorul la ESP aprins dar se stinde singur. Problema e ca mi se aude din cand in cand, nu e constant, un scartait la rotile din spate, presupun ca la cea din dreapta nu sunt foarte sigur. Dar doar la viteze mici intre 20-40 km/h sau cand iau incet un viraj spre dreapta. Placutele de frana le-am schimbat acum 8-9 luni.

3.La airbag chiar nu am idee, de cand am luat masina tot am eroarea asta.


@ danut86, majoritatea erorilor tale le-am avut/am si eu :))

 

pentru Throttle, incearca sa dai o adaptare la clapeta intai, contactul pus, motorul oprit.

 

De la sonda Lamba nu ti se opreste sigur in mers.

 

Missfire ti-l da de la bujii/fise/bobina inductie, dar atat timp cat nu te-ai plans de rateruri, "dat in nas" nu cred ca ai probleme grave cu ele.

 

Cel mai sigur, avand in vedere ca ti se opreste motorul in mers, ai un furtunas de la vacuum crapat/fisurat/intrerupt. Mergi la un service si cerele sa-ti faca o verificare. Am mai intalnit problema asta, aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge erorile si vezi care revin. Astept sa le postezi dupa ce mai faci o scanare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
P0141 - 35-00 - Malfunction
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1 
P1165 - 35-10 - System too Rich - Intermittent

 

Daca te referi la mine, am sters erorile la Airbag si ABS si nu au mai aparut, Clapeta am adaptat-o si e ok acum, singurele care persista sunt cele de la lambda acum. Dar le sterg merg cativa KM buni, apoi apar iar.

 

Si acum am o mare problema, mai mult nedumerire avand in vedere erorile care le-am postat pana acum..

Cand este frig, de exemplu acum, seara de revelion (-25 grade), etc.. am fost la munte maisna tinuta afara, dimineata cu tot gerul ala porneste la prima cheie fara nici un fel de probleme.

Cum se incalzeste afara, gen 5+ grade.. nu o mai ia la prima cheie cand e rece motorul, dar la a 2a cheie in 99,9% din cazuri o ia imediat. 

Bateria e noua, bujiile sunt schimbate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

circuitul de incalzire al sondei.

nu ai si pierderi de putere si cand ii vine dracii o ia in suturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În suturi nu o ia.. dar am pierderi de putere. Dacă șterg eroarea merge bine . Dacă o forțez. . Prin oraș mai mult se aprinde iar. Chestia cu pornirea poate sa fie de la sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. DAr oricum trebuie sa schimbi sonda ca e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar de asta eram constient deja! Ma intereseaza daca are cineva vreo idee despre pornire. De ce la rece o ia din prima, si cand e cald afara face figuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil senzor temperatura defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce nu pot sa ma conectez la  09 - Electronic central electronics ? folosesc o interfata vag 12.12 final

 

Masina este un GOLF 4 2003 1,6 16V BCB

Modificat de smiley32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce masina?

Nu ai asa ceva pe masina! Mergi pe 35 sau 46 pentru modificari.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!