Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut am facut o scanare cu VAG COM si am gasit urmatoarele : 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3408  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 53AF6195A1EE691
 
No fault code found.
Readiness: 1110 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Coding: 10241
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: E7D725458576751
 
3 Faults Found:
00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 
            35-00 -  - 
01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 
            57-00 - Electric Circuit Failure
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            57-00 - Electric Circuit Failure
Am inteles ca Engine Redir Fail inseamna ca interfata nu citeste serioa motorului ceva de genu si ca nu ar fi o problema!!!???
La abs stiam ca am ceva bube dar nu inteleg ce vor sa zica restul:Yaw rate sensor,Lateral Acceleration Sensor , daca ar putea sa ma ajute sper sa o faca :) 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 probleme la ABS, senzorul de la roata dreapta spate sau cablajul de la senzor, senzorul de acceleratie laterala g200, se repara , iar senzorul de rotatie axiala g202 se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns! e senzorul dus ca am dat roata jos si e rupt aproape, dar sincer sa fiu nu stiu daca este ceva grav cu g200 si senzorul g202 nu prea stiu ce sunt :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori fara de care nu lucreaza ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu am esp. Nici in bord nu imiarata nimic de esp si stiam ca la golf 4 daca ai optiunea esp ai buton pentru on off cel ce la mine nu exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POAte ai ESP, becul este acoperit si nu ai butonul sa nu se vada ca a fost unblat pe acolo.

 

Posteaza scanarea de pe ABS.


VAd ca e postata. Modulul tau e clar cu ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti incerca un decoder de VIN de pe net sa vezi exact dotarile masini. Dar cel mai probabil Al Bundy are dreptate

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc cu VIN decoder, s-ar putea sa fie cum zice Al bundy sa am ESP si sa fie "ascuns" am mai auzit chestii de genu, tot ce e posibil:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa mai vezi cu Vin ?

modulul de Abs are Esp, se vede din scanare. nu ai butonul si martorul din bord este ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am inlaturat butonul fals si miracol :)) in spatele lui am gasit o mufa si in bord se vee ca ar mai exista un bec dar probabil i-a taiat firul.Cred ca reparatia costa prea mult de a adoptat chestia asta :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca martoru esp nu se aprinde nici la punerea contactului cand masina verifica toti martori si pe urma se sting insemna ca e masluit martoru.In bord daca desfaci ceasurile o sa vezi ca orificiu pe unde iese lumina la martoru esp este opturat (vopsit, banda izoliera).  Yaw Rate Sensor (G202) am inteles ca e mai scumpicel iar Lateral Acceleration Sensor (G200) e 50 E sh sau se poate repara + ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) inlocuit + butonul de esp (50 ron parca)

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu e scump cand e vorba de siguranta ta , dar daca asa crezi - e alegerea ta .

Eu as face orice sa am esp functional , poate o sa ai aceeasi parere daca ai sti rolul ESP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incercam sa-I explic cam cat de scump e. Normal ca pentru siguranta ta e bine sa-ti functioneze esp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema si sper sa găsesc aici un răspuns de la cineva care poate cunoaste sau a mai intalnit treaba asta.

Nu imi funcționează muzica pe usa șoferului. Nicio boxa. Toate's bune ca le-am masurat, dar nu stiu daca sa ma uit mai departe in rcd sau sa ma duc la un nene specializat pe d'astea. Asa ca va rog sa imi dati un sfat daca puteți. A, btw... mai jos e logu' de pe com.

Scuze daca am pus in alt topic intrebarea dar nu prea am "libera alegere pe aici" si doar pot sa scriu intr-un topic, nu pot crea unul.

Mulțumesc anticipat!

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Control Module Part Number: 1K0 035 186 L

Component and/or Version: Radio BVX 010 0021

Software Coding: 0020200

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 2F6DF537AEE897663D9-807A

1 Fault Found:

00870 - Bass Speaker Front Left (R21)

011 - Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Difuzorul nu e ars. Am verificat difuzoarele si sunt ok.

@Turbocip: Poti te rog sa detaliezi? Ce inseamna conectica stalp cu probleme? Unde sa caut? In usa sau pe partea caroseriei? Mai are si acolo ceva mufe?

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre usa si caroserie, in mansonul de cauciuc - e posibil sa ai fire rupte acolo.... este destul de des intalnit, la G5. Se inlocuiresc firele si o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu o mica / mare problema in legatura cu Un motor de 1.6 FSI 110cp Vw Bora cod motor BAD ?

 

Am cumparat masina in urma cu 1 saptamana si dupa 400 km in drum se casa vreau sa ma sa bag intr-o depasire, clipeste martorul engine (7-8 ori) si se accelera gatuita cand o acceleram mai tare. si a inceput sa imi fac mai des mai des pana mi-a ramas martorul aprins in bord. Am mers la un service , mi-a pus vcds  si mi-a dat urmatoarea eroare.

P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

Din start fara sa ii verifice absolut nimic mi-a spus ca e bobina de inductie de pe cilindru 3. Am fost , am cumparato si dupa ce a puso nimic. Aceeasi simptoma.  Dupa care mi-a scos toate bujiile sa imi verifice compresia( este perfectoare la toate 4) descopera mecanicul ca masina avea 2 bujii Beru si 2 bujii Champion cu un singur electrod. Verifica pe original si ii da ca imi trebuie bujii cu 3 electrozi si imi zice ca sigur este de la bujii atunci.  Ma duc si cumpar 4 bujii Denso dupa cod cu 3 electrozi , mi le monteaza si acelasi lucru, nimic schimbat in bine. Ramasese sa mai cumpar injectoare, dar a zis totusi sa dam admisia jos si sa inversam 2 injectoare intre e 3 cu 4 sa vedem daca se muta eroarea dupa un injector pe altul si monteaza totul inapoi, stergem eroarea si dupa ce o pornim a inceput sa mearga mult mai prost . Nu statea in relanti cat fusese rece , trebuia accelerata iar dupa ce s-a mai incalzit statea intr-un relanti foarte mic (500-600 ture) mergea tot intrerupt si incontinuu dadea rateuri mici si multe in filtru de aer. Pune testeru pe ea cum nu se putea mai bine m-am trezit cu 4 erori.  
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent  .

 

V-am povestit in mare tot instoricul pe scurt la ce s-a umblat la masina pana in secunda de fata si sta pe dreaptea. Ce imi sugerati sa ii mai fac in ce parte sa o iau? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu pare sa fie bobina de inductie de pe cilindrul 3 , poate nu stie care e cilindrul si a schimbat alta , cilindrii se numeroteaza de la distributie inspre baterie, 1 e la distributie ,4 e langa baterie , iti mai dai seama si dupa cum arata bobina, sau poate a tras aiurea de ea si a busit mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai compresie, problema ta are 3 variante: bujii, fise, bobina!

 

Avand in vedere ca mecanicul tea luat de la partea scumpa la cea ieftina si ai Bobina si bujii noi, treci la fise. Schimba fisele, ca idee e undeva la 70 Ron / buc sau 200 Ron toate 4.

 

p.s. Ai bobina pe fiecare piston in parte ?

Modificat de LMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf 1.6 16v AUS si am eroarea P0501 (vehicle speed sensor), senzorul este schimbat de curand si inainte de a fi schimbat am avut aceeasi eroare! Am aprins check engine in bord dar nu tot timpul, cam 40% din perioada cand circul cu masina si uneori pierde putere si smuceste la drum intins! Daca ma puteti ajuta cu o parere va sunt recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai compresie, problema ta are 3 variante: bujii, fise, bobina!

 

Avand in vedere ca mecanicul tea luat de la partea scumpa la cea ieftina si ai Bobina si bujii noi, treci la fise. Schimba fisele, ca idee e undeva la 70 Ron / buc sau 200 Ron toate 4.

 

p.s. Ai bobina pe fiecare piston in parte ?

 Da, am bobina pe fiecare bujie in parte. Iar bobina de pe cilindru 3 a fost inlocuita calumea dinspre distributie spre baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu-ti ramane decat sa verifici fisele.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!