Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Si cum stii ca cei care zic ca au originala nu au una din China?

Cum stii ca alea vandute e vag com nu sunt facute in acelasi loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA update la ultima vesiune 14.10 si o sa vezi daca e china sau originala.

Cine posteaza scanuri cu o versiune mai mica de 14.10 e clar ca e chinezeasca, adica CLONA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Multumesc pentru raspunsul prompt! Un An Nou Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se discuta de clone pe aici...

Sunt foarte curios, de ce nu se discuta de clone? Esti platit de VAG-COM sa faci support?
Cei care avem interfete originale am investit in aceste "scule", in plus fiecare dintre noi contribuie prin scan-urile modulelor nedocumentate la ajutorul dezvoltarii label-urilor ptr acestea de catre ross tech. De aceea avem si suport online de la ei.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum vad eu treaba:

- Voi aveti un business din asta. E normal si asteptat sa ai o interfata 'originala'. Retine - nici asta nu e chiar 'originala', ca nu e facuta de VW. Aia originala arata altfel. 

- Eu am o masina la care am vrut sa-mi activez functia cornering la farurile de ceata si mi-am luat ceva pentru ce am eu nevoie. Eu nu ma apuc de business si nu fac reclama ca cer bani ca sa fac dignoza cu interfata mea de 13$ + free shipping. 

 

Nu cred ca va deranjeaza cu nimic daca ati da un sfat cand este cerut, ca doar nu facem concurenta. 

 

P.S. Nu am nici o problema cu interfata :)

P.S.2. Diferenta dintre interfata 'originala' si cea 'china' e dictata de pret. Nu e o filozofie sa faci o interfata de asta singur - un student la electronica o viseaza noaptea. 

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru curiozitatea ta-nu este un business. Eu fac mai mult din pasiune. Am un job si nu traiesc din scanari sau adaptari functii. Cand mi-am luat interfata nu stiam mare lucru. Am invatat singur. ..iar sfaturi primesc toti care posteaza in ariile/topicurile dedicate...cat despre studentul care o viseaza noaptea...sa-mi faci si mie cunostinta cu el. Cred ca nu ai avut curiozitatea sa vezi ce inseamna macar documentarea unui moful sau a unui label-ptr toate grupurile de masur etc. Nu contest capacitatea colegilor de la electro...dar e peste puterea lor dezvoltarea resp interfete-nu ma refer la partea hard.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ne intelegem , nu e nimeni contra ta - dar aici se discuta doar despre Ross Tech Genuine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata , am reusit sa rezolv in dimineata asta , cu ajutorul unui coleg foarte amabil de pe forum am reusit sa adaptez clapeta , apoi egr , mai ramasese epc -ul aprins am sters si eroarea asta si gata a pornit merge si mai bine dupa curatare , sper doar sa nu mai apara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ca poate exista un student bun , dar aici e ceva mai vast si implica multa munca...sant x marci, modele, motorizari, an productie, pe langa y module etc..............

Iti da cu virgula numai sa le numeri...

Si nu toate sant la fel...nu e un standard...un template...

Si pt mine a ramas un hobby, ajut in limita timpului...

Initial a fost necesitate, prea multi idi.... prin service uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus ca un student poate face interfata, nu ca ar sti cum se configureaza toate modulele de la toare masinile vw (e absurd). 

 

Ca idee, la un search scurt pe google. Can BUS to USB interface, drivere, soft client, etc: http://www.fischl.de/usbtin/

 

P.S. hai sa o lasam ca e tare offtopic. 

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine dar pb e foarte complexa si trebuie corelata zona de soft cu cea de hard. Nu e greu de citit niste parametrii. Acestia trebuie insa raportati la niste valori de referinta si interpretati corect functie de motor etc. Ca fapt divers, echipa celor de la ross tech este una destul de numeroasa si specializata distinct pe dif domenii-de la cercetare si dezv soft pana la corelare cu parametri stabiliti de grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva ce inseamna codurile astea?

2 Faults Found:
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
        P1176 - 35-00 - -
17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus
        P1180 - 35-10 - - - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI prima sonda lambda pe duca, o sa trebuiasca schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele lamba iti fac probleme , asata cu scurt la senzorul O 2 am avut si eu de la benzina , cealalta pare sa fie o problema la sonda de dupa catalizator daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum vad eu treaba:

- Voi aveti un business din asta. E normal si asteptat sa ai o interfata 'originala'. Retine - nici asta nu e chiar 'originala', ca nu e facuta de VW. Aia originala arata altfel. 

- Eu am o masina la care am vrut sa-mi activez functia cornering la farurile de ceata si mi-am luat ceva pentru ce am eu nevoie. Eu nu ma apuc de business si nu fac reclama ca cer bani ca sa fac dignoza cu interfata mea de 13$ + free shipping. 

 

Nu cred ca va deranjeaza cu nimic daca ati da un sfat cand este cerut, ca doar nu facem concurenta. 

 

P.S. Nu am nici o problema cu interfata :)

P.S.2. Diferenta dintre interfata 'originala' si cea 'china' e dictata de pret. Nu e o filozofie sa faci o interfata de asta singur - un student la electronica o viseaza noaptea. 

NIci eu nu traiesc din asta, mai am si o alta slujba.

Cea originala, VAG, se numeste VAS-PC, si nu are legatura cu Ross-tech.

 

Sfaturi, nu crezi ca asta am facut pana acum? De ce esti ironic ?

Diferentele?

O sa le vezi cand nu poti activa un CCS, cand pe Fabia o sa spuna ca ai bujia nr 6 arsa, ca ai 4WD, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima sonda am schimbat-o exact anul trecut inainte de Craciun.Asa "Mult" tine?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o interfață vag com 12.12 (clona) și nu reușesc sa modific în coding. A mai pățit cineva așa?

Am încercat doar pe mașină din semnătura.

 

Nu se discuta de clone pe aici...

 

Eu de la asta m-am luat.

 

Vad ca toata lumea zice ca 'nu traieste din asta' dar nimeni nu a zis ca nu ia bani ... cand iei bani se cheama business. 

Modificat de pmihairo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devii offtopic .

Aici se discuta despre cum sa folosesti VCDS Genuine.

Care este intrebarea de fapt ?

Ca poate te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o problema de olimpiada pentru voi, din pacate e pe Golful meu.

Dau astazi sa plec, raman cu martori aprinsi in bord, si mesajul Fault Stabilization (ESC) Error. Trebuia sa plec totusi, i-am dat mai departe, martorii s-au stins dupa cateva secunde.

Totusi, la urmatoarea repornire, masina moarta, efectiv nu mai raspundea la nimic dpdv electric (contact, inchidere centralizata, nimic). Am ridicat capota sa ma uit la borne, erau ok si fara infiltratii de apa. Urc inapoi, a inviat, fara sa-i fac nimic altceva. Merg eu 2 ore cu ea, descarcam din portbagaj ce aveam, dupa care mi se inchid toate luminile. Iar, la fel, moarta dpdv electric ( chiar vroiam s-o inchid cu cheia ) dupa care iar dupa 5-10 secunde invie.

 

O scanare cu clona mea de vag com arata asa:

01-Engine -- Status: Malfunction 001003-ABS Brakes -- Status: Malfunction 001004-Steering Angle -- Status: OK 000008-Auto HVAC -- Status: OK 000009-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 001010-Park/Steer Assist -- Status: OK 000015-Airbags -- Status: OK 000016-Steering wheel -- Status: OK 000017-Instruments -- Status: OK 000019-CAN Gateway -- Status: OK 000025-Immobilizer -- Status: OK 000042-Door Elect, Driver -- Status: OK 000044-Steering Assist -- Status: Malfunction 001046-Central Conv. -- Status: OK 000052-Door Elect, Pass. -- Status: OK 000055-Xenon Range -- Status: OK 000056-Radio -- Status: OK 000062-Door, Rear Left -- Status: OK 000072-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Cam groaznic, adica fix martorii care imi ramaneau aprinsi cand aparea mesajul Fault Stabilization (ESC) Error.

 

Detalierea erorilor este urmatoarea:

 

Address 01: Engine (CAX)       Labels: None   Part No SW: 03C 906 016 BM    HW: 03C 907 309 A   Component: MED17.5.5       G   9970     Revision: LCH12---    Serial number:                  Coding: 0000072   Shop #: WSC 00028 028 00001   VCID: 6BDFD9754A9ED111 Fault Found:001674 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271)                P068A - 000 - De-Energized Performance Too Early             Freeze Frame:                    Fault Status: 01100000                    Fault Priority: 0                    Fault Frequency: 1                    Mileage: 1048575 km                    Time Indication: 0                    Date: 2111.15.31                    Time: 31:63:63             Freeze Frame:                    RPM: 0 /min                    Load: 0.0 %                    Speed: 0.0 km/h                    Temperature: 66.0°C                    Temperature: 44.0°C                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar                    Voltage: 12.065 VReadiness: 0000 0000
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb   Part No SW: 1K0 907 379 BJ    HW: 1K0 907 379 BJ   Component: ESP MK60EC1   H31 0121     Revision: 00H31001       Coding: 143B400D09240000280F02E790210040350000   Shop #: WSC 00028 028 00001   VCID: 7BFFE935FAFE4111 Fault Found:00668 - Supply Voltage Terminal 30              001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100001                    Fault Priority: 1                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 47                    Mileage: 30774 km                    Time Indication: 0             Freeze Frame:                    Count: 7                    Count: 0                    Count: 4608                    Count: 129                    Count: 50176                    Count: 1536                    Count: 1027                    Count: 0
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb   Part No SW: 1K0 937 086 M    HW: 1K0 937 086 M   Component: BCM PQ35  M   110 0651     Revision: 00110 AC       Coding: 40180A3888251AC0C08800C0710089E44F750488736D8D20E48400240040   Shop #: WSC 00028 028 00001   VCID: 3A712C31B544B89   Subsystem 1 - Part No: 5K1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB   Component: Wischer 08071  26  0512    Coding: 009795   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB   Component: RLS 150711 05  54  0403    Coding: 0230AD2 Faults Found:01598 - Drive Battery Voltage             011 - Open Circuit - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00101011                    Fault Priority: 6                    Fault Frequency: 2                    Reset counter: 47                    Mileage: 30774 km                    Time Indication: 0                    Date: 2100.14.13                    Time: 13:35:55             Freeze Frame:                        Term 15 On                    Voltage: 13.80 V                        ON                         ON                         Term 50 Off                        OFF                         ON 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage             002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100010                    Fault Priority: 6                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 47                    Mileage: 30775 km                    Time Indication: 0                    Date: 2100.14.13                    Time: 13:48:43             Freeze Frame:                        Term 15 On                    Voltage: 8.65 V                        ON                         ON                         Term 50 Off                        OFF                         OFF 
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb   Part No: 1K0 909 144 M   Component: EPS_ZFLS Kl. 69     3201     Revision: 00H20000       Shop #: WSC 00028 028 00001   VCID: 346D020957204E91 Fault Found:03803 - Steering Angle Sensor for Steering Aid             000 -  -  - MIL ON             Freeze Frame:                    Fault Status: 11100000                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 1                    Time Indication: 0             Freeze Frame:                    Battery Volts: 12.2 V                        PD                    Temperature: 7.0°C                    Count: 2                    Steering Angle: 0.00°                    Count: 0                        SteerAng n.Init

Intrebarea e: ce o doare ? Din ce am gasit pe google, problemele variaza intre ECU busit  (cip ars ) si baterie pe duca ( masina are 3 ani si o luna ). Se poate sa fi intrat apa/format condens in ECU ? ( a fost deschis pentru resoftare acum un an jumate ). Pot verifica bateria ?

Sunt deschis la orice sugestie...

 

Mersi anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu nu a fost sigilat dupa soft ? Daca nu a fost , e o

problema . Se poate clona ecu tau in caz de " deces".

Eu zic ca ai probleme cu un cablu ce nu face contact sau bateria ; din erorile de pe 09 centrala electrica

Asteapta si alte pareri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost resigilat cu smacolina teoretic buna, am fost de fata si s-a lucrat ingrijit, zic eu.

Daca e de la un cablu, care ar fi principalii candidati ?

Bateria o pot testa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

By the way-interfata am cumparat-o ptr mine. A fost un cadou care mi l-am facut si am preferat una originala. Faptul ca se cere o suma modica ptr o scanare nu cred ca e business. Poti compara doi useri care detin interfete, unul originala si altul o clona si cer aceeasi suma ptr scanare? Ti se pare corecta abordarea? No offence, dar vezi care e atitudinea in afara fata de clone-cine nu posteaza un log facut cu o interfata originala nu primeste raspuns si nu se poate inregistra pe forum. In plus, suma de multe ori ceruta nu reflecta timpul stat si dat explicatii clientului sau ajutat in rezolv pb. De scanat e usor, mai greu de interpretat valorile si pus un diagnostic corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!