Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

F220 este tocmai ce am spus eu, broasca de la usa, calc de usa este j386.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri!

Cel mai dureros e ca nu pot deschide clapeta de la motorina!

cred ca are legatura cu inchiderea...

Prostia mea a fost ca am tot schimbat bateria,am incarcat bateria si asa cred ca s-a defectat inchiderea,clapeta comb.

 

Inca o intrebare.

Se poate schimba senzorul temperatura combustibil fara a schimba pompa de injectie!

 

Pt urmatoarea eroare:

1 Fault Found:
17570 - Fuel Temp Sensor (G81): Short to Ground 
            P1162 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa mocheta din portbagaj de pe partea clapetei - vei gasi o tija care te va ajuta sa o deschizi manual. Senzorul de temp combustibil se poate schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F220 este tocmai ce am spus eu, broasca de la usa, calc de usa este j386.

Asa este .

Module am spus si eu , nu calculatoare.

S-a creat confuzie , dar una e modul ai alta calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o eroare 01039 traductor pt temperatura g2 nu am idee ce este.astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta insemana ca trebuie schimbat senzorul?sau mai tr3bui3 facute alte testea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut, am si eu o problema la masina, constand in faptul ca de cateva zile nu mai are putere, nu mai pot face depasiri. Motorul trepideaza doar putin la rece, cand o pornesc dimineata, apoi merge rotund.

Pe VCDS am urmatoarea eroare:

16575 - Senzor presiune combustibil -G247-  semnal neplauzibil  

            P0191 - 008 -  - MIL aprins

Care credeti ca ar fi problema din experienta voastra si ce ar trebui sa verific?

Multumesc anticipat !

 

Am schimbat si senzorul de presiune G247 ( nou original ) si masina se comporta la fel ( nu trage deloc ). Am sters si eroarea pe tester, insa a reaparut.

Ce mai pot verifica?

 

 

 

pompa din rezervor, modulul pompei sau pompa de inalta. In general senzorul nu prea cade, dar pompele fac foarte des probleme la FSI

 

Am schimbat si senzorul de joasa presiune si la fel se manifesta. Eroarea o sterg si apare dupa cateva secunde. Pompa din rezervor se aude cand pun contactul.

Preventiv am schimbat si filtru de benzina, insa nici o schimbare . La schimbarea filtrului de benzina am observat ca nu era presiune pe conducte, fapt ce ma face sa cred ca pompa de joasa presiune nu ar functiona in parametri sau sorbul din rezervor este infundat. Maine verific si pompa de benzina si revin cu detalii.

Complicat rau acest motor "FSI"...

 

Modificat de dolc3_Sell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui pompa pe direct (scoti mufa din pompa si pui fire direct la baterie), scoti conducta si pui un furtun de la stutul pompei  intr-o sticla.  In 30 de secunde de actionare ar trebui sa scoata 0.5 - 0.7 litri)

 

Filtrul de benzina este cel corect de 6.4 bar? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui pompa pe direct (scoti mufa din pompa si pui fire direct la baterie), scoti conducta si pui un furtun de la stutul pompei  intr-o sticla.  In 30 de secunde de actionare ar trebui sa scoata 0.5 - 0.7 litri)

 

Filtrul de benzina este cel corect de 6.4 bar? 

 

Maine fac si aceasta proba, din cate am citit pe forumurile din Germania , cam pompa de benzina este principala problema, defapt mi-ai confirmat si tu acest lucru.

Filtrul l-am cumparat pe Mann, de la un magazin de piese auto. Este modelul cu o intrare si o iesire, nu este modelul cu o intrare si doua iesiri. Caut maine cutia si verific codul, sa vad ce specificatii are filtrul.

Multumesc pentru ajutator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai precis unde este pozitionat acest senzor Ca sa pot verifica si firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre baterie si motor, pe carcasa temostatulul. 

cod senzor 059919501A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei am verificat acum pompa din rezervor. Am pus 12v la bornele + si - de la pompa si intr-un interval de 15 secunde a umplut o sticla de 1 litru de benzina. Ce as putea sa verific mai departe ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai? ce senzori ai schimbat ? ( cod, marca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai? ce senzori ai schimbat ? ( cod, marca)

 

Codul de motor este BKG ( 1.4FSI, 90CP, an 2004 )

Am schimbat urmatorii senzori:

-senzor de joasa presiune G410 ( nou, original VW, cod 03C 906 051A, l-am cumparat pe codul de pe senzorul cel vechi )

-senzor de inalta presiune G247 (nou, aftermarket pe BOSCH, cod 0261545059, l-am cumparat dupa seria de sasiu )

 

Aceasi eroare persista si masina nu trage deloc.

 

"16575 - Fuel Pressure Sensor (G247) 

            P0191 - 002 - Implausible Signal - MIL ON"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS verifica la cat ajunge presiunea de inalta si cea de joasa in timpul functionarii.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS verifica la cat ajunge presiunea de inalta si cea de joasa in timpul functionarii.

 

Ai idee pe ce canale le gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu mai cita mesajul imediat anterior, nu are rost si pe deasupra vei fi urecheat.

2. nu stiu pe ce canal se gasesc, ia-le la rand si le gasesti. la TFSI sunt in canale mari ( 100, 200 ) posibil si aici sa fie la fel. incearca 103 si 106

2. tu ai sistemul cu retur de la motor, deci filtrul de benzina, dupa cum ai spus este cel simplu, fara valva, probabil Mann WK512.

Asta inseamna ca ai cateva puncte de verificat sa vezi unde e buba.

 - modulul de pe pompa de combustibil , daca alimenteaza corect pompa - asta se va vedea pe senzorul de joasa presiune - presiunea este in jur de 4 bari la cald si 5 bar la rece.

 - valva de reglare a presiunii de pe pompa de inalta - daca ai presiunea buna la intrarea in pompa (4-5 bar) , dar presiune joasa la inalta  (sub 50 bar) - e posibil sa fie defecta aceasta.

 - presiunea pe inalta variaza intre 50-100 bar in functie de turatie, putere etc, - daca nu se incadreaza, e posibil sa fie valva de pe pompa, sau supapa de siguranta de pe rampa - 03C103363B ( asta o poti verifica daca soti furtunul de la ea si curge benzina pe acolo cand presiunea este sub 120 bar - e defecta)

 

post-17228-0-82387800-1417448061_thumb.p

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc andrei si lupo pentru ajutor.

Maine primesc noua interfata vcds 12.12 si pot verifica presiunea de combustibil.

Interfata mea veche 11.3, din motive necunoscute s-a defectat si de aceea am intarziat cu raspunsul.

O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benzina lai schimbat de curand???


la unele au tendinta sa nu traga daca ai putina benzina in rezervor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat dupa ce a inceput sa nu mai traga si sa dea eroare la senzorul de presiune, am schimbat: filtru de benzina mann, filtru de combustibil mann si cei doi senzori de presiune, insa masina se comporta la fel si eroarea persista.

Benzina in rezervor este.

Astept sa primesc maine interfata si sa vad valorile de presiune.

PS: In cazul in care are cineva nevoie de o interfata vcds 11.11 defecta astept un semn, o donez pentru piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut restore factory defaults pe modulul engine (in adaptari, grup 00, save). Dilema mea e: nu trebuia  sa dispara codul de eroare intermitent ce il aveam stocat ? S-a sters doar dupa ce i-am dat clear codes. La fel si campurile de la readiness care s-au resetat doar dupa clear codes. Nici activarea tempomatului nu a disparut dupa resetarea la factory default. Mentionez ca am luat contactul dupa operatiunea de resetare si din cate tin minte erorile si readiness se resetau si ele alta data. E normal acest comportament sau am avut un bug?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!