Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

17559, p1151 long term fuel trim air, asta ar fi eroarea de care nu mai scap, si nici nu-i dau de capat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot exista mai mutle motive pentru eroarea asta:

Senzorii de oxigen inainte si dupa catalizator.

Pompa de combustibil.

Valva EGR

EVAP-ul

Probleme de ventilatie la rezervor.

Probleme injectoare, sau cantitate de injectie.

Lipsa etansietate la admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati la interpretarea urmatoarelor erori:

Chassis Type: 1M - Seat Leon/Toledo

Address 01: Engine

Part No: 036 906 034 BD

Component: MARELLI 4LV 3550

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

3 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

Mentionez ca martorul galben (Check Engine) s-a aprins din nou dupa 2 zile de la stergerea anterioara si pe grupurile 060 si 074 am "ADP.O.K."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu eroarea de EGR... eu zic sa nu te mai chinui ca si mine, vreo 2 luni, sa-l cureti si sa-l adaptezi ca o sa ajungi ca mine sa-l schimbi. Cam scump dar asta e. Costa vreo 500 de Ron.

Celelalte 2 sunt legate de cablajul de la clapeta de acceleratie. Verifica tot de la ECU pana la clapeta, ma refer la cablul care merge de la ECU la clapeta. Scoate-le mufa si curat-o. Eventual curata si clapeta.

Dupa ce schimbi EGR-ul si cureti mufele fa adaptarea la EGR si la clapeta si ar trebui sa functioneste :icon_thumright:

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimile doua erori, cel mai probabil, sunt din cauza ca nu ai decuplat bateria cand ai scos cablul clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am cumparat de curand un passat din 93 cu motor de 2.0 8v.Desi am schimbat bujiile,fisele,bobina de inductie,debitmetrul,are o problema.Cand e motorul rece nu porneste din prima decat daca in timp ce "dau la cheie" apas si acceleratia.Pana cand se incalzeste motorul,daca apas acceleratia in gol,in momentul in care iau piciorul de pe pedala,turatia scade mai mult decat turatia de relanti dupa care isi revine.Daca merg cu masina 3 km problema dispare.Cand motorul e rece trebuie sa o turez mai mult altfel are tendinta sa se opreasca.Mentionez ca am schimbat de curand si distributia.Are cineva idee ce poate fii?Mulumesc.

xczc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu masina din profil.Este fabricata pentru US.Astea fabricate in US nu se pot diagnostica cu VAG-COM?Am putut sa ma uit pe la motor...merg multe functii...dar lista aceea mare unde iti spune toate erorile (nu ma pricep prea bine...unde scrie care e OK si care nu e) nu mi-a mers...mi-a dat o eroare ceva cu interfata (interface not suported parca...nu mai stiu)...o sa il mai pun si o sa fac un print...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si cu modelele din USA. Probabil ai o problema cu interfata/softul.

Acuma depinde si de ce fel de eroare iti da exact. Sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Getaway CAN interface not suported" parca...o sa-l mai pun odata si o sa vad atunci...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog daca ma poate ajuta cineva : la un golf 4 2001 1.4 16v imi afiseaza in loc de kilometrii masinii CUVANTUL " def " - ce s-a intamplat si ce se poate face - IC este Motometer/Bosch 1JO 920 825 BOO V04 - masina nu porneste si in bord nu se aprinde nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, parca e facut scap de o eroare si apare alta :icon_thumright:

aceasta din urma e in urma schimbarii rulmentilor fata sau a bordurii luate in spoiler (prin urmare acesta din urma a si crapat :lol:( )

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

dupa ce am cautat cu gogu am gasit astea:

http://carologorman.org/forum/showthread.php?t=8322

si asta :

http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtopic....ng+angle+sensor

a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta si pe mine nimeni?? nu a mai dat nimeni de erorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inteleg asa:

1. canistra de recirculare vapori e blocata.

2. ambele sonde lambda (B1- S1 si S2) iti sunt defecte (au elementul de incalzire ars)

Eu as incerca sa remediez erorile legate de sondele lambda si ulterior vazut ce se intampla cu eroarea de la N80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un element de incalzire "ars" nu da eroare de "short to ground". Avand in vedere faptul ca toate cele 3 erori sunt insotite de aceeasi specificatie "short to ground", m-as orienta catre o problema electrica (un scurtcircuit) comuna. Daca alimentarea (nu am studiat schema electrica) este comuna pentru N80 si elementele de incalzire ale celor 2 sonde, trebuie verificat daca nu exista un scurt pe fire sau, trebuie verificate toate cele 3 componente (pentru acelasi motiv-scurt).

lord_byron - nu ai cumva si vreo siguranta arsa? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ns daca are legatura cu g85, dar ieri mi s-a aprins maroturl de la esp dezactivat, fara sa apas eu pe buton.... dupa ce am facut o pauza cu masina de 2 ore s-a stins, inca nu am facut o scanare cu vagu ...

a mai patit cineva asa ? sa fie oare de la directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca are legatura cu G85. Ai scris ceva mai sus despre eroarea pe care o ai "00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure - Intermittent". Banuiesc ca nu ai facut nimic in sensul remedierii. Ar cam fi cazul, daca vrei sa scapi de aceasta problema.

Poti citi cate cvea despre G85 AICI; verifica/ilocuieste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3695

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

1 Fault Found:

16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High

P0108 - 35-00 - -

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 00046

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory

Din cate am inteles imi trage aer fals pe admisie, asta o sa verific cat de curand dar intrebarea mea este dc imi stau aprinse pe langa martorul de check engine si cel de esp+epc???? Nu inteleg ce au toate in comun :blah:

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ESP iti sta aprins de la a doua eroare (care e de la modulul de ESP). Iar despre EPC stiu ca supravegheaza comanda motoarelor pe benzina. Probabil "vede" ca motorul trage aer fals si te avertizeaza si acest sistem.

Incearca sa rezolvi problema cu senzorul de aer.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca daca rezolv problema se stinge si ESP-ul. Sti cumva unde este senzorul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua eroare "01314 - Engine Control Module--013 - Check DTC Memory" e independenta de prima eroare, din cate vad eu (cea cu senzorul de aer). Apara la modulul de ESP si nu am nici o idee ce ar putea fi. Presupun ca ai sters erorile. Daca da, nu isi revine sistemul ESP?

Ma gandesc doar ca martorul EPC isi va reveni, daca rezolvi problema senzorului.

As putea sa te ajut cu o poza din Autodata in legatura cu senzorul de aer. Am sa caut si am sa postez mai tarziu.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am sters erorile dar cea de pe check engine apare dupa ceva timp..1 h nu imediat si imi trepideaza un pic motorul. La noi cei cu 1.4 16 nu avem maf ci cred ca map....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat locatia senzorului MAP pt. motorul tau (axp). Datele sunt din autodata.

Succes!

post-29129-1226679818_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de poza....am si eu autodata dar m-am uitat la masina si sunt mai mai multi senzori pe acolo + multe furtune si fire.

O sa incerc sa ma uit mai atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

ieri dimineata cind am pus cheia in contact mi-a aprarut SERVICE NOW, ms forumistilor, am ajuns la concluzia ca trebuie sa fie mesajul ala

de schimb de ulei, am pus vagcomu si am modificat de acu nu mai apare.

am mers 30km si la un moment dat mi s-a aprins martorul esp si acum nu se mai stinge . sapt trecuta se stingea dupa 1-2ore dupa ce opream motorul.

eroare de la modul abs, cea de mai sus nu o mai pot sterge, am cautat pe forum si am gasit la pasat cum se ajung ela senzorul ala , sa fie la fel si la golf 4?

cum fac sa sting martorul de esp ? pt ca miine tre sa ma duc la rar si mi-e sa nu faca aia git pe acolo

un link cu acest senzor sa vad cum il pot da jos la golf si/sau sa il pot repara? pls help repede...

miine la 12 tre sa fiu la rar si nu as vrea sa am probleme.

cu stima,

florin c.

la golf 4 2002, fsi pot sa fac ca in bord sa-mi afiseze cit mai am de mers pina la pompa? cu benzina ramasa, am gasit tot pe forum cum se face dar nu am vazut la modificari nici un FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

la golf 4 2002, fsi pot sa fac ca in bord sa-mi afiseze cit mai am de mers pina la pompa?

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

* Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

* Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

* Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

* Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

o See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

* Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

* Check Suspension Geometry

Functia "range" (km pana la pompa) nu are legatura cu tipul motorului. Daca masina este din 2002 (in acte) si are bord VDO, 99% merce activata aceasta functie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!