Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

acesta este log-ul inainte de resetarea erorilor :)

http://www.fileshare.ro/76720516470.1

mentionez ca odata am uitat pozitia aprinsa 2 zile si am ramas fara curent,dar a pornit la cea mai mica impingere !

Motoras recirculare. fa o setare de baza a clapetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avem in familie un passat b5.5 cu climatronic de un timp nu raceste cum trebuie , insa teava ce intra in schimbatorul din bord se raceste pana la 1 C , insa in habitaclu nu baga aer mai rece de 21C , filru este schimbat tot timpul la timp , presiune in instalatie este , la scanare nu da nici o eroare , ma gandesc ca un motoras nu deschide destul de bine sau inchide la schimbatorul de frig , intrebarea este cum se poate face o setare de baza a clapetelor cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.

Oricum, verifica in blocurile de masura, cum lucreaza servomotoarele de la clapete.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un polo 9N2 2008 1.2 eroare asta arata sonda lambda dusa? Masina are ~ 100k km

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 006 - short to plus - intermittent

este amestec sarac.in principiu sonda cam dupa 160000 km poate imbatranii.pot fii alte cauze ale erorii.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa testez daca debitmetrul functioneaza in parametrii corecti?

mentionez masina nu are nici un fel de eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

La un polo 9N2 2008 1.2 eroare asta arata sonda lambda dusa? Masina are ~ 100k km

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 006 - short to plus - intermittent

este amestec sarac.in principiu sonda cam dupa 160000 km poate imbatranii.pot fii alte cauze ale erorii.

http://wiki.ross-tec...55/P0171/000369

Dar la ce sa se refere shortul to plus?

Sonda lambda scade in grupul 001 pana pe la -17%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e intre -10% si +10% e bine....ce e peste,nu e bine.Verifica mufa,cablajul...se refera la un scurt.Curata bine mufele cu spray pt contact si fa testul pt sonda sa vezi ce spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a verifica daca sonda e buna, se poate face un test pe ea, cu ajutorul VCDS-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are peste 120-130k poate fi imbatrinata dar sa treaca testele...si sa dea eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are peste 120-130k poate fi imbatrinata dar sa treaca testele...si sa dea eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce inseamna (ce masoara) "throttle" in grup-ul 10 cand faci log engine. Ca la mine arata 100 in turatii mari cand incep sa accelerez, iar cand decelerez se reduce la 0. Dar am vazut in anumite momente de turatie mare ca mai apare valoarea 0. Sau ma poate ajuta cineva cu o interpretare de log ca eu mi-am prins urechile... Multumesc frumos,

Modificat de K.I.D.U.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aria dedicata log-urilor o ai aici. In grupul 10 cred ca te referi al pedala de acceleratie.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu golful meu 1.9 tdi 105cp cod motor bkc am martorul check engine aprins si dupa o vizita la tester am 2 erori:

16785 P0401 Exhaust power gas supply recirculation flow :insufficient detected

16683 P0299 Turbo signal super charger outside boost sensor (A tolerance) circuit:underboost

Va rog frumos ajutati-ma ca nu stiu unde sa ma duc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in celalalt topic. Evita sa postezi in 2 locuri, este interzis de REGULAMENT si oricum nu primesti raspuns mai repede.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un polo 1.4 benzina din 2001 am incarcat cu freon si schimbat senzorul de presiune si tot aceeasi eroare da....compresorul nu porneste, freon este pe instalatie. Ce mai poate fi ? va multumesc

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Part No: 6K0 906 034 E

Component: MARELLI 4LV S155

Coding: 00011

Shop #: WSC 06402

VCID: 2C530083F4CB

1 Fault Found:

16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65): Short to GND

P0532 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

specific ca vine curent in mufa la compresor si ventilatoarele pornesc

Modificat de ghitaSTT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zice pe Ross-Tech: :icon_thumleft:

16916/P0532/001330 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65): Short to Ground

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Air Conditioning not working

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) faulty
  • A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65)
  • Check/Replace A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65)

Daca zici ca senzorul l-ai schimbat, mai raman de verificat celelalte doua. :exclaim:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele sunt bune, iar pe fir nu stiu cum sa masor daca e intrerupt sau nu...am aparat de masura dar nu stiu sa il folosesc, dar o sa caut un tutorial de folosire si o sa incerc. Multumesc pt promptitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oke scuze multumesc pentru promptitudine nu o sa se mai repete o sa verific si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa scoasa de la senzor ce eroare da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Deadly, ai avut dreptate, era senzorul de presiune G65, eu am pus unul second si se pare ca si acela era bulit, la montarea unuia nou instalatia de clima functioneaza perfect! Multumesc pt sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Fratele meu este posesorul unei Skoda O1, 1.6l, 2001, cod motor AVU. De cateva zile i se aprind in bord check engine si EPC si masina se opreste pur si simplu la semafor sau in mers si numai vrea sa porneasca. Dupa 10-20 min., cu mari rugaminti porneste dar turatia oscileaza si motorul nu merge rotund. Mentionez ca are si instalatie de gaz omologata, montata intr-un service autorizat dar problema se manifesta la fel indiferent pe ce combustibil merge, gaz sau benzina.

La scanare are urmatoarele erori:

7 Faults Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring

P1388 - 35-10 - - - Intermittent

18088 - Reset-Resistant Limp-Mode Active

P1680 - 35-10 - - - Intermittent

18011 - Internal Control Module: Failed Self-Test

P1603 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LVCDS

Va rog sa-mi spuneti ce reprezinta erorile de mai sus si cum poate sa rezolve problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi care mai apar...

In primul rind "speed sensor" , vezi mufa cablaj rupt, sau de schimbat...

Curata clapeta si EGR-ul .

Reseteaza ECU : adaptation 00 save...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Internal control module fail self test mi se pare destul de grava eroarea, problema interna a ECU/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!