Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Se poate face recodarea unui ECU pentru VW Lupo 1.4 FSI din 2001? Vreau sa trec de pe automat pe manual.

Ce cod motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema aparuta de doua zile. Masina a inceput sa merga "in suturi", ramane turata pe la 1600 rpm, scade usor pana la 1000, pe urma aproape de 500 si da sa se opreasca motorul, uneori se si opreste la stop. Cand accelerez o ia greu, iar la decelerare apar din nou "suturile". S-au aprins in bord martorii epc si cel de gaze, dupa ce repornesc dispare marotul EPC, merge oarecum mai bine, insa problema reapare. Am facut o scanare cu VAG, rezultand erorile:

Control Module Part Number: 03E 906 033 P

Component and/or Version:

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ6LZ3R258552 SEZ7Z0C2078229

7 Faults Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure

P1568 - 35-10 - - - Intermittent

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-10 - - - Intermittent

Dupa ce le-am sters, am mers putin cu ea, tragea bine.....mergea normal, insa cand am ajuns sa parchez a aparut din nou martorul EPC, iar relantiul oscila singur 700-1600, ca si cum as fi accelerat eu, insa daca apasam pe acceleratie nu raspundea in niciun fel. Am repornit, a disparut si martorul. La a doua scanare a rezultat erorile:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-10 - - - Intermittent

Mentionez ca firul de la baterie(cel rosu) e ros cumva, pe jumatate rupt. L-am prins cumva sa mearga pana reusesc sa il inlocuiesc. De incarcat incarca normal, 13,6 v.

Va rog, niste sfaturi, idei....pana sa ajung la service. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima e de la alternator...celelalte 2 de la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi,azi am facut o scanare cu VagCom pentru ca stiu ca am probleme cu sonda lambda1 si mi-au aparut urmatoarele erori:

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

Mecanicul mi-a spus ca ar fi o problema pe partea electrica in sensul ca la sonda lambda nu ajung decat 8v in loc de 12v. Probabil voi aveti experienta cu aceste erori si imi puteti confirma ceea ce mi-a spus el sau nu! :) Daca le-ati mai intalnit sau stiti rezolvarea acestor erori, pls help me!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Din pacate curatare clapetei nu a avut efectele dorite, motorul merge in suturi in continuare, nu sta la relanti, trepideaza turatia 690-900 rpm, se chinuie practic sa stea pornit la relanti, insa in cele din urma se opreste. Egr l-am dezactivat, insa cu aceleasi rezultate.

Ceva sfaturi, inainte sa dau comanda de clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe masina in continuare? Adaptarea clapetei a fost facuta dupa curatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici toate firele, si cele de masa...ziceai ca ai fire roase...

Vezi daca ai bornele bagate bine... o alimentare defectoasa te poate da peste cap...si sigur ai sa ametesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea a fost facuta cu VAG.

Erorile ce persista sunt:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa firele din mansonul de copex dintre motor si lonjeron, acolo, langa electromotor si vezi sa nu aiba apa sau izolatia (plasticul ) de pe fire sa nu fie ros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific maine ce mi-ati recomandat. Ce am observat eu este ca trepidatiile sunt mai puternice in momentul in care motorul se incalzeste. Ca solutie de moment, sa imi stea la relanti cat de cat , a fost sa pornesc AC-UL, astfel mai urca turatia la relanti si nu se mai opreste. Va tin la curent.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am luat tot topicul la mana in speranta ca voi reusi sa gasesc un raspuns la problema mea, asemanatoare cu a catorva useri de pe aici, dar din pacate nu am gasit nimic. asa ca intreb si eu.

problema: 17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

masuri luate: schimbat sonda lambda, masurat tensiuni in mufa care se conecteaza la sonda (din ce mi-a spus baiatul care mi-a masurat, tensiunile sunt bune), pus benzina de 98. becul nu s-a stins. baiatul cu testerul mi-a sugerat sa schimb si bujiile. am facut proba cu alte bujii si becul se incapataneaza sa ramana aprins. deja nu mai stiu de ce sa ma mai leg. eroarea se sterge daca scot borna de vreo 2-3 ori, dar dupa cateva pedale se reaprinde. consumul dupa ce am schimbat sonda era pe undeva pe la 15-20 %. acum a coborat pe la 10-11 % in oras dar becul e aprins ce am observat este ca cu bujiile noi consumul parca a mai scazut si nu imi mai da suturi la 3000 ture constant. relantiul; oscileaza si el din cand in cand, dar nu foarte tare 2-300 ture. masina trage bine, porneste super usor (doar ii "arat" cheia) si la cald si la rece.

cineva mi-a spus ca ar trebui testata si cu osciloscopul pentru ca masuratorile cu aparatul de masura nu sunt intodeauna asa precise sau nu stiu cum s-a exprimat el. sonda care e pusa pe masina e cu 5 fire si este NGK.

in speranta ca ma veti ajuta sa gasesc un raspuns la problema mea, va multumesc. o zi buna va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda nu se verifica cu multimetrul. Numai circuitul de incalzire. Ai toate sansele sa o strici.

Mai ales cele cu 5 fire Wideband. Ai nevoie de un osciloscop ceea ce cam greu de gasit si mai ales pe cineva sa stie sa-l foloseasca.

Eu zic sa verifici in primul rind cablajul cap coada, sa dai reset factory default ...

S-ar putea sa fie o problema de amestec pina la urma...sau de aprindere...

Verifica presiunea in rampa dar in primul rind bobina/fise...fisele ar trebui sa aiba 4.8-7.2 ko...

Verifica in gr 14-16 daca ai missfire...

Verifica si evacuarea sa fie intreaga si fara gauri :)

La fel si admisia aer si furtunele de vacum...

Ai sa zici ca nu are legatura... :)

Cauta Elsa ai acolo multe chestii utile... si la motorizarea ta gasesti explicate toate erorile si eventualele cauze...si cum sa le verifici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare........acum ceva timp miam cumparat vag.com 409(cablu si cd-ul original)...il foloseam pe Windows Xp...dar mia sa stricat leptopul...miam cumparat al leptop dar are windows 7....am incercat sa instalez vag-ul dar nu merge!...are cine vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. la sonda lambda a verificat doar 2 fire. cred ca de circuitul de incalzire e vorba. cablajul zic eu ca e ok de vreme ce comunica cu ecu-ul. bujiile le-am schimbat azi si se simte deja o ameliorare, in sensul ca nu mai da in nas la 3000 de ture si consumul a ajuns aproximativ la valoarea de dinaintea defectarii sondei (4,5 % la 60 km/h constant vit a4a pe comp de bord). fisele le-am verificat cand am schimbat bujiile (6.20 kohmi). evacuarea nu are gauri, in schimb in catalizator se pare ca s-a desprins ultima bucata de ceramica si se aude un zornait la plecarea de pe loc. o sa verific si admisia si furtunele de vacuum.

gr = grupa?

ce idei am mai primit:

scoaterea mufei de la ecu, lasata vreo 2-3 min si apoi reconectata

scoaterea bornelor + si - si tinerea lor in contact vreo 2 min (pt stergerea memoriei de erori).

rescrierea softului (asta am citit-o pe net).

nici nu m-am gandit ca e ceva ce nu are legatura cu problema mea. tot ce are legatura cu admisia si evacuarea are legatura cu problema mea.

mai vorbim. o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca trebuie sa mearga, am 409.1 si merge atat pe XP cat si pe Win7Ultimate.

Ce nu merge: instalarea programului sau recunoasterea interfetei?

Daca nu merge instalarea incearca sa folosesti " compatible mode" (da o cautare si o sa gasesti destule despre asta), iar daca se instaleaza dar nu merge mai departe probabil trebuie modificat numarul portului din device manager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intaleaza dar nu mil deschide.....dar eu am Windows 7 Home Premium

Turbocip trimite-mi id-ul tau daca vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mosu e group/grupa sau cum vrei tu sa-i zici...

Las-o cu scoaterea mufelor/bornelor...daca ai VAG le poti sterge / reinitializa tu...

Aia cu rescrierea e ca si cum zici ca schimbi capul ca ti-ai dat una peste deget :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu cateva coduri de eroare care mi-au aparut dupa scanare:

17648 - fuel injector for cylinder 4 (N33): OPEN CIRCUIT

P1240-35-10 Intermittent

17645 - fuel injector for cylinder 1 (N30)

P1237-35-10 Intermittent

17646 - fuel injector for cylinder 2 (N31)

P1238-35-10 Intermittent

17647 - fuel injector for cylinder 3 (N32)

P1239-35-10 Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80) Short to Ground

P1425-35-10 Intermittent

Cine ma poate ajuta? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am scanat si eu masina si am dat de eroarea asta: 17963-Charge Presure, P1555-35-10- Maximum Limit Exceeded, de la ce ar putea sa fie, masina are soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge-le si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu un prieten cu o octavia 2.0FSI 150cp 4x4. I s-a aprins check engine , masina si-a limitat puterea si pe vcds da urmatoarele erori

19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299): Signal too Large

P3034 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8): Implausible Signal

P0196 - 004 - No Signal/Communication

17441 - Sensor for NOx (G295): Signal too Low

P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

17442 - Sensor for NOx (G295): Signal Outside Tolerance

P1034 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17442 - Sensor for NOx (G295): Signal Outside Tolerance

P1034 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal

P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Daca ii sterg erorile ramane doar 19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299): Signal too Large , dar se stinge check engine si trage la adevarata ei putere . Dupa o scurta perioada de timp iarasi apare eroare de NOX si se limiteaza.

Imi explica si mie cieneva ce este acel senzor , cum arata si ce rol are , va rog frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma poate ajuta nimeni cu acele erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex verifica siguranta ptr. injectoare.

N80: scoate furtunul de pe bobina ar trebui s-o auzi daca lucra, trebuie sa faca un fel de tacanit la ceva intervale de timp.

Poti sa ai in vedere si pompa de benzina (verifica siguranta) bobina de inductie, fisele.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!