Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

nu, nu au de ce sa dispara.... doar la stergerea DTC-urilor.

 

nici tempomatul nu se dezactiveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult, m-am mai linistit :)

 

LE - cred ca la ECU meu (magneti marelli) nici nu are ce sa se reseteze fiindca oricum valorile invata de lambda se reseteaza la oprirea motorului, deci cred ca e no use...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum presiunea, insa nu stiu sigur daca am gasit grupurile de valori corecte, deoarece softul meu nu indica si ce presiune afiseaza ( inalta sau joasa.. )

1. ralanti

post-127002-0-16038000-1417789931_thumb.

2. ralanti 2

post-127002-0-34819400-1417789930_thumb.

3. ralanti 3

post-127002-0-74351800-1417789930_thumb.

4.la 4000rpm

post-127002-0-46220800-1417789929_thumb.

5 la 4000rpm 2

post-127002-0-89088600-1417789929_thumb.

 

Am mai citit pe unele forumuri si se pare ca este o problema des intalnita si acel tachet de la pompa de inalta, rezultant codul de eroare de la senzorul g247. Demontez zilele astea si pompa sa verific acel tachet.

Modificat de dolc3_Sell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit cauza codului de eroare la senzorul g247.

Am demontat astazi pompa de inalta si am gasit tachetele de la aceasta facut praf. Deci recomand celor care au motoare Fsi sau Tfsi si au peste 100.000km sa verifice acest tachet, deoarece poate afecta axa cu came sau pompa de inalta. La mine deja s-a facut ceva uzura la axa si pompa, insa nu rau.

Am pus poze cu acesta mai jos. Pentru cei interesati , codul oem este 03C109309C .

Revin cu informatii dupa ce il schimb.

post-127002-0-77281700-1417880049_thumb.

post-127002-0-49190500-1417880068_thumb.

post-127002-0-36782900-1417880082_thumb.

post-127002-0-60455200-1417880100_thumb.

Modificat de dolc3_Sell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

m-am ales cu martorul de ABS care ramane aprins... am incercat sa sterg eroarea dar reapare..

Am resetat intervalul de service si de atunci a ramas asa. Cand intru pe eroare imi spune : 01486 - System Function Test Activated

ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba resetarea intervalului de service cu ABS. tu ai activat testul si trebuie sa-l termini. CAuta o parcare goala, si fa procedura specificata pe ross-tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla cand dai output test pe abs !

Deci daca apesi ceva butoane in vcds , poti spune ca ajuta uneori mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

m-am ales cu martorul de ABS care ramane aprins... am incercat sa sterg eroarea dar reapare..

Am resetat intervalul de service si de atunci a ramas asa. Cand intru pe eroare imi spune : 01486 - System Function Test Activated

ma poate ajuta cineva?

 

nu are legatura cu resetarea intervalului de service.... tu ai intrat pe 03-ABS si ai dat output test.... din pacate.

 

uite aici procedura, ca sa scapi de eroare si martori aprinsi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si urmatoarele coduri de eroare:

 

Monday, 08 December 2014, 22:21:11:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 6K0 906 034 D

  Component and/or Version:  MARELLI 4LV       S152

           Software Coding: 00001

            Work Shop Code: WSC 00000

5 Faults Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

        P0401 -- 35-00 - -

17587 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Ground

        P1179 -- 35-10 - - - Intermittent

16930 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

        P0546 -- 35-00 - -

17602 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Short to Plus

        P1194 -- 35-10 - - - Intermittent

17618 - Cylinder Shut-Off; Intake Deactivation Valves: Short to Plus

        P1210 -- 35-10 - - - Intermittent

 

Primele doua sunt vechi (egr nu mai am) dar ultimele trei mi-au crescut consumul cu 60% si masina nu trage.

Ce inseamna si ce ar trebui sa verific?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata ta clona te-a bagat in ceata, ai erori false :)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile alea sunt de la masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ECU MARELLI-4LV e benzinar si daca in semnatura zice ca e de 75cp rezulta ca are codul motor AUA deoarece e cu o singura bobina de inductie - 4LV (4MV e cel cu bobine separate cum am eu).

Deci numai primele 2 erori pot fi reale la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt de la masina mea (din semnatura) dar dupa cum a zis colegul sunt false - cu exceptia, probabil, a primelor doua. Am scanat-o in alta parte (dar eu stersesem erorile seara) si mi-a gasit, pe langa EGR, sonda lamba B2 cu circuit de incalzire defect (asa imi amintesc). Am schimbat ieri: bujii (aveau funingine groasa pe ele), filtru aer si benzina si face la fel: pierde din putere si atunci are consum mare, face asa din cand in cand (fac naveta 30km si in timpul asta isi revine si se strica de cateva ori). Atunci cand se strica daca nu schimb repede vitezele se opreste motorul (trebuie sa stau cu ea accelerata), mi s-a oprit la un deal si, nu eram oprit, fara sa dau viteza I nu am putut urca.

Modificat de Grimarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se blocheaza supapa EGR pe deschis in mers de aceea ai probleme, nu ai ce sa-i mai faci, si a mea era la fel si am incercat o gramada de metode, am luat una noua fiind satul de experimente si fiindca vreau sa mai tin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar supapa mea EGR, de 2 ani, nu mai este conectata la chiulasa (am avut probleme cu motorul si am cumparat motor cu chiulasa care nu e prevazuta cu locas EGR, din greseala, de pe care am luat chiulasa si un piston). Din soft nu am scos-o. Ea era buna atunci si a mers fara sa am probleme (consum sau altele). Sa se fi stricat acum EGR-ul si sa mai conteze? Sau e de la sonda Lambda (mi se pare cam mult de la ea)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari, Oare mie de ce nu ma lasa sa fac un missfire test la un passat 5B cu VAG COM 409 cln (avand un faultcode 18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction. 

In 01 engine/measuring blocks channel 19 or 20  sau pentru un test de lambdasonda 01 engine/measuring blocks channel 46 press brake pedal while raise PRM to 2000

Cum a facut tipul in acest video https://www.youtube.com/watch?v=2fyUyXgJMtY?

 

 

Sarbatori fericite dragi colegi!

Modificat de SHARPShooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca totul a fost la sonda lambda - am schimbat-o si acum merge ca si inainte. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi spune si mie cum pot sa masor cu o interfata vag com vcds 12.12 daca am missfire ( 1.4 tsi caxa golf 5 2009)? Care sunt pasii de urmat si in ce valori trebuie sa se incadreze, daca se masoara dimineata la prima cheie sau cand e motorul cald la 90 grade?. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti in blocurile de masura la misfire, merge si cu el rece si cu el cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O intrebare mai generala: Ce canale/parametrii sunt de verificat la benzinare pt a-ti face o idee despre starea generala a motorului, printr-o diagnoza? (cum e la diesel-uri, turbina, EGR, avans, injectoare, etc)

E relevant loguri la benzinare??

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF, sensori O2 si catalytic converter

 

Block 002 - Load Registration
Field 4. valoarea la relanti intre 1 si 25 g/s. Sub 1 g/s posibil pierderi
 
 
Block 030 - Oxygen Sensor Regulation
 
- Go to Block 030. Field 1 - cod din 3 cifre care iti spune statusul senzorului de oxigen pre-cat
Field 2 la fel, dar pentru cel post-cat.
Valorile pot fluctua intre 111 (heater on) si 011 (heater off). Ultimile 2 cifre pot de asemenea sa fluctueze intre 1 si 0 dar predominat trebuie sa fie 1.
 
 
Block 032 - Oxygen Sensor Control Learned Values
valori de referinta intre  -10 and +10% (negative indicates the engine is running rich and positive indicates the engine is running lean). o valoare apropiata de +25% de obicei inseamna ca MAF-ul este dus.
daca valoarea este intre +10 and +25%, e poate ca senzorul de oxigen pre-cat sa fie dus.
 
Block 033 - Pre-Cat Oxygen Sensor Control
Field 1 pre-cat oxygen sensor control. valoarea poate fluctua cel putin  2% in intervalul -10 to +10% .
 
 
Block 036 - Post-Cat Oxygen Sensor Control
 
-se face in basic settings, apasa si mentine pedala de frana ca testul sa porneasca.
Field 1 -voltaj post-cat sensor. poate fluctua intre 0 si 1V. Field 4 va spune 'B1-S2 OK' (senzor bun) sau 'B1-S2 NOT OK' . eElibereaza pedala de frana la terminarea testului.
 
 
Block 034 - Aging of Pre-Cat Oxygen Sensor
 
- se face in basic settings. se apasa pedala de frana si se mentine apasata.
Field 1 - turatie motor. Field 2 - temp catalytic converter. Field 3 iiti spune cat de "batran" e senzorul. Field 4 va spune fie 'B1-S1 OK' sau 'B1-S1 NOT OK' la terminarea testului. valoarea de referinta pentru gradul de imbatranire treuie sa fie peste 0.80. un senzor nou are in jur de 1.99.
 
 
Block 046 - Catalytic Converter
trebuie facut intai test-ul de pe canal 34
se face in basic settings se tine apasata pedala de frana pentru a rula testul. dureaza in jur de 100 secs - cat-ul trebuie incins pentru o citire corecta - de obicei peste 400°C).  Field 2 - temp. cat. . This will also rise during the test. Field 3 este cat. conversion efficiency. Idaca cat-ul este bun, valoarea trebuie sa fie sub 0.50 la sfarsitul testului. Field 4 va indica daca cat-ul e bun sau rau(CAT B1 - OK) / (CAT B1 - NOT OK). 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curand mi s-a rupt la usa din partea soferului un fir de la boxa din usa. Am rezolvat, dar mi-a aparut in bord martorul de la Airbag. Am sters eroarea cu Vag si mi-a disparut si din bord. Exista sansa ca sa nu se activeze airbag-ul sau este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o interfata vag com 12.12,cine imi spune si mie de ce cand dau test imi apare status:not plugged into car

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!