Jump to content

vw t5 2.5 axd bnz axe bpc ax alternator


seby
 Share

Postare recomandată

Dupa cum stiti, la motoarele cu distributia pe pinioane, o data ce aveti probleme cu ele,pica toate una dupa alta.

In cazul de fata  se da un vw t5 axd cu axa cu came uzata, tachet spart, masina cumparata acum 5 ani , si atunci inlocuita axa si tachetii.

Apoi scurgeri de ulei pe la axul care antreneaza alternatorul,(schimbat simeringul) dupa jumate de an curgea iarasi

https://www.vwt4forum.co.uk/threads/2-5-no-drive-to-alternator.243002/page-2  

ce se poate intampla pun un link cu probleme comune

 

Dupa cum stiti, sa ajungem la pinioane asta implica costuri si munca pe masura, insa eu am incercat sa fac o cale de acces.

si cum un topic fara poze nu e asa constructiv, punem poze acuma

 

bucsele facute sunt din material special, si sunt facute la comanda,

Axul este rectificat, iar capacul este la fel facut  dupa gaura data in capac.

operatiunea s-a facut doar cu fata masinii data jos, iar acuma accesul este mai usor, si nu curge nimica

bucsele vechi se erau blocate pe ax, si se invarteau in bloc,

 

Codul de la ax este 070 903 325 si nu este livrabil decat cu tot motorul :))

Codul de la bucse 070 263 b care la fel nu se gasesc nicaieri

 

Pe langa cota de presare facuta la bucsa noua, am decis sa prind si cu 2 suruburi bucsa sa nu se mai invarta

 

Problemele care pot fi, sunt urmatoarele

se desface sau rupe surubul de la pinion, sau se slabeste sau se foarfeca, iar apoi nu se mai invarte alternatorul

Foarte important este alternatorul sa fie in stare buna si fulia unisens sa nu fie blocata, pentru a nu pune sarcina pe ax.

 

Recunosc ca se putea mult mai bine, dar aveam multe necunoscute, si am zis sa mai invatam unii de la altii.

pareri critici opinii sunt acceptate 😅

 

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

11.jpeg

12.jpeg

13.jpeg

14.jpeg

16.jpeg

18.jpeg

19.jpeg

20.jpeg

21.jpeg

22.jpeg

23.jpeg

24.jpeg

25.jpeg

26 ax uzat.jpeg

28.jpeg

29.jpeg

30.jpeg

31.jpeg

32.jpeg

33.jpeg

34.jpeg

35.jpeg

36.jpeg

schita.webp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am aceiași problema ajutatima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fa ce am facut eu mai sus , de cand am postat, nu mai am probleme cu etansarea la axul alternatorului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@seby

Cu spanul cazut in motor ce ai facut?

Ai “scurtat” manopera dar ....cu rabat la calitate.

FA3EA074-7747-406C-BFDC-C75D6B7F191A.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele au fost facute la comanda.

Spanul nu a fost foarte mult, iar apoi a fost curatat suflat, si chiar de a mai ramas, se opreste in sorb/ filtru sau iese la primul schimb de ulei.

Masina merge si acuma fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!